Sweroof

Rusthållarevägen 1B, 192 78 Sollentuna — Visa karta

4.9 i betyg av av 11 omdömen

Vi är experter på dräneringar och takarbeten. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 11 kunder tycker om Sweroof

• 2015-07-11

Rabbe T skrev om Sweroof
    Takläggning som utfördes till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • 2015-07-09

Veronica W skrev om Sweroof
    Vi har anlitat Sweroof vid flera tillfällen; för ombyggnad av taket för några år sedan och i år för isolering av husgrunden. Vid båda tillfällen har Sweroof gjort ett som vi bedömer mycket bra och noggrant arbete. Vi är mycket nöjda och uppskattar Sweroof's vänliga bemötande. Läs mer
  • Timur C

2015-07-08

Timur C skrev om Sweroof
    Vi är jätte nöjda med Sweroof. Trevliga och effektiva, rekommenderas starkt. Läs mer

Azita E skrev om Sweroof
    Toppen bra insats, positiv inställning och trevligt bemötande. Läs mer

Bobo E skrev om Sweroof
    Mycket pålitliga och proffsiga. Dessutom snyggt och städat när de var klara. Läs mer

Jan T skrev om Sweroof
    Gjorde ett bra jobb på överenskommen tid och gav ett trevligt bemötande Läs mer

Murat A skrev om Sweroof
    De kom. Tittade. Gav mig upplysning hur de lösa mitt problem steg för steg. De gjorde ett jätte bra jobb som man har fått bilder på. Läs mer

Sevgi K skrev om Sweroof
    jätte bra service! Tveka inte på att anställa dem Läs mer
  • 2014-06-17

Martin P skrev om Sweroof
    Offert och färdigställande klart enligt uppsatt underlag och specifikationer. För övrigt utmärkt service och bemötande.

//Martin Läs mer
  • Björn H

2014-06-16

Björn H skrev om Sweroof
    Fullständig takomläggning inkl utbyte av det tidigare lätta undertaket till riktigt råspontat undertak.
    Konkurrenskraftig prissättning och ett mycket bra bemötande i alla lägen! Utlovad tidplan hölls och slutresultatet blev över förväntan. Småfel (som naturligtvis alltid kan uppstå) har rättats till utan att ifrågasätta. Support- och garantilöftena levs det verkligen upp till enligt mitt menande! Tack Sweroof! Läs mer
  • 2014-06-16

Dan S skrev om Sweroof
    Mycket bra attityd. Alltid glada och jobbar på. Hade lite speciella önskemål men de sa oftast "inga problem, vi fixar". Mitt projekt gick över tiden men de höll vårt överenskommna fasta pris utan tjafs. Rekommenderas varmt! Läs mer

Bästa byggföretagen i Sollentuna:

Roger Z Roger Z tycker: