Tjärhovs Elektriska

Pilottorget 6, 128 32 Skarpnäck — Visa karta

4.9 i betyg av av 8 omdömen

Vi utför de allra flesta arbeten inom elinstallation, stora som små. Oavsett uppdragets storlek så utförs det med noggrannhet, hög kvalité och med fokus på att du som kund ska känna dig nöjd och trygg.

Förutom vanligt förekommande installationsarbeten utför vi även projektering av el-, tele-, data-, och larmanläggningar, beräkningar, elritningar och besiktningar samt mer avancerade anläggningstyper så som intelligent huskontroll, KNX.

Läs vad 8 kunder tycker om Tjärhovs Elektriska

• Pontus S

2014-03-06

Pontus S skrev om Tjärhovs Elektriska
    Jag rekomenderar verkligen Tjärhovs Elektriska! Väldigt trevliga och kunniga! Läs mer
    Sollentuna El & Automation
    4.7 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2020
    "Professionellt bemötande. Bra genomfört jobb. Transparent, hederligt och prisvärt.Tog sig även tiden att ge proaktiva tips och råd. Svarade"
  • 2014-03-05

Thomas H skrev om Tjärhovs Elektriska
    Snabb kontakt och snabbt utfört arbete! Rekommenderas! Läs mer

Petter M skrev om Tjärhovs Elektriska
    Vi är mycket nöjda med företaget. Väl utförda jobb. Läs mer
    Elkontakten Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 107 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att gör"

Anna S skrev om Tjärhovs Elektriska
    Supertrevlig och kunnig kille som hjälpte mig med olika typer av jobb; kollade skicket på befintliga installationer, drog fram nya uttag i kök, hall och badrum bl a. Tack A. Jag är mycket nöjd :-) Läs mer

Pär O skrev om Tjärhovs Elektriska
    Koll på läget.
    Tekniskt och praktiskt kunnig.
    Lättsam att ha att göra med.
    Löser problem utan knot. Läs mer
    SHL El & Nätverksservice
    5.0 / 5 i betyg — 33 omdömen
    Badge2015
    "Punktlig, tydlig offert och tydlig i vad som behövdes göras angående elinstallationer av utebelysning och jordfelsbrytare. Många års erfaren"
  • 2013-11-21

Suzana D skrev om Tjärhovs Elektriska
    Allt var helt utmärkt, kan starkt rekommendera Tjärhovs Elektriska! Läs mer
  • 2013-11-21

Arne M skrev om Tjärhovs Elektriska
    Bemötandet höll en hög servicenivå och var trevligt!
    Företaget levde upp till förväntningarna men kunde ha varit lite mer proaktivt vad beträffar eventuella lösningar på problem och analys av förutsättningar som senare upptäcktes. Därav skillnaden i rekommenderas och utmärkt i betyget nedan.
    En god kontakt under arbetet.
    Det offererade priset motsvarande det värde som levererades.
    Sammanfattningsvis hittills en bra leverans, dock ej ännu slutlevererad. Läs mer
    JourAB
    3.8 / 5 i betyg — 235 omdömen
    Badge2017
    "Gjorde ett professionellt intryck Lätt att komma i kontakt med Bra prisbild Trevliga hantverkare"
  • Björn K

2013-10-31

Björn K skrev om Tjärhovs Elektriska
    Tjärhovs Elektriska har gått igenom, och bytt ut elinstallationen i hela våran villa på två plan (tidigare ojordade uttag).

Huset hade tidigare en hel del bristfälliga "hemma-kopplade" installationer, som i vissa fall krävde ganska mycket jobb att åtgärda.

Vi är mycket nöjda med arbetet, som sköttes snabbt och professionellt. Läs mer

Bästa elektrikerna i Stockholm:

Anita S Anita S tycker: