Strykfritt AB

Tullgårdsgatan 10, 116 68 Stockholm — Visa karta

Strykfritt AB erbjuder Stockholms mest prisvärda städhjälp. Med fokus på kvalitet och miljö samt kompetent personal hjälper vi i dagsläget ca 2000 privatkunder med regelbunden hemstädning i Stockholm. Hos oss får du alltid samma städpersonal som kommer hem till dig och du får alltid ett fast ordinarie pris på uppdraget som dessutom visas i ett tydligt timpris som idag är från 169 kr i timmen.

Tio skäl till varför du ska välja just Strykfritt för städhjälp.

Fast ordinarie pris på städningen från 169 kr/tim
Experter på hemstädning sedan 2005!
Högsta kreditvärdighet hos UC
Endast 15 dagars uppsägningstid

Läs vad 80 kunder tycker om Strykfritt AB

• 2020-09-20

Simon A skrev om Strykfritt AB
    Mycket fokus på kvalitet (blir alltid rent) och lätta att kommunicera med och även öppna för feedback! Rimliga priser. Läs mer

Elin J skrev om Strykfritt AB
    Hemstädning varannan vecka. Första städerskan var jättebra, hennes ersättare har varit okej. När hon hade semester i somras fick vi en vikarie som var toppen och vi fick snabbt och smidigt byta så hon numera ska vara ordinarie.
    Kommunikation med handledare via Mail och sms sköts bra. Läs mer
    2020-09-17 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Elin J
    Tusen tack för din rekommendation Elin. Vill bara snabbt svara på ditt inlägg som faktiskt tar upp en sak som är värt att tänka på.

Vårt mål är alltid att hålla en mycket hög lägstanivå och en standard som efterföljs av varje städhjälpare. Vårt städteam består av 80 duktiga städhjälpare och med så pass stor personalstyrka är det en utmaning att få alla att prestera lika bra - varje gång. Det är svårt.

Du som kund har alltid möjlighet att byta ut din städhjälpare mot någon annan. Vi hjälper dig alltid om du har synpunkter utan att ifrågasätta.

Det finns situationer som gör att upplevelse av en städhjälpare inte är 100% på en gång. Det handlar främst om att vi som alla företag ibland måste anställa ny personal. Vi har hårda rekryteringskrav och väljer oftast personer med erfarenhet och kompetens. Men även en mycket duktig städhjälpare kan ha jobbat på en annorlunda sätt än du är van vid hos sin förra arbetsgivare och det tar ett tag att komma in i våra och dina rutiner.

Även ett byte till en erfaren städhjälpare som jobbat hos oss ett bra tag kräver en viss inlärning av dina önskemål. Vi vill också påpeka att oberoende hur bra snittstandard vi har generellt är det givet att vi har en del städhjälpare som är helt outstanding. Ett byte av en sådan person till en duktig städhjälpare gör att ditt betyg gällande vår tjänst trots allt kan dras ner. Oberoende hur bra den nya städhjälparen är.

Men precis som du skriver gör vi allt för att vara så kundorienterade företag som möjligt och lägger stor vikt för att välja den allra mest passande städhjälparen för dig som det bara går.

Sven M skrev om Strykfritt AB
    Företagsstäd utanför kontorstid. Städar vårt kontor varje helg. Bra resultat under många år. Snabb respons om det är något vi påpekar. Läs mer

Anna S skrev om Strykfritt AB
    Fantastiskt fint bemötande, utmärkt städning. Läs mer
  • 2020-09-14

Jennifer K skrev om Strykfritt AB
    Vi har haft en städning bara men var så nöjda, Ewa som var hos oss var trevlig och härlig människa att ha i sitt hem och hon utförde ett strålande jobb.
    Kontaktpersonen på strykfritt har bemött mig otroligt trevligt och hjälpsamt, med snabba svar och bra lösningar. Läs mer

Marie S skrev om Strykfritt AB
    Bra service, det lilla extra görs. Läs mer

Birgitta S skrev om Strykfritt AB
    Köper hemstädning varje vecka. Myckert nöjd med bemötande och med det arbete som utförs Läs mer

Mia A skrev om Strykfritt AB
    Flyttstädning i min mammas lägenhet. Mycket nöjda med städning och trevlig bemötande. Kontrollerade även detaljer när fönstret inte gick att öppna.
    Stort tack 😊 Läs mer

Lotta J skrev om Strykfritt AB
    90% av upplevelsen kommer från personen som städar. Och där är det just nu en fantastiskt duktig person, men vi har också via Strykfritt haft personer som inte varit lika bra och då har upplevelsen varit betydligt sämre. Överlag ett bra och kundorienterat städföretag. Läs mer
    2020-09-17 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Lotta J
    Tack Lotta för din uppriktighet och nyttig kritik som vi måste ta till oss.

