Ellen Wikström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 12 Läs vad Ellen Wikström

• Jessica G sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-14

Johannesdal
    Trevlig och effektiv! Mycket bra på sitt jobb! Läs mer
  • Martin S
    Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-16

Marieborg
    Ellen hjälpte mig att sälja min lägenhet på Björklundsgatan. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett bra med att sälja den. Även efter försäljningen har hon varit till stor hjälp genom summering av utgifter och liknande inför deklarationen. Läs mer
    Ellen W gillar detta
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-09

Karstorp
    Vi har sålt en bostadsrätt som vi trodde skulle vara svårsåld.
    Ellen var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb.
    Lägenheten blev såld inom två och en halv vecka. Läs mer
  • Marianne A köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-03

Karstorp
    Vi har köpt en lägenhet. Allt har fungerat jättebra.
    Mäklaren var jättegullig. Läs mer
  • Hans C sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-15

Västervik
    En femrummare med en granne ovanför som inte fått sin såld på över
    ett år.
    Suveränt av henne att lyckats sälja denna lägenhet under dessa omständigheter.
    Mycket väl skött av henne. Läs mer
  • Linda S sålde sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-15

Gränsö
    Ellen hjälpte oss att sälja vår villa och vi är mycket nöjda med hennes arbete. Ellen är lyhörd, noggrann och driven. Vi är också mycket nöjda med det fina samarbetet som mäklarna från Svensk Fastighetsförmedling har, som gjorde att vi fick ett bra slutresultat. Vi kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling som mäklare! /L Läs mer
  • Tomas A köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-30

Västervik
    Jag/vi köpte en bostadsrätt vi blev väl bemött både på Mail / telefon , jag sakade lite fakta och årtal som vi fick reda på genom säljaren .
    Annars var allt till belåtenhet . Läs mer
  • Robin S skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-05

Sålde min lägenhet och är super nöjd med valet av mäklare!
    Mycket proffesionell i sitt arbete och kan starkt rekommendera Ellen. Läs mer
  • Annika H skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-08-17

Jag sålde min mammas bostadsrätt när hon flyttade in på äldreboende.Mäklaren upplevde jag som proffsig med bra koll på försäljning dessutom både glad och trevlig.Kunde komma på kort varsel.Lätt att hålla kontakten med via sms och mail. Ordnade med fullmakter osv. så att jag inte behövde resa till Västervik så många gånger. Jag är mycket nöjd med hjälpen. Läs mer
  • Arne L
    Arne L skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-08-15

Vi har investerat i en lgh på Skeppsbrokajen. Den mäklare vi har haft kontakt med är Ellen Wikström, som bemötte oss väldigt professionellt och seriöst. Vad vi förstår är hon relativt ny som mäklare, men gjorde, och gör, ett fantastiskt jobb för oss.
    Nu ser vi fram mot inflyttning i slutet av sept. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon