Toni&Guy

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 453 kunder tycker om Toni&Guy

• 2019-07-04

Linda F skrev om Toni&Guy
    Jag blir alltid utomordentligt omhändertagen av min stylist Rena. Därför återkommer jag år efter år, trots att Södermalm inte är nära varken mitt hem eller jobb. Läs mer
  • 2019-07-02

Jessica C skrev om Toni&Guy
    Trevligt och proffsigt bemötande. Lyhörda för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-06-28

Tanja T skrev om Toni&Guy
    Klippning har jag köpt hos Annika
    Hon är jätteduktig Läs mer
  • 2019-06-26

Saga T skrev om Toni&Guy
    Jag klippte mig hos Tony&guy och blev mycket nöjd med resultatet. Trevligt och gott bemötande från personal. Fick bra tips om olika frisyrer som skulle passa mig. Är mycket nöjd nöjd med besöket! Läs mer
  • 2019-06-25

Hèlëne D skrev om Toni&Guy
    klippning. mycket bra service, trevlig men ej påträngande personal. lyhörda frisörer som är ärliga om vad som kommer att funka för dig. trevlig lokaler Läs mer
  • Linda Maria Katarina K

2019-06-18

Linda Maria Katarina K skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos dem vid ett flertal tillfällen. Jag har blivit väl omhändertagen och nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-06-15

Jessica N skrev om Toni&Guy
    I am pleased with my hair stylist. Continue to upgrade skills and techniques ... which is a strong point of this international chain. Läs mer
  • 2019-06-13

Sofie L skrev om Toni&Guy
    Klippning. Blev inte nöjd först men kom tillbaka för att få det fixat. Då blev det bra :) Läs mer

Annika R skrev om Toni&Guy
    Fint bemötande och mycket kunnig personal! Läs mer

Johannes M skrev om Toni&Guy
    Klippning. Proffsigt och trevligt bemötande. Gott kaffe bjöds jag på. Avslappnande miljö och bra resultat! Läs mer

Nina J skrev om Toni&Guy
    Mycket pengar men väldigt nöjd Läs mer

Jenny L skrev om Toni&Guy
    Har klippt mig här i många år och hos flera olika frisörer. Alltid lika nöjd! Läs mer

Joar F skrev om Toni&Guy
    Aldrig gått missnöjd från Toni & Guy. Dyrt, men värt det! Läs mer
  • 2019-06-06

Jessie V skrev om Toni&Guy
    Ny frisyr som jag fick stor hjälp med att välja.
    Jag har blivit vänligt bemött och fått bästa service genom många år jag kan rekommendera Tony & Guy till alla som vill ha professionell hår service Läs mer

Zoran H skrev om Toni&Guy
    Bästa frisören Rebecca. Ska aldrig klippa mig hos någon annan. Läs mer

Irmeli F skrev om Toni&Guy
    Klipper mig regelbundet. Bemötandet är utmärkt och resultatet blir som jag förväntat mig. Läs mer

Carin A skrev om Toni&Guy
    Pålitlig kvalitet. Har haft flera olika frisörer och alltid fått bra klippning. Frisörerna har bra kunskap och hänger med i trender. Trevligt bemötande. Smidig bokning. Läs mer
  • 2019-06-03

Donguibui T skrev om Toni&Guy
    I have been having a great experience with Toni and guy. It is my first preference when it comes to grooming my hair. Every time i come in for a hair cut or coloring my hair, i have never been disappointed. The welcome is really professional and warm. The stylists are well skilled and they have the perfect recommendations if you are not sure what you are looking for. It is a place with quality and am totally happy with the service and the products. Läs mer
  • 2019-05-24

Malin I skrev om Toni&Guy
    Har väldigt långt hår och klippte mig hos Rebecca som gjorde ett utmärkt jobb. Hon hade goda kunskaper om sitt yrke som hårfrisörska Läs mer
  • 2019-05-23

Anna L skrev om Toni&Guy
    Alltid proffsigt bemötande och utförande! Har aldrig tidigare varit så nöjd efter ett besök hos frisören som efter ett hos Toni&Guy! Läs mer
  • 2019-05-21

Cecilia E skrev om Toni&Guy
    Klippning
    Utmärkt bemötande av min hårstylist - går alltid till samma. Hon är kanonduktig.
    Även trevligt bemötande i kassan/receptionen.
    Proffsig salong always! Läs mer
  • 2019-05-17

Helena E skrev om Toni&Guy
    Utmärkt! Som kund blir man bemött på ett mycket trevligt sätt och av kunnig personal. Jag har alltid varit nöjd efter ett besök. Läs mer

Monica C skrev om Toni&Guy
    Älskar bemötandet, ljussättningen i lokalen och Simon är den bästa frisören man kan få. Det lönar sig att klipoa sig hos honom för frisyren håller i ett halvår. Normalt har jag klippt mig varannan månad men han kan hår så bra. Han är en artist! Läs mer

Eva S skrev om Toni&Guy
    Bästa professionella frisörerna! De är uppdaterade, noggranna och har superfin personlig känsla. Alltid nöjd! Läs mer

Pernilla G skrev om Toni&Guy
    bra men inte mitt jobb att sitta och skriva berättelser om företag Läs mer
  • 2019-05-11

Maria L skrev om Toni&Guy
    Väldigt växlande kvalitet mellan olika frisörer. Läs mer
  • 2019-05-07

Birger L skrev om Toni&Guy
    Klippning av Maria. Alltid jättebra klippning och kul samtal. Läs mer
  • 2019-05-02

