Staffan John
Registrerad mäklare sedan 2014-05-09
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-09
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar! Läs mer

Läs vad 203 Läs vad Staffan John

• Xanthi P köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-19

4:a
    Nacka Forum
    Han försökte förklara för oss processen riktigt bra Läs mer
  • Anna W köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-18

Nacka
    Tydlig i kontakten och bra bemötande. Skulle rekommendera vidare! Läs mer
  • Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-15

Nacka
    Riktigt grym och snabb mäklare. Skickade ett intressemail tidigt en morgon, fick ett samtal tillbaka 10 minuter senare. Vi pratade om potentiella bostäder som passade oss och en dag senare var vi på visning, där vi hittade vårat hem. Snabbt och snyggt gjort med en grymt trevlig mäklare som såg till allas bästa. Läs mer
  • Fredrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-15

4:a
    Hedvigslund
    Sålt en bostadsrätt. Vi blev bra bemötta av mäklaren. Vi hade förväntningar att göra en affär så snabbt som möjligt och helst utan öppna visningar. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och hittade en köpare. Vi är nöjda med våran mäklare. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-14

Vi fick ett mycket snabbt avslut på vår bostadsförsäljning tack vare Staffans branscherfarenhet, lokalkännedom och breda kontaktnät. Ärlig och saklig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Stefan A sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-13

3:a
    Nacka
    Jag har sålt en bostad. Trevligt bemötande, kunnig och proffsig. Läs mer
  • Miljö & Energi Ansvar Sverige sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-09-07

Ekudden/Järla Sjö
    Vi hade två olika mäklare som slogs om vår bostad. Den ena ville ha arvode, % på försäljning över ett lågt tal och betala för foton m.m.

John tog endast arvode och skulle få liknande resultat. Han översålde inte som många mäklare gör och visade vad han kunde. Väldigt nöjd att göra över 250 000 SEK + på vår försäljning utan större förluster i arvode.

Rekommenderar John för ärlighetens skull! Läs mer
  • Agneta H sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-08-23

Båthöjden
    Staffan skötte försäljningen av vårt hus på ett proffsigt sätt.Han
    är mycket trevlig och fick ett snabbt avslut på affären. Vi är mycket nöjda med Staffan. Läs mer
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-08-20

Finntorp
    Staffan tog mig igenom försäljningen på ett både smidigt och effektivt sätt. Allt med ett proffsigt bemötande och tålamod för frågor. Läs mer
  • Canan Duygu A köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-08-20

Finntorp
    He was super helpful to me to understand the details of the contract and answered all my questions in detail. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John