Sweroof

Rusthållarevägen 1B, 192 78 Sollentuna — Visa karta

Vi är experter på dräneringar och takarbeten. Tveka inte att kontakta oss!
Lillängsvägen 24, 13672, VENDELSÖ
Gw Asfalt & Trädgårdsanläggningar
Richard E:
Jag satt i vår BRF:s utvalda grupp för en omfattande innergårdsrenovering.Vi anlitade GW Asfalt på rekommendation av en annan BRF som ligger...

Byggföretag nära Sweroof:

Kistavägen 17, SOLLENTUNA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Jan B:
Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

Ryttargatan 83, Upplands Väsby
Julia B:
Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras.

Disavägen 19, SOLLENTUNA
Tveka inte att höra av er för att få en offert! Läs mer ›
Annette G:
Jag har haft kontakt med företaget vid flera tillfällen, har haft hjälp med att bygga om hela mitt kök, som blev jätte bra, bytt ut gamla fö...

Lövängsvägen 10, UPPLANDS VÄSBY
Vi anpassar tjänster efter dina behov; Långsiktigt samarbete, Vi växer med uppdr... Läs mer ›
Mikael A:
Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.

Läs vad 11 kunder tycker om Sweroof

• Rabbe T
    Rabbe T skrev om Sweroof
    Takläggning som utfördes till vår fulla belåtenhet.
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Sweroof
    Vi har anlitat Sweroof vid flera tillfällen; för ombyggnad av taket för några år sedan och i år för isolering av husgrunden. Vid båda tillfällen har Sweroof gjort ett som vi bedömer mycket bra och noggrant arbete. Vi är mycket nöjda och uppskattar Sweroof's vänliga bemötande.
  • Timur C
    Timur C skrev om Sweroof
    Vi är jätte nöjda med Sweroof. Trevliga och effektiva, rekommenderas starkt.
  • Azita E
    Azita E skrev om Sweroof
    Toppen bra insats, positiv inställning och trevligt bemötande.
  • Bobo E
    Bobo E skrev om Sweroof
    Mycket pålitliga och proffsiga. Dessutom snyggt och städat när de var klara.
  • Jan T
    Jan T skrev om Sweroof
    Gjorde ett bra jobb på överenskommen tid och gav ett trevligt bemötande
  • Murat A
    Murat A skrev om Sweroof
    De kom. Tittade. Gav mig upplysning hur de lösa mitt problem steg för steg. De gjorde ett jätte bra jobb som man har fått bilder på.
  • Sevgi K
    Sevgi K skrev om Sweroof
    jätte bra service! Tveka inte på att anställa dem
  • Martin P
    Martin P skrev om Sweroof
    Offert och färdigställande klart enligt uppsatt underlag och specifikationer. För övrigt utmärkt service och bemötande.

//Martin
  • Björn H
    Björn H skrev om Sweroof
    Fullständig takomläggning inkl utbyte av det tidigare lätta undertaket till riktigt råspontat undertak.
    Konkurrenskraftig prissättning och ett mycket bra bemötande i alla lägen! Utlovad tidplan hölls och slutresultatet blev över förväntan. Småfel (som naturligtvis alltid kan uppstå) har rättats till utan att ifrågasätta. Support- och garantilöftena levs det verkligen upp till enligt mitt menande! Tack Sweroof!
  • Dan S
    Dan S skrev om Sweroof
    Mycket bra attityd. Alltid glada och jobbar på. Hade lite speciella önskemål men de sa oftast "inga problem, vi fixar". Mitt projekt gick över tiden men de höll vårt överenskommna fasta pris utan tjafs. Rekommenderas varmt!

Rusthållarevägen 1B, 192 78 Sollentuna