Staffan John
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar!
Smedjegatan 2c
131 54 Nacka — Visa karta

Vad tror Staffan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 85 kunder tycker om Staffan John

• Mona F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig bemötande han återkopplade ofta snabb Läs mer
  • Anders A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra balanserad personlighet
    Dock var utgångspriset väl lågt Läs mer
  • Jonas N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och tydligt stöd under hela försäljningsprocessen av vår bostadsrätt. Läs mer
    2018-10-10 Staffan J svarar Jonas N
    Tack så mycket Jonas för det fina betyget och din beskrivning av försäljningsprocessen. Vi ses på tillträdet!
  • Linn L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bostadsrätt. Bra bemötande, svarade snabbt på frågor, kunnig, lugn och proffesionell. Läs mer
    2018-10-10 Staffan J svarar Linn L
    Stort tack Linn för att du tog dig tid att ge mig betyg på mitt arbete! Tack för fina ord. Lycka till och vi ses på tillträdet!
  • Mathias L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde en trea, och det var bråttom då vi hade köpt hus. Staffan skötte det utmärkt och sålde innan visning!
    Han är ärlig, skruvar aldrig upp förväntningarna för mycket och ger ett lugnt och tryggt intryck.

Toppenmäklare! Läs mer
    2018-10-10 Staffan J svarar Mathias L
    Tack Mathias för det fina betyget! Vad roligt att allt gick som planerat och grattis till ert nya hus! Stort lycka till, vi ses på tillträdesdagen. Mvh Staffan John
  • B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan var och hängde runt ca 300 lappar runt om Orminges 4 olika föreningar där det stod.
    Just nu har jag flera spekulanter som är intresserade av en etta på 37kvm just i DIN förening.
    Eftersom jag vid det tillfället var i läget att sälja min lägh så var detta passande att han skulle då ha flera stycken som var intresserade, då tänkte jag att detta kanske kunde gå lite snabbare.
    Jag ringde då upp Staffan som kom dagen efter och lovade guld och gröna skogar, han gjorde en värdering av fastigheten och vi skrev ensamrättsavtal.
    En vecka går och han är dålig på att höra av sig så jag får ringa han varje gång och fråga vad som händer.
    Jag frågade vart är alla dom som han påstår var intresserade av just en etta i min förening?
    Han svarar då att han har en som är intresserad och vill komma och kolla.
    Vi bokar in en tid för visning, men hon var inte intresserad för hon snart ska få barn och bostaden var för liten samt att hon inte ville ha lägh som låg på bottenbv. Är inte dessa detaljer inte viktigt att meddela spekulanten innan visning?

Andra veckan!
    Han säger att det finns en som är intresserad som vill komma och titta, han återkommer sedan efter en dag och säger att denna person måste åka iväg till Norrland och inte har tid 10 minuter för att komma och kolla.

Han lägger då förslag om att lägga ut bostaden på hemmnet, tycker givetvis detta är mycket märkligt eftersom han hade sagt att han hade flera stycken som var intresserade!! Menmen jag vill ändå sälja bostaden så vi kommer överens om att lägga ut bostaden med första visning ca tre veckor efter utlägget.

Hör inget från han åter igen under dessa veckor och kontaktar han då och då för att se om någon har skrivit upp sig för kommande visningar, han säger då några dar innan visningen att två personer har skrivit upp sig med sina person nummer att dom vill komma.
    Efter visningen så hade inte en enda person dykt upp.
    Visningen dagen efter kom inte heller en enda person.
    Frågar då vad som händer, varför inte dom som skrivit upp sig inte dykt upp.
    Då svarar han att dom "kanske" fått förhinder?? Då tycker jag ändå att nån av dom två borde hört av sig, mycket märkligt! Tror självklart inte ett dugg på detta!

Staffan tycker då att vi borde sänka utgångspriset från 1,750 000 till under 1.300 000.
    Bara för att locka mer folk säger han samt att det finns en annan bostad som ligger i samma förening som har utgången för 1.5.

