Sweroof

Rusthållarevägen 1B, 192 78 Sollentuna — Visa karta

4.9 i betyg av av 11 omdömen

Vi är experter på dräneringar och takarbeten. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 11 kunder tycker om Sweroof

• 2015-07-11

Rabbe T skrev om Sweroof
    Takläggning som utfördes till vår fulla belåtenhet. Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 104 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • 2015-07-09

Veronica W skrev om Sweroof
    Vi har anlitat Sweroof vid flera tillfällen; för ombyggnad av taket för några år sedan och i år för isolering av husgrunden. Vid båda tillfällen har Sweroof gjort ett som vi bedömer mycket bra och noggrant arbete. Vi är mycket nöjda och uppskattar Sweroof's vänliga bemötande. Läs mer
  • Timur C

2015-07-08

Timur C skrev om Sweroof
    Vi är jätte nöjda med Sweroof. Trevliga och effektiva, rekommenderas starkt. Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 263 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ Parkettgolv har utfört ett ytterst bra jobb. De var inte billigast men sedan allra första kontakten har de varit fantastiskt professionel"

Azita E skrev om Sweroof
    Toppen bra insats, positiv inställning och trevligt bemötande. Läs mer

Bobo E skrev om Sweroof
    Mycket pålitliga och proffsiga. Dessutom snyggt och städat när de var klara. Läs mer
    Stenfirma Lapital AB
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2019
    "Mycket bra bemötande, snabbt offertarbete och uppmätning. Och leverans till och med snabbare än vad som först sagts. Arbetet utfördes också"

Jan T skrev om Sweroof
    Gjorde ett bra jobb på överenskommen tid och gav ett trevligt bemötande Läs mer

Murat A skrev om Sweroof
    De kom. Tittade. Gav mig upplysning hur de lösa mitt problem steg för steg. De gjorde ett jätte bra jobb som man har fått bilder på. Läs mer
  • Sponsor
    XLrenovering
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    "Vi ville genomföra en helrenovering av vår lägenhet på Dalagatan i Stockholm. Vi tog in ett antal offerter och efter en noggrann utvärdering"

Sevgi K skrev om Sweroof
    jätte bra service! Tveka inte på att anställa dem Läs mer
  • 2014-06-17

Martin P skrev om Sweroof
    Offert och färdigställande klart enligt uppsatt underlag och specifikationer. För övrigt utmärkt service och bemötande.

//Martin Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Björn H

2014-06-16

Björn H skrev om Sweroof
    Fullständig takomläggning inkl utbyte av det tidigare lätta undertaket till riktigt råspontat undertak.
    Konkurrenskraftig prissättning och ett mycket bra bemötande i alla lägen! Utlovad tidplan hölls och slutresultatet blev över förväntan. Småfel (som naturligtvis alltid kan uppstå) har rättats till utan att ifrågasätta. Support- och garantilöftena levs det verkligen upp till enligt mitt menande! Tack Sweroof! Läs mer
  • 2014-06-16

Dan S skrev om Sweroof
    Mycket bra attityd. Alltid glada och jobbar på. Hade lite speciella önskemål men de sa oftast "inga problem, vi fixar". Mitt projekt gick över tiden men de höll vårt överenskommna fasta pris utan tjafs. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.1 / 5 i betyg — 31 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T

Bästa byggföretagen i Sollentuna: