Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Tjärhovs Elektriska

Tjärhovs Elektriska

Pilottorget 6, 128 32 Skarpnäck — Visa karta

Vi utför de allra flesta arbeten inom elinstallation, stora som små. Oavsett uppdragets storlek så utförs det med noggrannhet, hög kvalité och med fokus på att du som kund ska känna dig nöjd och trygg.

Förutom vanligt förekommande installationsarbeten utför vi även projektering av el-, tele-, data-, och larmanläggningar, beräkningar, elritningar och besiktningar samt mer avancerade anläggningstyper så som intelligent huskontroll, KNX.

Läs vad 8 kunder tycker om Tjärhovs Elektriska

• Pontus S
    Pontus S skrev om Tjärhovs Elektriska
    Jag rekomenderar verkligen Tjärhovs Elektriska! Väldigt trevliga och kunniga! Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Tjärhovs Elektriska
    Snabb kontakt och snabbt utfört arbete! Rekommenderas! Läs mer
  • Petter M
    Petter M skrev om Tjärhovs Elektriska
    Vi är mycket nöjda med företaget. Väl utförda jobb. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Tjärhovs Elektriska
    Supertrevlig och kunnig kille som hjälpte mig med olika typer av jobb; kollade skicket på befintliga installationer, drog fram nya uttag i kök, hall och badrum bl a. Tack A. Jag är mycket nöjd :-) Läs mer
  • Pär O
    Pär O skrev om Tjärhovs Elektriska
    Koll på läget.
    Tekniskt och praktiskt kunnig.
    Lättsam att ha att göra med.
    Löser problem utan knot. Läs mer
  • Suzana D
    Suzana D skrev om Tjärhovs Elektriska
    Allt var helt utmärkt, kan starkt rekommendera Tjärhovs Elektriska! Läs mer
  • Arne M
    Arne M skrev om Tjärhovs Elektriska
    Bemötandet höll en hög servicenivå och var trevligt!
    Företaget levde upp till förväntningarna men kunde ha varit lite mer proaktivt vad beträffar eventuella lösningar på problem och analys av förutsättningar som senare upptäcktes. Därav skillnaden i rekommenderas och utmärkt i betyget nedan.
    En god kontakt under arbetet.
    Det offererade priset motsvarande det värde som levererades.
    Sammanfattningsvis hittills en bra leverans, dock ej ännu slutlevererad. Läs mer
  • Björn K
    Björn K skrev om Tjärhovs Elektriska
    Tjärhovs Elektriska har gått igenom, och bytt ut elinstallationen i hela våran villa på två plan (tidigare ojordade uttag).

Huset hade tidigare en hel del bristfälliga "hemma-kopplade" installationer, som i vissa fall krävde ganska mycket jobb att åtgärda.

Vi är mycket nöjda med arbetet, som sköttes snabbt och professionellt. Läs mer

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Mattias W Mattias W tycker:
“Strålande arbete, punktlig, lä...” Läs mer

Mellanbergsvägen 100, 12931, HÄGERSTEN