Stuvsta Mopedservice AB

2.0

4 omdömen om Stuvsta Mopedservice AB

Anders L
Skrev om Stuvsta Mopedservice AB

Har alltid fått ett mycket gott bemötande där när jag kommer med min moped! Hemskt nöjd! //Anders

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Moped S
Skrev om Stuvsta Mopedservice AB

De lyckades ta sönder min moped. Mycket dåligt kundbemötande, arroganta. Aldrig mer där

CARINO W
Skrev om Stuvsta Mopedservice AB

totalt värdelös firma, ordet kundbemötande & service finns inte innanför denna firmas väggar. otrevliga är bara förnamnet!

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 806 omdömen 4.5 av 806 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Carl S
Skrev om Stuvsta Mopedservice AB

Jag lät Stuvsta mopedservice reparera min gaswire till en Yamaha. Efter 2 veckor gick den sönder igen (samma problem). Jag kontaktade då dem och undrade om de kunde fixa saken igen utan kostnad. Det gick de med på. De reparerade samma sak igen och sedan krävdes jag på 500 kronor. De vägrade lämna ut mopeden om jag inte betalade och hotade med avgifter för förvaring. Konsumentombudsmannen kopplades in och varnade dem, men det struntade de i. Dessutom är ägaren både otrevlig och spydig. Han säger öppet saker som att "han är...