Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Välkommen till Lysekil!

Här finns den unika Bohuslänska skärgården med sina vackra klippor och turismen blomstrar på somrarna med alla bad- och båtentusiaster. Sol och saltvatten, ett riktigt sommarparadis.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet allt om sommar- och permanentboende i Lysekil. Funderar du på att flytta hit? Eller vill du sälja en fastighet i området? Vi har koll på hela processen oavsett om det handlar om värdering, visning och försäljning eller om att hitta den rätta fastigheten för just dig!

Kom gärna förbi vårt kontor om du har frågor om att bo i Lysekil, eller boka en tid för en fri värdering av din bostad!

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

• 2020-11-23

Nina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Pålitlig och erfaren mäklare. Det kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-11-19

Ludwig F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi hade Jenny Labecker som mäklare och vi är supernöjda och glad att vi fick henne. Hon var snäll och mycket kommunikativt, vilket gjorde att vi kände oss trygg. Läs mer
  • 2020-11-19

Mycket bra bemötande

Perfekt Läs mer
  • 2020-10-28

Birgitta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har gjort en sk God man försäljning. Isabelle Annerfalk (även Jenny på byrån) har varit mycket kunnig, engagerad och påläst. Allting har gått mycket smidigt, trots de hinder som uppstått pga denna speciella affär. Priset var högt över mina förväntningar! Läs mer
  • 2020-10-17

Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mäklare var väldigt trevlig och sakkunnig. Utan hennes hjälp hade vi inte fått köpt huset. Mäklaren missade dock att informera att spa-badet inte ingick i köpet före första budet. Spa-badet var också fotograferat med lockbilder vilket känns onödigt om det inte ingår i köpet.
    I övrigt inget att anmärka på. Läs mer
  • 2020-10-12

Odd K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Hej köpte på sågvägen 6a Brastad.
    Är mycket nöjd med mäklaren.
    Isabel.
    Mvh Odd.Kjellandsson Läs mer
  • 2020-10-04

Ylva T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    - snabb och serviceinriktad
    - lämnade felaktig information om dolda fel-försäkringen, i slutändan kunde sådan försäkring inte tecknas trots att vi fått information om att så skulle kunna ske
    - lämnade ut köpekontrakt etc med flera formella fel, fick göras om
    - glömde att förklara ang makamedgivande för säljaren samt kolla upp om det behövdes i detta fall Läs mer
  • 2020-10-03

Helene F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Köpt tomt i Lysekil, blev bemött av mäklaren Simon, med stor respekt för mig som köpare och han var mycket skicklig.

Mäklarens bemötande var över mina förväntningar. och vi är. extremt nöjda. Läs mer
  • 2020-10-02

Ellinor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har haft kontakt med många mäklare genom åren men aldrig någon som varit så engagerad och förtroendeingivande som Isabell. Hon har överträffat alla mina förväntningar. Är mer än nöjd! Läs mer
  • 2020-09-28

Urban O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Simon gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av en av våra tomter. Påläst, lugn och professionell! Läs mer
    Isabell A, Jenny Labecker, Simon M gillar detta
  • 2020-09-26

Susanne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi sålde våran villavagn i Lysekil. Vår mäklare Isabel Annerfalk var inte bara trevlig. Hon var snabb, oerhört professionell och dessutom fantastisk på att samarbeta. Det märks att hon älskar sitt jobb.

Tommy och Susanne Vingren Karlstad Läs mer
  • 2020-08-31

Göran N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Simon var trevlig, påläst och trovärdig. Han är fortfarande lite grön i avslutssammanhang så vi blev lite oroliga för om han skulle kunna hantera köparen på rätt sätt precis i avslutet, men det löste sig fint. Läs mer
  • 2020-08-27

Inger Marianne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt sommarbostad
    Mäklaren Simon Mashallah proffesionell, trevlig och engagerad. Tät återkoppling och snabbt avslut. Vi är väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
    2020-08-27 Simon M svarar Inger Marianne R
    Tack för de fina orden Marianne och lycka till med allt framöver. Det var ett nöje att förmedla ert fantastiska hus :)
    Isabell A, Simon M gillar detta
  • 2020-08-22

Ulla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har köpt ett fritidshus.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Fick en bra presentation av huset samt att mäklaren gav mig ett positivt intryck. Läs mer
  • 2020-08-20

Jan Peder Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Köpt fritidsboende

Jenny var mycket seriös och professionell.

Vi kan rekommendera henne till de alla vi känner Läs mer
  • 2020-08-16

Charlotte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi köpte ett sommarhus och blev väldigt bra bemötta och mäklaren var väldigt trevlig, engagerad och kändes kunnig. Dock fick vi ståför den mesta kontakten i början, hade önskat snabbare återkoppling under budgivningen. Läs mer
  • 2020-07-30

Roger D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi har sålt en bostadsrätt (fritidsboende) bemötandet från mäklaren och hennes assistent var mycket bra och proffsig. Hade väl lite oflyt med Corona mitt i allt men dom har kämpat på och nu är den såld. Stor eloge till Jenny och Simon Läs mer
  • 2020-07-28

Jon Hofny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Bostadsrätt. Trevligt bemötande och bra kontakt. Läs mer
  • 2020-06-20

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Bra bemötande. Snabbt svar på frågor. Korrekt.
    Nöjda kunder Läs mer
  • 2020-06-19

Janne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi köpte stuga av Jenny som är kunnig, glad och intresserad. Supernöjda genom hela processen. Läs mer
  • 2020-05-11

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jenny Labacker var väldigt tillmötesgående och jag upplevde att hon var mån om att både vi som köpare och säljaren skulle vara trygga och nöjda. Läs mer
  • 2020-03-30

Jörgen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jenny är en mycket bra och trevlig mäklare med ett professionellt bemötande som ingav förtroende. Duktig på att förklara och ge råd på de funderingar vi hade inför vår husförsäljning. Jenny var lyhörd och gav oss den tid vi behövde för att bestämma tidpunkt för vår försäljning. När vi väl hade bestämt oss för att sälja gick allt snabbt och smidigt. Vi är helnöjda. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-03-24

Johan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Isabell har sedan vår första kontakt varit väldigt engagerad i både försäljning och i sökandet efter vårat nästa boende.
    Hon ger löpande väldigt bra återkopplingar på processen.

Kan varmt rekommendera henne.

Johan&Malin Läs mer
  • 2020-03-10

Anne Marthe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jeg har solgt en 2 roms leilighet i Brastad, Sagvegen. Megleren var meget imøtekommende og ville legge leiligheten ut på Lege +
    Hun ønsket og vise leiligheten til noen som ønsket den størrelsen. Dagen etter at leiligheten var blitt fotografert hadde hun visning til et par fra samme Borettslag. De ønsket å kjøpe. Megleren var meget lydhør i forhold til vårt ønske om pris. Der gjorde hun en fantastisk jobb. Leiligheten ble solgt til over vanlig pris i markedet.
    Hun holdt oss godt orientert under prosessen, og i dag er vi meget glade for at prosessen gikk så raskt.
    En flott jobb og meget god sevice fra meglerens side.
    Mvh. Anne Marthe Russ Läs mer
  • 2020-03-09

Lindsey S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Köpt en villa. Blev utmärkt bemött att mäklaren. Hon var otroligt trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-03-07

Hee H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Det er för tidlig å bedömma hur bra eller dårlig mäklaren er. Först när hela prosessen är i hamn, kan jag ge en bedömning. Det viktigaste står igjen, och det er den formelle transaksjonen av fastigheten.
    Salgsprosessen so far, bedøms til karakter 4. Läs mer
  • 2020-03-06

Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Drivande, innovativa, löpan ofta återkoppling
    Sålt vårt sommarhus på en månad där föregående mäklare hållit på i över ett år utan resultat
    Trevliga och sociala Läs mer
  • 2020-02-26

Marzena Renata K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har sålt lägenhet. Mäklaren ISABEL är så professionell! Vilken fin människa! Bra bemötande och tillgänglig alltid när det behövs. Hon levde upp till mina förväntningar jag hade. Bästa mäklaren tycker vi💕. Läs mer
  • 2020-02-22

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt hus i Brastad. Trevlig o kunnig med ett underbart bemötande o frisk energi var underbart trevlig som hade svar på alla våra frågor o undringar om försäljningen av vårat hus kom med många bra förslag hur det skulle gå till levde verkligen upp till våra förväntningar. Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2020-02-21

Kristina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt hus i Lysekil fristående villa
    Trevligt sätt, väldigt bra och meddelsam under budgivningen, fick mej att känna mej delaktig hela tiden!
    Att få råd och hjälp under försäljningen!
    Det hände att jag tyckte till både om text och bilder, då var mäklaren väldigt tillmötesgående och vi kom fram till bra lösningar tillsammans!
    I stort sätt bra, finns väl lite smått att jobba med men är övertygad att hon fixar det! Läs mer
  • 2020-02-13

Anna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Köpt sommarbostad
    bemött professionellt och korrekt
    Väldigt nöjd som köpare-ärlig process Läs mer
  • 2019-11-05

Stig S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har sålt ett sommarhus i Lysekil.
    Värdering utfördes av Jenny . Bra jobbat Jenny! Fotografering genomfördes av Isabell, Simon och fotografen. De var snabba, proffsiga och bilderna blev bra. Isabell gjorde iordning allt material för visning på Hemnet och hon hade visningar tillsammans med Simon. Det var lyckade visningar.
    Under resan har Isabell informerat oss om allt nödvändigt som vi borde känna till. VI har haft ett mycket bra samarbete med framförallt Isabell. Det som återstår i försäljningen är överlämnande av fastigheten och överföring av köpesumman.
    Vi är väldigt nöjda med tillmötesgående och den service vi har fått av Jenny, Isabell och Simon. Bra jobbat alla tre!
    MIna förväntningar är överträffade av Isabell, Jenny och Simon. Läs mer
  • 2019-10-21

Stein Ove L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi har kjøpt fritidsbolig og en meget god fornøyd med informasjonen vi har fått, hvordan vi har blitt møtt og oppfølgingen. Anbefales. Läs mer
  • 2019-10-19

Thomas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mkt positivt bemötande samt snabb och effektiv affär.Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • 2019-10-18

Ann-Christin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Har köpt en bostadsrätt i Grundsund. Mäklaren ordnade en förhandsvisning för mig då jag var på besök där. Mycket duktig och insatt. Fick all hjälp jag behövde Läs mer
  • Pernilla L

2019-10-18

Pernilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Svensk Fastighetsförmedling i Lysekil hjälpte oss att sälja ett hus och en sjöbod, Jenny Labecker hette vår mäklare. Vi är otroligt nöjda med allt, från första kontakten till kontraktsskrivning. Lyhörd, driven och kompetent mäklare som verkligen är grym på sitt jobb! Under hela uppdraget kände vi att vi fick bra info och hade en fin dialog. Även då vi stötte på vissa problem (ej pga svensk fastighetsförmedling) löstes dessa snabbt och mycket proffesionellt. Alla på kontoret är trevliga och serviceminded, vi är SÅ nöjda! Läs mer
  • 2019-09-06

Lukas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    köpt ett hus/fritidshus på bokenäs.
    har vart mycket bra bemötande och tillgänglighet. fick svar på det jag ville ha svar på m.m.
    och mycket trevlig. kommer absolut anlita Isabell i ett framtida försäljning. Läs mer
  • 2019-09-04

Kerstin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Outstanding and efficient. Professional in every aspect. Quick responses and always with a smile. Isabella surpassed every expectation. We would positively recommend her services.
    Henry and Kerstin Reed Läs mer
  • 2019-09-03

Gustaf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Mycket trevligt och vänligt bemötande. Duktiga på att dela med sig och involvera oss under hela säljprocessen. Så att inga oklarheter fanns eller uppstod. Läs mer
  • 2019-08-28

Bengt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt ett fritidshus,och sedan köpt en läg,

Mycket trevliga och kunnig personal

väldigt bra med att göra med Läs mer
  • 2019-06-27

Ann-Christin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vi har sålt vårt fina fritidshus. Första gången vi träffade Jenny Labecker med personal, kände vi stort förtroende
    Hon har tagit sig tid och väntat in oss så att vi kunnat fatta våra beslut.
    Tack Jenny med personal för ett professionellt och empatisk bemötande.
    Vi skulle varmt rekommendera er Läs mer
  • 2019-05-28

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Sålt BRF på Skaftö
    Blev proffsigt bemött.
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna.
    Tycker att försäljningen gått väldigt smidigt så här långt. Läs mer
  • Ingvor B

2019-05-16

Ingvor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Har köpt en bostadsrätt av Svensk fastighetsförmedling genom Jenny Labecker vilken genomförde affären på ett föredömligt sätt.
    Ingvor `Broman nöjd kund. Läs mer
    2019-05-28 Jenny Labecker svarar Ingvor B
    Tack Ingvor för ditt fina utlåtande.
  • 2019-04-30

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Fiskebäckskil, sålt fritidsbostad
    Mycket vänlig, kunnig, snabb hantering, bra service!

LN Läs mer
    2019-05-28 Jenny Labecker svarar Lars N
    Tack Lars för ett mycket gott samarbete:)
  • Erika K

2019-04-04

Erika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag har köpt en bostadsrätt, mäklaren hade en förhandsvisning för mig, jag var mycket nöjd då och väldigt nöjd efter den "vanliga" visningen också.
    Jag har alltid fått ett fint bemötande av mäklaren som har återkopplat på ett mycket bra sätt Läs mer
    2019-04-04 Jenny Labecker svarar Erika K
    Tack Erika för din fina feedback:) Hoppas du blir nöjd med ditt nya boende!
  • Michelle M

2019-02-25

Michelle M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Snabbt återkopplat, trevligt och proffesionellt bemötande! Läs mer
    2019-02-27 Simon M svarar Michelle M
    Tack för de fina orden Michelle :)
    / Simon Mashallah
  • 2019-02-04

Annika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Tydlig, tillgänglig och toppentrevlig😀 Läs mer
    2019-02-27 Simon M svarar Annika E
    Tack för din positiva feedback Annika :)
    / Simon Mashallah
  • 2019-02-02

Malou M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Profffessioneel, trevlig och tillmötesgående. Snabba återkopplingar och hade svar på alla våra frågor. Vi vill varmt rekommendera Jenny Labecker. Läs mer
    2019-03-06 Jenny Labecker svarar Malou M
    Varmt tack för er rekommendation:)
  • 2019-01-31

Peter O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Purchasing an apartment in Lysekil. Jenny and her colleague Simon Mashallah have provided excellent service - remaining patient whilst we we were looking at various property options, and then being extremely informative and helpful during the property viewings and in the purchasing process.
    They have both shown themselves to be comfortable working in the English language. Jenny read the contract in Swedish and translated the meaning into English. Simon sent a useful document pertinent to the Swedish laws for property purchasing.
    I have a very high regard for both of them and recommend their services. Läs mer
    2019-02-27 Simon M svarar Peter O
    Thank you for your kind words Peter!
    It was a pleasure to have you as our customers. We hope that you will be happy in your new apartment. Looking forward to see you again!
    Best regards, Simon
    Simon M gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte