Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Svenska Byggruppen Stockholm

Svenska Byggruppen Stockholm

Alvastravägen 5, 126 50 Stockholm — Visa karta

Vi har hjälpt många villaägare till ett tryggt takbyte och nu vill vi hjälpa dig! Fyll i formuläret så hör vi av oss och bokar tid för en översyn av ditt tak.

Läs vad 9 kunder tycker om Svenska Byggruppen Stockholm

• Erika A
    Erika A skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Vi tog hjälp av företaget i fråga att lägga om vårt tak med nya takpannor, nya läkt samt plåtarbeten och en skorstenshuv.
    Från vår första kontakt med Henrik till dess att taket var lagt kan vi bara konstatera en mycket professionell hantering. Nämnas bör att själva takarbetets var klart på några dagar och det var uppstädat och fint runt huset. En annan stor fördel var att det alltid gick att få kontakt med företaget. Svenska Byggruppen ordnade med byggnadsställningar, container och all annat kring takarbetet. Mycket tacksamt som kund. Vi kan utan tveka rekommendera detta professionella företag
  • Jan S
    Jan S skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Bra från början till slut. Vi tog in offerter från fem firmor och valde Svenska Byggruppen för att de var mest noggranna vid offertarbetet, hade dokumenterade referenser och gav bra intryck. De hade inte billigaste offerten men vi upplevde det som mest prisvärt.
    Själva takbytet gick otroligt snabbt och bra. Rutinerade takläggare bytte vårt tak. Otroligt skönt att få jobbet gjort snabbt och slippa trängas med byggställningar och byggbråte under längre tid.
    Rent och snyggt efteråt och vi kan stark rekommendera företaget om ni ska byta tak.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Vi fick en total omläggning av tegeltak samt målning av vindskivor och byte av rännor. Trevliga säljare och bra offert. Hantverkarna var kunniga och snabba.Ett stort plus var att alla snickarna tog sig tid till mina många frågor. Jobbet blev bra och vi är mycket nöjda! / Stefan och Camilla
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Bra och proffsigt från början till slut. Det enda vi har att klaga på är plåtslagaren dröjde men slutresultatet vägde upp! Jättefint!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Bemötandet var bra från början till slut. Vi bytte tak med Svenska Byggruppen i somras och vi kan verkligen rekommendera detta företag. Vi fick ett nytt fint tak och till rätt pris!
  • Erik H
    Erik H skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Vi är mycket nöjda med arbetet som Svenska Byggruppen gjort hos oss. Taket blev lagt snabbt och trädgården hölls ren och städad. Jag kan varmt rekommendera denna takläggare
  • Jan O
    Jan O skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Men vilka okunniga säljare. Kunde inget om tak utöver vad som stod i deras broschyr. Och när min son som har kompisar som jobbar in bygg hörde vad de sagt. Sa han bara att anlita riktiga hantverkare. Inga säljare som skor sig på de som gör jobbet.
  • Kami R
    Kami R skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Bra arbete, bra kvalitet och i tid. Det är som man behöver för en bygg projekt.
  • Jan E
    Jan E skrev om Svenska Byggruppen Stockholm
    Bra och proffsigt bemötande. Trevliga killar som så vitt vi kan bedöma gjort ett mycket bra jobb.

Alvastravägen 5, 126 50 Stockholm