Staffan John
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar! Läs mer

Läs vad 95 kunder tycker om Staffan John

• Arturo A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-16

He was nice, professional and really helpful Läs mer
  • Normarelis G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-13

We bought an apartment and our realtor was very helpful, knowledgeable and professional. Overall me and my husband were very pleased with everything. Läs mer
  • Margareta W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-14

Jag har köpt ett litet radhus och känner mig helt nöjd med mäklarens arbete. Trots massor med folk på visningen tog han sig tid och svarade så gott han kunde på mina frågor. Han levde helt upp till mina förväntningar på hur en mäklare ska uppträda och jag kommer att ge Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad uppdraget att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Karin Margareta S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-10

Utan anmärkningar. Mycket bra jobb av Staffan! Läs mer
  • Dmitri G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-15

Sålde en tvåa till bra pris i Nacka genom tjänsten Läge+. Allting gick smidigt och enkelt. Vi fick även hjälp att hitta ny lägenhet till oss som uppfyller våra förväntningar. Staffan är mycket professionell och var alltid tillgänglig. Mycket nöjd. Läs mer
  • Irina G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-13

Kan varmt rekommendera Staffan John. Var tillgänglig 24/7 både under försäljningen av vår bostad och under köpet av nya bostaden. Otroligt proffsig, trevlig och tillmötesgående. Vi hade vår bostad på ”läge plus” och när vi fick en köpare hjälpte Staffan oss att hitta ny bostad, som uppfyller våra krav och förväntningar bara på några dagar! Läs mer
  • Melissa R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-13

Glad och proffsigt bemötande! Sålde bra trots den knakiga marknaden!! Mycket nöjd med Staffan! Läs mer
  • Lucas R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-12

Sålde en tvåa i Nacka, vi hade kontakt med Staffan i två år innan vi äntligen hittade något nytt. Han har under denna tid varit väldigt hjälpsam med att svara på frågor och tipsa om lägenheter enligt våra önskemål. Kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer
  • Joel E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-01

Staffan John är otroligt passionerad i sitt arbete. Han har otroligt bra kommunikation med både köpare och säljare. Han lyssnar på vad man säger och gör allt för att leva upp till kundens önskemål. Jag ger staffan betyget 10av10 och vill hälsa att dem som vill känna sig trygg med sin försäljning eller köp av bostad bör välja Staffan John! Läs mer
    2018-12-03 Staffan J svarar Joel E
    Hej Joel!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg, kul! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du, det blev verkligen toppenbra alltihop!
    Mvh Staffan John
  • Johnny Christer S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-10-24

Staffan hjälpte oss hela vägen till försäljning och även efter det med deklationen osv Läs mer
    2018-11-07 Staffan J svarar Johnny Christer S
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdesdagen!
    Mvh Staffan

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka