Studio 50

Luntmakargatan 50, 113 58 Stockholm — Visa karta

Studio 50 är en frisörsalong i Stockholm för dig som uppskattar en lugn och trevlig miljö. Vi har mycket kunskap och många idéer,tillsammans med Dig så hittar vi din egen stil. Det är vår ambition att Du inte bara känner dig nöjd och belåten, utan även finner att du erhållit den bästa tänkbara behandlingen och servicen.

Välkommen till oss på Studio50 för en positiv helhetsupplevelse!
Hornsgatan 5, 11846, STOCKHOLM

Frisörer nära Studio 50:

Rådmansgatan 50, STOCKHOLM
Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög... Läs mer ›
Ann-sofie K:
Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Tegnérgatan 28, STOCKHOLM
Välkommen in i vår kreativa och vackra salong i Stockholms city! Läs mer ›
Helén S:
Haft mitt första besök hos rufs och kalufs idag och det kommer absolut bli flera😀 Sååå nöjd! Sååå glad!

Regeringsgatan 95, Stockholm
25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan... Läs mer ›
Anita S:
Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Torbjörn W:
Jag har klippt mig på Hårcenter i sex år och blir nöjd varje gång!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Studio 50

• Mattias J
    Mattias J skrev om Studio 50
    Karina är en mycket bra frisör och dessutom en trevlig och rolig person. Jag har alltid känt mig nöjd när jag klippt mig på Studio 50.
  • Olga U
    Olga U skrev om Studio 50
    Älskar detta ställa! Karina, som är frisör där, är bäst av dem jag har nånsin gått till och jag är ganska kräsen kund. Hon är super duktig båda på klippa och färga. Alla mina vänner går till henne nu. Och så är det trevligt miljö och väldigt snyggt inredning där vilket är viktigt för mig som kund. Hudterapeut Svetlana är oxå fantastisk på allt, naglar, ansikte, ögonfransar, massage. Jag trivs på studio 50 bättre än nånstans annat och vill vara där så ofta jag behöver och kan! Starkt rekommenderat!
  • Tanja M
    Tanja M skrev om Studio 50
    Gå dit om du är rädd om ditt hår och utseende. Personalen är lyhörd,professionell och uppdaterad när det gäller senaste trender och produkter .
  • Kari F
    Kari F skrev om Studio 50
    Jag har varit kund hos Studio 50 i många år nu. Jag är mycket tacksam till Karina för att hon uppfann en ny och spännande frisör för mig. Det hade jag letat efter länge! Karina är mycket skicklig att klippa och färga hår. Och inte rädd för att komma med förslag och prova sig fram. Jag är jätte nöjd med Studio 50!
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Studio 50
    Snabb, bra och trevlig service till bra priser. Stamkund sedan många år!
  • Lars H
    Lars H skrev om Studio 50
    Mkt nöjd och ständigt återkommande kund - Kille 35 år i bra frisyr ;)

Luntmakargatan 50, 113 58 Stockholm