Tandea - Barkarby

En del av Tandeawww.tandea.se

Kalvshällavägen 38, 177 38 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Tandea Barkarby!

Hos oss kan du känna dig trygg då vi professionell och erfaren personal i form av Mohammad Alzghoul. Han är leg. tandläkare och har vidareutbildat sig inom oralkirurgi i allmänpraktik, implantatkirurgi, endodonti- och protetikkurser samt HLR och D-HLR för vuxna. Vi har alltid kunden i fokus och hos oss på Tandea Barkarby är det dina tänder och din tid som prioriteras.

Vi skräddarsyr ditt besök helt efter dina behov. Med våra moderna metoder och förstklassiga utrustning ligger vi i framkant med dagens teknologi. Att ha friska tänder tycker vi ska vara en självklarhet. Vi behandlar dig oavsett ålder, barn som vuxen och behöver du akut hjälp så finns vi tillgängliga. Välkommen in till oss på Kalvshällavägen 38 i Järfälla.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Tandea - Barkarby

• 2019-10-21

Evelina H skrev om Tandea - Barkarby
    Jag gjorde en undersökning, personalen var väldigt trevlig och fick en att känna sig bekväm Läs mer
  • 2019-10-19

Jacob B skrev om Tandea - Barkarby
    Bra bemötande, pedagogisk service Läs mer
  • 2019-10-15

Nader M skrev om Tandea - Barkarby
    Jag köpte sköljmedel ok bemötta bra, yes förväntning perfekt,känns jättebra Läs mer
  • 2019-08-24

Jamal M skrev om Tandea - Barkarby
    Supernöjd med min undersökning. Fick en mycket fin känsla av ett gott bemötande samt kompetens.
    Rekommenderar er starkt för en undersökning!

/Mohamed Läs mer
  • 2019-08-24

Abdullah A skrev om Tandea - Barkarby
    Bra bemötande, trevlig lokal och dukrig personal! Läs mer
  • 2019-08-10

Ayan O skrev om Tandea - Barkarby
    Professionella, kunniga, lyhörda och väldigt serviceinriktade. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-08-06

Filippa L skrev om Tandea - Barkarby
    Bra bemötande och erbjudanden men mycket dyrare än normalt Läs mer
  • 2019-07-22

Bianca S skrev om Tandea - Barkarby
    Wouldn’t go anywhere else. Best dentist and all the staff was nice and thoughtful. Läs mer
  • 2019-07-08

Diallo N skrev om Tandea - Barkarby
    Mycket bra jobbat trevligt att komma till er Läs mer
  • 2019-07-06

Irandokht A skrev om Tandea - Barkarby
    Jag hade en bra upplevelse med både personalen och miljön. Jag kände mig säker hos tandläkare som var noga med att jag skulle förstå och känna mig bekväm. Läs mer
  • 2019-07-05

Najma A skrev om Tandea - Barkarby
    Bra bemötande, trevlig personal Läs mer
  • Storm V

2019-07-02

Storm V skrev om Tandea - Barkarby
    Grundlig genomgång och lättförståeligt samt mycket vänligt bemötande. Jag är supernöjd. Läs mer
    2019-07-02 Tandea - Barkarby svarar Storm V
    Tack, roligt att höra att du har haft en bra upplevelse hos oss. Vi ses!
  • 2019-06-20

Perinaz M skrev om Tandea - Barkarby
    Jag var på en tandundersökning då jag blev rekommenderad att gå till Tandea utav av en familjemedlem.
    Mina förväntningar var att de skulle lyssna på mig, ett gott bemötande samt ge svar och råd på frågor som jag hade med mig.
    Jag tycker att företaget visade ett gott bemötande. Tog sig tid att lyssna samt bekräfta det jag sa. De arbetade med ett professionellt förhållningssätt.
    Bra med informationen före, under och efter undersökningen. Jag är väldigt nöjd med besöket hos företaget. Läs mer
  • 2019-06-18