Om du inte redan har gjort detta så återkom gärna med info till mig personligen via mail på mikael@strykfritt.se så går jag igenom med rätt arbetsledare om vad för brister du upplevde med dina förra städhjälpare. Det är viktigt för oss att ta del av dina synpunkter och hur du känner. Det är det som kommer att ge oss chansen att utvecklas utifrån den feedback vi fått från dig. Och detta vill vi.

Tack ännu en gång för din feedback Lotta - Mvh - Mikael Majkut - Kundtjänstansvarig Strykfritt AB

Lina K skrev om Strykfritt AB
    Använder Strykfritt för städning varannan vecka och även flyttstädning. Alltid mycket nöjd med resultatet! Läs mer

Robert G skrev om Strykfritt AB
    Bästa städbolaget jag varit med om. Läs mer

Olle L skrev om Strykfritt AB
    Seriös och bra städfirma och trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-09

Ann C skrev om Strykfritt AB
    Jag tycker allt är toppen med Strykfritt Läs mer
  • 2020-09-08

Jenny B skrev om Strykfritt AB
    Mkt bra service och förträfflig städning! Läs mer
  • Dahuang G

2020-09-08

Dahuang G skrev om Strykfritt AB
    Bra bemötande, flexibla (viktigt när man har två små barn hemma) och resultatet har varit enastående! Inget annat än gott att säga om Strykfritt. Läs mer
  • 2020-09-08

Ingrid S skrev om Strykfritt AB
    Städning varannan vecka. Alltid välgjort.

Ärliga och uppriktiga.

Företaget har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Viktor E

2020-09-08

Viktor E skrev om Strykfritt AB
    Vi hade återkommande städning varje måndagsmorgon och vår städerska var alltid punktlig, noggrann och omtänksam. Om det behövdes någon justering av tid, vi hade frågor om faktureringen eller vad som gäller - så fick vi svar i stort sett direkt via mail eller SMS.

Jättebra, helt enkelt! Läs mer
  • Catarina H

2019-05-28

Catarina H skrev om Strykfritt AB
    Bra bemötande och alltid väl utfört arbete Läs mer
  • Fredrik H

2019-05-03

Fredrik H skrev om Strykfritt AB
    Det började bra men de bytte upp till 10 städare under 2 år. Innan vi bytte var de oerhört slarviga och vägrade att ens städa om eller att ge oss rabatt på dåligt utförda städningar med motiveringen "att vi har redan betalt vår städerska och behöver ha betalt för våra kostnader". Jag är nästan mest förvånad över hur de ser på oss som kund och hur de svarar. Rekommenderas inte. Läs mer
    2019-05-03 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Fredrik H
    Hej Fredrik.

Vi tackar för feedback. Precis som du skriver så har ni varit nöjda kunder under två år. Under dessa två år har vi INTE fått in en enda synpunkt på vår tjänst från er sida.

Ni har under dessa två år haft en fast städhjälpare under en lång tid. Hon bröt tyvärr handen och ni fick då en ny städhjälpare. Totalt har ni haft 4 fasta städhjälpare under er tid hos oss. Ibland händer olyckor. Ibland byter människor yrke. Vi vet.

Vi försöker alltid jobba med fasta städhjälpare hos kunden men rår ibland inte över att vi behöver skicka vikarie till er. Om du ska ta emot vikarien är frivilligt och tackar du nej tar då självklart inte betalt för avbokningen.

För några veckor sedan valde ni att avsluta tjänsten.

Vi har väldigt flexibla villkor så ni fick avsluta tjänsten direkt. 15 dagar efter städtillfället hörde ni av er för att säga att det var några moment som inte var utförda eller var utförda dåligt. Vi påpekade då att vi inte kan bearbeta er synpunkt då det gått för långt tid från städtillfället till att ni hört av er.

Vi har gemensamt bestämt att du ska komma in med synpunkter inom några dagar för att vi ska ha chansen att kunna jobba seriöst och göra en kontroll. Det kan man inte efter drygt 2 veckor. Ni skulle egentligen redan ha ett nytt städpass. Vi sa därför att vi inte kan erbjuda en ny städning då vi har personalkostnader och vi påpekade att vi inte kan ge kompensation för eftersom vi inte kan kontrollera vår insats och önskar därför att vi lutar oss mot vår överenskommelse.

Ni har bilvit irriterade på vårt svar. Jag förstår er reaktion men tycker inte ert betyg är rättvist då ni bedömer vår insats på ett sista städtillfälle och att ni blivit nekade kompensation.

Vi har dock gjort som överenskommet och försökt förklara detta för er. Har ni tidigare varit missnöjda hade det varit bra med återkoppling. Vi hade självklart då hjälpt er. Vi har aldrig tidigare fått någon feedback och är självklart ledsna för detta.

Ha en underbar dag och tack för er tid hos oss.
    2019-05-03 Fredrik H svarar Kundtjänsten - Strykfritt AB
    Hej. Hur vi som kund upplever ert bemötande färgas mycket starkt av de senaste veckornas bemötande. Det är inte konstigt att kundupplevelsens totala betyg bedöms utifrån den sista upplevelsen eller när det kommer en reklamation, som i detta fallet. När jag läser de mail från er kundtjänst till oss så blir jag väldigt förvånad, vad har ni för syn på oss som kund. Att ni inte litar på att vi upplever en reklamation som korrekt och att ni istället då lägger tid på att analysera samtalslistor exakt när vi ringde in och rapporterade felet. Vi klagar vanligtvis inte, och kunde ha gjort det på alla av våra senaste 3-4 städningar. När vi sedan gör det på den senaste med tom bilder/foton så blir vi bara ifrågasätta. Det hade varit så enkelt för er att göra oss till en nöjd kund, exempelvis "Självklart kommer vi två timmar och tvättar om de golv som inte gjordes korrekt".
    2019-05-06 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Fredrik H
    Hej Fredrik.

Jag tackar väldigt mycket för din uppriktighet och att vi fastställt att betyget du satt i princip handlar om den hanteringen av en reklamation i samband med ditt sista städpass och inte städningen generellt hos oss som du faktiskt varit nöjd med.

Enligt överenskommelse med dig så jobbar vi inte generellt med omstädningar och rabatter då vissa moment missats hemma hos kunden.

Vi erbjuder istället att lägga mer krut på städningen vid nästa städtillfälle. Vi har 80 duktiga städhjälpare som har gedigen kunskap samt kompetens inom städhjälp och det är inte ofta missnöjde uppstår. Och även om vi avtalat att vi inte erbjuder rabatter så brukar vi ALLTID gå kunden till mötes OM vi får in feedback inorm en viss bestämd tid. En tidsram som vi bestämt tillsammans.

Som överenskommet har man 48 timmar på sig att reklamera en städning. Ni kom in med en reklamation efter 15 dagar. Vi har då sagt att det inte längre handlar om en omstädning då ni haft städning varannan vecka utan en helt ny städning och att vi inte kan erbjuda er en sådan kostnadsfritt.

Ni tycker denna information är tråkig. Vi förstår detta. Men vi önskar också er förståelse på vår inställning och vill påpeka att vi gjort precis som avtalat samt bestämt. Vi tycker inte det är fel att följa denna överenskommelse.

Självklart litar vi alltid på våra kunder och ifrågasätter inte det du säger. Visst är det säkert så att det kan uppstått vissa småfel/brister vid städtillfället. Annars hade du inte hört av dig.

Däremot önskar vi göra som vi gemensamt bestämt att vi gör när en sådan situation uppstår.

Jag tackar er igen för er tid hos oss. Tack Fredrik.
    2019-05-06 Fredrik H svarar Kundtjänsten - Strykfritt AB
    Hej, intressant läsning i hur ni tolkar mitt betyg. Jag skulle säga att upplevelsen/kvalitén av städningen fram till reklamationen på sin höjd var medelmåttig.
    2019-05-08 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Fredrik H
    Hej Fredrik.

Vi tolkar din uppfattning om vår insats under de år som du varit kund och det ni skrivit i era mail till oss där ni skriver att ni varit nöjda. Trots allt har ni varit kunder i flera år och aldrig kommit med kritik på städningen innan er sista reklamation. Jag är inte helt säker på om man är kund hos ett företag så pass länge om man inte är nöjd.

Jag förstår att du är irriterad på att du inte fick som ni velat i ert reklamationsärende som var på er sista städning av de anledningar jag noga försökt beskriva och jag vill ännu en gång påpeka att vi handlat precis som vi kommit överens och sagt att vi ska göra när en sådan situation uppstår.

Jag önskar dig igen en trevlig dag och hoppas på förståelse i frågan.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-12-28

Sarah T skrev om Strykfritt AB
    Städning hemma varannan vecka. Mycket väl utfört. Läs mer
  • 2018-12-22

Hanna W skrev om Strykfritt AB
    Vi använder tjänsten städning.Vi har använt strykfritt i flera år och har alltid varit nöjda med utförandet. Bäst har varit att vi har haft få byten under alla år, dvs endast haft tre olika städare som alla varit duktiga, trevliga och mycket förtroendeingivande. Det är också en trygghet. Alltid punktligt och vi får bra information vid behov. Läs mer
  • 2018-12-22

Linda S skrev om Strykfritt AB
    mkt trevligt bemötande och personlig service och framförallt fantastisk städning Läs mer
  • 2018-12-21

Ingela B skrev om Strykfritt AB
    Personligt, och alltid med det lilla extra! Läs mer
  • 2018-12-21

Birgitta F skrev om Strykfritt AB
    Har haft städning i flera år och alltid varit nöjd. När det varit något problem går det alltid att lösa. Lätt att få snabb kontakt med företaget. Läs mer

Jesper M skrev om Strykfritt AB
    Dorota vår städare är fantastisk!!! Läs mer

Anna G skrev om Strykfritt AB
    Har varit varierad kvalitet på städningen beroende på vilken som utfört jobbet. Just nu är det inte särskilt bra, men ok. Läs mer
    2018-12-20 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Anna G
    Hej Anna. Vi samtycker i den kritik du framfört och tycker att kvalitetssäkring är väldigt viktigt och kommer göra allt i vår makt för att förbättra din städupplevelse till max.

Vi har fall där din ordinarie städmedarbetare slutar och du får en ny fast städmedarbetare. Och vi vet om att det här förekommer vissa inkörningsproblem som inte alltid faller kunden i smaken. Det beror på att vi alla är individer och gör saker på olika sätt. Det kanske inte handlar om att arbetet blir sämre utfört. Utan annorlunda. Detta brukar alltid lösas med dialog.

Det som vi också vill framföra är ju längre samarbete du har med din fasta städmedarbetare desto effektivare blir städningen hemma hos dig - och det händer ofta att extramoment som inte alltid finns i städuppdraget utförs ändå. Sker ett byte av städmedarbetare kan dessa extramoment slopas och det kan upplevas negativt. Vi förstår detta.

Hur som helst är vi väldigt glada att ha hjälp dig under alla dessa år och det känns viktigt att rätta till det som du upplever som negativt. Hör av dig med dina synpunkter till oss och berätta vad som kan förbättras samt vad som du känner skulle kunna ändras/göras annorlunda så ska vi ta fram en lösning som gör dig nöjd helt enkelt.

Självklart kan vi alltid byta en städmedarbetare åt dig och för andra kunder om det av någon anledning inte stämmer i personkemin mellan er och/eller att du tycker att du inte får det städupplevelse du förtjänar. Hör av dig. Vi lyssnar.

Lena V skrev om Strykfritt AB
    Vi har anlitat Strykfritt i under många år. Har under de här åren endast bytt städare 3 ggr (vid senaste bytet fick vi tillbaka vår tidigare städare. Vi upplever därför att vi får en bra kontinuitet. Strykfritt är även väldigt snabba att ordna vikare vid sjukdom.
    Alltid trevig bemötande av åväl städare som städledare/kontaktpersoner. Läs mer
  • 2018-12-19

Cathrin M skrev om Strykfritt AB
    Städtjänst - lätta att komma i kontakt med. Mycket bra service Läs mer
  • 2018-12-19

Sam skrev om Strykfritt AB
    Duktiga och noggranna hemstädare.
    Superb kommunikation från företaget.
    Lösningsorienterade. Läs mer

Sannis F skrev om Strykfritt AB
    Vi är väldigt nöjda med strykfritt!

