Staffan John
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar! Läs mer

Läs vad 183 Läs vad Staffan John

• Dagmar Helen B sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-25

Duvnäs Utskog
    Har sålt radhus som God man för Dagmar. Med hjälp av Staffan löpte allt på smidigt och enligt uppsatt tidsplan. Staffan var behjälplig vid alla frågor som uppstod och gav bra råd om hur man skulle gå tillväga så att allt löste sig på bästa sätt.
    Han levde upp till alla förväntningar och jag kände att försäljningen av radhuset var i trygga händer. Läs mer
  • Tobias F köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Västra Orminge
    Lättsam, trevlig och kunnig!
    Köpte en 4a i Orminge Centrum, Nacka. Läs mer
  • Myra G köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Västra Orminge
    Bästa Staffan! Så smidigt och fort att få köpa lägenheten som vi innan bara kunde drömma om! Läs mer
  • Timuras D sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Mycket nöjd med service. Kunnig, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Pontus R sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2:a
    Nacka Forum
    Staffan hjälpte mig att sälja min lägenhet i Nacka och jag är väldigt nöjd med resultatet som verkligen överträffade mina förväntningar, speciellt i dessa tuffa tider.
    Staffan är en väldigt duktig strateg som skapar en känsla av trygghet och säkerhet.
    Jag kan varmt rekommendera Staffan. Läs mer
  • Arun K sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-19

Järla Sjö
    Hi,

He is a nice person and always willing to help us. Complete process is very professional and reliable.

He helped us to sell our apartment in Järla Sjö. We are happy and grateful to him.

I will definitely recommend him to buy/sell. Läs mer
  • Mitra Z
    Mitra Z skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-19

Professionellt utfört arbete på alla sätt långt över förväntan. Läs mer
  • Cecilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-18

3:a
    Alphyddan
    Det kändes trygg att ha med Staffan att göra under bostadsaffären. Fin hjälp och tydlig information! Läs mer
  • Eva R sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-16

Nacka
    Jag kontaktade Staffan John redan i dec 2018, eftersom jag hade tankar på att sälja min nyrenoverade 1:a i Älta. Han ingav stort förtroende och har visat sig ha total kontroll på marknaden. Dessutom jobbar han långa timmar för att skapa ett brett kontaktnät och att i princip alltid vara tillgänglig. Då marknaden inte hade hämtat sig sedan fallet i okt 2017, så tvekade jag med försäljning. I ett års tid skickade Staffan mig en uppdatering varje månad över det aktuella värdet på just min bostad. I mars i år bestämde jag mig till slut för att sälja, strax innan Corona slog till. Naturligt nog blev inte intresset så stort som jag hade hoppats, men Staffan handplockade några personer, från sin kontaktlista, och fick igång en budgivning. Jag upplever honom som mycket professionell, kunnig, etisk och hårt arbetande. Läs mer
  • Victoria L sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-04

2:a
    Nacka Forum
    Sålt en lägenhet i nacka och fått ett mycket professionellt bemötande med all hjälp man kan önska sig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John