Studio 50

Studio 50

Ring 08-20 20 27 www.studio50.se
4.4

Studio 50 är en frisörsalong i Stockholm för dig som uppskattar en lugn och trevlig miljö. Vi har mycket kunskap och många idéer,tillsammans med Dig så hittar vi din egen stil. Det är vår ambition att Du inte bara känner dig nöjd och belåten, utan även finner att du erhållit den bästa tänkbara behandlingen och servicen. Välkommen till oss på Studio50 för en positiv helhetsupplevelse!

7 omdömen om Studio 50

S
Skrev om Studio 50

Noll kontroll på saxen! När hon skulle klippa framme högg hon till med saxen så en hårlock blev 3-4 cm kortare än vi sagt. Det såg inte ut som hon tittade på vad hon höll på med. Hon märkte det inte ens, eller så låtsades hon inte se det - jag vet inte vad som är värst.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Mattias J
Skrev om Studio 50

Karina är en mycket bra frisör och dessutom en trevlig och rolig person. Jag har alltid känt mig nöjd när jag klippt mig på Studio 50.

Olga U
Skrev om Studio 50

Älskar detta ställa! Karina, som är frisör där, är bäst av dem jag har nånsin gått till och jag är ganska kräsen kund. Hon är super duktig båda på klippa och färga. Alla mina vänner går till henne nu. Och så är det trevligt miljö och väldigt snyggt inredning där vilket är viktigt för mig som kund. Hudterapeut Svetlana är oxå fantastisk på allt, naglar, ansikte, ögonfransar, massage. Jag trivs på studio 50 bättre än nånstans annat och vill vara där så ofta jag behöver och kan! Starkt rekommenderat!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Tanja M
Skrev om Studio 50

Gå dit om du är rädd om ditt hår och utseende. Personalen är lyhörd,professionell och uppdaterad när det gäller senaste trender och produkter .

Kari F
Skrev om Studio 50

Jag har varit kund hos Studio 50 i många år nu. Jag är mycket tacksam till Karina för att hon uppfann en ny och spännande frisör för mig. Det hade jag letat efter länge! Karina är mycket skicklig att klippa och färga hår. Och inte rädd för att komma med förslag och prova sig fram. Jag är jätte nöjd med Studio 50!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Magnus T
Skrev om Studio 50

Snabb, bra och trevlig service till bra priser. Stamkund sedan många år!

Lars H
Skrev om Studio 50

Mkt nöjd och ständigt återkommande kund - Kille 35 år i bra frisyr ;)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också