Vår städerska är otroligt noggrann och professionell. Om hon behövt vara ledig har vi alltid blivit erbjudna en ersättare för henne.
    Vår kontakt på strykfritt är snabb att svara på mejl/sms. Läs mer

Gittan H skrev om Strykfritt AB
    Hemstäd . Snabb återkoppling. Om något gått sönder, problemfritt att få ersättning. Fantastiskt noga och omsorgsfull städning. Hotellkvalite i sovrummen.Bästa 👍👍👍👍👍 Läs mer

Anna R skrev om Strykfritt AB
    Punktliga. Lätta att nå. Blir rent och snyggt. Inget krångel. Läs mer
  • Amanda L

2018-12-18

Amanda L skrev om Strykfritt AB
    Utmärkt kommunikation om upplägg. Oerhört noggrant och bra städat helt utifrån våra preferenser. Läs mer
  • 2018-11-26

Nandy P skrev om Strykfritt AB
    Super bra service! Älskar den städerskan vi har som alltid kommer i tid och städar så fint! Behövde bara visa runt en gång, från andra gången hon precis vad som behövdes göras. Väldigt trevlig. Bästa städfirman som vi testa! Så himla nöjda.
    Fick även fönsterputs nyligen - det var så fint och professionellt gjort!!! Läs mer
  • 2018-11-13

Martin G skrev om Strykfritt AB
    Har haft städhjälp i många år med strykfritt och det har alltid funkat bra. Läs mer
  • Stina E

2018-06-18

Stina E skrev om Strykfritt AB
    Riktigt besviken, de har förstört hela min soffa då de blivit rivmärken över hela, de skyller på min dammsugare men även om den varit undermålig anser jag att man inte fortsätter om den gör märke första gången... de vägrar ersätta eller ens makulera den städningen. Snacka om besvikelse. Och förlust. Aldrig mer. Läs mer
    2018-06-19 Kundtjänsten - Strykfritt AB svarar Stina E
    Hej Stina och tack för din kommentar.

Vi är självklart ledsna att ditt överdrag har gått sönder. Och ja, vi har erkänt att vi dammsugit din soffa. Däremot beror skadorna på en helt annan sak än du skriver om. Du har som kund hos oss ett val. Att bistå oss med din städutrustning som du själv ansvarar för, istället för att använda vår städutrustning. Du har valt att använda din städutrustning och har markerat det i avtalet.

Då du inte haft en egen dammsugare har vi bett dig köpa in en.

Du har valt att låna en gammal dammsugare av en bekant. Det har senare visat sig att dammsugaren hade ett vasst och därmed defekt munstycke. Utan att märka att dammsugarmunstycket varit vasst har vi använt det munstycke på din soffa. Eftersom vi kommit överens i vårt avtal med dig att du ska kontrollera städutrustningen när vi startar samarbetet utgår vi från att utrustningen är i bra skick när uppdraget ska sätta igång.

Det är tyvärr du som gett oss trasig och defekt städutrustning från start och därav skadan. Det är inte vi som arbetat på ett fel sätt eller gjort något utöver det vanliga.

Du har ju annars varit jättenöjd med städningen. Så vår personal gjorde en bra insats. Självklart är det jättesynd att din soffa gick sönder. Och vi är hemskt ledsna för detta.

Men eftersom vi har en överenskommelse mellan oss som där vi påpekar att gammal och sliten utrustning kan ge skador och även avtalar att OM skadorna uppstår så ansvaret ditt. Och då är det inte helt fel att vi gör som vi kommit överens om.

Därför har vi gjort som vi gjort. Precis som avtalat och överenskommet. Du har själv skrivit att du kan ta ansvar för en reva, men att vi borde upptäckt när det blev fler revor. Nej Stina, vi upptäckte inte det och vi har förklarat varför. Det beror på att när man dammsuger på olika tyger bildas ränder/spår som lätt kan förväxlas med en reva. Så städerskan märkte inte av skadan. Men självklart är hon ledsen för det som hänt.

