65 rekommendationer

Staffan John
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att skapa bästa möjliga resultat för mina uppdragsgivare. Riktigt roligt, jag älskar verkligen mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Min målsättning är att alla mina uppdragsgivare ska få en trygg affär och bäst betalt. Genom att gång på gång leverera toppresultat får jag naturligt fler uppdrag via tidigare uppdragsgivare som rekommenderar mig till sina vänner och bekanta. Ett fantastiskt kvitto på väl genomförda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tränar jag gärna, umgås med vänner och laddar för morgondagens visningar!
Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Staffan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 65 kunder tycker om Staffan John

• Katsiaryna K
    Katsiaryna K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Snabb och smidig affär, inga konstigheter. Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig kontakt, allting i bra ordning. Läs mer
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John en mycket bra mäklare , han visade mig lägenheten för mig , då jag önskade ! Han förklarade alla banketter på ett bra sätt ! Rekommenderar honom 😊Han är en mycket mjuk person . Mvh Kerstin Läs mer
  • Karin Kerstin Olivia M
    Till Staffan John Svensk fastighetsförmedling Nacka.
    Staffan har bemött oss mycket bra och är jättetrevlig.
    Han är mycket noggrann och kunnig och vi känner oss väldigt nöjda med att försäljningen av våran lägenhet gick så bra.
    Vi vill ge Staffan bästa rekommendationer.
    Hälsningar Lillemor med syskon. Läs mer
    2018-05-22 Staffan J svarar Karin Kerstin Olivia M
    Hej Lillemor med syskon!
    Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att det gick så bra med er lägenhetsförsäljning och tack för att jag fick förtroendet att vara er mäklare. Önskar alla er en riktigt glad sommar! Hälsningar Staffan John
  • Ingo D
    Ingo D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen från början till slut! Kunde inte ha varit mer nöjd med mitt val av mäklare, på alla sätt. Mina varmaste rekommendationer till Staffan! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ingo D
    Hej Ingo! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John
  • Robert H
    Robert H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan kändes väldigt erfaren, lugn och trygg i sitt bemötande. Under hela försäljningsprocessen var han mycket noggrann och allt kändes genomtänkt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Robert H
    Hej Robert! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!
    Mvh Staffan
  • Adina P
    Adina P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt förtroendeingivande, lugn och kreativ mäklare som förstår säljarens behov. Vi kände oss lugna och litade på honom genom hela processen. Bra uppföljning under pågående försäljning och en kunskap hur lägenhetens goda egenskaper ska framhävas. Otroligt nöjda med resultatet på alla sätt! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Adina P
    Hej Adina, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Teodor Love Gustav B
    Kände mig trygg och säker under hela processen Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Teodor Love Gustav B
    Hej Teodor, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Ninni J
    Ninni J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande med tydlig information, tips och idéer. Det var enkelt att samarbeta. John är kunnig och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ninni J
    Hej Ninni!
    Tack för den fina rekommendationen och det fina betyget. Grattis till en fin försäljning.
  • Wafiullah K
    Wafiullah K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra service. Mäklaren höll alltid mig uppdaterad. Rekommenderar varmt Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Wafiullah K
    Hej Wafiullah, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Martha P
    Martha P skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trovärdig
    Inlyssnande
    Serviceinriktad
    Relationsbyggande / matchade objekt utifrån efterfrågan
    Ser helheten Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Martha P
    Hej Martha! Tack för alla fina ord. Önskar dig all lycka i din nya bostad!
  • Ebba K
    Ebba K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trots vårt velande tröttnade han aldrig.
    Kände att han ville vårt allra bästa och kämpade på trots en vikande marknad. Positiv när vi var pessimistiska. Proffsig.
    Vi är mkt nöjda med Staffans insats.
    Känner oss mkt väl omhändertagna. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Ebba K
    Hej Ebba! Tack för alla fina ord och grattis till både försäljningen och till er nya bostad. Önskar en tidig glad sommar!
  • Johan B
    Johan B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från början till slut av vår bostadsförsäljning har Staffan John varit fantastiskt bra. Proffsigt bemötande, snabb att återkoppla, lyhörd och initiativrik. Vi kommer definitivt att anlita honom igen om det blir aktuellt för oss att sälja igen. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för det fina betyget, hoppas ni trivs med er nya bostad och roligt att försäljningen gick bra!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett utmärkt bemötande, han var behjälplig och var snabb att visa fastigheten. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Susanne S
    Hej Susanne, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • Timothy S
    Timothy S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, artig och påläst om objektet. Vi träffade honom i egenskap av köpare och blev väldigt bra bemötta och bra information och svar på våra frågor Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Timothy S
    Hej Timothy, tack för fina ord och ett toppenbetyg. Uppskattas verkligen.
  • ROLF J
    ROLF J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsam, kunnig, kundförståelse., glad/positiv.

Vi har bara positivt att säga om Staffan´s sätt att sköta försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar ROLF J
    Hej Rolf! Tack för den fina rekommendationen. Vad roligt att få förtroendet att sköta försäljningen av ert hus.
  • Sackarias H
    Sackarias H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som hjälper till på hela vägen! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Sackarias H
    Hej och tack för den fina rekommendationen, hoppas du trivs i din nya bostad!
  • Christina N
    Christina N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen hela vägen. Trygghet att alltid kunna nå Staffan. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Christina N
    Tack för den fina rekommendationen och toppenbetyget. Roligt att försäljningen gick så bra!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en väldigt professionell, trevlig och duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Andreas W
    Tack Andreas för den fina rekommendationen. Uppskattas verkligen!
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, lugn och saklig! Kändes tryggt att göra affär med Staffan som.mäklare. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Niklas F
    Tack för den fina rekommendationen, roligt, vi ses på tillträdet!
  • Maria A
    Maria A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med hur Staffan John på Svensk Fastighetsförmedling tog hand om försäljningen av min bostad. Allt kändes proffessionellt och tillmötesgående. Jag fick snabbt svar på de frågor jag hade och har under hela processen känner tillit till att både mina och köparnas rättigheter och intressen har tillgodosetts. Jag ger Staffan John och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka Forum mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Maria A
    Tack Maria för alla fina ord. Roligt att försäljningen gick så bra! mvh Staffan
  • Jan T
    Jan T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Säljande part:
    Vår sammanfattning av aktuell mäklare är mycket positiv. Detta baseras på:
    Saklig information, utlovade överenskommelse hölls, god information under säljprocessen, lätt att nå. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Jan T
    Hej Jan!
  • Victor S
    Victor S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt samlat och lugnt bemötande som gör att man känner sig trygg som köpare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Victor S
    Tack för den fina rekommendationen, roligt att ni uppskattar mitt arbete!
  • Priyanka A
    Priyanka A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I think the overall experience was OK. It was our first time buying the house in Sweden so I would say it was ok experience. The availability he had shown before signing contract was good but after that it was us trying to get answers. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Priyanka A
    Hi Priyanka! Thank you for taking the time to leave feedback, means a lot to me.
    Best regards Staffan John.
  • Miki T
    Miki T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Stilig trevlig bekväm och mänsklig varelse, 😘 Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Miki T
    Hej Miki! Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs snart om din deklaration!
    Mvh Staffan John
  • Lil S
    Lil S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    vänligt, kunnigt och korrekt bemötande Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Lil S
    Hej Lil! Tusen tack för att du tagit dig tid att lämna en rekommendation! Hoppas att du trivs riktigt bra i Nacka! Mvh Staffan John
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Relativt okunnig, hade inte 100% koll på lagar och regler vid visning vilket gjorde oss + flera spekulanter lite förvirrade. Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Gabriel E
    Hej Gabriel! Det var tråkigt att höra att du inte hade en positiv upplevelse på visningen. Jag är tacksam över att vi upptäckte att det var plusmark och inte prickmark på tomtkartan redan på visningen, för mig är det allra viktigaste att rätt information kommer fram till alla spekulanter innan köpet slutförs. Jag är tacksam över att få ta del av din feedback för att kunna ta med mig det i framtiden.
    Mvh Staffan
  • Sara V
    Sara V skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan har varit den absolut bästa mäklare vi har anlitat. Proffsig, påläst och alltid med ett leende på läpparna. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-04-12 Staffan J svarar Sara V
    Hej Sara! Tack för fina ord och bra betyg! Glad sommar!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tycker inte att Staffan var hjälpsam och flexibel. Han anpassade sig tex inte alls till våra arbetstider och behov. Läs mer
    2017-09-20 Staffan J svarar Hanna M
    Hej Hanna. Tack för din feedback. Jag har förstått att ni fick göra avsteg från era arbetstider i samband med köpet av er fastighet. Jag beklagar om vi inte lyckades med att anpassa alla parters arbetstider med varandra. Jag tar med mig era synpunkter och hoppas jag kan bli ännu bättre på detta i framtiden. Jag vill passa på att gratulera till ert fina hus. Hoppas ni kommer att trivas. Stort tack för er återkoppling.
  • Hans R
    Hans R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    saklig trevlig och bra hanterings tider Läs mer
    2017-09-19 Staffan J svarar Hans R
    Hej Hans!
    Tack för den fina rekommendationen, uppskattas verkligen. Vänliga hälsningar Staffan John
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket trevlig, seriös och lättsam mäklare. Bra dialog om hur försäljningen skulle gå till. Lyhörd för mina önskemål, särskilt i läget när jag trots allt ville avvakta. Kloka råd om hur situationen skulle bedömas. Viktigt med mäklare som inte är för pushiga och heta på att göra affärer. Lönar sig säkert i längden. Läs mer
    2017-09-19 Staffan J svarar Gunnar E
    Hej Gunnar! Stort tack för den fina rekommendationen och den utförliga beskrivningen av mig som mäklare. Det var roligt att få förtroendet att förmedla din fina lägenhet och kul att du vände dig till mig igen när det väl blev aktuellt att sälja. All lycka till er framöver.
  • Malin B
    Malin B skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och drivkraftig,men lovar mer än vad han tyvärr kan stå för!! Läs mer
    2017-09-19 Staffan J svarar Malin B
    Hej Malin! Tack för din rekommendation och din feedback. Jag inser att jag behöver bli bättre i kommunikationen. För mig är det viktigt att mina uppdragsgivare vet att jag har höga ambitioner med att alltid överträffa marknaden och nå ett så högt slutpris som möjligt. Jag förstår nu att jag behöver vara tydligare så att dessa ambitioner inte uppfattas som löften och att det lätt går att skilja på realistiska förväntningar och högt ställda mål. Stort tack för er återkoppling.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan gjorde ett mycket gott intryck på mig. Han är proffsig, trevlig och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-09-18 Staffan J svarar Eva Å
    Hej Eva!
    Tack för din jättefina rekommendation. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet. All lycka i framtiden.
    Staffan J gillar detta
  • Lena W
    Lena W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Enkelt, snabbt och smidigt. Funkade utmärkt Läs mer
    2017-09-18 Staffan J svarar Lena W
    Hej Lena!
    Tack för den fina rekommendationen. Roligt att få hjälpa till med både köp och försäljning av dina bostäder. Hoppas du kommer att stormtrivas i din nya lägenhet. Vänliga hälsningar Staffan John.
    Staffan J gillar detta
  • EwaLena S
    EwaLena S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John är snabb, effektiv och lyhörd! Jag är sjukt nöjd :) Läs mer
    2017-05-26 Staffan J svarar EwaLena S
    Hej EwaLena! Tack för fina ord. Lycka till med nya bostaden, vi ses på tillträdet. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig, trevlig och hjälpsam mäklare .vi är inget annat än väldigt nöjda Läs mer
    2017-05-26 Staffan J svarar Gustav S
    Hej Gustav! Stort tack för den fina rekommendationen och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Britt N
    Britt N skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är mycket nöjda med hur Staffan John har skött försäljningen av vår bostadsrätt. Proffsigt och snabbt. Trevlig och omtänksam. Vi rekommenderar honom varmt.
    Britt och Paul Nyman Läs mer
    2017-05-26 Staffan J svarar Britt N
    Hej Britt och Paul. Tack för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad. Mvh, Svensk Fastighetsförmedling Staffan John
  • Björn L
    Björn L skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John skötte vår försäljning utmärkt genom hela processen och slutpriset blev över förväntan. Kan varmt rekommendera Staffan! Läs mer
    2017-05-26 Staffan J svarar Björn L
    Hej Björn! Stort tack för den fina rekommendationen, jag önkar er all lycka med er nya bostad.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte vårt nya boende via Staffan och SvenskFast. Staffan är både proffsig och kunnig. Bra kommunikation med snabb återkoppling vid frågor och trevligt bemötande. Mycket nöjd med allt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-05-23 Staffan J svarar Susanne E
    Hej Susanne! Stort tack för den fina rekommendationen. Glad sommar! Mvh Staffan
  • Maria A
    Maria A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag rekommenderar varmt Staffan John och Svensk Fastighetsförmedling i Nacka. Proffessionellt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-05-23 Staffan J svarar Maria A
    Hej Maria! Stort tack för den fina rekommendationen. Glad sommar! Mvh Staffan
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande, proffsig med stort kontaktnät. Vi fick vår lägenhet såld innan visning till bra pris så vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2017-05-12 Staffan J svarar Josefin A
    Tack Josefin för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Lollo A
    Lollo A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket nöjd med att ha valt Staffan som mäklare. Han är proffissionell, tillgänglig och ger snabba svar. Skötte försäljningen utmärkt och över förväntan. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2017-05-12 Staffan J svarar Lollo A
    Tack Lollo för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Klara D
    Klara D skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig och trevlig och mycket engagerad i hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-05-12 Staffan J svarar Klara D
    Tack Klara för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Sven J
    Sven J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lugn lyssnande personlig informerande saklig inget tjafs proffsig med enkla ord en bra mäklare. Läs mer
    2017-05-12 Staffan J svarar Sven J
    Tack Sven för fina ord. Glad Sommar! Mvh Staffan John
  • Eva H
    Eva H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt, trevligt och förtroendeingivande. Läs mer
    2017-04-28 Staffan J svarar Eva H
    Hej Eva! Stort tack för den fina rekommendationen. Lycka till med allt framöver! Mvh Staffan John
  • Frida-Maria F
    Frida-Maria F skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenservice. Staffan är en toppenmäklare. Läs mer
    2017-04-28 Staffan J svarar Frida-Maria F
    Hej Frida! Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er all lycka framöver! Mvh Staffan John
  • Zanna S
    Zanna S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är jättenöjda med vår försäljningen av vår bostad. Allt gick snabbt, smidigt, proffsigt. Precis som vi ville. Läs mer
    2017-03-29 Staffan J svarar Zanna S
    Tack Zanna för den fina rekommendationen! Jag önskar er all lycka med era nya bostäder! Vänligen Staffan
  • Susanne U
    Susanne U skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan John och sv. fastighetsförmedling gjorde arbetet mkt bra och proffsigt!
    Allt kändes tryggt och omhändertagande med köpet av lägenheten /tillträdet

Varmt tack
    /Susanne Läs mer
    2017-02-21 Staffan J svarar Susanne U
    Hej Susanne!
    Tack för den fina rekommendationen. Roligt att du tillslut fann din efterlängtade lägenhet! Hoppas du kommer att stormtrivas. All lycka till dig framöver.

• Maria K
    Maria K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt från dag 1. Har haft kontakt med Staffan John sedan mars 2015 och är mycket nöjd. Kompetent och med hög servicenivå. Sarah Hasselgren har hållit i administrationen på ett föredömligt sätt.

Stort TACK! Läs mer
    2017-02-21 Staffan J svarar Maria K
    Hej Maria!
    Tack för fina ord. Det var glädjande att få vara delaktig i försäljningen av er fantastiskt fina lägenhet. All lycka framöver!
  • Karin R
    Karin R skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt seriös och ambitiös, mötte oss på fantastiskt sätt vad vi än tog upp under vår försäljning. Tog sig tid, lyssnade på oss, hade alltid lösningar och lätt att få tag på. Något av det som imponerat mest på mig med Staffan är att jag vet att vi inte alltid var lätta kunder, eller vi hade en del önskemål och ändrade våra planer flera gånger, och varenda gång mötte Staffan upp till hundra procent med flexibilitet och lösningsinriktad inställning. En supervärdefull egenskap som mäklare i mina ögon. Självklart också inriktad på att få till en så bra försäljning som möjligt! Tack! Läs mer
    2017-02-10 Staffan J svarar Karin R
    Stort tack Karin för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen och jag önskar er all lycka i ert nya framtida hus!
    Vänliga hälsningar Staffan John
Isabelle Rosing