Annika B skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt o färgat mig hos Tony&Guy i flera år och är jätte nöjd med deras service. De lyssnar på kunden och bemötande är super bra. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer

Maria L skrev om Toni&Guy
    Klippning och hårprodukter. Alltid vänligt och professionellt bemött.
    En avkopplande och trevlig stund i vardagen. Läs mer

Jenny S skrev om Toni&Guy
    Dyrt och frisörerna kändes stressade och lyssnade inte på vad jag ville ha. Skulle inte gå tillbaka. Läs mer

Cilla R skrev om Toni&Guy
    Proffsigt, familjärt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-20

Stina S skrev om Toni&Guy
    Jag blev besviken. Sa jag hade lite pengar men ville klippa mig då jag bokade. De föreslog att jag oxå borde göra halva slingor det var inte så mkt dyrare nämligen. Inte förrän jag kom till min tid blev jag upplyst att klippning då INTE ingick utan kostade extra. Inget jag förstått eller blivit upplyst om. Hade därför inte råd med klippning vilket jag ville utan fick bara slingor. Dålig info.

De som gjorde slingor och tvätt var jättebra och trevliga!! Läs mer
  • 2019-04-09

Carina H skrev om Toni&Guy
    Alltid bra bemötande, trevliga frisörer. Alltid blivit nöjd med klippningen. Läs mer
  • 2019-04-02

Wanna S skrev om Toni&Guy
    Trevligtvoch proffsigt bemötande! Alltid trevligt att komma hit! Läs mer
  • 2019-03-29

Eva E skrev om Toni&Guy
    Vänligt bemötande. Frisören lyssnar in men kommer ändå med egna förslag och råd. Läs mer
  • Nina T

2019-03-26

Nina T skrev om Toni&Guy
    Jag köpte en klippning av en erfaren frisör. Hen förstod sig inte på mitt hår och verkade inte lyssna på vad jag hade att säga. Klippningen var ok men föning och styling katastrof. Trevlig som bara den, men okunnig om min hårtyp. Jag vände mig till företaget för att jag förväntade mig att de skulle tänka utanför boxen. Läs mer
  • 2019-03-26

Joakim D skrev om Toni&Guy
    Alltid vänlig och proffsig service. Läs mer
  • 2019-03-19

Patrick B skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig hos Johanna och hon är superduktig och jag ät supernöjd.

Vänligen

• HANNA ULRIKA A

2019-02-26

HANNA ULRIKA A skrev om Toni&Guy
    Bra service bra frisör
    Alltid skitbra och alltid trevlig tills man väljer prata än att lyssna på kunden o vad man ska göra o inte

Att klippa topparna är inte att ta 1 decimeter ...blir jättearg på det när man sparar ut håret vill man inte kapa 1 decimeter men istället för att t&g slussen tar ansvar för de fel dom gjort och ber om ursäkt för felen så vill dom inte hjälpa alls ...o skyller på kunden
    Totalt kassa ...service 0 Läs mer
  • Cecilia R

2019-02-20

Cecilia R skrev om Toni&Guy
    Toni & Guy har frisörer som gör det lätt för mig att vara snygg i håret. Kvalitetsprodukter som verkligen hjälper mitt hår som Kräver lite mer produkter och uppmärksamhet med åren

Planerar alltid något kul på stan i samband med klippningen eftersom jag alltid känner mig snygg när jag kommer därifrån Läs mer
  • 2019-02-12

Ingrid A skrev om Toni&Guy
    Alltid trevlig o professionellt bemötande från receptionen. Jag får håret klippt och färgat på salongen och är mycket nöjd med stylisterna, Ana och Sara, både professionellt och på ett personligt plan. Bytte stylister ett par gånger innan jag hittade de som passade mig bäst. Läs mer
  • 2019-02-11

Ola R skrev om Toni&Guy
    När jag väl hittat en frisör jag gillar uppskattar jag T&G. Kvalitén på frisörerna är dock ojämn och tyvärr är det så at när man väl hittat en som är duktig dröjer det inte länge innan denna slutar och man måste återigen försöka hitta en ny som är duktig.

Jag brukar försöka ta första tid på morgonen för att vara säker på att börja klippningen på utsatt tid. Blir därför mycket irriterad när frisören ofta är sen trots att jag har första tid. Läs mer
  • 2019-02-06

Daniel B skrev om Toni&Guy
    Trevligt och bra bemötande på alla sätt och en väldigt duktig frisör (Maria) Läs mer
  • Danny B

2019-02-05

Danny B skrev om Toni&Guy
    Enkel klippning. Jag blev bra bemött av en trevlig och professionell frisör.

Fyra av fem solar får besöket hos er.

☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • Annsofi G

2019-01-31

Annsofi G skrev om Toni&Guy
    Köpte schampo och klippte mig. Trevlig frisör. Gick dit för jag ville ha en lite mer spacad frisyr men tyvärr blev den lam. Tillslut klippte jag mig själv. Alla skyltar, allt säger att här är det extra men resultatet, allmän klippning.
    Kommer inte gå tillbaka utan leta vidare. Klippte mig förut på Östermalm i samma prisklass hos en supertrevlig kille men han körde en stil och ville hitta något nytt. Han klippte dock väldigt väl. Läs mer
  • 2019-01-29

Birgitta J skrev om Toni&Guy
    Klippte mig.
    Duktig, mycket trevlig frisör. Läs mer
  • 2019-01-29

Anna O skrev om Toni&Guy
    Utrolig bra kundeservice snälla Och venlige Läs mer
  • 2019-01-26

Nils Cader skrev om Toni&Guy
    Alltid klippt bra, nöjd varje gång. Läs mer

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm