Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Folkets Husgatan 2 C, 295 31 Bromölla — Visa karta

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl.

Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning för att få ut det mesta av din försäljning. Letar du bostad har vi koll på vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och kan hjälpa dig leta efter just ditt framtida hem.

Välkommen in till vår BoButik i Bromölla för ett förutsättningslöst samtal om din bostadssituation!

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

• 2019-10-19

Karin L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt vårt fritidshus
    En utmärkt mäklare som är ärlig och rak
    Kan rekommenderas !!! Läs mer
    2019-10-20 Hansi R svarar Karin L
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Ann-Sofie A

2019-10-15

Ann-Sofie A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt ett dödsbo, mitt föräldrarhem, och kände från första mötet med mäklaren ett stort förtroende. Jag blev lyssnad på och upplevde ett ärligt och sakligt rådgivande bemötande. Informationen skedde kontinuerligt som gav mig inblick och delaktighet under hela processen. Mörklades levde upp, med bravur, till det han sa. Leverans utöver förväntan. Läs mer
    2019-10-15 Hansi R svarar Ann-Sofie A
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-10-09

Stefan E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en villa och Hansi var väldigt kunnig på området. Fått bra information om allt.
    Det gick fort när väl huset kom ut på marknaden. Läs mer
    2019-10-09 Hansi R svarar Stefan E
  • 2019-10-07

Joakim E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fick hjälp med köpekontrakt och det funkade jättebra Läs mer
    2019-10-09 Hansi R svarar Joakim E
  • 2019-10-06

Olof S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Tveksamt förflutet. Har lite för bråttom i vissa lägen. Privat skulle jag inte anlitat honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-06

Kristoffer N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra stöd genom hela processen! Tog sig tid att förklara saker i detalj och var mycket professionell. Läs mer
    2019-10-06 Hansi R svarar Kristoffer N
  • 2019-10-06

Peter J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mkt bra, kunnig, social, trevlig, kompetent! Läs mer
    2019-10-06 Hansi R svarar Peter J
  • 2019-10-05

Torsten L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Villa i Bromölla byggd 1949-1950.
    Bra bemötande.
    Resultatet bättre än förväntat. Läs mer
    2019-10-05 Hansi R svarar Torsten L
  • 2019-10-04

Leif L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt fritidshus
    Snabb återkoppling
    Tydlig information Läs mer
    2019-10-04 Hansi R svarar Leif L
  • 2019-10-03

Helen L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket flexibel då jag inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Snabb med återkoppling. Kom med bra tips. Mycket nöjd Läs mer
    2019-10-03 Hansi R svarar Helen L
  • 2019-10-03

Håkan H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra och rak kommmunikation, alltid nåbar antingen genom fysiskt besök eller telefon, mail osv. Läs mer
    2019-10-03 Hansi R svarar Håkan H
  • 2019-10-02

Vicky S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag och min sambo har köpt ett hus där Hansi var mäklare. Detta är en ny värld för oss men Hansi har varit tillmötesgående, lättillgänglig och hjälpsam under hela processen. Vi är väldigt nöjda och har inga synpunkter. Vi skulle starkt rekommendera Hansi till vår omgivning. Läs mer
    2019-10-03 Hansi R svarar Vicky S
  • 2019-10-02

Roger G skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldig proffesionellt bemötande. Förklarade vad det innebär att sälja ett hus, skyldigheter och rättigheter . Vidare visade han vilka olika paket de har och vad som skulle passa oss bäst.
    Det vi blev lovade höll han och det blev ännu bättre. Huset såldes snabbt(sålt inom 2 veckor) och mer än utgångspriset . Alltså inget att klaga på. Läs mer
    2019-10-02 Hansi R svarar Roger G
  • 2019-10-02

Oscar N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte en villa av Hansi Robertsson som är en kanon mäklare, allt kändes proffsigt från början till slutet. Läs mer
    2019-10-02 Hansi R svarar Oscar N
  • Jenny C

2019-09-18

Jenny C skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldigt proffsigt skött! Snabb affär, bra på att förklara och informera! Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-09-19 Hansi R svarar Jenny C
  • 2019-09-18

Mona S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    All var toppen har varit med olika visning med mäklaren han har väldigt tålmode ... Läs mer
    2019-09-18 Hansi R svarar Mona S
  • 2019-09-10

Anders B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi är mycket proffsig och engagerad, han kan sin marknad. Läs mer
    2019-09-10 Hansi R svarar Anders B
  • 2019-09-07

Lena J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Så här långt i processen är vi inte speciellt imponerade. Detta pga att vi gjorde detta husköp på distans (vi är utomlands under en längre period) vilket är en utmaning i sig och kräver lite mer än vanligt vilken alla var införstådda med. Då vi fick använda min syster att genomföra köpet var det viktigt att få de dokument som behövs i god tid för att göra detta. Det sköttes inte bra från mäklarens sida och det blev mycket stressande och köpet var nära att inte kunna genomföras. Nu har det gått bra och vi ser fram emot att själva få träffa mäklaren i mitten av oktober och slutföra köper. Läs mer
  • Joel A

2019-08-31

Joel A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Aktiv, framåt och målmedveten
    Ger ett mkt kunnigt och seriöst intryck
    Sålt en sommarstuga Läs mer
    2019-09-10 Hansi R svarar Joel A
  • 2019-08-29

Ingrid K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket bra samarbete, om bara Folksam ville snabba på lite så allt fixar sig Läs mer
    2019-08-29 Hansi R svarar Ingrid K
  • 2019-08-15

Bengt O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är nöjda med mäklaren och allt material runt själva försälningen. Kan rekommendera dem till andra Läs mer
    2019-08-15 Hansi R svarar Bengt O
  • 2019-07-13

Bo S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har inget att klaga på allting har gått snabbt och smidigt.Hansi
    har varit tillgänglig under hela processen och skött det jättebra
    Vi rekommendar gärna Hansi som mäklare. Läs mer
    2019-07-13 Hansi R svarar Bo S
  • 2019-06-20

Jörgen H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har köpt en villa av Hansi o nu säljer vi den o lät han få uppdraget . Vi tyckte att kemin stämde bra o att han e en reko kille . Så det var ett självklart val. Och vi kommer att rekommendera han om det är någon som vi känner o e på g Läs mer
    2019-06-20 Hansi R svarar Jörgen H
  • Eva-lena S

2019-05-27

Eva-lena S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt hus & skrivet kontrakt allt har känts tryggt & bra! Läs mer
    2019-05-27 Hansi R svarar Eva-lena S
  • 2019-05-27

Max M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Ger ett bra intryck, snabb och korrekt service. Läs mer
    2019-05-27 Hansi R svarar Max M
  • 2019-05-23

Robert L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevligt och informativt bemötande. Rekommenderas!! Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Robert L
  • 2019-05-19

Björn H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålde vårat hus på bruksgatan i Bromölla. Och det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Björn H
  • Iréne S

2019-05-18

Iréne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt villa och valet av mäklare avgjordes genom att vi tyckte att utgångsbudet mäklaren gav var realistiskt samt att han gav intryck av att han verkligen ville sälja vår villa. Bemötandet var korrekt o sakligt med en stor erfarenhet som han gärna delade med sig av. Snabb affär blev det och vi kände att han gjort vad han kunnat och var ärlig att han inte trodde på att gå vidare. Nöjdas kunder o förhoppningsvis köpare! Kanske visning skulle varit på en lördag direkt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Iréne S
  • 2019-05-14

Ola P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sommarstuga.
    Bra service.
    Utgångspriset gick över 200 000 kr ändå ville inte säljaren sälja huset tycker att mäklaren ska informera säljaren Innan prislappen säts på stugan
    . Läs mer
    2019-05-14 Hansi R svarar Ola P
    Hej Ola, ibland så blir det inte som man vill och önskar. Det blev bra till slut och förhoppningsvis är båda mycket nöjda med affären. Alltid roligt att få vara delaktig i den största affären i livet. Jag önskar er stor lycka till med ert fritidshus!
  • 2019-05-07

Tommy P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt bostad.
    Blev bra bemött.
    Ett väldigt proffsigt jobb, över våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-07 Hansi R svarar Tommy P
  • Maritha H

2019-04-25

Maritha H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Min mors fastighet i Norje.
    har blivit alldeles utmärkt bra bemött av Hansi Robertsson.
    Mina förväntningar genomfördes på det bästa sätt som var möjligt.

Hansi Robertsson är den bästa mäklare som jag har varit i kontakt med. Han arbetar för kundens bästa hela tiden. Läs mer
    2019-04-25 Hansi R svarar Maritha H
  • Noemi S

2019-04-23

Noemi S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Det blev en snabb och smidig försäljning av vår villa, precis som vi ville ha det.
    Hansi rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-23 Hansi R svarar Noemi S
    Hansi R gillar detta
  • 2019-04-23

Martin F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Behövde sälja omg och Hansi tog åt sig och fixade allt på kort tid. SNABBT ENKELT OCH BRA
    Från fotografitillfället fram till klart på hemnet så tog det bara 1dag. Läs mer
    2019-04-23 Hansi R svarar Martin F
    Hansi R gillar detta
  • 2019-04-18

Karl Kristofer S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra munläder med snabbt agerande! Läs mer
    2019-04-18 Hansi R svarar Karl Kristofer S
    Tack Karl Kristofer S! Det tolkar jag som positivt!
  • 2019-04-17

Karin N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har köpt en villa och fått bra bemötande. Hade önskat mäklaren varit mer insatt i objektet angående renovering och utrustning. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Karin N
    Hej, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-04-09

Raija S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    bostadsrätt som först värderades med noggrannhet, Vänligt bemött, bra genomgång av ärendet. Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Raija S
  • 2019-03-31

Måns H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jättebra bemötande redan på visningen av lägenheten. Hade svar på alla frågor och mån om personerna som var där. Jättebra! Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Måns H
  • 2019-03-28

Alf S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Försäljning av 2 st fastigheter
    Mycket proffsig mäklare
    Bara posetivt om Hansi Robertsson Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Alf S
  • Marcus Å

2019-02-18

Marcus Å skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Förtroende ingivande
    Löste allt utan problem med att sälja mitt hus

All heder åt Hansi Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Marcus Å
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa till med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-01-16

Anders T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Kunnigt, proffsigt, effektivt och en snabb försäljning. Kunde inte varit bättre! Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Anders T
  • 2018-11-22

Birgitta J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt bostadsrätt.
    Skickligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Mäklaren visade på god yrkesskicklighet och lotsade oss genom hela förloppet.
    Nöjd med både pris och försäljningen. Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Birgitta J
  • 2018-09-24

Adam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Köpt villa.
    Trevligt bemötande. Ingav stort förtroende. Läs mer
  • 2018-09-21

Christina E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt villa och sålt vår villa genom Hansi. Är mycket nöjda. Väldigt proffsig Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Christina E
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med båda bostadsaffärerna! Bästa hälsningar Hansi
  • 2018-09-21

Patric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Har både köpt och anlitat som mäklare, mycket proffsig och rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-09-04

Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Vi har sålt en enplansvilla.
    Han var MYCKET trevlig! Varmhjärtad o väldigt kunnig. Vi fick bra information o hade en bra dialog.
    Kan verkligen rekommendera honom!!! Läs mer
    2018-09-04 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda N
    Tack så mycket
    Det är ett nöje att få hjälpa till
  • 2018-08-31

Geeta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Försäljning av bostad

En person som vill börja med helhetsuppfattning.

Att sälja bostad med ett rimligt pris: Han förklarade verkligheten, marknaden och gav ständigt information om marknadspriser.

Vänlig och väl bemötande, snabba responsen, sätta upp rätt marknadspris så det inte skrämmer köpare.

Stort tack Läs mer
    2018-09-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Geeta H
    Tack Geeta har varit ett nöje aj hjälpa till
    All lycka framöver
    Lasse
  • 2018-08-29

Albin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Villa
    Mycket bra
    Ja
    Proffsigt och lättillgängligt bemötande Läs mer
  • 2018-08-29

Helen Ingalena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla
    Köpt en bostad
    Blev bra bemött👌 Läs mer
  • 2018-08-23

Anette M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag anlitade Hansi för att sälja mitt hus på landet. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och försäljningen överträffade mina förväntningar med råge. Hansi inger förtroende och jag känner mig fullständigt trygg som säljare. Rekommenderar honom alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Anette M
  • 2018-08-22

Susanne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt vårt fritidshus. Hansi skötte detta exemplariskt. Utmärkt👍 Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Susanne S