Michaela Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-03 - 2020-02

Läs vad 15 Läs vad Michaela Holmgren

• Kristina Ulrika A sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-02-26

Viksjö
    Michaela är noggrann och kunnig inom sitt område. Förtroendeingivande, glad och trevlig.
    Sålde ett radhus i ett område hon känner väl. Behjälplig vid frågor, både före och efter försäljningen.
    Rekommenderar henne till andra kunder pga hennes personliga engagemang. Läs mer
  • Björn Roger E sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-02-18

Skälby
    Vi sålde vårt radhus med Michaela som mäklare.
    Michaela var kunnig, hjälpsam, vänlig och bra på alla sätt. Läs mer
  • Madeleine D sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Berghem / Polhem
    Mikaela lotsade oss genom försäljningen med ett stort engagemang och erfarenhet.
    Alltid tillmötesgående och professionalitet! Läs mer
  • Sandra W
    Sandra W sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Kallhäll
    Michaela hjälpte oss att sälja vår 4a i Kallhäll!
    Väldigt proffsig bemötande, fick förtroende för henne redan när vi köpte lägenheten och valde att vi ville att hon skulle sälja den åt oss också. Inte bara har hon hjälpt oss att sälja vår lägenheten vi fick även väldigt bra stöttning när vi skulle buda på radhuset vi köpte i Skälby. Ännu en gång har hon visat oss att hon är engagerad till tusen, lyssnar på oss och gör oss trygga med henne som mäklare. Kan inte annat än att rekommendera henne. Nästa gång vi ska sälja och köpa är hon den första vi kommer kontakta. Läs mer
  • Evin A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Kallhäll
    Jag känner att allt gick bra till i slutändan, Michaela skötte sig exemplariskt, och var alltid där med information kring hur allt gick och såg till att vi alltid hängde med i budgivningssvängarna! 10/10 would recommend! Läs mer
  • Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-02-14

Jakobsberg
    Vi köpte ett hus och Michaela var verkligen toppen. Hjälpsam och vänlig. Har träffat många mäklare som bara har känts som de vill sälja på en något och bara är där för säljarens skull, men Michaela var lika mycket där för oss som köpare. Hon skötte också lite tjafs mellan oss köpare och säljare väldigt snyggt. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Nextage A sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-02-14

Jakobsberg
    Michaela Holmgren kändes trygg och ärlig, dessutom kunnig och engagerad genom hela försäljningen inklusive efter affären gått i låst. Läs mer
  • Monica L sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Skälby
    Köpt lägenhet och sålt mitt hus. Mycket bra bemötande, snabb återkoppling, ingenting är omöjligt. Har hjälpt mig med allt jag bett om, föreslagit lösningar proaktivt och med respekt för mina önskemål. Helt enkelt en seriös och bra mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner. Läs mer
  • Inger P sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Viksjö
    Vi har sålt villa i viksjö.vid försäljning valde vi mellan två mäklarfirmor som vi även träffade och vi valde Svenska mäklarhuset och Michaela . Vi fick snabbt ett stort förtroende redan vid första mötet.
    Att hon sedan vid försäljningen överträffade våra förväntningar är helt fantastiskt nu kan vi gå vidare och flytta till vårt drömboende tack Läs mer
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Kallhäll
    Sålde min bostad med hjälp av Michaela våren 2019. Är så nöjd med mitt val av mäklare! Michaela var otroligt duktig, engagerad och jättebra att ha kontakt med, svarade snabbt, tog tag i saker som säkert var bortom hennes egentliga ansvar ibland osv, förstår inte hur hon kunde ha sån koll och energi! Hon gjorde ett toppenjobb på alla plan och jag fick t o m mer än jag vågade hoppas för bostaden eftersom marknaden försämrats något från det att jag köpte den. Även underbart att få hjälp med deklarationen efter bostadsförsäljning! Rekommenderar verkligen Michaela som mäklare. :) Läs mer

Senaste försäljningarna

Tjurgränd