Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Kungsgatan 41, 453 33 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Lysekil!

Här finns den unika Bohuslänska skärgården med sina vackra klippor och turismen blomstrar på somrarna med alla bad- och båtentusiaster. Sol och saltvatten, ett riktigt sommarparadis.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet allt om sommar- och permanentboende i Lysekil. Funderar du på att flytta hit? Eller vill du sälja en fastighet i området? Vi har koll på hela processen oavsett om det handlar om värdering, visning och försäljning eller om att hitta den rätta fastigheten för just dig!

Kom gärna förbi vårt kontor om du har frågor om att bo i Lysekil, eller boka en tid för en fri värdering av din bostad!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 73 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

• 2020-03-30

Jörgen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jenny är en mycket bra och trevlig mäklare med ett professionellt bemötande som ingav förtroende. Duktig på att förklara och ge råd på de funderingar vi hade inför vår husförsäljning. Jenny var lyhörd och gav oss den tid vi behövde för att bestämma tidpunkt för vår försäljning. När vi väl hade bestämt oss för att sälja gick allt snabbt och smidigt. Vi är helnöjda. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-03-24

Johan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Isabell har sedan vår första kontakt varit väldigt engagerad i både försäljning och i sökandet efter vårat nästa boende.
    Hon ger löpande väldigt bra återkopplingar på processen.

Kan varmt rekommendera henne.

Johan&Malin Läs mer
  • 2020-03-10

Anne Marthe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jeg har solgt en 2 roms leilighet i Brastad, Sagvegen. Megleren var meget imøtekommende og ville legge leiligheten ut på Lege +
    Hun ønsket og vise leiligheten til noen som ønsket den størrelsen. Dagen etter at leiligheten var blitt fotografert hadde hun visning til et par fra samme Borettslag. De ønsket å kjøpe. Megleren var meget lydhør i forhold til vårt ønske om pris. Der gjorde hun en fantastisk jobb. Leiligheten ble solgt til over vanlig pris i markedet.
    Hun holdt oss godt orientert under prosessen, og i dag er vi meget glade for at prosessen gikk så raskt.
    En flott jobb og meget god sevice fra meglerens side.
    Mvh. Anne Marthe Russ Läs mer
  • 2020-03-09

Lindsey S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Köpt en villa. Blev utmärkt bemött att mäklaren. Hon var otroligt trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-07

Hee H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Det er för tidlig å bedömma hur bra eller dårlig mäklaren er. Först när hela prosessen är i hamn, kan jag ge en bedömning. Det viktigaste står igjen, och det er den formelle transaksjonen av fastigheten.
    Salgsprosessen so far, bedøms til karakter 4. Läs mer
  • 2020-03-06

Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Drivande, innovativa, löpan ofta återkoppling
    Sålt vårt sommarhus på en månad där föregående mäklare hållit på i över ett år utan resultat
    Trevliga och sociala Läs mer
    Simon M, Jenny Labecker gillar detta
  • 2020-02-26

Marzena Renata K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har sålt lägenhet. Mäklaren ISABEL är så professionell! Vilken fin människa! Bra bemötande och tillgänglig alltid när det behövs. Hon levde upp till mina förväntningar jag hade. Bästa mäklaren tycker vi💕. Läs mer
    Isabell A gillar detta
  • 2020-02-22

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt hus i Brastad. Trevlig o kunnig med ett underbart bemötande o frisk energi var underbart trevlig som hade svar på alla våra frågor o undringar om försäljningen av vårat hus kom med många bra förslag hur det skulle gå till levde verkligen upp till våra förväntningar. Tack för all hjälp. Läs mer
    Simon M, Jenny Labecker gillar detta
  • 2020-02-21

Kristina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt hus i Lysekil fristående villa
    Trevligt sätt, väldigt bra och meddelsam under budgivningen, fick mej att känna mej delaktig hela tiden!
    Att få råd och hjälp under försäljningen!
    Det hände att jag tyckte till både om text och bilder, då var mäklaren väldigt tillmötesgående och vi kom fram till bra lösningar tillsammans!
    I stort sätt bra, finns väl lite smått att jobba med men är övertygad att hon fixar det! Läs mer
  • 2020-02-13

Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Köpt sommarbostad
    bemött professionellt och korrekt
    Väldigt nöjd som köpare-ärlig process Läs mer
  • 2019-11-05

Stig S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har sålt ett sommarhus i Lysekil.
    Värdering utfördes av Jenny . Bra jobbat Jenny! Fotografering genomfördes av Isabell, Simon och fotografen. De var snabba, proffsiga och bilderna blev bra. Isabell gjorde iordning allt material för visning på Hemnet och hon hade visningar tillsammans med Simon. Det var lyckade visningar.
    Under resan har Isabell informerat oss om allt nödvändigt som vi borde känna till. VI har haft ett mycket bra samarbete med framförallt Isabell. Det som återstår i försäljningen är överlämnande av fastigheten och överföring av köpesumman.
    Vi är väldigt nöjda med tillmötesgående och den service vi har fått av Jenny, Isabell och Simon. Bra jobbat alla tre!
    MIna förväntningar är överträffade av Isabell, Jenny och Simon. Läs mer
  • 2019-10-21

Stein Ove L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi har kjøpt fritidsbolig og en meget god fornøyd med informasjonen vi har fått, hvordan vi har blitt møtt og oppfølgingen. Anbefales. Läs mer
  • 2019-10-19

Thomas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mkt positivt bemötande samt snabb och effektiv affär.Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • 2019-10-18

Ann-Christin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Har köpt en bostadsrätt i Grundsund. Mäklaren ordnade en förhandsvisning för mig då jag var på besök där. Mycket duktig och insatt. Fick all hjälp jag behövde Läs mer
  • Pernilla L

2019-10-18

Pernilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Svensk Fastighetsförmedling i Lysekil hjälpte oss att sälja ett hus och en sjöbod, Jenny Labecker hette vår mäklare. Vi är otroligt nöjda med allt, från första kontakten till kontraktsskrivning. Lyhörd, driven och kompetent mäklare som verkligen är grym på sitt jobb! Under hela uppdraget kände vi att vi fick bra info och hade en fin dialog. Även då vi stötte på vissa problem (ej pga svensk fastighetsförmedling) löstes dessa snabbt och mycket proffesionellt. Alla på kontoret är trevliga och serviceminded, vi är SÅ nöjda! Läs mer
  • 2019-09-06

Lukas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    köpt ett hus/fritidshus på bokenäs.
    har vart mycket bra bemötande och tillgänglighet. fick svar på det jag ville ha svar på m.m.
    och mycket trevlig. kommer absolut anlita Isabell i ett framtida försäljning. Läs mer
    Isabell A gillar detta
  • 2019-09-04

Kerstin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Outstanding and efficient. Professional in every aspect. Quick responses and always with a smile. Isabella surpassed every expectation. We would positively recommend her services.
    Henry and Kerstin Reed Läs mer
  • 2019-09-03

Gustaf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mycket trevligt och vänligt bemötande. Duktiga på att dela med sig och involvera oss under hela säljprocessen. Så att inga oklarheter fanns eller uppstod. Läs mer
  • 2019-08-28

Bengt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt ett fritidshus,och sedan köpt en läg,

Mycket trevliga och kunnig personal

väldigt bra med att göra med Läs mer
  • 2019-06-27

Ann-Christin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi har sålt vårt fina fritidshus. Första gången vi träffade Jenny Labecker med personal, kände vi stort förtroende
    Hon har tagit sig tid och väntat in oss så att vi kunnat fatta våra beslut.
    Tack Jenny med personal för ett professionellt och empatisk bemötande.
    Vi skulle varmt rekommendera er Läs mer
  • 2019-05-28

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt BRF på Skaftö
    Blev proffsigt bemött.
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna.
    Tycker att försäljningen gått väldigt smidigt så här långt. Läs mer
  • Ingvor B

2019-05-16

Ingvor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Har köpt en bostadsrätt av Svensk fastighetsförmedling genom Jenny Labecker vilken genomförde affären på ett föredömligt sätt.
    Ingvor `Broman nöjd kund. Läs mer
    2019-05-28 Jenny Labecker svarar Ingvor B
    Tack Ingvor för ditt fina utlåtande.
  • 2019-04-30

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Fiskebäckskil, sålt fritidsbostad
    Mycket vänlig, kunnig, snabb hantering, bra service!

LN Läs mer
    2019-05-28 Jenny Labecker svarar Lars N
    Tack Lars för ett mycket gott samarbete:)
  • Erika K

2019-04-04

Erika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt, mäklaren hade en förhandsvisning för mig, jag var mycket nöjd då och väldigt nöjd efter den "vanliga" visningen också.
    Jag har alltid fått ett fint bemötande av mäklaren som har återkopplat på ett mycket bra sätt Läs mer
    2019-04-04 Jenny Labecker svarar Erika K
    Tack Erika för din fina feedback:) Hoppas du blir nöjd med ditt nya boende!
  • Michelle M

2019-02-25

Michelle M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Snabbt återkopplat, trevligt och proffesionellt bemötande! Läs mer
    2019-02-27 Simon M svarar Michelle M
    Tack för de fina orden Michelle :)
    / Simon Mashallah
  • 2019-02-04

Annika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Tydlig, tillgänglig och toppentrevlig😀 Läs mer
    2019-02-27 Simon M svarar Annika E
    Tack för din positiva feedback Annika :)
    / Simon Mashallah
  • 2019-02-02

Malou M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Profffessioneel, trevlig och tillmötesgående. Snabba återkopplingar och hade svar på alla våra frågor. Vi vill varmt rekommendera Jenny Labecker. Läs mer
    2019-03-06 Jenny Labecker svarar Malou M
    Varmt tack för er rekommendation:)
  • 2019-01-31

Peter O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Purchasing an apartment in Lysekil. Jenny and her colleague Simon Mashallah have provided excellent service - remaining patient whilst we we were looking at various property options, and then being extremely informative and helpful during the property viewings and in the purchasing process.
    They have both shown themselves to be comfortable working in the English language. Jenny read the contract in Swedish and translated the meaning into English. Simon sent a useful document pertinent to the Swedish laws for property purchasing.
    I have a very high regard for both of them and recommend their services. Läs mer
    2019-02-27 Simon M svarar Peter O
    Thank you for your kind words Peter!
    It was a pleasure to have you as our customers. We hope that you will be happy in your new apartment. Looking forward to see you again!
    Best regards, Simon
  • 2019-01-15

Claes E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Bostadsrätt mäklaren har skött sig utmärkt och levde upp till mina förväntningar så jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2018-09-16

Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    När vi köpte vårt fritidshus i Fiskebäckskil fick vi ett trevligt och proffsigt bemötande av Heidi. Alla frågor och funderingar blev snabbt besvarade och vi kände ett stort stöd under hela processen. Läs mer
  • 2018-09-14

Knut Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Ett stor engagemang! Vänlig o mån om att allt skulle vara tydligt o gå korrekt till. Än har mina förväntningar uppfyllts! Läs mer
  • 2018-09-06

Leif Ivar I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt fritidshus.
    Kunnig och mycket trevlig att samarbeta med.
    Att hjälpa oss att sälja fastigheten inom rimlig tid och till godtagbart pris. Våra förväntningar uppfylldes helt.
    Vi tycker att det är en mycket trevlig kontakt. Läs mer
  • 2018-09-06

Sara Inger P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Heidi är supertrevlig och professionell. Svarar snabbt på frågor och hjälpte oss med allt vi behövde Läs mer
  • 2018-08-30

Derick N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt min lgh och är jätte nöjd med arbetet som mäklaren har gjort.
    Allt gick som förväntat. Läs mer
  • Hans G

2018-08-25

Hans G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Året runt hus 11/2 plan.
    På bästa tänkbara sätt.
    Våra förväntningar var att på ett snabbt och enkelt sätt få sålt huset. Och det uppfyllde mäklaren med råge.
    Skulle det bli aktuellt att sälja fler gånger kommer vi defenetivt att anlita samma mäklare. Läs mer
  • 2018-08-24

Kristina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Utmärkt i alla avseende! Ingivit förtroendevoch levt upp till detta. Läs mer
  • 2018-08-11

Rune Lennart R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har köpt Klippgatan 1 i Lysekil, Svensk fastighetsförmedling har skött försäljningen på ett bra sätt. Läs mer
  • Jonas H

2018-08-03

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi har köpt ett fritidshus utanför lysekil. Vi saknar tidigare erfarenhet av köp via mäklare och blev positivt överaskade av det proffersionella bemötandet. Tydlig, snabb och bra information samt kommunikation. Extremt lättillgänglig och hjälpsam, vi är mycket nöjda. Uppskattar mycket strukturen vid kontraktsskrivning och tydliggörande av punkter som måste lösas mellan köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-08-03

Trond E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Faglig dyktig megler.Alt var greit. Läs mer
  • 2018-07-04

Reidar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt fastighet

rekommenderas

Bra bemötande Läs mer
  • 2018-06-22

Kerstin Elisabet K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Har sålt en bostadsrätt med ett bra pris tack vare mäklaren Katarina Törnkvist hon är mycket proffsig på alla sätt henne kan vi rekommendera till andra . Läs mer
  • 2018-05-31

Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mäklartjänst i samband med vårt köp av bostadsrättsradhus i Lysekil. Vi upplevde hög service i samband med visning och kompletterande upplysningar då vi hade lång resväg och inte hade den flexibilitet som man har om man befinner sig i närområdet. P g a tidigare negativa erfarenheter vid kontakt med konkurrerande mäklarbyråer var inte förväntningarna så höga. Vi blev positivt överraskade, och upplevde att vi fick den service vi efterfrågade, men även det "lilla extra" som betyder mycket och ger en positiv köpupplevelse. Läs mer
  • 2018-05-25

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt bostadsrätt.

Hela förloppet från första kontakt till påskrivet avtal gick mycket lätt och smidigt.
    Mäklaren höll oss fortlöpande informerade om visningar, spekulanter, budgivning mm.

Jag är mycket nöjd med mäklarens hantering och ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-05-25

Gunvor Margit J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Har sålt mina föräldrars radhus. Har fått ett proffsigt bemötande och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-05-23

Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mycket positiv kontakt och bemötande under hela processen Läs mer
  • 2018-05-21

Marie-Louise B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt en bostadsrätt. Vi blev så bra bemötta proffsigt, vänligt och roligt av en trevlig tjej Katarina Thörnqvist.
    Förväntningarna var att få sålt lägenheten kanska snabbt och till det pris vi fick.
    Tycker det var lika trevligt varje gång vi pratades vid. Läs mer
  • 2018-05-14

Lena Ann-Christine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Min upplevelse var att det var ärligt och lätt att jag fick den informationen jag behövde för att ta mitt beslut när jag skulle förvärva min nya lägenhet. Läs mer
  • 2018-05-09

Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    allt har fram till dags dato fungerat helt ok så jag kan rekommendera Jenny

MVH Lars Svensson Läs mer
  • 2018-05-06

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi är mycket nöjda med hela processen i förbindelse med köp av hus! Vi har hela tiden varit trygga på att Katarina har haft kontroll med denna köpsprocess och vi har hela tiden varit i kontakt för att kunna följa utvecklingen i denna försäljning. Katarina var tydligt engagerad. Hon höll en fin introduktion om huset och det som var specielt för detta hus.
    Vi skall nu sälja vårt "gamla" hus och självklart väljer vi Katarina till detta uppdrag.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-03-09

skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    bra bemötande men det tog lite lång tid Läs mer

Kungsgatan 41, 453 33 Lysekil