Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Hjorthagen Tandea - Hjorthagen

Tandea - Hjorthagen

Artemisgatan 10, 115 42 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tandea - Hjorthagen!

Vi är din förstklassiga tandläkare i Stockholm. Med hög service, lågt pris och långa öppettider hjälper vi dig på vägen mot en sjystare tandhygien. Vår filosofi bygger på omtanke, omsorg och tandvård med modern teknik.
Våra behandlingar som vi erbjuder är enligt nedan:

- Akut tandvård
- Tandimplantat
- Kosmetiska
- Snarkskena/Antiapnéskena
- Tandvård till särskilda grupper

Vi finns förutom i Hjorthagen även i Handen, Barkarby, Skogås, Södermalm, Norsborg och Skärholmen där någon av våra erfarna tandläkare står redo att hjälpa dig. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Tandea - Hjorthagen

• Julia B skrev om Tandea - Hjorthagen
    Jag bokade en rutinundersökning, men eftersom min visdomstand gjorde ont så tog tandläkaren ut den på samma besök. Det gjorde att jag blev av med det onda direkt, inte hann känna efter och gå vänta på en ny tid samt kunde nyttja hela mitt bidrag. Väldigt nöjd och tacksam! Läs mer
  • Jenny K skrev om Tandea - Hjorthagen
    Allt jättebra, trevligt bemötande! Läs mer
    TANDEA H, Maryam K gillar detta
  • Sasha Z skrev om Tandea - Hjorthagen
    Allt var mycket bra vården och omhändertagandet. Mycket nöjd! Läs mer
  • Emma L skrev om Tandea - Hjorthagen
    Toppen. Riktigt bra bemötande av personal som dessutom höll öppet extra för min skull! Kommer definitivt komma tillbaks :) Läs mer
  • Linda N skrev om Tandea - Hjorthagen
    Superbra bemötande av personalen! Läs mer
  • Lars Åke E skrev om Tandea - Hjorthagen
    Det var en trevlig upplevelse att för en gångs skull uppleva ett proffsigt bemötande Läs mer
  • Tobias K skrev om Tandea - Hjorthagen
    Köpte en tandundersökning och tandstensborttagning och blev mycket nöjd med resultatet. Rengöringen gjorde inte alls ont vilket jag känt vid tidigare behandlingar på andra kliniker. Mycket bra genomförd behandling. Mycket proffesionellt och varmt bemötande i deras fräscha lokaler. Bra pris också! Jag kommer att fortsätta gå här. Läs mer
  • Camilla N skrev om Tandea - Hjorthagen
    Nytt och fint. Mycket bra bemötande och smärtfri behandling av min trasiga tand. Läs mer
  • Sussi M
    Sussi M skrev om Tandea - Hjorthagen
    Min upplevelse hos tandea var fantastisk, trots min otroliga tandvårdsrädsla kunde tandläkaren Nadia sköta om mina tänder med min fulla trygghet. Hon är grym! Jag rekommenderar alla med eller utan rädsla för tandläkare att gå till Nadia på hjorthagen utan tvekan! Man känner sig omhändertagen och det är väldigt proffesionellt resultat av tänderna men även bemötandet! Hon har 10000 av 10 stjärnor av mig , riktig tandhjälte! Massa kärlek! / Souad Läs mer
  • Sid B
    Sid B skrev om Tandea - Hjorthagen
    Jag är väldigt glad och tillfredsställer med tjänsten whxihbis 5 stjärnor. tandläkare och personal är extremt vänliga och mycket professionella Läs mer
  • Luis A. P skrev om Tandea - Hjorthagen
    Mycket bra. Trevlig, proffsig service. Läs mer
  • Elisabeth Ö skrev om Tandea - Hjorthagen
    Supernöjd :-) Tandhygienist super duktig och kunnig. Läs mer
  • Hamid E
    Hamid E skrev om Tandea - Hjorthagen
    De är jätte bra och jag rekommenderar de till alla mina vänner och de som jag känner . Jag är mycket glad😀😀😀 om Tandea- Hjorthagen Läs mer

Artemisgatan 10, 115 42 Stockholm