Toni&Guy, sid 2

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 365 kunder tycker om Toni&Guy

• Monica P
    Monica P skrev om Toni&Guy
    Klippning, slingor 1/2 huvud
    Shampoo och Balsam
    Fudge, Spray

Bra bemötande av alla i personalen.
    Största orsaken till att jag klipper mig hos er är att ni är mycket proffsiga på att göra slingor. Läs mer
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Toni&Guy
    Jag har gått till Toni&Guy och klippt mig i 8 år nu. Tidigare har jag inte hittat någon frisör som jag varit nöjd med. Trevligt bemötande och noggranna. Nu bor jag i Eskilstuna men jag åker ändå till Toni&Guy på Hornsgatan, de är de enda som får klippa mig :) Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Toni&Guy
    Klippning, alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Toni&Guy
    Köpt slingor och klippning och någon gång endast klippning. Har alltid blivit bra bemött.
    Hade ganska höga förväntningar som delvis uppfylldes. Saknade dock mer tips/förslag när jag frågade om klippning passande ett hår som mitt. Jag efterfrågade förslag och tips men upplevde inget större engagemang i det. Slingningen var betydligt bättre med bra tips och råd kring både det ena och det andra, mycket uppskattat.
    Helhetsupplevelsen är bra men skulle kunna bli bättre om även klippningen höll samma standard som slingning. Läs mer
    2018-04-25 TONI&GUY S svarar Maria E
    Hej Maria!
    Tack för din feedback!

• Natascha L
    Natascha L skrev om Toni&Guy
    klippning och styling över förväntan! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Toni&Guy
    Klippning, färgning.
    Alltid trevligt bemötande och väl utförda tjänster.
    Min frisör blev vid ett tillfälle sjuk med kort varsel och T&G gjorde allt vad de kunde för att hitta en snabb lösning eftersom de inte fick tag på mig förrän jag stod i salongen. Läs mer
  • Maja M
    Maja M skrev om Toni&Guy
    Väl bemött, professionella råd, mycket trevlig upplevelse! Läs mer
  • Astrid B
    Astrid B skrev om Toni&Guy
    Blev bra bemött. Klippning helt ok. Läs mer
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Toni&Guy
    Jag klippte håret. Väldigt enkelt utfört av frisören. Läs mer
  • Sara Y
    Sara Y skrev om Toni&Guy
    Lyhörda och proffesionella frisörer. Million dollar hair cut alla gånger Läs mer
  • Angela P
    Angela P skrev om Toni&Guy
    Klippning, jätte duktig och okomplicerat som vanligt. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Toni&Guy
    Jag blev inte nöjd.
    Osäker personal som inte kunde ge mig råd. Ville ha mörkare nyans och lugg. Kom ut med halmgult hår utan lugg dock lite uppklippt på ena sidan vilket blev en besvärlig slinga som hängde i vägen. Rådde mig att köpa produkter som mitt hår inte alls trivdes med. Besöket resulterade i att jag klippte luggen själv och färgade håret hos annan frisör (som fick fixa till luggen som jag inte lyckades så bra med). Läs mer
    2018-04-20 TONI&GUY S svarar Anne H
    Hej Anne!

Vad tråkigt att höra att du blev missnöjd efter ditt senaste besök.
    Du får gärna höra av dig till oss per mail så kan vi komma fram till ett sätt att gottgöra dig. Vi hoppas att vi får chansen att göra ett bättre jobb nästa gång. Maila reception@toniandguy.se.

TONI&GUY
  • Anna-lena P
    Anna-lena P skrev om Toni&Guy
    Jättetrevlig och duktig frisör, men hon kunde ha stylat lite mer när klippningen var klar. Läs mer
    2018-04-18 TONI&GUY S svarar Anna-lena P
    Hej Anna-Lena!

Tack för din feedback, den hjälper oss förbättra vår service.

• Thérèse L
    Thérèse L skrev om Toni&Guy
    Har gått till Toni & Guy i flera år. Alltid nöjd med resultatet. Kan alltid förvänta mig hög kvalitet och gott bemötande från personal. Läs mer
  • Pia K
    Pia K skrev om Toni&Guy
    Alltid ett bra bemötande med kunden i fokus! De lyssnar och är professionella. De är duktiga konstnärer inom sitt område. Läs mer
  • Moa W
    Moa W skrev om Toni&Guy
    Bra service
    Super Trevliga arbetare
    Väldigt bra resultat och jag blev väldigt nöjd Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Toni&Guy
    Långa väntetider vid telefonkontakt.
    Opersonligt bemötande i repan.
    Annars bara bra, hantverket, som är viktigast, mycket bra.
    Lite mer tips o vägledning vore tacksamt
    Andre Läs mer
    2018-04-18 TONI&GUY S svarar Anders M
    Hej Anders!

Tack för din feedback, den hjälper oss förbättra vår service.

• Helen Q
    Helen Q skrev om Toni&Guy
    Trevlig personal, tillmötesgående och lyhörd. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Toni&Guy
    Bra bemötande genom alla år har klippt mig där. Jag både klipper mig, färgar håret och köper deras hårvårdsprodukter. Jag har alltid tyckt att deras personal håller en hög kompetens och är alltid trevliga, men också respektfulla. Läs mer
  • Sus M
    Sus M skrev om Toni&Guy
    Har alltid blivit väl bemött och har oftast varit väldigt nöjd med min klippning. Jag upplever att frisörrrna jag träffat under åren varit mycket skickliga. Läs mer
  • Wilma S
    Wilma S skrev om Toni&Guy
    Utomordentlig hårtvätt. Bra frisörer. Skön stämming Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Toni&Guy
    Bäst! Så proffsiga och trevliga. Bra tidningar och gott kaffe! Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig regelbundet hos Sara på Toni&Guy i Stockholm sedan våren 2010. Jag skulle aldrig gå någon annanstans. Sara är väldigt noggrann och vet precis vad jag menar när jag beskriver hur jag vill ha det. Det är dyrt, men det är det värt, för jag har inte en enda gång gått därifrån missnöjd. Läs mer
  • Filip W
    Filip W skrev om Toni&Guy
    Blir ofta väldigt nöjd med klippningen och tycker att det är trevlig personal där. Det är en rolig upplevelse. Dock så kan jag tycka att det inte vore helt fel att sänka priset. Läs mer
  • Maleah F
    Maleah F skrev om Toni&Guy
    Har klippt mig hos Rena i 6 år och är ALLTID nöjd när jag går därifrån och jag får mycket komplimanger för mina klippningar av omgivningen.
    All personal är supertrevliga och roliga och sociala. De lyssnar verkligen på vad jag säger och önskar o kommer med egna förslag och så kommer vi gemensamt överens. Aldrig missförstånd el oväntade klipp/färg. Aldrig missnöjd. Salongen är toppen och de serverar kaffe/te när man är där. Läs mer
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Toni&Guy
    Jag var på Toni&Guy för att klippa mig. Har gått dit i tre-fyra år. Är väldigt nöjd med bemötandet från alla som jobbar där. Jag hade först en frisör som jag gillade otroligt mycket. Dessvärre flyttade hon. Jag fick träffa en ny som var precis lika fantastisk som min förra. Känner mig alltid trygg när jag går dit och vet att jag kommer få ett fantastiskt bemötande. Och att jag kommer gå därifrån ursnygg i håret. Läs mer
  • Magnus Q
    Magnus Q skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos Toni&Guy som senaste 10åren, väldigt nöjd med klippning, service och personalen... Men ger dom 4 / 5 baserat på att det är en aningen dyrt. Läs mer
  • Elin M
    Elin M skrev om Toni&Guy
    Toppen service och duktiga frisörer Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Toni&Guy
    Jag har haft karin som frisör i flera år och det är alltid lika bra o att få bli klippt av henne 5÷

Anette Läs mer
  • Darina P
    Darina P skrev om Toni&Guy
    Jag har den bästa frisör jag kan tänka mig. Hon kommer med idéer, lessnar på vad ja säger. Hjälper mig med produkter och visar på hur jag ska göra. Läs mer
  • Ingrun Å
    Ingrun Å skrev om Toni&Guy
    Jag upplever tony and guy som mycket professionell. Jag klipper mig och färger håret regelbunden. Som kund känner man sig omhändertagen från blrjan till slut. Den smarta uppdelningen som gör att alla hundraprocent kan göra sin uppgift ger möjlighet att ögna kunden hundraprocent uppmärksamhet. Inget spring till kassan och inget jäktade för att bli färdig, utan klippning till sista udda hårstrå. :) Läs mer
  • Helena Å
    Helena Å skrev om Toni&Guy
    Klipper och färgar mitt hår regelbundet sedan många år. Mycket duktiga, är alltid mycket nöjd med resultatet. Mycket professionella
    och man känner sig alltid väl omhändertagen. Läs mer
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Toni&Guy
    Klippning och färgning
    Ja
    Ja
    Professionell hårvård man alltid kan lita på. Läs mer
  • Christel L
    Christel L skrev om Toni&Guy
    Jättenöjd med salongen och min frisör Rebekka Läs mer
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Toni&Guy
    Alltid lika nöjd när jag lämnar Tony&Guy.
    Professionell, lyssnande, positiv. Toppen, helt enkelt! Utmärkt! Läs mer
  • Christoffer Ö
    Christoffer Ö skrev om Toni&Guy
    Superbra och lyxig frisör! Den bästa jag gått till. Skulle rekommender denna frisör till andra. Läs mer
  • Annica N
    Annica N skrev om Toni&Guy
    Mycket bra, proffsigt och trevligt bemötande. Vet att jag kan gå därifrån att bli nöjd oavsett vilken frisör jag väljer. Läs mer
  • Niki K
    Niki K skrev om Toni&Guy
    Jag klippte mig och köpte schampoo och konditioner till håret . Min frisörska är kunnig ” up to date” , lyssnar på mina behov och kommer med bra förslag . Jag rekommenderar gärna T&G till mina vänner . Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Toni&Guy
    Alltid professionellt ! Trevligt bemötande . Är nöjd med både klippning och färg. Trogen kund sedan flera år! Kommer att fortsätta uttnyttja deras tjänster. Rekommenderas ! Maria Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Toni&Guy
    Jag har haft en bra erfarenhet av Toni&Guy när jag har varit där, men det är svårt att få en bra tid (dvs. helg eller efter jobb). Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Toni&Guy
    Klipper mitt hår hos Toni & Guy sedan flera år tillbaka och har alltid fått ett gott bemötande. Går sällan därifrån missnöjd. Rekommenderas! Läs mer
  • Ia P
    Ia P skrev om Toni&Guy
    Proffesionellt och kreativt bemötande med kundens behov och egna stil i fokus.
    Kund hos Jenny sedan starten. Läs mer
  • Eja L
    Eja L skrev om Toni&Guy
    Alltid fint och trevligt bemötande.
    Härligt att få the, kaffe och prosecco ibland! Extra plus för huvudmassagen!
    Kan vara svårt att förklarar hur man vill klippa sig på engelska.

Tyvärr varierande kvalitet på frisörerna. Har ofta blivit väldigt missnöjd. Läs mer
    2018-03-20 TONI&GUY S svarar Eja L
    Hej Eja!

Tack för din feedback!

Mvh,
    TONI&GUY
  • Carina T
    Carina T skrev om Toni&Guy
    Mycket duktiga ,proportionella frisörer.
    Vänligt och lättsamt. Läs mer
  • Tove L
    Tove L skrev om Toni&Guy
    Bemötandet var väldigt bra, trevligt och proffsigt. Läs mer
  • Olga V
    Olga V skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos Sara E. på Toni&Guy i Stockholm i flera år, och är mycket nöjd med kvalitet och bemötande. Läs mer
  • Martina R
    Martina R skrev om Toni&Guy
    Bra service, trevligt bemötande. Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Toni&Guy
    Jag har bara fått trevligt bemötande under mina frisörbesök som på grund av personlig service nästan känts mer som en spa-behandling. Kan varmt rekommendera Toni & Guy på Södermalm. Kunniga och serviceminded. Värt de extra kronorna. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos Toni&Guy i flera år och blir alltid mycket nöjd.
    Det är enkelt och smidigt att boka on-line och jag blir alltid mycket väl bemött på plats.
    Det vore bra om det även gick att boka tex färgning eller luggklippning on-line. Läs mer
  • Pia R
    Pia R skrev om Toni&Guy
    Att besöka Toni&Guy har alltid varit mycket trevligt. Klippningarna som jag har gjort har varit précis som jag vill ha det.
    Har även fått rekommendationer på vilka hårprodukter som passer mitt hår. Läs mer

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm