Staffan John
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar! Läs mer

Läs vad 152 Läs vad Staffan John

• Clara Del Carmen C köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-22

Västra Orminge
    Jag har köpt en tvåa i Orminge. Staffan har varit väldigt trevlig från första stund. Otroligt hjälpsam och stor tålamod med alla mina frågor. Jag kommer rekommendera honom till de jag känner som behöver en mäklare i området. Läs mer
  • Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-03

Jarlaberg
    Vi sålde en lägenhet i Nacka. Staffan var alltid trevlig och korrekt och fixade en snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-29

Ektorp
    Vi har sålt vår dotters lägenhet på 32 kvm i Ektorp, Nacka och Staffan har varit väldigt bra under hela processen. Han har varit strukturerad, pro-aktiv, tydlig och noggrann samt realistisk när han förmedlat vad vi kan förvänta oss. Vi har kännt att vi varit i trygga händer hela tiden. Isabelle Rosing som också stöttat i processen har varit lika bra i sin roll. Jag visste att Staffan var duktig men vi har ändå blivit positivt överraskade över hans proffsighet.
    Vi är nöjda med bemötande, de strategiska val vi gjort kring hur vi presenterat lägenheten i marknaden samt utfall. Läs mer
  • Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-26

Saltsjöbaden
    Jag har köpt en lägenhet på 44 kvm i Nacka, Saltsjöbaden där Staffan John var mäklare. Min upplevelse av allt är att mäklaren var duktig på att informera och problemlösning, dvs att han hade en positiv inställning till allt, vilket ger en köpare ett slags lugn. Även trevlig! Så allt med köpet och märklaren blev till mina förväntningar, som då innebär att jag fick en jättebra upplevelse av det hela. Läs mer
  • Pouria F köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-22

Nacka
    Vi köpte en lägenhet genom Staffan och är väldigt nöjda. Han har visat stort engagemang och hjälpt oss att hitta en lägenhet. Vi har fått ett vänligt och proffsigt bemötande.

Pouria Läs mer
  • Helen J sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-21

Trevlig och professionell mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Jacob J sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-21

Nacka
    Mycket trevlig och med personligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer
  • Carlos Manuel S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-17

Sålde en lägenhet i Nacka och Staffan John är oerhört trevlig och professionell. Allt gick väldigt snabbt och effektivt. Staffan var alltid lätt att få tag på. Han är väldigt metodisk och skicklig på att hitta de potentiella köpare som kan tänkas vara intresserade av en specifik lägenhet. Läs mer
  • Patrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-16

Stensö
    Har sålt en lägenhet på 18 kvm.
    Mäklaren är trevlig och tillmötesgående. Flexibel och lyhörd.
    Lite för stressad över att göra en snabb affär. I stora hela positiv men hade hoppats på en bättre affär. Läs mer
  • Lars-Olof S köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-16

Nacka Forum
    Staffan är en rejäl person att ha att göra med och som samtidigt inger stort förtroende Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John