Ellen Wikström
Registrerad mäklare sedan 2019-05-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 18 Läs vad Ellen Wikström

• Mikal S köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-25

Lidhem
    Ellen är jättecool och chill. Jag skulle bara köpa en lägenhet, hon fixar alt. Och snabb att svara på mails.

Mycket trevlig och proffsig, alt är smooth. Läs mer
  • Alex L sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-04

Västervik
    Sålt en 1:a för 400 000
    Blev väl bemött med mäklaren och var lätt att få tag på. Uppfyllde kraven jag hade förväntat mig. Stod även upp på lite svårare nyckelbyten mm. Läs mer
    Ellen W gillar detta
  • Maria A sålde sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-04-25

Fågelbäret
    Sålt villa.
    Mäklaren var kunnig, påläst och hjälpsam.
    Svarade på alla frågor, tålmodigt, pedagogiskt.
    Sammanfattningsvis var detta en angenäm affär. Mycket av totala upplevelsen tillskrivs den professionella och kunniga mäklaren.
    Högsta betyg. Läs mer
  • Lisa B sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-04-20

Gamleby
    Ellen hjälpte mig att sälja min lägenhet när jag redan flyttat och bor ca 30 mil bort. Super trevlig, löste allt väldigt snabbt, driven, engagerad, proffesionell. Läs mer
  • Leif N sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-04-01

2:a
    Gamla Norr
    Jag har sålt min mors lägenhet som på grund av ålder och sin hälsa inte längre kan bo själv. Tycker att jag blev bemött på ett jätttetevligt sätt. Föväntningrna jag hade fyllde hon med råge. En jättetrevlig tjej och kunnig på den lnformationen som hon gav vid första träffen. Läs mer
  • Amanda M köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-03

2:a
    Västervik
    Köpt lägenhet
    proffsigt och trevligt bemötande
    Levde upp till förväntningarna i och med att allt förklarades på ett sätt så att man förstod, och ett enkelt samtal där man kände att man kunde ställa frågor och inte dumförklaras av dem Läs mer
  • Jessica G sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-14

Johannesdal
    Trevlig och effektiv! Mycket bra på sitt jobb! Läs mer
  • Martin S
    Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-16

Marieborg
    Ellen hjälpte mig att sälja min lägenhet på Björklundsgatan. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett bra med att sälja den. Även efter försäljningen har hon varit till stor hjälp genom summering av utgifter och liknande inför deklarationen. Läs mer
    Ellen W gillar detta
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-09

5:a
    Karstorp
    Vi har sålt en bostadsrätt som vi trodde skulle vara svårsåld.
    Ellen var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb.
    Lägenheten blev såld inom två och en halv vecka. Läs mer
  • Marianne A köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-03

5:a
    Karstorp
    Vi har köpt en lägenhet. Allt har fungerat jättebra.
    Mäklaren var jättegullig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik