Michaela Holmgren

Michaela Holmgren

Michaela Holmgren är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Michaela Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. Michaela Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Michaela Holmgren har haft 46 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 73% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är givetvis att få hjälpa mina kunder genom en av dom största affärerna i deras liv! Det är en ära att få vara med i ett sånt stort steg som att byta sitt boende, dessutom får jag ofta vara med under många år i kundernas liv när det förändras under vägen. Man får så mycket energi av alla man möter och pratar med om dagarna, och ibland känns det inte alls som ett jobb.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, personlig och angelägen om att ha ett ömsesidigt förtroende från både köparen och säljaren. I en sån stor affär är förtroendet det allra viktigaste för att alla i slutändan ska känna sig nöjda. Jag som person och mäklare är alltid intresserad av att hjälpa kunden, vare sig det är att sälja sin bostad, köpa ny bostad eller helt enkelt bara få tips och råd inom området där jag är expert.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har ett antal minnen som jag värdesätter högt.. Det är när kunder frågar mig om hjälp att sälja deras bostad för att dom har blivit rekommenderade mig, eller när dom återkommer som kund för att dom har sålt eller köpt via mig innan.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig tid för vänner och familj, och även tar promenader med min mops Sixten. Jag är också en sucker för reality-serier och föredrar oftast en kväll framför tvn framför en kväll på krogen. På tisdagskvällar skrålar (ja jag skrålar mer än sjunger) jag i en kör, helt ärligt mest för att det är kul, inte för att jag är särskilt talangfull!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 71 Läs vad Michaela Holmgren

• 2022-07-31 Spontant omdöme
    Michaela Holmgren är expert inom sitt yrke som mäklare.
    Hon har ett professionellt bemötande och gör allt för att sin uppdragsgivare ska bli nöjd. Rekommenderas starkt! :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Skälby
    2022-02-24 Verifierad kund
    Oerhört professionell och duktig mäklare, kan varmt rekommendera Michaela.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Michaela är proffsig och kunnig i sitt uppträdande samt lyssnar på säljarens önskemål. Michaela är tillgänglig och tydlig samt snabb i kommunikationen vid budgivning.
    Jag är mycket nöjd med hur försäljningen genomfördes.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2022-02-03 Verifierad kund
    Mikaela har rakt igenom vår försäljning varit mycket professionell. Allt från första kontakt med att skapa en förtrolighet som gjorde mig trygg, till att snabbt vara behjälplig vid frågor, till att vara tillmötesgående när jag inte varit helt nöjd, till att avsluta affär på bästa möjliga sätt. Mikaela har en människokännedom som hon utnyttjar väl och alla parter känner sig sedda, hörda och hjälpta. Jag upplever henne som äkta empatisk och villig till att hjälpa och det är inte så vanligt i mäklarbranschen, tyvärr. Kort och gott; Mikaela du är en supermäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2022-02-02 Verifierad kund
    Michaela är väldigt tillmötesgående och såg till att tillgodose mina behov. Hon kom med förslag och idéer gällande lägenheten och var även ärlig i hennes svar på mina frågor. Hon är mycket proffsig i hennes arbete och väldigt strukturerad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2022-02-02 Verifierad kund
    Trevligt seriöst sött hjälpsam
    • Stäket
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Förtroendegivande och precis som vi önskade.
    Mäklaren var mycket lyhörd för våra förväntningar och gjorde allt som stod i hennes makt för att hjälpa oss genom försäljningen till ett mycket bra resultat.
  • Johan D
    • Barkarby
    2021-11-24 Verifierad kund
    Michaela är lyhörd och uppfyller alla förväntningar på ett bra sätt. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Michaela är en klippa!
    Hon har precis sålt vårt radhus i Viksjö.
    Vi kände stort förtroende redan vid första mötet.
    Hon är lugn, trygg, kunnig & noggrann. Stöttade oss i köpet av nya lägenheten och förstås vid försäljningen av huset. Hon var tillgänglig, höll oss underrättade under hela processen, svarade på frågor stora som små.
    Vi kan verkligen rekommendera henne.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Superbra och trevlig! Känns rak och ärlig och är en person som man får förtroende för. Hade helt klart gärna mött dig igen, både som köpare och säljare. Bästa mäklaren!