Frågar om han driver med mig men han svarar då att bostadsrätterna faller ner snabbare än vad "alla" trott.
    Han menar på att vårt utgångspris ligger helt fel att det är därför det inte kommer någon.
    Han vill då att jag ska gå ner 450 000 för att locka folk!! rena skämtet tycker jag så jag bestämmer för att ha kvar mitt utgångspris som det är då JAG vet att bostäderna inte alls har gått ner i den utsträckningen han påpekar.

Han säger då att då kommer jag inte få den sålt och då kommer jag bara förlora mycket mer senare, den risken tar jag svarar jag! Nu har det gått mer en en månad och jag väljer att avsluta avtalet med denna mäklare......

Samma dag kontaktar jag Jesper Lindgren från Svenska Mäklarhuset som då kommer samma dag och skriver ett nytt avtal med mig. 5 dagar senare innan vi ens har haft första visningen så ringer han och har en som vill komma och titta på bostaden. Samma kväll säljer vi bostaden för 1.750.000, på 5 dagar!!!!!

1 månad har jag nu slösat med denna mäklare som lovade hit och dit utan att något hände - 1500 kr till hemnet.
    5 dagar med en mäklare som är uppväxt i området - 1500 kr men 1.750.000 +..

Grymt besviken på hur Svensk Fastighetsförmedling utbildar sina mäklare, försöka skrämma kunderna att bostäderna går ner mycket mer än räknat bara för att ni inte kan sälja! Läs mer
    2018-09-27 Staffan J svarar B
    Hej B,
    Stort grattis till att din försäljning gick bra till slut. Jag delar inte riktigt din bild av hur vår process tillsammans gått till men jag är tacksam över att du har tagit dig tid att dela med dig av hur du har uppfattat situationen. Jag tar med mig dina synpunkter och tittar på om vi kan se över rutiner om liknande situationer skulle uppstå i framtiden.

Med vänlig hälsning Staffan John
  • Helena N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Positiv och drivande mäklare.
    Har sålt vår bostadsrätt och fick en bra budgivning trots lågt utgångspris. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Helena N
    Grattis till den fina försäljningen! Vad roligt att jag fick förtroendet att förmedla er fantastiska bostad! Stort lycka till med allt framöver! Mvh Staffan John!
  • Ludwig T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde allt man förväntar sig av en mäklare och lite till. Trevligt bemötande varje gång och var mycket flexibel gällande visningar och möten.
    Vi rekommenderar varmt Staffan och svensk fast till folk som vill sälja. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Ludwig T
    Tack Ludwig för den fina rekommendationen! Vad roligt att allt gick så bra med er försäljning och tack för ett fint samarbete!
  • Fredrik N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi blev positivt bemötta av vår mäklare som tog hand om hela affären på ett korekt sätt vid försäljning av vår bostadsrätt.
    Från början och till slutet. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Fredrik N
    Hej Fredrik! Tack för ett toppenbetyg och fina ord. Grattis till en riktigt bra försäljning! Stort lycka till med allt framöver!
  • Emir K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och mycket hjälpsam när vi köpte lägenhet. Hjälpte även till att förmedla kontakt med kollega som skötte vår försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Emir K
    Hej Emir! Grattis till köpet av er nya fina bostad och roligt att min kollega fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Tack för alla fina ord och toppenbetyget! Mvh Staffan John
  • Malin Z skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade Staffan John som vår mäklare när vi skulle sälja. Proffsig, inte för ”på” utan lyssnade verkligen på det vi ville.
    Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Malin Z
    Hej Malin! Stort tack för den fina rekommendationen. Kul att ni uppskattar mitt arbete. Grattis till en fin försäljning och stort lycka till!
  • Minna F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John har förmedlat en lägenhet som jag precis skrivit köpekontrakt på. Han är noggran och pålitlig. Rekommenderar honom som en bra mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Minna F
    Hej Minna! Tusen tack för rekommendationen och din beskrivning av mig som mäklare. Grattis till din nya bostad!
  • Martin P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig och professionell. Mycket nöjda med Staffans arbete. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Martin P
    Hej Martin! Stort tack för det fina betyget och att du tog dig tid att beskriva din upplevelse med mig som er mäklare! Grattis till en bra affär och stort lycka till framöver!
    Mvh Staffan John
  • John Göran G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John har sålt vår lägenhet.
    Vår upplevelse att han såg ur säljarens perspektiv.
    Hittils har han uppfyllt våra förväntningar.
    Känns tryggt. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar John Göran G
    Tack Göran för det fina betyget och en trevlig beskrivning. Grattis till en riktigt bra försäljning och stort lycka till med allt framöver!
  • Jan H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gäller köp av Tellusvägen 27b, Älta.
    Ett smidigt köp efter budgivning. Som köpare ville vi avsluta affären kvällstid något Staffan löste snabbt o bra.
    Känns som en trygg affär och stödet från mäklarkontoret har varit bra/proffsigt i efterhand. Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Jan H
    Hej Jan! Tack för det fina betyget och att du tog dig tid att rekommendera mig. Grattis till köpet av er nya bostad!
    Vad bra att ni upplevde processen som trygg och proffsig. Stort Lycka till med allt!
  • Lisa P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt ett hus med Staffan.
    Mkt bra bemött, tydlig och informativ. Proffesionell och kunnig. Duktig på att klargöra förväntningar och att återkoppla under säljprocessen.
    Supernöjd och kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Lisa P
    Hej Lisa! Tack för det fina betyget och grattis till den fina försäljningen. Vad roligt att ni är så nöjda med mitt arbete! Stort lycka till med allt.
  • Suhad A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt , bostadsrätt parhus .
    Trevlig bemötande
    Bra upplevelse i totalt , att grannen sålde samma bostad med 2000 t kr mer va lite surt . Men så blev det Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Suhad A
    Hej Suhad!
    Tack för det fina betyget och att du tog dig tid att rekommendera mig! Önskar dig all lycka framöver!
  • Magnus K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John sålde min lägenhet på Edinsvägen i Nacka och jag kan inte säga annat än att jag är super nöjd med hela försäljningen! Allt från första kontakten till att lägenheten såldes gick jätte smidigt! Kan varmt rekommendera Staffan John! Läs mer
    2018-10-01 Staffan J svarar Magnus K
    Hej Magnus!
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till en riktigt fin försäljning! Stort lycka till framöver.
  • Emma M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en trerumslägenhet i Nacka. Jag är mycket nöjd med min mäklare. Han hade bra koll på marknaden och vidtog åtgärder när det behövdes. Det kändes tryggt och proffesionellt. Dessutom är jag nöjd med det vi fick betalt för lägenheten. Läs mer
    2018-08-22 Staffan J svarar Emma M
    Hej Emma!
    Stort tack för fina ord och den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdet!
  • Tom Olav B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John är en mäklare med driv. Han fick min lägenhet såld mycket snabbt till ett pris jag är helt nöjd med.

Staffan är väldigt duktig på att lotsa säljaren. Jag fick tydliga och klara råd genom hela processen. Läs mer
    2018-08-22 Staffan J svarar Tom Olav B
    Hej Tom!
    Vad kul att du är nöjd med mig som mäklare och försäljningen av din bostad. Stort tack för rekommendationen. Mvh Staffan John
  • Katsiaryna K
    Katsiaryna K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabb och smidig affär, inga konstigheter. Läs mer
    2018-08-22 Staffan J svarar Katsiaryna K
    Vilket fantastiskt betyg, stort tack för rekommendationen! Mvh Staffan John
  • Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig kontakt, allting i bra ordning. Läs mer
    2018-08-22 Staffan J svarar Andreas W
    Hej Andreas! Stort tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, uppskattas verkligen. All lycka! Mvh Staffan John
  • Kerstin F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John en mycket bra mäklare , han visade mig lägenheten för mig , då jag önskade ! Han förklarade alla banketter på ett bra sätt ! Rekommenderar honom 😊Han är en mycket mjuk person . Mvh Kerstin Läs mer
    2018-08-22 Staffan J svarar Kerstin F
    Hej Kerstin! Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att allt gick bra med både försäljning och köp. All lycka! Mvh Staffan John
  • Till Staffan John Svensk fastighetsförmedling Nacka.
    Staffan har bemött oss mycket bra och är jättetrevlig.
    Han är mycket noggrann och kunnig och vi känner oss väldigt nöjda med att försäljningen av våran lägenhet gick så bra.
    Vi vill ge Staffan bästa rekommendationer.
    Hälsningar Lillemor med syskon. Läs mer
    2018-05-22 Staffan J svarar Karin Kerstin Olivia M
    Hej Lillemor med syskon!
    Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att det gick så bra med er lägenhetsförsäljning och tack för att jag fick förtroendet att vara er mäklare. Önskar alla er en riktigt glad sommar! Hälsningar Staffan John
  • Ingo D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen från början till slut! Kunde inte ha varit mer nöjd med mitt val av mäklare, på alla sätt. Mina varmaste rekommendationer till Staffan! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ingo D
    Hej Ingo! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John
  • Robert H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan kändes väldigt erfaren, lugn och trygg i sitt bemötande. Under hela försäljningsprocessen var han mycket noggrann och allt kändes genomtänkt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Robert H
    Hej Robert! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!
    Mvh Staffan
  • Adina P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt förtroendeingivande, lugn och kreativ mäklare som förstår säljarens behov. Vi kände oss lugna och litade på honom genom hela processen. Bra uppföljning under pågående försäljning och en kunskap hur lägenhetens goda egenskaper ska framhävas. Otroligt nöjda med resultatet på alla sätt! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Adina P
    Hej Adina, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Kände mig trygg och säker under hela processen Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Teodor Love Gustav B
    Hej Teodor, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Ninni J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande med tydlig information, tips och idéer. Det var enkelt att samarbeta. John är kunnig och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ninni J
    Hej Ninni!
    Tack för den fina rekommendationen och det fina betyget. Grattis till en fin försäljning.
  • Wafiullah K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra service. Mäklaren höll alltid mig uppdaterad. Rekommenderar varmt Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Wafiullah K
    Hej Wafiullah, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Martha P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trovärdig
    Inlyssnande
    Serviceinriktad
    Relationsbyggande / matchade objekt utifrån efterfrågan
    Ser helheten Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Martha P
    Hej Martha! Tack för alla fina ord. Önskar dig all lycka i din nya bostad!
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trots vårt velande tröttnade han aldrig.
    Kände att han ville vårt allra bästa och kämpade på trots en vikande marknad. Positiv när vi var pessimistiska. Proffsig.
    Vi är mkt nöjda med Staffans insats.
    Känner oss mkt väl omhändertagna. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ebba K
    Hej Ebba! Tack för alla fina ord och grattis till både försäljningen och till er nya bostad. Önskar en tidig glad sommar!
  • Johan B
    Johan B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från början till slut av vår bostadsförsäljning har Staffan John varit fantastiskt bra. Proffsigt bemötande, snabb att återkoppla, lyhörd och initiativrik. Vi kommer definitivt att anlita honom igen om det blir aktuellt för oss att sälja igen. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för det fina betyget, hoppas ni trivs med er nya bostad och roligt att försäljningen gick bra!
  • Susanne S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett utmärkt bemötande, han var behjälplig och var snabb att visa fastigheten. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Susanne S
    Hej Susanne, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Timothy S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, artig och påläst om objektet. Vi träffade honom i egenskap av köpare och blev väldigt bra bemötta och bra information och svar på våra frågor Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Timothy S
    Hej Timothy, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • ROLF J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsam, kunnig, kundförståelse., glad/positiv.

Vi har bara positivt att säga om Staffan´s sätt att sköta försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar ROLF J
    Hej Rolf! Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att få förtroendet att sköta försäljningen av ert hus.
  • Sackarias H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som hjälper till på hela vägen! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Sackarias H
    Hej och tack för den fina rekommendationen, hoppas du trivs i din nya bostad!
  • Christina N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen hela vägen. Trygghet att alltid kunna nå Staffan. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Christina N
    Tack för den fina rekommendationen och toppenbetyget. Roligt att försäljningen gick så bra!
  • Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt professionell, trevlig och duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Andreas W
    Tack Andreas för den fina rekommendationen. Uppskattas verkligen!
  • Niklas F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, lugn och saklig! Kändes tryggt att göra affär med Staffan som.mäklare. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Niklas F
    Tack för den fina rekommendationen, roligt, vi ses på tillträdet!
  • Maria A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med hur Staffan John på Svensk Fastighetsförmedling tog hand om försäljningen av min bostad. Allt kändes proffessionellt och tillmötesgående. Jag fick snabbt svar på de frågor jag hade och har under hela processen känner tillit till att både mina och köparnas rättigheter och intressen har tillgodosetts. Jag ger Staffan John och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka Forum mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Maria A
    Tack Maria för alla fina ord. Roligt att försäljningen gick så bra! mvh Staffan
  • Jan T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Säljande part:
    Vår sammanfattning av aktuell mäklare är mycket positiv. Detta baseras på:
    Saklig information, utlovade överenskommelse hölls, god information under säljprocessen, lätt att nå. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Jan T
    Hej Jan!
  • Victor S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt samlat och lugnt bemötande som gör att man känner sig trygg som köpare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Victor S
    Tack för den fina rekommendationen, roligt att ni uppskattar mitt arbete!
  • Priyanka A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I think the overall experience was OK. It was our first time buying the house in Sweden so I would say it was ok experience. The availability he had shown before signing contract was good but after that it was us trying to get answers. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Priyanka A
    Hi Priyanka! Thank you for taking the time to leave feedback, means a lot to me.
    Best regards Staffan John.
  • Miki T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Stilig trevlig bekväm och mänsklig varelse, 😘 Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Miki T
    Hej Miki! Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs snart om din deklaration!
  • Lil S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    vänligt, kunnigt och korrekt bemötande Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Lil S
    Hej Lil! Tusen tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation! Hoppas att du trivs riktigt bra i Nacka! Mvh Staffan John
  • Gabriel E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Relativt okunnig, hade inte 100% koll på lagar och regler vid visning vilket gjorde oss + flera spekulanter lite förvirrade. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Gabriel E
    Hej Gabriel! Det var tråkigt att höra att du inte hade en positiv upplevelse på visningen. Jag är tacksam över att vi upptäckte att det var plusmark och inte prickmark på tomtkartan redan på visningen, för mig är det allra viktigaste att rätt information kommer fram till alla spekulanter innan köpet slutförs. Jag är tacksam över att få ta del av din feedback för att kunna ta med mig det i framtiden.
    Mvh Staffan
  • Sara V skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit den absolut bästa mäklare vi har anlitat. Proffsig, påläst och alltid med ett leende på läpparna. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Sara V
    Hej Sara! Tack för fina ord och bra betyg! Glad sommar!
  • Hanna M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker inte att Staffan var hjälpsam och flexibel. Han anpassade sig tex inte alls till våra arbetstider och behov. Läs mer
    2017-09-20 Staffan J svarar Hanna M
    Hej Hanna. Tack för din feedback. Jag har förstått att ni fick göra avsteg från era arbetstider i samband med köpet av er fastighet. Jag beklagar om vi inte lyckades med att anpassa alla parters arbetstider med varandra. Jag tar med mig era synpunkter och hoppas jag kan bli ännu bättre på detta i framtiden. Jag vill passa på att gratulera till ert fina hus. Hoppas ni kommer att trivas. Stort tack för er återkoppling.
  • Hans R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    saklig trevlig och bra hanterings tider Läs mer
    2017-09-19 Staffan J svarar Hans R
    Hej Hans!
    Tack för den fina rekommendationen, uppskattas verkligen. Vänliga hälsningar Staffan John
Staffan John
Isabelle Rosing