Svecia-Bil AB

3.0

3 omdömen om Svecia-Bil AB

Richard L
Skrev om Svecia-Bil AB

Köpt en bil här för tre år sedan och inte haft någon problem alls. Micke är trevlig och hjälpsam och säljer bra bilar. Br utbud för ett litet företag.

Daniel L gillar detta
Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 600 omdömen 4.8 av 600 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
Pär-Åke E
Skrev om Svecia-Bil AB

Jag har handlat ett flertal begagnade bilar hos Micke på Svecia Bil och alltid varit helnöjd med mina köp. Micke bedriver en verksamhet i lite alldagliga lokaler, ingen flaschig bilhall med kostymnissar som ska kränga bilar som de inte vet så mycket om, Micke servar och lagar bilarna själv och har aldrig släppt en bil (i vart fall inte till mig) som inte varit genomgången och i bra skick. Jag kollar alltid hos Micke innan jag går någon annanstans. En hederlig, kunnig kille med bra bilar helt enkelt!

Daniel L gillar detta
Fredrik N
Skrev om Svecia-Bil AB

OBS! Se upp med detta företag Du får bättre garantier om du handlar via privatperson på blocket. Se till att om du ska köpa en bil här att du alltid låter en tredje part typ motormännen kontrollera bilen. Aldrig mera en bil från Svecia Bil

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