Miran C skrev om Tandea - Barkarby
    Har nu besökt denna klinik vid två olika tillfällen! Kan bara säga det bästa om personalen och kliniken. Allt kändes toppen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-01

Sevgi A skrev om Tandea - Barkarby
    Behandling av tandsten och lagning av två tänder.
    Bra bemötande väldigt informativ
    Är klar med en stor del av behandlingen har ett besök till. Läs mer
    2019-06-01 Tandea - Barkarby svarar Sevgi A
    Tack Sevig, roligt att höra att du har haft en bra upplevelse hos oss. Vi ses!
  • Saaid B

2019-04-11

Saaid B skrev om Tandea - Barkarby
    Fick snabb hjälp, blev välmottagen, fin lokal,:) Läs mer
  • 2019-03-07

Fredrik K skrev om Tandea - Barkarby
    Väldigt trevliga och professionella. Efter att ha utstått och undvikit folktandvården med mycket besvär så har jag hittat rätt tandläkare. Mohammad är väldigt kunnig, smidig även om man inte har så stort gap och verkligen genomförlig. Det märks att han kan sin grej och för första gången litar jag på en tandläkare. Jag fick hjälp med att dra ut en tand som hade en ordentlig infektion under sig och som också gick sönder så pass mycket att vad som skulle ta 15min-1h blev en operation på 3h som han grejade utan problem. Jättenöjd! Läs mer
  • Olivia A

2019-03-06

Olivia A skrev om Tandea - Barkarby
    Jag kan starkt rekommendera tandea i Barkarby. Jättebra bemötande och en duktig tandläkare! Läs mer
  • 2019-03-03

Azin J skrev om Tandea - Barkarby
    Nytt, fräscht och prisvärt. Personal är både vänliga och tandläkaren proffsig! Läs mer
  • 2019-02-27

Lennart L skrev om Tandea - Barkarby
    Very Good service and Nice personal Läs mer
  • Ellen H

2019-02-25

Ellen H skrev om Tandea - Barkarby
    Hos Tandea har jag fyllt början på håll, tagit bort tandsten. Samt vad jag intresserad av att forma mina tänder, så en estetiskbehandling gjorde vi med! Jag är så nöjd med resultatet, och servicen hos Tandea Barkarby är verkligen superbra! Läs mer
  • 2019-02-22

Kerstin B skrev om Tandea - Barkarby
    Undersökning o lagning av 3 tänder. Var väldigt noga med att förklara röntgenbilderna, hade Gott om tid att laga o fixa. Ingen stress. Det uppskattar jag! Kommer absolut tillbaka. Läs mer
  • 2019-02-22

Hassan J skrev om Tandea - Barkarby
    Mycket bra service och vård som överträffade mina förväntningar. Rekomenderar starkt till alla. Jag kommer definetivt sköta mina tänder på Tandea i barkarby framöver. Läs mer
  • Anders J

2019-02-20

Anders J skrev om Tandea - Barkarby
    utmärkt till alla upplevelser Läs mer
  • 2019-02-18

Obi  E skrev om Tandea - Barkarby
    Första besök där för min del pga flytt.
    Vänligt bemötande, kompetenta personal. Nöjd Läs mer
  • 2019-02-17

Gais H skrev om Tandea - Barkarby
    Väldig bra service och mycket nöjd efter besöket hos personalen Läs mer
  • Viyan M

2019-02-17

Viyan M skrev om Tandea - Barkarby
    God personal, trevliga lokaler.
    Kände mig trygg och omhändertagen. Läs mer
  • 2019-02-17

Mubashir V skrev om Tandea - Barkarby
    Duktig och trevlig tandläkare, samt personal. Läs mer
  • Ali G

2019-02-02

Ali G skrev om Tandea - Barkarby
    Bra mottagande, service, fin klinik och proffesionella läkare Läs mer
  • 2019-01-30

