Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Tandläkare Kenan Crncalo

Tandläkare Kenan Crncalo

Gustavslundsvägen 169, 167 51 Alvik — Visa karta

Välkommen till Tandläkare Kenan Crncalo - Tandvård som aldrig sviker.

Vi försäkrar dig att du får en personlig upplevelse hos oss på Munlyckan. Vi tänker på både dig och miljön när vi utför våra behandlingar.

Vi utför allt från tandblekningar, tandsmycken, undersökning, lagning och protetik till kirurgi, implantat, estetik och akut tandvård. Hör gärna av dig eller läs om tidigare kunders upplevelse av oss på Munlyckan.

Läs vad 20 kunder tycker om Tandläkare Kenan Crncalo

• 2018-12-13

Marianne R skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Tappade en stifttand då jag var utomlands. Fick tid för åtgärd direkt vid hemkomst. Trevligt bemötande. Snabb hjälp. Har tidigare anlitat Kenan på munlyckan Bromma. Har stort förtroende för både honom och tandhygienisten där. Läs mer
  • Pippi B

2018-12-09

Pippi B skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    En mysig familjär klinik som tar hand om patienten på bästa sätt och gör besöket till en positiv upplevelse. Noggranna och kunniga//Margareta Läs mer

Lars H skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Omhändertagen av intresserad och trygg personal! Läs mer

Petra L skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer

Madeleine K skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Pålitliga med stor omtänksamhet. Läs mer

Birgitta T skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Vänligt bemötande . Kollar ordentligt i munnen o gör åtgärder som behövs med stor vänlighet o initiativförmåga . Bra att tandläkaren finns i samma lokaler . Allt är toppen helt enkelt !!! Läs mer

Bengt S skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Proffsiga på alla sätt o ett vänligt välkomnande bemötande. Läs mer
  • 2018-12-07

Lidija M skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Proffsiga, trevliga, duktiga, allt perfekt! Läs mer
  • Jelena M

Jelena M skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Munlyckan har världens bästa tandläkare, Kenan är jätte duktig, professionell , omtänksam, tar hand om sina patienter på ett mycket bra sätt och bemöter både barn och vuxna med stor respekt, ärligt sagt så finns det inget bättre tandläkare än Kenan Crncalo!!! Läs mer

Asta B skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Tandläkare Kenan och tandhygienisten Carina är helt underbara. Duktiga omsorgsfulla, mån om sina patienter. Det blir en fin upplevelse att besöka mottagningen. Välvilja och medmänsklighet strömmar emot en vid besöket. Tack för att ni finns.
    Asta Björkstrand Läs mer
  • Annette S

Annette S skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Mycket trevligt bemötande och bra behandling av såväl tandläkare som tandhygienist. Fina, rena lokaler och kunnig personal. Läs mer

Mohsen P skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Mysigt ställe där arbetar två duktiga tandläkare och tandhygienist. Läs mer
  • Ann-Kristin Ö

Ann-Kristin Ö skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Bästa kliniken för tandvård!
    Hygienist och tandläkare så fantastiska, inger kunnande, trygghet och suveränt bemötande. Lite långt bort för mig som bor i Trosa, men det besväret tar jag och åker så gärna dit för min årliga kontroll! Läs mer

Anders G skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Bra bemötande. Inga pekfingrar om att man inte borstar tänderna på rätt sätt. Läs mer

Per J skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Ordning och reda, noggrann och proffsig. Läs mer

Alejandro A skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Jag har följt Kenan Crncalo sedan ett par år tillbaka då han varit den absolut bästa tandläkaren jag träffat. Extremt kunnig inom sitt område och har god förståelse för sina patienter samt vill deras allra bästa. Nu när han tillsammans med en lika duktig och insatt tandhygienist startat eget så känner jag mig alltid väl omhändertagen och att dessa människor verkligen jobbar för individen och inte för pengen.
    Skulle utan tvekan rekommendera (och gör det även när tillfället finns) till vem som helst att byta till Munlyckan. Läs mer

Carolina C skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Världens bästa tandhygienist Carina! Läs mer

Afrah E skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Jag har varit hos många olika tandläkare, men har inte hitta bättre än Munlyckan! Väldigt trevliga personal och bra bemötande. Läs mer

Monica M skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Jag får hjälp med tandrengöring sen några år. Några gånger har hon lite för bråttom och slarvar. Men priset är ändå lika högt. Därför blir det inte 5 stars. Bemötandet är alltid vänligt. Läs mer

Viktor H skrev om Tandläkare Kenan Crncalo
    Varit hos både tandhygienist och tandläkare.

Otroligt trevligt och bra benötande. Lugna och nästintill smärtfria behandlingar. Har inte stött på några problem eller någonting jag inte har varit nöjd med Läs mer

Gustavslundsvägen 169, 167 51 Alvik