Tandläkare Jennifer Samec AB

Läs vad 2 kunder tycker om Tandläkare Jennifer Samec AB

• Alfred W

2019-08-27

Alfred W skrev om Tandläkare Jennifer Samec AB
    Jennifer är både snabb och varsam. För någon som är tandsvårdsrädd så finns det ingen bättre som jag varit oss i alla fall.

Dessutom tycker jag hon har väldigt rimliga priser jämfört med andra tandläkare. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tandea - Barkarby
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Hos Tandea har jag fyllt början på håll, tagit bort tandsten. Samt vad jag intresserad av att forma mina tänder, så en estetiskbehandling gj"
  • 2014-07-11

K skrev om Tandläkare Jennifer Samec AB
    Angående kliniken Varsam tandvård, Götgatan 99:

Pedagogiskt och lugnt bemötande. Men mycket dyrt jämfört med andra tandläkare såvida du inte har *extrem* tandläkarskräck och därmed kan få det varsamma bemötandet subventionerat.

Angående tjänsten på Varsam tandvård så fick jag ett ganska saftigt kostnadsförslag med många åtgärdspunkter. Jag ville ha en second opinion och gick istället tillbaka till min gamla tandläkare och fick en helt annan bedömning med betydligt färre nödvändiga insatser. Jag valde i slutändan det senare alternativet. Självklart kan olika tandläkare göra olika bedömningar, och där får man väl helt enkelt gå på sin egen magkänsla och välja det som känns mest rätt. Läs mer

Bästa Tandläkarna nära Tandläkare Jennifer Samec AB:

Johanna D Johanna D tycker:
“Kan varmt rekommendera tandläk...” Läs mer
Mijodent AB (286m)