Michaela Holmgren

Michaela Holmgren

Michaela Holmgren är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Michaela Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 15 omdömen sedan 2020-02-13. Michaela Holmgren har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 53% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är givetvis att få hjälpa mina kunder genom en av dom största affärerna i deras liv! Det är en ära att få vara med i ett sånt stort steg som att byta sitt boende, dessutom får jag ofta vara med under många år i kundernas liv när det förändras under vägen. Man får så mycket energi av alla man möter och pratar med om dagarna, och ibland känns det inte alls som ett jobb.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, personlig och angelägen om att ha ett ömsesidigt förtroende från både köparen och säljaren. I en sån stor affär är förtroendet det allra viktigaste för att alla i slutändan ska känna sig nöjda. Jag som person och mäklare är alltid intresserad av att hjälpa kunden, vare sig det är att sälja sin bostad, köpa ny bostad eller helt enkelt bara få tips och råd inom området där jag är expert.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har ett antal minnen som jag värdesätter högt.. Det är när kunder frågar mig om hjälp att sälja deras bostad för att dom har blivit rekommenderade mig, eller när dom återkommer som kund för att dom har sålt eller köpt via mig innan.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig tid för vänner och familj, och även tar promenader med min mops Sixten. Jag är också en sucker för reality-serier och föredrar oftast en kväll framför tvn framför en kväll på krogen. På tisdagskvällar skrålar (ja jag skrålar mer än sjunger) jag i en kör, helt ärligt mest för att det är kul, inte för att jag är särskilt talangfull!
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

15 omdömen om Michaela Holmgren

• Michaela är noggrann och kunnig inom sitt område. Förtroendeingivande, glad och trevlig. Sålde ett radhus i ett område hon känner väl. Behjälplig vid frågor, både före och efter försäljningen. Rekommenderar henne till andra kunder pga hennes personliga engagemang.
    Kristina Ulrika A sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-02-26
    • 133.0 m²
    • Viksjö
    2020-02-26
  • Vi sålde vårt radhus med Michaela som mäklare. Michaela var kunnig, hjälpsam, vänlig och bra på alla sätt.
    Björn Roger E sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-02-18
    • 128.0 m²
    • Skälby
    2020-02-18
  • Mikaela lotsade oss genom försäljningen med ett stort engagemang och erfarenhet. Alltid tillmötesgående och professionalitet!
    Madeleine D sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 2:a
    • 64.2 m²
    • Berghem / Polhem
    2020-02-15
  • Michaela hjälpte oss att sälja vår 4a i Kallhäll! Väldigt proffsig bemötande, fick förtroende för henne redan när vi köpte lägenheten och valde att vi ville att hon skulle sälja den åt oss också. Inte bara har hon hjälpt oss att sälja vår lägenheten vi fick även väldigt bra stöttning när vi skulle buda på radhuset vi köpte i Skälby. Ännu en gång har hon visat oss att hon är engagerad till tusen, lyssnar på oss och gör oss trygga med henne som mäklare. Kan inte annat än att rekommendera henne. Nästa gång vi ska sälja och köpa är hon den första vi kommer kontakta.
    Sandra W
    Sandra W sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 4:a
    • 100.5 m²
    2020-02-15
  • Jag känner att allt gick bra till i slutändan, Michaela skötte sig exemplariskt, och var alltid där med information kring hur allt gick och såg till att vi alltid hängde med i budgivningssvängarna! 10/10 would recommend!
    Evin A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 4:a
    • 100.5 m²
    2020-02-15
  • Vi köpte ett hus och Michaela var verkligen toppen. Hjälpsam och vänlig. Har träffat många mäklare som bara har känts som de vill sälja på en något och bara är där för säljarens skull, men Michaela var lika mycket där för oss som köpare. Hon skötte också lite tjafs mellan oss köpare och säljare väldigt snyggt. Rekommenderar henne varmt!
    Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 5:a
    • 100.0 m²
    • Jakobsberg
    2020-02-14
  • Michaela Holmgren kändes trygg och ärlig, dessutom kunnig och engagerad genom hela försäljningen inklusive efter affären gått i låst.
    Nextage A sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 129.0 m²
    • Jakobsberg
    2020-02-14
  • Köpt lägenhet och sålt mitt hus. Mycket bra bemötande, snabb återkoppling, ingenting är omöjligt. Har hjälpt mig med allt jag bett om, föreslagit lösningar proaktivt och med respekt för mina önskemål. Helt enkelt en seriös och bra mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner.
    Monica L sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 126.0 m²
    • Skälby
    2020-02-13
  • Vi har sålt villa i viksjö.vid försäljning valde vi mellan två mäklarfirmor som vi även träffade och vi valde Svenska mäklarhuset och Michaela . Vi fick snabbt ett stort förtroende redan vid första mötet. Att hon sedan vid försäljningen överträffade våra förväntningar är helt fantastiskt nu kan vi gå vidare och flytta till vårt drömboende tack
    Inger P sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 130.0 m²
    • Viksjö
    2020-02-13
  • Sålde min bostad med hjälp av Michaela våren 2019. Är så nöjd med mitt val av mäklare! Michaela var otroligt duktig, engagerad och jättebra att ha kontakt med, svarade snabbt, tog tag i saker som säkert var bortom hennes egentliga ansvar ibland osv, förstår inte hur hon kunde ha sån koll och energi! Hon gjorde ett toppenjobb på alla plan och jag fick t o m mer än jag vågade hoppas för bostaden eftersom marknaden försämrats något från det att jag köpte den. Även underbart att få hjälp med deklarationen efter bostadsförsäljning! Rekommenderar verkligen Michaela som mäklare. :)
    Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 1:a
    • 40.5 m²