Sweroof

Rusthållarevägen 1B, 192 78 Sollentuna — Visa karta

Vi är experter på dräneringar och takarbeten. Tveka inte att kontakta oss!
Fritiofs Väg 69, 19452, UPPLANDS VÄSBY
Coff Entreprenad AB
Inger C:
Duktiga, pålitliga, vänliga och inte minst arbetsamma. Bästa rekommendationer!

Byggföretag nära Sweroof:

VÄTTEGRÄND 73, Sollentuna
Vi är auktoriserade takmontörer (Monier) och ni kan lite på oss när det gäller t... Läs mer ›
Henk M:
Takis har lagt om taket på vär länga. Väldigt professionellt, seriös bemötande och bra utfört! kan rekommenderas.

Kistavägen 17, SOLLENTUNA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Pernilla A:
Väldigt bra bemötande, lösningsorienterade & duktiga på sitt jobb! Rekommenderas.

Ryttargatan 83, Upplands Väsby
Tobias:
Stefan har gjort ett kanonjobb hos oss, vi byggde om hela köket plus lite mindre snickerier. Väldigt kunnig inom alla områden. Tveka inte at...

Solbackavägen 28, Sollentuna
Vi utför alla slags byggjobb och renoveringar -- Våtrumscertifierade och erbjude... Läs mer ›
Åsa G:
väldigt trevliga killar och bemötande och hjäpsamma ,har fått svar på mina frågor om renovering alllt var bra gjort bilning kakling rördragn...

Läs vad 11 kunder tycker om Sweroof

• Rabbe T
    Rabbe T skrev om Sweroof
    Takläggning som utfördes till vår fulla belåtenhet.
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Sweroof
    Vi har anlitat Sweroof vid flera tillfällen; för ombyggnad av taket för några år sedan och i år för isolering av husgrunden. Vid båda tillfällen har Sweroof gjort ett som vi bedömer mycket bra och noggrant arbete. Vi är mycket nöjda och uppskattar Sweroof's vänliga bemötande.
  • Timur C
    Timur C skrev om Sweroof
    Vi är jätte nöjda med Sweroof. Trevliga och effektiva, rekommenderas starkt.
  • Azita E
    Azita E skrev om Sweroof
    Toppen bra insats, positiv inställning och trevligt bemötande.
  • Bobo E
    Bobo E skrev om Sweroof
    Mycket pålitliga och proffsiga. Dessutom snyggt och städat när de var klara.
  • Jan T
    Jan T skrev om Sweroof
    Gjorde ett bra jobb på överenskommen tid och gav ett trevligt bemötande
  • Murat A
    Murat A skrev om Sweroof
    De kom. Tittade. Gav mig upplysning hur de lösa mitt problem steg för steg. De gjorde ett jätte bra jobb som man har fått bilder på.
  • Sevgi K
    Sevgi K skrev om Sweroof
    jätte bra service! Tveka inte på att anställa dem
  • Martin P
    Martin P skrev om Sweroof
    Offert och färdigställande klart enligt uppsatt underlag och specifikationer. För övrigt utmärkt service och bemötande.

//Martin
  • Björn H
    Björn H skrev om Sweroof
    Fullständig takomläggning inkl utbyte av det tidigare lätta undertaket till riktigt råspontat undertak.
    Konkurrenskraftig prissättning och ett mycket bra bemötande i alla lägen! Utlovad tidplan hölls och slutresultatet blev över förväntan. Småfel (som naturligtvis alltid kan uppstå) har rättats till utan att ifrågasätta. Support- och garantilöftena levs det verkligen upp till enligt mitt menande! Tack Sweroof!
  • Dan S
    Dan S skrev om Sweroof
    Mycket bra attityd. Alltid glada och jobbar på. Hade lite speciella önskemål men de sa oftast "inga problem, vi fixar". Mitt projekt gick över tiden men de höll vårt överenskommna fasta pris utan tjafs. Rekommenderas varmt!

Rusthållarevägen 1B, 192 78 Sollentuna