Tandläkare Kenan Crncalo

Tandläkare Kenan Crncalo

Välkommen till Tandläkare Kenan Crncalo - Tandvård som aldrig sviker. Vi försäkrar dig att du får en personlig upplevelse hos oss. Vi tänker på både dig och miljön när vi utför våra behandlingar. Vi utför allt från tandblekningar, tandsmycken, undersökning, lagning och protetik till kirurgi, implantat, estetik och akut...

21 omdömen om Tandläkare Kenan Crncalo

Smilla S
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Pålitlig och super duktig tandläkare, kände knappt någon smärta fast jag är hyper känslig. Ärlig och rättvis prissättning. En tandläkare att återvända till, äntligen!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Marianne R
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Tappade en stifttand då jag var utomlands. Fick tid för åtgärd direkt vid hemkomst. Trevligt bemötande. Snabb hjälp. Har tidigare anlitat Kenan på munlyckan Bromma. Har stort förtroende för både honom och tandhygienisten där.

Pippi B
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

En mysig familjär klinik som tar hand om patienten på bästa sätt och gör besöket till en positiv upplevelse. Noggranna och kunniga//Margareta

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Lars H
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Omhändertagen av intresserad och trygg personal!

Petra L
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.

Madeleine K
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Pålitliga med stor omtänksamhet.

Birgitta T
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Vänligt bemötande . Kollar ordentligt i munnen o gör åtgärder som behövs med stor vänlighet o initiativförmåga . Bra att tandläkaren finns i samma lokaler . Allt är toppen helt enkelt !!!

Bengt S
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Proffsiga på alla sätt o ett vänligt välkomnande bemötande.

Lidija M
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Proffsiga, trevliga, duktiga, allt perfekt!

Jelena M
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Munlyckan har världens bästa tandläkare, Kenan är jätte duktig, professionell , omtänksam, tar hand om sina patienter på ett mycket bra sätt och bemöter både barn och vuxna med stor respekt, ärligt sagt så finns det inget bättre tandläkare än Kenan Crncalo!!!

Asta B
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Tandläkare Kenan och tandhygienisten Carina är helt underbara. Duktiga omsorgsfulla, mån om sina patienter. Det blir en fin upplevelse att besöka mottagningen. Välvilja och medmänsklighet strömmar emot en vid besöket. Tack för att ni finns. Asta Björkstrand

Annette S
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Mycket trevligt bemötande och bra behandling av såväl tandläkare som tandhygienist. Fina, rena lokaler och kunnig personal.

Mohsen P
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Mysigt ställe där arbetar två duktiga tandläkare och tandhygienist.

Ann-Kristin Ö
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Bästa kliniken för tandvård! Hygienist och tandläkare så fantastiska, inger kunnande, trygghet och suveränt bemötande. Lite långt bort för mig som bor i Trosa, men det besväret tar jag och åker så gärna dit för min årliga kontroll!

Anders G
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Bra bemötande. Inga pekfingrar om att man inte borstar tänderna på rätt sätt.

Per J
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Ordning och reda, noggrann och proffsig.

Alejandro A
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Jag har följt Kenan Crncalo sedan ett par år tillbaka då han varit den absolut bästa tandläkaren jag träffat. Extremt kunnig inom sitt område och har god förståelse för sina patienter samt vill deras allra bästa. Nu när han tillsammans med en lika duktig och insatt tandhygienist startat eget så känner jag mig alltid väl omhändertagen och att dessa människor verkligen jobbar för individen och inte för pengen. Skulle utan tvekan rekommendera (och gör det även när tillfället finns) till vem som helst att byta till Munlyckan.

Carolina C
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Världens bästa tandhygienist Carina!

Afrah E
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Jag har varit hos många olika tandläkare, men har inte hitta bättre än Munlyckan! Väldigt trevliga personal och bra bemötande.

Monica M
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Jag får hjälp med tandrengöring sen några år. Några gånger har hon lite för bråttom och slarvar. Men priset är ändå lika högt. Därför blir det inte 5 stars. Bemötandet är alltid vänligt.

Viktor H
Skrev om Tandläkare Kenan Crncalo

Varit hos både tandhygienist och tandläkare. Otroligt trevligt och bra benötande. Lugna och nästintill smärtfria behandlingar. Har inte stött på några problem eller någonting jag inte har varit nöjd med