Jennie Palmcrantz

Jennie Palmcrantz

Jennie Palmcrantz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Jennie Palmcrantz har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Jennie Palmcrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.6. Jennie Palmcrantz har haft 9 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

22 omdömen om Jennie Palmcrantz

Sedan starten hos Reco 2024
Jonas H
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Roslagsbro

Jennie skötte försäljningen snabbt, smidigt och med bra service. Vi fick tydliga svar snabbt på de frågor som dök upp under försäljningen.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack så mycket för förtroendet och de fina orden.

Ulrika K
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Roslagsbro

Mycket trevligt bemötande. Proffsigt och positivt handlagt enligt förväntat. Bra återkoppling. Sammanfattat så är vi mycket nöjda!

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för de fina orden Ulrika! Hoppas och tror att ni kommer trivas så bra i ert nya hus!

Inger F
Köpte sin stuga med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Rådmanby

Glad och trevlig, och mycket informativ.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack Inger och lycka till med ert nya fritidshus!

Kent A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Mycket nöjd med Jennies hantering av denna lägenhetsförmedling. Jennie höll mig hela tiden informerad om processen och och uppdaterade mig hela tiden. En alldeles utmärkt mäklare som jag önskar lycka till framöver i sitt arbete. Mvh Kent Andersson

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack så mycket för de fina orden och stort lycka till i din nya lägenhet och nya stad. Jag är säker på att du kommer trivas i Norrtälje!

Jacob E
Grossgärdet

Jennie är både professionell, tydligt och trevlig.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för de fina orden. Lycka till i ditt nya boende.

Vuokko Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Färsna

Jennie är en person med otroligt smittande positivet och engagemang! Snabb med svar på frågor och funderingar kring/under försäljning dygnet runt mer elr mindre(!). Varit med om tidigare mäklare vid köp via Svensk Fastighetsförmedling-> supernöjd då. -> Men ännu mer positiv vid försäljning nu med Jennies hjälp!! Mina föräldrar älskade henne och hennes energi, engagemang och närvaro i tid och rum! Så gör även jag! Mkt nöjd! Blir det ngn gång aktuellt för köp elr försäljning igen-> kommer jag garanterat kontakta Jennie!->...

Svar från Jennie Palmcrantz

Det har varit en ära att få hjälpa dig och dina föräldrar. Tack för de otroligt fina orden.

Catharina S
Hamnen

Mycket tillmötesgående och flexibel. Informerade oss väl. Kunnig och noggrann. Förtroendeingivande

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för de fina orden Catharina och stort grattis till er fina lägenhet.

Agneta L
Enviken

Snabbt och proffsigt, affären gick väldigt smidigt. Det var klart.på 4 dagar.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för förtroendet och för de fina orden.

Jessica O
Malsta

Jennie är en trevlig och kunnig mäklare. Hon var engagerad och gav snabbt svar på mina frågor. Trots tuff marknad gjorde hon allt för att få försäljningen att gå i lås.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack Jessica för förtroendet och de fina orden. Önskar dig all lycka i ditt nya hus.

Lina R
Malsta

Jennie har varit vänligt inställd till både säljare och köpares behov, förstående och tydlig med process och vad som komma skall. Har inget att klaga på. Tack för hjälpen!

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack Lina och grattis till nya huset.