Robin Nicklasson

Robin Nicklasson

Robin Nicklasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Robin Nicklasson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Robin Nicklasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.6. Robin Nicklasson har haft 10 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

7 omdömen om Robin Nicklasson

Johannes B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Nicklasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Fagrabäck

Bra, erfaren kunnig trygg inga problem rekommenderas

Henrik W
Växjö

Mycket kunnig och lyhörd mäklare som ger ett jättebra helhetsintryck. Lyssnade på våra behov och önskemål samtidigt som han framförde sina åsikter och råd baserat på kunskap och erfarenheter. Har min varma rekommendation!

Svar från Robin Nicklasson

Tack så mycket Henrik för ert förtroende och det fina omdömet. Jag önskar er ett stort lycka till med det nya huset :)

Mauro V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Nicklasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Proffsig och återkopplade snabbt, vilket är viktigt i dessa situationer.

Svar från Robin Nicklasson

Tack så mycket Mauro för det fina omdömet! :)

Sofie S
Växjö Teleborg

Mäklarens bemötande var trevligt och väldigt tillmötesgående. Lätt att få tag på och stort stöd. Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Sofie! Tack så mycket för ert förtroende och det fina omdömet. :)

Feda Shafiq Awad Marzok E
Växjö Teleborg

Fortsätt så duktig, bra jobbat :)

Svar från Robin Nicklasson

Hej Feda! Tack så mycket för ert fina omdöme :)

Xhihad S
Växjö Teleborg

Robin är kunnig, engagerad, noggran, pålitlig och trevlig.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Xhihad! Tack så mycket för det fina omdömet :)

Ritha L
Växjö Hovshaga

Professionell och flexibel, trevlig i bemötande.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Ritha! Tack så mycket för ditt omdöme och ert förtroende. :)