Iris C skrev om Tandea - Barkarby
    Mohammad took great care of me as a patient and, while fixing a cavity, he explained everything step-by-step. I could speak English with him, I appreciated that a lot. I highly recommend Tandea Barkarby! Läs mer
  • 2019-01-25

Musa M skrev om Tandea - Barkarby
    Vänliga och professionella personal som tar hand om en. Jag gjorde undersökning och tog bort tandsten, jag rekommenderar tandea och Mohammad som behandlare. Läs mer
  • 2019-01-25

Alessio B skrev om Tandea - Barkarby
    First of all, at Tandea Barkarby the staff speaks fluent English, which helps a lot people like me who don't speak advanced Swedish. The check up has been done thoroughly and everything was explained in detail. I got a quotation for the recommended interventions and I learned that Tandea requests any reimbursement that may apply to Skatteverket on the patient's behalf. Finally, and more importantly, I had a great experience with a cleaning and a filling of a cavity. Once again everything has been explained in detail and I didn't feel any pain or discomfort. Tusen tack Dr. Mohammad! Läs mer
  • 2019-01-24

Susanna S skrev om Tandea - Barkarby
    Blev rekommenderad av en kollega som går till Tandea och valde just den i Barkarby för att sne ligger närmast. Väldigt bra bemötande, trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • 2019-01-23

Imed C skrev om Tandea - Barkarby
    Jag har varit 2 gånger hos tandläkaren i Barkarby Det är härligt och fantastiskt bemötande professionell snälla hjälp samma han heter Mohammed och försöker förklara på bra sätt och professionell fint lokal han och Ulrika dem har mycket och bjuder på ,jag har tipsat alla mina kollegor att börja hos honom faktiskt och jag kommer att sätta reklamen i Arlanda remoten till alla taxi choffeur stort tack Mohammed & Ulrika Läs mer
  • 2019-01-09

Torsten F skrev om Tandea - Barkarby
    Ett helt fantastisk mottagande från första stund. Känns som att man är mycket kunniga och professionella. Jag lommer att rekommendera mina vänner att söka sig till tandera i Barkarby. Läs mer
  • Sajeda M

2019-01-09

Sajeda M skrev om Tandea - Barkarby
    Gick på en akut undersökning, hade tandkötts besvär. Blev erbjuden en undersökning efter min behandling. Lagade två svåra hål, min upplevelse var fantastisk med personalen där de var väldig skickliga med bemötandet samt behandlingen, vilket minskade min tandläkarskräck och jag har valt att fortsätta gå dit. Jag rekommenderar starkt Tandea Barkarby speciellt till de som har ta tandvårdsrädsla. Läs mer
    Tandea - Barkarby, Tandea gillar detta
  • Ahmad m

Ahmad m skrev om Tandea - Barkarby
    Va på en undersökning där mottagandet var väldigt bra, fin klinik med professionell personal som är duktiga och trevliga. Kvalitén på undersökning visar kunskapen och intresse att hjälpa mig. Läs mer
    Tandea - Barkarby, Tandea gillar detta
  • Ayye S

Ayye S skrev om Tandea - Barkarby
    Utmärkt trevliga och hjälpsamma
    Duktig läkare som har hand om en som att det vore hans egna tänder, underbara och rekommendera starkt Läs mer
  • Hadi A

Hadi A skrev om Tandea - Barkarby
    Väl bemött av personalen vid min undersökning, väldigt fräsch klinik samt kunniga personal, jag rekommenderar tandea 100%!!

Mvh. Läs mer
  • 2019-01-08

Nicolina S skrev om Tandea - Barkarby
    Mycket bra bemötande från personalen. Var där med min treåring och de var fantastiska med barn, lugna och pedagogiska. Kan varmt rekomendera detta ställe och Mohammad som tandläkare. Läs mer

Kalvshällavägen 38, 177 38 Järfälla