Michaela Holmgren

Michaela Holmgren

Michaela Holmgren är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Michaela Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. Michaela Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 5.0. Michaela Holmgren har haft 50 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är givetvis att få hjälpa mina kunder genom en av dom största affärerna i deras liv! Det är en ära att få vara med i ett sånt stort steg som att byta sitt boende, dessutom får jag ofta vara med under många år i kundernas liv när det förändras under vägen. Man får så mycket energi av alla man möter och pratar med om dagarna, och ibland känns det inte alls som ett jobb.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, personlig och angelägen om att ha ett ömsesidigt förtroende från både köparen och säljaren. I en sån stor affär är förtroendet det allra viktigaste för att alla i slutändan ska känna sig nöjda. Jag som person och mäklare är alltid intresserad av att hjälpa kunden, vare sig det är att sälja sin bostad, köpa ny bostad eller helt enkelt bara få tips och råd inom området där jag är expert.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har ett antal minnen som jag värdesätter högt.. Det är när kunder frågar mig om hjälp att sälja deras bostad för att dom har blivit rekommenderade mig, eller när dom återkommer som kund för att dom har sålt eller köpt via mig innan.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tar jag mig tid för vänner och familj, och även tar promenader med min mops Sixten. Jag är också en sucker för reality-serier och föredrar oftast en kväll framför tvn framför en kväll på krogen. På tisdagskvällar skrålar (ja jag skrålar mer än sjunger) jag i en kör, helt ärligt mest för att det är kul, inte för att jag är särskilt talangfull!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 48 Läs vad Michaela Holmgren

• köpte sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Viksjö
    2021-04-13
    Köpt ett hus av Mikaela. Hon är professionell och väldigt snabb och tydlig i kommunikationen. Återkom snabbt med svar på de frågor vi hade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2021-03-29
    köpte en lägenhet. Proffsigt och trevligt bemötande som helt motsvarande mina förväntningar.
    • Viksjö
    2021-03-29
    Överlag bra hantering. Informativt och bra
    • Jakobsberg
    2021-03-28
    gro är bäst och glad jag köpte hus o det gick med bra affär
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2021-03-28
    Sålde en tvåa på 53 kvm i järfälla. Hade höga förväntningar på mäklaren som levdes upp till 100%. Förväntningarna innefattade kontakt och bemötande, tips och slutpris.

Michaela Holmgren är expert inom sitt yrke som mäklare, hon har ett professionellt bemötande och gör allt för att sin uppdragsgivare ska bli nöjd. Rekommenderas starkt!
    2021-03-26
    Michaela hjälpte oss på ett professionellt sätt vid försäljning av vår svårsläppta tvåa. Processen blev väldigt enkel och tydlig med hennes hjälp och vi otroligt nöjda med det slutliga resultatet av annonsering, kontakt och transparens under försäljningen, och själva affären.
    • Barkarby
    2021-03-26
    Väldigt professionellt bemötande och fin återkoppling!
    • Skälby
    Vi sålde vårt hus med Michaela. Fantastisk mäklare! Massa ++++
    2021-01-31
    Mycket trevlig, engagerad, duktig, hade koll på allt. Lätt att få kontakt med. Jag är mer än nöjd hur hon hjälpte mig så jag kunde köpa lägenheten. En trea på Askungevägen, Kallhäll. Så hon får gärna hjälpa mig i framtiden. Från en mycket nöjd köpare.
    • Jakobsberg
    2020-12-23
    Jag har köpt min villa av Michaela och fick ett jättebra intryck av henne, så när det nu var dags att sälja hus så valde vi att anlita henne igen.
    Jättetrevlig, kunnig, alltid tillgänglig och snabb på att svara, har hon inte kunnat svara direkt så har hon tagit reda på svaret och återkommit. Hon känns ärlig med fel och brister med huset samtidigt som vi fått hjälp att visa husets bästa sidor. Jag har känt mig 100 procent trygg både med huset jag köpte och nu med försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Michaela.