Studio 50

Luntmakargatan 50, 113 58 Stockholm — Visa karta

4.4 i betyg av av 7 omdömen
Studio 50 är en frisörsalong i Stockholm för dig som uppskattar en lugn och trevlig miljö. Vi har mycket kunskap och många idéer,tillsammans med Dig så hittar vi din egen stil. Det är vår ambition att Du inte bara känner dig nöjd och belåten, utan även finner att du erhållit den bästa tänkbara behandlingen och servicen.

Välkommen till oss på Studio50 för en positiv helhetsupplevelse!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Studio 50

• S

2018-08-13

S skrev om Studio 50
    Noll kontroll på saxen! När hon skulle klippa framme högg hon till med saxen så en hårlock blev 3-4 cm kortare än vi sagt. Det såg inte ut som hon tittade på vad hon höll på med. Hon märkte det inte ens, eller så låtsades hon inte se det - jag vet inte vad som är värst. Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 428 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2014-11-07

Mattias J skrev om Studio 50
    Karina är en mycket bra frisör och dessutom en trevlig och rolig person. Jag har alltid känt mig nöjd när jag klippt mig på Studio 50. Läs mer
  • 2014-11-07

Olga U skrev om Studio 50
    Älskar detta ställa! Karina, som är frisör där, är bäst av dem jag har nånsin gått till och jag är ganska kräsen kund. Hon är super duktig båda på klippa och färga. Alla mina vänner går till henne nu. Och så är det trevligt miljö och väldigt snyggt inredning där vilket är viktigt för mig som kund. Hudterapeut Svetlana är oxå fantastisk på allt, naglar, ansikte, ögonfransar, massage. Jag trivs på studio 50 bättre än nånstans annat och vill vara där så ofta jag behöver och kan! Starkt rekommenderat! Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!"
  • 2014-11-05

Tanja M skrev om Studio 50
    Gå dit om du är rädd om ditt hår och utseende. Personalen är lyhörd,professionell och uppdaterad när det gäller senaste trender och produkter . Läs mer
  • Kari F

2013-11-13

Kari F skrev om Studio 50
    Jag har varit kund hos Studio 50 i många år nu. Jag är mycket tacksam till Karina för att hon uppfann en ny och spännande frisör för mig. Det hade jag letat efter länge! Karina är mycket skicklig att klippa och färga hår. Och inte rädd för att komma med förslag och prova sig fram. Jag är jätte nöjd med Studio 50! Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2013-11-06

Magnus T skrev om Studio 50
    Snabb, bra och trevlig service till bra priser. Stamkund sedan många år! Läs mer
  • 2013-11-06

Lars H skrev om Studio 50
    Mkt nöjd och ständigt återkommande kund - Kille 35 år i bra frisyr ;) Läs mer
    ScissorHands
    4.9 / 5 i betyg — 356 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiska händer som skapar passande form på min frisyr."

Bästa Frisörerna nära Studio 50:

Nancy G Nancy G tycker:
“Jag och min dotter klipper oss...” Läs mer
25 Kvadrat (393m)
Hårcenter (429m)
Kameleonten (659m)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte