Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Svanströms el & Vvs AB

Svanströms el & Vvs AB

Gamla Huddingevägen 463, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Hunnebergsvägen 3, 16743, BROMMA
Alviks Elektriska
Åsa V:
Superbra! De kom och tittade på problemet en halvtimme efter att jag ringde, och själva arbetet utfördes på utsatt tid utan fördröjningar oc...

Elektriker nära Svanströms el & Vvs AB:

Björksundsslingan 48, BANDHAGEN
Välkommen till Storstockholms Eltjänst, vi är ett glatt gäng som tillsammans lev... Läs mer ›
Mikael H:
Bra bemötande. Stabilt från start till mål!

Svärdlångsvägen 44, ÅRSTA
Vi är ett gäng kunniga och erfarna elektriker som hjälper er med det mesta inom ... Läs mer ›
D W:
Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!

Tavelsjövägen 20, ÅRSTA
På Reinholds Elservice erbjuder vi dig allt inom elinstallation. Vår serviceinri... Läs mer ›
Ragnar M:
Proffsigt utfört arbete Mycket trevligt bemötande

Mellanbergsvägen 100, HÄGERSTEN
Kontakta oss gärna om du söker hjälp med elinstallationer! Läs mer ›
Michael G:
Snabb service, väldigt trevlig personal som gör ett fantastiskt jobb, kort sagt bäst i stan! Michael Grip Järfälla

Läs vad 8 kunder tycker om Svanströms el & Vvs AB

• Per S
    Per S skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Fick ett akut fel i vår elcentral som blev överhettad. Försökte ringa 5-6 elektriker i närområdet som inte hade tid. Ringde Svanströms som tydligt informerade om akutpriserna. Efter 1 timme var elektriker på plats och felet avhjälpt. Rekommenderas. Lätt värt det högre priset
  • Hanh P
    Hanh P skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Återkommer med mer information beroende på företagets agerande på mitt uttalande i social media.
  • Susanne
    Susanne skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Otroligt bra utfört arbete där de kom med förslag som vi själva inte tänkt på och som vart bättre än vi planerat. Höll tidsplan, trevliga och proffsiga. Rekommenderas varmt!
    Susanne K
  • Anders
    Anders skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Varning för Svanströms El & VVS! Helt otroligt, de skickade ut en offert som de (efter att ha varit där) inte vill följa. Nej, nu är priset ett annat (högre)! Telefonbemötandet efter denna incident har varit under all kritik. Låt er inte luras av hemsidan, som ger intrycket av ett seriöst företag.
  • Per L
    Per L skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Varning Varning för detta företag!!!!!
    Vi ringde detta företag akut på en söndag efter en mindre elbrand hemma. Tiden mellan samtal och ankomst var ok. Elektrikern var här i ca 15 minuter, lokaliserade felet åt oss och åkte sedan. Nästan 5000kr kostade detta och det kan vi leva med fast det var dyrt. Det som var under all kritik var det bemötande vi fick från företagets kontor efteråt. Personen vi fick prata med var både ovillig att hjälpa till och otrevlig. Vi tilläts inte prata med någon annan på företaget, trots att enkla saker som elektrikern lovat oss inte uppfyllts/kunde uppfyllas. Jag uppmanades skicka frågor och de ärenden vi hade på mail, vilket vi också gjorde. Dessa ignorerades av företaget då de inte ens bemödade sig att svara på dem. Ett exempel är betalningsfristen på fakturan som blivit fel. Detta påpekade jag i ett mail som jag inte fick svar på. När fakturan betalats får jag bara ett kortfattat meddelande om att de noterat betalningen och att ingen faktura med dröjsmålsränta kommer skickas ut.
    Denna faktura skulle betalas av tillverkaren till produkten som var källan till branden. Dom försökte även de prata med kontoret men gav upp då det inte gick att diskutera med dom.
    De flesta av de löften och instruktioner vi fick när vi hade dem här gällde inte när det kom till kritan. Vi kommer under inga omständigheter anlita Svanströms igen utan kommer definitivt ringa någon annan när behovet uppkommer.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Behövde akut hjälp med en läcka i badrummet och kontaktade Svanströms som jag hittat på webben väldigt sent en vardag. Dem kom snabbt och åtgärdade problemet direkt till överenskommet pris.
  • Mona C
    Mona C skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Behövde få ett badrumsskåp uppsatt med lampor i,,kontaktade Svanströms,,dom kom snabbt och gjorde ett jättebra jobb, trevliga och kunniga,,blev supernöjd :-)
  • Lars O
    Lars O skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Varning! De har ett materialpåslag som på vissa saker närmade sig 500% över listpriser. Hitta nån annan!

Gamla Huddingevägen 463, 125 42 Älvsjö