Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Svanströms el & Vvs AB

Svanströms el & Vvs AB

Gamla Huddingevägen 463, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Svanströms el & Vvs AB

• Bo S
    Bo S skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Utmärkt!! Rekomenderas med bra betyg. Läs mer
  • Malin
    Malin skrev om Svanströms el & Vvs AB
    De förstörde diskbänken i vårt nybyggda kök och vägrar åtgärda felet trots att de erkänt att det beror på dålig tätning när de installerade diskhon. En sprillans ny ekskiva är svartrandig och fuktskadad. Helt i sin ordning, tycker Svanströms, eftersom de applicerat Bocarol och dödat bakterierna. Läs mer
  • David B
    David B skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Rekommenderas starkt! Är väldigt tillmötesgående och tillgängliga när man behöver dom. Viktigast av allt så är det en ansvarsfull och seriös firma som, till skillnad från många andra, följer regelverk och lagar. Har haft kontakt och anlitat andra bolag men Svanströms är i branchen! Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Kan varmt rekommendera Svanströms som hjälpt oss med delar av vår badrumsrenovering (både med praktiskt utförande och med goda råd). Efter att tidigare haft att göra med andra hantverkare, som inte var professionella eller behjälpliga, kändes det mycket tryggt att ha att göra med Svanströms. De har hög grad av expertis och kunnande, god erfarenhet och ett proffsigt bemötande. Trevliga och snabba i sin kommunikation. Läs mer
  • Hans D
    Hans D skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Otrevliga i telefon,arbetet utfört och fakturan ok.
    Men otrevligt, välj någon trevligare som är glad och stolt att hjälpa sina kunder Läs mer
  • Katrine B
    Katrine B skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Kan varmt rekomendera detta företag. Dem kan sin sak! Har alltid fått en offert som har stämt efter utfört arbete, till skillnad till många andra aktörer i branchen. Har anlitat Svanströms vid flera tillfällen och kan bara säga att änglar finns säkert i himeln men även hos Svanströms. Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Svanströms el & Vvs AB
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG! Arbetet utfördes enligt förväntan, men sen kom fakturan - mycket överbetalt för det lilla arbete de utfört!!!
    De utförde arbete i flera lägenheter i samma hus, och hade verkligen kryddat allas fakturor, tex. tagit betalt för samma restid (till samma hus) utav var och en av alla beställare. Men inget att göra utan bara betala. MEN sen kom nästa överskning, två år senare, har det nu visat sig att de inte lämnat in ansökan för ROT-avdrag för någon av de berörda i huset, och vi har nu fått krav på att betala även ROT-avdragsdelen själva. Riktigt illa! De har nu kopplat in sin advokat i ärendet, så får se vart detta slutar...! Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Besöket var mycket dåligt förberett trots att vi skickat info, det var en hel del förvirring med saker som glömts i bilen och i slutändan blev detta avsevärt mycket dyrare än estimerat pga att företaget glömt saker, pratade i mobilen under tiden elektrikern jobbade osv. Läs mer
  • Rickard D
    Rickard D skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Den bilden som finns här på sidan med inkopplad PEM slang till en kran. Det tog montören 4 timmar att få till det. Detta till en kostnad á 800:-/timme. Oacceptabelt....

Att man sen kommer till ett bokat arbete som man redan sett på plats och vet ungefär vad man ska göra utan att ha med sig det man behöver är ännu mer konstigt. Det betyder att jag, ska betala 800:- i timmen för att montören åker till DAHL och shoppar. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Fick ett akut fel i vår elcentral som blev överhettad. Försökte ringa 5-6 elektriker i närområdet som inte hade tid. Ringde Svanströms som tydligt informerade om akutpriserna. Efter 1 timme var elektriker på plats och felet avhjälpt. Rekommenderas. Lätt värt det högre priset Läs mer
  • Hanh P
    Hanh P skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Återkommer med mer information beroende på företagets agerande på mitt uttalande i social media. Läs mer
  • Susanne
    Susanne skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Otroligt bra utfört arbete där de kom med förslag som vi själva inte tänkt på och som vart bättre än vi planerat. Höll tidsplan, trevliga och proffsiga. Rekommenderas varmt!
    Susanne K Läs mer
  • Anders
    Anders skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Varning för Svanströms El & VVS! Helt otroligt, de skickade ut en offert som de (efter att ha varit där) inte vill följa. Nej, nu är priset ett annat (högre)! Telefonbemötandet efter denna incident har varit under all kritik. Låt er inte luras av hemsidan, som ger intrycket av ett seriöst företag. Läs mer
    Hanh P gillar detta
  • Per L
    Per L skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Varning Varning för detta företag!!!!!
    Vi ringde detta företag akut på en söndag efter en mindre elbrand hemma. Tiden mellan samtal och ankomst var ok. Elektrikern var här i ca 15 minuter, lokaliserade felet åt oss och åkte sedan. Nästan 5000kr kostade detta och det kan vi leva med fast det var dyrt. Det som var under all kritik var det bemötande vi fick från företagets kontor efteråt. Personen vi fick prata med var både ovillig att hjälpa till och otrevlig. Vi tilläts inte prata med någon annan på företaget, trots att enkla saker som elektrikern lovat oss inte uppfyllts/kunde uppfyllas. Jag uppmanades skicka frågor och de ärenden vi hade på mail, vilket vi också gjorde. Dessa ignorerades av företaget då de inte ens bemödade sig att svara på dem. Ett exempel är betalningsfristen på fakturan som blivit fel. Detta påpekade jag i ett mail som jag inte fick svar på. När fakturan betalats får jag bara ett kortfattat meddelande om att de noterat betalningen och att ingen faktura med dröjsmålsränta kommer skickas ut.
    Denna faktura skulle betalas av tillverkaren till produkten som var källan till branden. Dom försökte även de prata med kontoret men gav upp då det inte gick att diskutera med dom.
    De flesta av de löften och instruktioner vi fick när vi hade dem här gällde inte när det kom till kritan. Vi kommer under inga omständigheter anlita Svanströms igen utan kommer definitivt ringa någon annan när behovet uppkommer. Läs mer
    Rickard D, Hanh P gillar detta
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Behövde akut hjälp med en läcka i badrummet och kontaktade Svanströms som jag hittat på webben väldigt sent en vardag. Dem kom snabbt och åtgärdade problemet direkt till överenskommet pris. Läs mer
  • Mona C
    Mona C skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Behövde få ett badrumsskåp uppsatt med lampor i,,kontaktade Svanströms,,dom kom snabbt och gjorde ett jättebra jobb, trevliga och kunniga,,blev supernöjd :-) Läs mer
  • Lars O
    Lars O skrev om Svanströms el & Vvs AB
    Varning! De har ett materialpåslag som på vissa saker närmade sig 500% över listpriser. Hitta nån annan! Läs mer
    Hanh P gillar detta

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Joel U Joel U tycker:
“Väldigt fint arbete och är int...” Läs mer

Svärdlångsvägen 44, 12060, ÅRSTA