Toni&Guy

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 381 kunder tycker om Toni&Guy

• Annelie J
    Annelie J skrev om Toni&Guy
    Toni and guy är min favoritsalong. Proffsig och trevlig personal gör att man vill komma tillbaka. Läs mer
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Toni&Guy
    Jag skulle göra slingor och valde en medium erfaren stylist för 1800kr.

Till min stora besvikelse så tog stylisten inte hand om mig hela tiden utan tog en annan kund under tiden. Medan en engelsktalande ”praktikant” fick göra ”skitjobbet” dvs tvätta mitt hår och föna.

Resultatet blev inte vad jag väntat mig. Blev erbjuden att komma tillbaka och korrigera men jag blev bara less.

Toni&guy vill bara tjäna pengar; inte ta hand om kunden OCH det kändes inte bra.

Gå inte dit om ni vill njuta till 100%. Läs mer
    2018-08-17 TONI&GUY S svarar Linda Ö
    Hej Linda,

Vad tråkigt att du blev missnöjd med ditt besök hos oss. Vi vidareutbildar frisörer och de assisterar färgteknikerna med deras kunder. De är inte för att färgteknikerna inte vill göra jobbet själva utan det är så vi jobbar.

Vårt mål är att alltid göra vårt yttersta för att du som kund ska bli nöjd. Tack för din feedback.

Med Vänliga hälsningar,

• Kyla M
    Kyla M skrev om Toni&Guy
    Hair cut - Always great service and super relaxing!!! Läs mer
  • Tuula P
    Tuula P skrev om Toni&Guy
    Mycket professionell service och trevligt bemötande. Väldigt nöjd! Rekommenderar varmt Toni&Guy, Södermalm, Sthlm. Läs mer
    TONI&GUY S, TONI&GUY S gillar detta
  • Stefania W
    Stefania W skrev om Toni&Guy
    Jag klippte mig och blev bemött på ett proffsigt sätt. Kommer att gå dit igen. Läs mer
  • Jon D
    Jon D skrev om Toni&Guy
  • Kajsa E
    Kajsa E skrev om Toni&Guy
    Min frisör Louise gav mig en frisyr som är precis det jag eftersökte. Hon klippte så att håret är lättskött och snyggt utan produkter. Det är dessutom lätt att boka tid. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Toni&Guy
    Perfekt service från receptionen och otroligt engagerad, professionella medarbetare inom färg och klipp. Har varit kund sedan start och har aldrig kommit missnöjd därifrån. Läs mer
    TONI&GUY S, TONI&GUY S gillar detta
  • Klara A
    Klara A skrev om Toni&Guy
    Jag älskar Tony & Guy. Jag blir alltid fantastiskt bra bemött och det är verkligen nu bullshit rakt igenom. Karin som klipper mig är underbart duktig och så trevlig, jag är så nöjd! Färhg blir alltid otroligt bra, det är bara en gång som jag varit missnöjd och då löste T&G det på ett väldigt bra sätt, mycket förstående och tillmötesgående. Nu går min 13-åring på T&G och det är så mysigt. Har bara gott att säga om Karin och hennes team! Läs mer
  • Eva V
    Eva V skrev om Toni&Guy
    Jag är glad att jag är kund hos Toni & Guy. Säkert kort. Blir i princip alltid nöjd och går glad ut därifrån och känner mig lite lyft i mitt utseende.
    Eva Vadenmark Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Toni&Guy
    Blev väldigt proffsigt och vänligt bemött. Frisören var lyhörd och fattade hur jag ville bli klippt. Och jag blev väldigt nöjd! Läs mer
  • Carolina T
    Carolina T skrev om Toni&Guy
    Klippning.
    Alltid toppen hos Toni&Guy!! De förstår vad man vill ha och hur ens hår är och kommer med bra förslag på frisyr! Mitt favoritställe, går alltid dit för klippning. Läs mer
  • Li J
    Li J skrev om Toni&Guy
    Klippning ,lugn och avslappnat Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Toni&Guy
    Jag bokade klippning och är nöjd, trevlig och proffsig stylist. Ger en 4 istället för 5 för att det var första gången hos henne och jag upplever att det alltid blir bäst när man går till någon som känner mig/mitt hår. Men jag går mer än gärna tillbaka till henne. Läs mer
  • Gregory R
    Gregory R skrev om Toni&Guy
    Excellent service. Stylist Johanna S was very skilled and gave me a great style. The atmosphere was wonderful and the coffee with the cut was amazing. This was my first cut since I moved to Sweden. I will definitely be returning. I highly recommend Johanna S and Toni&Guy.

Greg Läs mer
  • Katharina E
    Katharina E skrev om Toni&Guy
    Rebecka var mycket skicklig och trevlig Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Toni&Guy
    Sedan minst 20 år tillbaka blir jag klippt av Karin på ToG i Stockholm var 6:e vecka. Hon är den mest superproffsiga frisör och behagligaste person som tänkas kan! Guld värd! Därtill låter jag någon av alla duktiga färgtekniker återställa min ursprungliga hårfärg i utväxten. Efter besöken ser jag tio år yngre ut än när jag kom. Tack! Läs mer
  • Marina F
    Marina F skrev om Toni&Guy
    Blev bra bemött. Och klippningen är jag nöjd med. Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Toni&Guy
    Väldigt nöjd med Maria som jag klipper mig hos. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Toni&Guy
    Jag bokar ofta i sista sekund och får därför sällan samma frisör, men får alltid lika bra resultat och goda service oavsett vem som klipper. Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Toni&Guy
    Jag var där som hårmodell för en Toni&Guy aspirant. Jag blev väl emottagen och slutresultatet blev väldigt fint1 Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Toni&Guy
    Jag var och klippte mig hos Emma och blev väldigt nöjd. Både med bemötande och klippningen mysig lokal med trevlig stämning. Har bokat en ny tid. Läs mer
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Toni&Guy
    Varje gång jag fått håret klippt hos Toni & Guy har jag blivit supernöjd. Frisörerna tar sig tid att lyssna på ens önskemål, komma med förslag/rekommendationer utifrån sin kompetens och sedan gå igenom håret noggrant och avsluta med att styla håret efter önskemål. Sist jag lämnade salongen kände jag mig som en filmstjärna. Dessutom har de väldigt gott kaffe. 👌🏻 Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Toni&Guy
    Klippning - mycket trevligt bemötande och framför allt en superfin klippning Läs mer
  • Charlotta J
    Charlotta J skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig. Supertrevlig personal och proffsigt bemötande. Frisörerna jag haft är lyhörda, vilket är mycket viktigt. Nöjd med resultatet av klippning och helhetsupplevelsen! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Toni&Guy
    Gott bemötande. Erfaren frisör. Mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Toni&Guy
    Jag färgade balayage. Väldigt trevlig personal och duktiga på det dem gör. Jag fick inte exakt det jag frågade efter men det är mer att mitt hår inte går att färga direkt på det sättet. Skulle gärna gå tillbaka. Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Toni&Guy
    Alltid väldigt trevligt bemötande och jag har under mina besök alltid kommit därifrån nöjd med min nya frisyr. Läs mer
  • Liselotte J
    Liselotte J skrev om Toni&Guy
    Klipp + färg. Trevliga och professionella och ett bra resultat. Jag kommer tillbaka😃 Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Toni&Guy
    Min klippning blev bra och jag är jättenöjd. Min sons däremot blev inte lika bra. Jag såg inte ens att han hade klippt sig och han vågade inte säga att de skulle klippa mer. Så 700kr i sjön för vi fick boka en ny tid hos vår gamla frisör. Läs mer
    2018-06-04 TONI&GUY S svarar Camilla P
    Hej Camilla!

Tack för din feedback!

Mvh,
  • Astrid Y
    Astrid Y skrev om Toni&Guy
    På Toni&Guy brukar jag gå och klippa mig. Jag upplever att frisörerna är väldigt tillmötesgående och alltid förstår mina visioner. Varje gång jag varit där har jag kunnat utveckla en idé av en frisyr jag vill ha med frisören, och alltid blivit väldigt nöjd. Salongen är fräsch, personalen är väldigt trevlig och det är alltid väldigt skön stämning. Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Toni&Guy
    Klippning , vänligt bemötande å proffsigt intresserad. Är stamkund, vilket talar sitt eget tydliga språk. Sammanfattningsvis: relaxed å nöjd😃 Läs mer
  • Hillevi B
    Hillevi B skrev om Toni&Guy
    Jättebra. Snygg i håret varje gång. Läs mer
  • Shengnan H
    Shengnan H skrev om Toni&Guy
    Very satisfied with service and result from Rena at Toni and Guy. I usually say do what you want and most hairdressers have a hard time with those instructions. Rena was easy to work with, knew what to do with my hair and love the results., Läs mer
  • Martina C
    Martina C skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos er och anser att kvaliteten varierar mycket mellan olika frisörer. Ibland är det bra, ibland mindre bra.
    Ni får lite minus för att det är väldigt hög ljudvolym i salen på entréplan. Plus för cava på fredagar och för det mesta trevlig personal. Läs mer
    2018-05-17 TONI&GUY S svarar Martina C
    Hej Martina!

Tack för din feedback!

Med vänlig hälsning,
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Toni&Guy
    klipper mig regelbundet och de har alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Höh kvalitet i det de levererar Läs mer
  • Hilda R
    Hilda R skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig alltid på toni&guy och blir alltid trevligt bemött. Det är högklassig service och jag känner mig alltid väl omhändertagen. Läs mer
  • Ivana L
    Ivana L skrev om Toni&Guy
    Frisören var trött på sitt jobb, klagade och frågade inte ens vilken frisyr jag vill ha utan klippte det hon själv tyckte skulle passa bra. Det var typ fem klipp sen var det klart. Jag var väldigt missnöjd. Läs mer
    2018-06-04 TONI&GUY S svarar Ivana L
    Hej Ivana!

Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd efter ditt besök hos oss. Vi vill gärna att du kontaktar reception@toniandguy.se så kan vi hitta ett sätt att gottgöra dig på.

Mvh,
  • Silvia E
    Silvia E skrev om Toni&Guy
    Noggrann klippning och fint bemötande. Alltid nöjd när jag lämnat Toni and Guy. Klipper mig hos Rebecca. Läs mer
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Toni&Guy
    Supernöjd! Trevligt bemötande med proffesionell personal. Läs mer
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Toni&Guy
    Alltid bra mottagande, blir så fint klippt och färgad. Proffsiga frisörer som ger mig precis det jag behöver. Kunniga och bra. Bra produkttips har jag alltid fått. Känner mig alltid väldigt nöjd och glad då jag går därifrån.
    Värt att vänta ett tag på att få bli klippt, jag bor ju 100 mil från dom och planerar alltid in ett besök då jag är i Stockholm på jobb. Klipper mig i huvudsak hos dom eftersom jag är på jobb ganska ofta i Stockholm. Läs mer
  • Theresia L
    Theresia L skrev om Toni&Guy
    Fick tid hos en frisör som klippte mig helt fel. Dagen efter när frisyren lagt sig hade jag en 5-8 cm avklippt kant vid örat och några andra konstiga avklipp i mitt långa hår. Frisören åtgärdade felen dagen efter. Frisören var ändå en av de dyrare. Klippte mig en gång efter det hos en annan frisör och då blev det bra, och jag blev nöjd. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Toni&Guy
    Proffsigt och väl bemött! frisörer som lyssnar och tar sig tid. Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Toni&Guy
    Klipp och föning. Mina förväntningar är att bli bra klippt vilket jag alltid blivit på ToG. Trevlig personal också. Läs mer
  • Åse J
    Åse J skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig där var tredje månad. Alltid väldigt proffsigt och vänligt mottagande från både receptionen och frisören. Gott med kaffe dessutom! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Toni&Guy
    De är fantastiska på både slingor & färg. Klippningar har jag blandade upplevelser av.
    Man är alltid bemött på ett trevligt & välkomnande sätt.
    Jag trivs i överlag, dock lämnade min favorit frisör salongen och jag har ännu inte hittat en ny som jag trivs med. Läs mer
  • Stina S
    Stina S skrev om Toni&Guy
    Slingor i långt hår. Mycket skickligt utfört och trevligt bemötande. Läs mer
  • Annette S
    Annette S skrev om Toni&Guy
    Hårklippning där mina förväntningar var höga på grund av att namnet ska stå för duktiga frisörer. Tyvärr blev jag besviken de tre gånger jag klippt mig. Frisyren höll inte formen länge. Jag kommer inte gå dit igen. Inte prisvärt. Läs mer
    2018-05-14 TONI&GUY S svarar Annette S
    Hej Annette!
    Tack för din feedback! Vad tråkigt att höra att du blivit missnöjd efter dina senaste besök. Vi skulle uppskatta om du hör av dig till oss per mail så kan vi komma fram till ett sätt att gottgöra dig. Vi hoppas att vi får chansen att göra ett bättre jobb nästa gång. Maila reception@toniandguy.se.
  • Max T
    Max T skrev om Toni&Guy
    Köpte en hårklipp, gick snabbt att gå tid samt att gå igenom process till frisyr och slutresultatet blev toppen. Helt klart värt pengarna. Läs mer
  • Alf W
    Alf W skrev om Toni&Guy
    Toppen! En hel timme njutning med kunnig frisör som föreslog en ny frisyr som jag ärr väldigt nöjd med. Bra jobbat. Läs mer

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm