Jennie Palmcrantz

Jennie Palmcrantz

Jennie Palmcrantz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Jennie Palmcrantz har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Jennie Palmcrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.5. Jennie Palmcrantz har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

11 omdömen om Jennie Palmcrantz

Sedan starten hos Reco 2024
Mikaela L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Är förtroendeingivande och trevlig Känner sitt område väl och ger klara ka råd

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för de fina orden MIkaela och tack för att just jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet.

Anneli B
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Västertorp

Det var min man som hade den mesta kontakten med Jennie. Min man fick löpande sms och samtal. Vi hölls informerade under hela processen. Trevligt bemötande.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för fina ord och tack för förtroendet att hjälpa er. Önskar er stort lycka till med flytten.

Bertil K
Solbacka Strand

Försäljningen gick smidigt och tog så lång tid som mäklaren antog att den skulle ta. Lätt att komma i kontakt med mäklaren.

Maria G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Positiv stämning. Gick igenom sakligt kontraktet innan påskrift. Har möjlighet ta kontakt om så önskas.

Kent B
Solbacka Strand

Trevligt och proffsigt bemötande. Förväntningarna skiftade under resans gång (egentligen våra egna tankar och funderingar), men slutet gott. Proffsig och snabb i kommunikationen.

Tobias A
Solbacka

Riktigt bra och man får hjälpen man behöver

Rickard S
Solbacka

Super bra. Lätt och smidigt och snabbt och tryggt. Vi kommer fortsätta använda oss av svensk fastighetsförmedling ifall vill sälja igen.

Kurt J
Vigelsjö

det verkar fungera bra med vårat köp av bostadsrätt

Terttu H
Vigelsjö

En trevlig och kunnig mäklare som ordnade försäljningen med priset som jag ville ha.

Kerstin L
Flygfältet

Helt ok, fick mycket hjälp av mäklaren