Vi har valt att publicera bilderna på skadan på vår Facebook profil då vi ej kan publicera bilder här. Hela soffan tycker vi inte är trasig, däremot finns en del rispor som man ser på en av soffans sittkuddar.
    Carola F gillar detta
  • Sigyn S

2018-03-01

Sigyn S skrev om Strykfritt AB
    Vi har varit väldigt nöjda med strykfritt och har använt deras tjänst i över ett år.
    Det är värt pengarna att få proffshjälp med städningen! Läs mer

Sara M skrev om Strykfritt AB
    Har använt Strykfritts städtjänst i snart tre år och är supernöjd! Alltid noggrannt och fint städat, professionellt bemötande och samarbetsvilliga. Snabba på att svara på mejl om man undrar något eller vill ändra upplägg på något sätt. Vi började med städning varannan vecka men var så nöjda att vi bytte till varje, bästa investeringen på länge! Läs mer
  • Ulrich W

Ulrich W skrev om Strykfritt AB
    Använder Strykfritt i flera år nu. Alltid bra bemötande. Problem löses snabbt. Läs mer
  • Helena B

Helena B skrev om Strykfritt AB
    Anlitat strykfritt i många år nu. Nöjda!!!
    Samma städerska. Noggrann, punktlig, flexibel.
    Lätt att kommunicera med kontoret. Allt fungerar som man vill att det ska göra! Läs mer
  • Ann O

Ann O skrev om Strykfritt AB
    Efter drygt 6 år är vi fortfarande supernöjda med Strykfritt och inte minst vår städerska Margareta. Välstädat och snyggt varannan vecka. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Viktor J

Viktor J skrev om Strykfritt AB
    Använt mig av Strykfritt i 5 år och är väldigt nöjd. Enkla att ha att göra med, bra villkor och inte minst städning i toppklass! Läs mer
  • Anna  L

Anna L skrev om Strykfritt AB
    Jag har använt strykfritt i flera år och jag är supernöjd. Har städ varannan vecka och det är en fröjd att öppna dörren de dagarna. Rent och doftar gott men också fint piffat! Bra pris och enkel sms eller mailkontakt underlättar men i slutet är det känslan av ett nytt hem varannan vecka som gör mig lycklig. Jag har min person som könner oss men ibland tar jag en extra stöd ifall det finns ngn tillgänglig och det är alltid fint. Jag blev rekommenderad Strykfritt av en avlägsen kontakt och jag har aldrig ångrat mig. Läs mer
  • Therese M

Therese M skrev om Strykfritt AB
    Vi är jättenöjda med strykfritt. Det var lätt att komma igång och det är skönt att veta att vi alltid har samma städerska som gär ett utmärkt jobb. Jag rekommenderar dem mer än gärna till andra. Läs mer

Anna skrev om Strykfritt AB
    Har anlitat Strykfritt i flera år. Bra städning till rimligt pris. Flexibla och lätta att kommunicera med. Läs mer
  • Christina S

Christina S skrev om Strykfritt AB
    Jag är mkt nöjd med min städning från strykfritt. Städningen blir lika bra varje gång, skulle städerskan vara 5 min sen får jag sms och kontakten med ”kontoret” är snabb och personlig. Har använt strykfritt nu i 4 år och skulle rekommendera dem till alla. Läs mer

Richard N skrev om Strykfritt AB
    Jag har varit kund i många år och har alltid fått bra städning till ett rimligt pris. Läs mer

Lina A skrev om Strykfritt AB
    Vi väljer alltid Strykfritt när vi behöver hjälp men en storstädning hemma. Har inget att klaga på, noggranna, punktliga och prisvärda! Läs mer
  • Lotta B

2018-02-21

Lotta B skrev om Strykfritt AB
    Vi har varit kunder hos Strykfritt i många år, Bra resultat och alltid bra kommunikation, prisvärt. Före strykfritt hade vi hjälp av en annan firma sämre resultat och högre kostnad Läs mer
  • Elisabet B

2018-02-17

Elisabet B skrev om Strykfritt AB
    Vi har varit kunder hos Strykfritt i ett år och trivs fint! Bra resultat och alltid bra kommunikation. Läs mer
    Kundtjänsten - Strykfritt AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte