Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge Stuvsta Mopedservice AB

Sjövägen 56, 141 42 Huddinge — Visa karta

Hantverkarvägen 39, 13644, HANDEN
RSKF Bilservice
Monica M:
Jag får alltid bra servis på min bil och blir bra bemött varje gång. Den här gången var mitt batteri slut som blev bytt.

Bilverkstäder nära Stuvsta Mopedservice AB:

Dalhemsvägen 45, HUDDINGE
Välkommen till MBV Huddinge AB! Läs mer ›
Fredrik S:
Bra service och fint bemötande. Ficklåne bil under tiden bilen fixades. Kommer tillbaka till denna verkstad.

Regulatorvägen 7, Huddinge
Fullserviceverkstad med alla specialinstrument och verktyg för BMW-bilar. Vi är ... Läs mer ›
Anders J:
Fantastiskt bemötande. Fick snabb bokning och ett perfekt utfört arbete på bilen!

Björkholmsvägen 17, Huddinge
Välkommen till Speedys bilservice i Huddinge! Lång erfarenhet av branschen och k... Läs mer ›
Andreas Kent S:
Utmärkt service och bemötande. Fick åtgärdat problem med bilen som jag inte förväntat mig skulle bli klart på bestämd tid. Över förväntan.

Novavägen 17, Huddinge
Välkommen till oss på MECA Bilverkstad i Huddinge. Vårt ledande koncept erbjuder... Läs mer ›
Kari K:
Bemötandet var bra och allt annat också förutom att en av hjulmuttrarna var gängpaj efter verkstadsbesöket.

Läs vad 3 kunder tycker om Stuvsta Mopedservice AB

• Moped S
    Moped S skrev om Stuvsta Mopedservice AB
    De lyckades ta sönder min moped. Mycket dåligt kundbemötande, arroganta. Aldrig mer där
  • Fredric  V
    Fredric V skrev om Stuvsta Mopedservice AB
    totalt värdelös firma, ordet kundbemötande & service finns inte innanför denna firmas väggar.
    otrevliga är bara förnamnet!
  • Carl S
    Carl S skrev om Stuvsta Mopedservice AB
    Jag lät Stuvsta mopedservice reparera min gaswire till en Yamaha. Efter 2 veckor gick den sönder igen (samma problem). Jag kontaktade då dem och undrade om de kunde fixa saken igen utan kostnad. Det gick de med på. De reparerade samma sak igen och sedan krävdes jag på 500 kronor. De vägrade lämna ut mopeden om jag inte betalade och hotade med avgifter för förvaring. Konsumentombudsmannen kopplades in och varnade dem, men det struntade de i. Dessutom är ägaren både otrevlig och spydig. Han säger öppet saker som att "han är så jävla trött på alla som kommer hit med sina skitmopeder och vill ha dem fixade".

Jag vill varna alla för att ha med dem att göra.

Sjövägen 56, 141 42 Huddinge