Läs vad 39 Läs vad Michaela Holmgren

• 2020-12-23
    Jag har köpt min villa av Michaela och fick ett jättebra intryck av henne, så när det nu var dags att sälja hus så valde vi att anlita henne igen.
    Jättetrevlig, kunnig, alltid tillgänglig och snabb på att svara, har hon inte kunnat svara direkt så har hon tagit reda på svaret och återkommit. Hon känns ärlig med fel och brister med huset samtidigt som vi fått hjälp att visa husets bästa sidor. Jag har känt mig 100 procent trygg både med huset jag köpte och nu med försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Michaela.
    Jenny B
    • 131.0 m²
    • Jakobsberg
    köpte sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-12-13
    Jag kunde inte vara mer nöjd med Michaela än vad jag är. Kände 100% tillit och trots att vi inte hade de bästa av förutsättningar så blev slutresultatet bättre än vad jag hade förväntat mig. Hon är både oerhört kompetent, tillgänglig och trevlig. Jag kommer rekommendera Michaela till alla som ska sälja sin bostad i Järfälla!
    Tilde J
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Kallhäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-12-09
    Hade inte kunnat vara mer nöjd med Michaela! Fick 8 budgivare som krigade mot varandra i 3 dar och slutpriset blev över alla mina förväntningar. Långt över vad jag förväntade mig på förhand. Nyckeln till det tror jag är Michaelas existerande kundbas och hennes säljstil. Jag såg vid kontraktskrivningen hur bra hon är på att hantera människor och hur hon väcker tillit hos folk genom en blandning av professionalism och humor. Hon är en säljare ut i fingerspetsarna och hennes framtoning är helt rätt för en mäklare. Följde alla hennes råd från åtgärder till kontakt för styling och utgångspris. Även att tacka nej till bud innan visning. Allt föll ut 100% positivt, så glad att jag lyssnade på hennes expertis även när min magkänsla tvekade. Tror att det finns billigare mäklare men att man får betala det priset och mer när man får ett lägre pris.
    Fabian N
    Fabian N
    • 1:a
    • 41.1 m²
  • 2020-12-07
    Jag har sålt ett parhus i Viksjö.
    Michaela kom hem till huset och berättade hur hon hade
    tänk sig försäljningen och vi tyckte det såg bra ut.
    Hon hade hela tiden kontakt med nån av oss under hela
    processen och talade om vad vi borde göra, vi tyckte att
    allt som sas lät bra och det skulle höja värdet på huset.
    Jag tror att skulle jag behöva en mäklare senare i livet så
    skulle jag söka upp Michaela igen, för gjorde ett bra jobb
    åt oss och sen fick hon ta hand om sonens försäljning
    också. Så stort plus i kanten för Michaela
    Hans Lennart K
    • 118.0 m²
    • Viksjö
    sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-12-07
    Har sålt en lägenhet. Jag och min syster har fått precis det bemötande och support man kan önska sig. Michaela har med god marginal levt upp till våra förväntningar. Väldigt behaglig som person och vi har fått tydliga svar på de frågor vi haft.
    Vi är m.a.o väldigt nöjda med Michaela Holmgren!
    Per K
    • 84.0 m²
    Förtroendeingivande och froffsigt bemötande. Hjälpsam
    Eva J
    • 84.0 m²
    Lägenhet i Viksjö !
    Neutral och hjälpsam så som en bra mäklare skall vara !
    Josef S
    • 76.0 m²
    • Viksjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-12-06
    Vi sålde vår villa med hjälp av Michaela. Vi är så nöjda! Hade vi haft fler villor att sälja hade Michaela fått sälja alla. Återkopplingen under hela säjprrocessen var så bra. Mycket proffsigt tycker vi som säljare men är övertygad om att köparna tycker samma sak.
    Jenny-maria Henriette O
    • 153.0 m²
    • Skälby
  • 2020-12-06
    Michaela var tillgänglig och anpassningar från första samtalet. Lyssnade in mina förväntningar, uppdaterade mig kontinuerligt och gjorde försäljningen smidig. Ordnade snabb kontakt med stylingfirma och skötte allt mycket professionellt!
    Karin F
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Barkarbystaden
  • 2020-12-06
    Levde upp till mina förväntningar och allt var mycket smidigt. Stock tack
    Fredrik A
    • 64.0 m²
    • Jakobsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte