Jakob Larén

Jakob Larén

Jakob Larén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jakob Larén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 275 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Larén har haft 53 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

275 omdömen om Jakob Larén

Sedan starten hos Reco 2017
Christopher Håkan Olof L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Vi är supernöjda med Jakob och hans arbete. Han följde vår försäljningsplan och vi kunde känna oss trygga och var bra uppdaterade under hela processen. Det är inte första gången Jakob Larén hjälper oss med försäljning och vi kan starkt rekommendera honom.

Zandra G
Göteborg

Finns ingen annan mäklare än Jakob Larén som vi använder oss utav, han är det självklara valet! I köparens marknad så har han ändå gjort oss säljare tryggare än någonsin. Hans erfarenhet, genuina intresse, kunskap och trevliga bemötande gör att jag kan varmt rekommendera honom!

Conradin W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Lunden

Står helt klart enbart på säljarens sida, ingen service för köparen. Ville inte visa andra lägenheter i samma område som var under "aktiv matchning" och som man gärna hade jämfört med.

Svar från Jakob Larén

Hej Conradin, Först och främst, grattis till köpet av er nya fina bostad, tror och hoppas att ni kommer att trivas super där. Att ni upplever det så som du skriver är ju givetvis tråkigt då jag tyvärr inte kan styra över huruvida en granne vill sälja eller ha visning just när ni vill kika på en specifik bostad trotts att den ligger som kommande. Att de vill sälja direkt efter att en granne sålt till ett bra pris är inget jag kan styra över och det ingår i mitt jobb att sälja bostäder när säljaren vill och kan. Ha en fortsatt fin dag, vi ses på tillträdet!

Johan N
Kärralund

Lugn , bra , förtroende ingivande person

Svar från Jakob Larén

Stort tack för de fina orden :)

Jonatan K
Lunden

Jakob var tillmötesgående. Han hade en bra balans på att lyssna in behovet och förklara med sin erfarenhet vilka tips som kan vara bra att tänka på.

Svar från Jakob Larén

Tack så mycket Jonatan, kul att du är nöjd, varit ett nöje att få hjälpa dig :)

Anders L
Göteborg

Ett jättebra intryck av Jakob han är väldigt kunnig och omtänksam .

Svar från Jakob Larén

Stort tack Anders, vi ses snart igen !

Isak L
Örgryte

Positiv från början till möjligheten att sälja till ett bra pris, trevlig och proffsig!

Svar från Jakob Larén

Tack så mycket Isak, väldigt kul att få hjälpa dig :)

Ante M
Örgryte

Jakob såg till att visa /förmedla ett objekt som vi annars hade missat och sedan kom att köpa, vilket vi är väldigt tacksamma för. Han har ett personligt och varmt sätt att hantera personen och affären i sig och det är ett stort + att han är så lättillgänglig vid frågor och funderingar. Rekommenderar varmt👍

Svar från Jakob Larén

Tack så hemskt mycket för de fina orden Ante, vi hörs och ses snart igen :)

Shkurte M
Örgryte

Vi är otroligt nöjda med mäklarens professionella och omtänksamma hantering av försäljningen av bostaden. Jakobs uppmärksamhet på detaljer och engagemang gjorde hela processen smidig och stressfri. Rekommenderar Jakob Larén varmt till alla som letar efter en mäklare med känsla och dedikation!

Svar från Jakob Larén

Tack så hemskt mycket för denna fina redo, det värmer! Ses snart igen!

Daniel A
Strömmensberg

Framåt, driven, professionell och kunnig mäklare

Svar från Jakob Larén

Stort tack Daniel, vi ses snart igen !