en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

4.7 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Staffan John

• Alexander E
    Alexander E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och smidig att ha och göra med. Snabb på att ge svar kring frågor och funderingar. Jag som köpare har bara bra erfarenheter efter denna smidiga affär med Staffan John!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare Staffan. Allt har gått väldigt smidigt, från det första värderingsmötet till den slutgiltiga överlämningen. Jag har känt mig lugn och trygg genom hela processen.
    2016-12-22 Staffan J svarar Jenny L
    Hej Jenny! Tusen tack för förtroendet. Det var roligt att få vara delaktig i försäljningen av din fina lägenhet. Jag hoppas ni får det riktigt bra i er nya bostad. Stort lycka till i framtiden. Vänliga hälsningar Staffan John.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenbra! Professionellt arbete, bra kommunikation och trevligt bemötande!
    Hälsningar Yvonne
    2016-12-20 Staffan J svarar Yvonne H
    Hej Yvonne! Stort tack för dina fina ord. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Vänliga hälsningar Staffan John
  • Marcoleta C
    Marcoleta C skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit mycket behjälplig från första början till slut. Allt har gått mycket snabbt & smidigt. Kan verkligen rekommendera Staffan som mäklare!
    2016-12-18 Staffan J svarar Marcoleta C
    Hej Marcoleta. Tack för att du visar din uppskattning. Jag önskar dig all lycka och hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad. Vänliga hälsningar, Staffan John
  • N
    N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan var oerhört trevlig och positiv och jag fick snabbt förtroende för honom. Då jag sålde en fastighet som gått i arv i min släkt i väldigt många år var det viktigt för mig att ha förtroende för min mäklare och det fick jag verkligen.
    2016-10-24 Staffan J svarar N
    Tack för det fina omdömet. Ett förtroende är viktigt, roligt att du uppskattar mitt arbete med försäljningen av din fastighet. Stort lycka till med allt framöver.
  • Anita L
    Anita L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En fantastisk mäklare med stort engagemang som jag varmt rekommenderar.
    2016-10-18 Staffan J svarar Anita L
    Tack så mycket Anita för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt framöver!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde ett professionellt intryck/jobb. Han uppträdde vänligt och var tillmötesgående. Affären sköttes bra. / Bengt
    2016-10-17 Staffan J svarar Bengt L
    Tack Bengt för bra betyg och fina ord. Lycka till med allt som är på gång!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit precis så kunnig, närvarade, lyssnande som jag förväntar mig av en mäklare.
    Mina Frågor besvarade han så fort han hade möjlighet.

Han är dessutom trevlig
    2016-10-17 Staffan J svarar Kerstin J
    Tack Kerstin för bra betyg och fina ord. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende!
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och kunnig.
    Full av idéer och väldigt rak I kommunikationen.
    2016-10-17 Staffan J svarar Rolf L
    Tack Rolf för bra betyg och fin rekommendation. Lycka till med allt framöver!
  • Nathalie T
    Nathalie T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Han är en väldigt ödmjuk och hjälpsam mäklare som lägger ner mycket tid och energi på sina kunder och objekt.
    2016-10-17 Staffan J svarar Nathalie T
    Tack Nathalie för den fina rekommendationen och för det maximala betyget. Ta hand om er och lycka till med allt framöver!
  • Lars L
    Lars L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, kunnig och effektiv............................................................................................................................................................................................................................................................................................
    2016-10-24 Staffan J svarar Lars L
    Tack Lars för ett fint omdöme. Stort lycka till med allt framöver!
  • Mirja A
    Mirja A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan visade stort fokus på oss som säljare och förklarade alla stegen från fotografering, visning till budgivning och kontraktsskrivning.
    2016-10-24 Staffan J svarar Mirja A
    Tack Mirja för de fina orden och omdömet. Jag önskar er all lycka i ert framtida boende!
Ina Olehed
Isabelle Rosing