Michaela Holmgren

Michaela Holmgren

Michaela Holmgren är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Michaela Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. Michaela Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Michaela Holmgren har haft 7 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Läs mina rekommendationer under fliken ”historik”. I november 2023 fick jag äntligen, efter ett års föräldraledighet, komma tillbaka till det jag brinner så starkt för - mäkleriet! Med ny energi, en längtan efter mina kunder och att få göra affärer igen är jag verkligen glad över att vara på plats på kontoret igen. Jag är så tacksam över att få vara en av dom mest anlitade mäklarna i min hemkommun, Järfälla. Idag hittar du mig i Viksjö, en plats där jag också är uppvuxen men jag har även bott många år i Jakobsberg, det gör att jag känner till det mesta om Järfälla och dess smultronställen. I över 10 år har jag varit mäklare i Järfälla och kan med handen på hjärtat säga att jag fortfarande tycker att det är lika kul att få förtroendet att vara med på resan när mina kunder byter boende. Jag har genom åren byggt upp en gedigen kunskap och erfarenhet samt varit aktiv i både uppåt-och nedåtgående marknader, något som verkligen gör skillnad och är en styrka i rådande marknadsläge. Min hängivenhet och mitt engagemang är grunden i mitt arbete där jag ser varje kund och affär som unik, väljer du mig som mäklare kommer du aldrig att känna dig som en i mängden.

2023-11 - 2024-03

3 omdömen om Michaela Holmgren

Anna S
Köpte sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Jag är så nöjd med Michaela! En ödmjuk, lyssnare och fin person som mäklare. Henne kan jag varmt rekommendera till andra som är sälj/köp tankar.

Anna Kristina V
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Vi är väldigt nöjda med att haft Michaela som vår mäklare! Vi fick all den hjälp som vi behövde när vi sålde för första gången och kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen! Att hon sedan lyckades sälja vårt hus rekordsnabbt på en skakig marknad till ett bra pris var fantastiskt!

Svar från Michaela Holmgren

Tack så mycket för era fina ord och tack för ert samarbete, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag vet ju att ni stormtrivs i lägenheten och jag hoppas att det fortsätter att kännas bra även framöver!

Thomas Karl Knut H
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Michaela är som mäklare mycket proffsig, noggrann, och lämnar ingenting åt slumpen. Hon är mycket empatisk som person och gör ”det lilla extra” för att få till en bra försäljning. Detta är den tredje försäljningen hon hjäper vår familj med till en bra afffär.

Svar från Michaela Holmgren

Hej Thomas! Tusen tack för dina fina ord :). Jag är så glad över att ha fått förtroendet i 3 försäljningar åt 3 generationer i familjen, och tackar ödmjukt för ett mycket bra samarbete. Vi ses inom kort!