Lovisa Flodin

Lovisa Flodin

Lovisa Flodin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Lovisa Flodin har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Lovisa Flodin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Flodin har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

169 omdömen om Lovisa Flodin

Sedan starten hos Reco 2018
Linnea S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Olskroken

Lovisa ställde upp med sin tid och blev go-to-person för hela våra sälj- och köp-process. Svarade på frågor, höll vad hon lovade samt kom med tips och goda råd utifrån vår situation och läget på marknaden. Jobbade proaktivt med sitt nätverk av köpare för att möjliggöra vår affär.

Anette S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Vi fick en bra kontakt med Lovisa från början. Hon var snabb att svara på mail/sms och gav svar på alla våra frågor. På visningen fick vi förtroende för Lovisa, hon förstod våra behov och önskemål och det ledde fram till en snabb affär.

Sofie L
Kålltorp

Lovisa är en kompetent mäklare, med ett genuint intresse för att hjälpa en att få lägenheten såld. Då detta var första gången jag sålde min lägenhet så upplevde jag att jag fick en fantastisk hjälp av Lovisa, samt att hon på ett pedagogisk sätt tog mig igenom hela processen på att få lägenheten såld. Jag skulle gärna anlita Lovisa igen om behovet uppstod igen. Väldigt tacksam för all hennes hjälp.

Kristina B
Bagaregården

Kunnig och ärlig, svarar snabbt på alla frågor och tar reda på det hon inte kan svara på med en gång.

Rasmus A
Olskroken

Peppig mäklare med höga förväntningar. Vi hade ute lägenhet på aktiv matchning i nästan ett år. Då hade vi både högt pris och lång inflyttnings tid. Vi hade några visningar men inget som nappade. Sen bestämde vi oss för att sälja med budgivning. Vi hade totalt 4 visningar med 20 anmälda och alla kom. Dock tog det tid att starta budgivningen. Ca 2 veckor utan bud. Sen kom den igång och var över på ca ½ vecka. Priset blev 3% under utgångspris och mäklaren trodde inte på fler bud den närmaste tiden. Vi ville inte chansa och...

Magnus
Bagaregården

Lovisa är en mycket trevlig bekantskap med god kännedom om närområdet. Hon är driven, framåt och har hög tillgänglighet för alla frågor, stora som små.

Cheney T
Bagaregården

Lovisa was consistently helpful and communicative during the process, often reaching out at all times with information. We expected this level of availability for such an important thing as buying a house and were glad she was committed to this.

Emma R
Gamlestaden

En väldigt duktig mäklare, besvarade alla frågor vi hade och svarade snabbt. Skulle varmt rekommendera att vända sig till henne om man letar bostad :)

Alexander W
Kålltorp

Mycket trevligt, tålmodigt och förtroendegivande bemötande.

David V
Lunden

Även om jag bor i Norge och var på distans hela tiden gick allt väldigt smidigt!