Toni&Guy

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 412 kunder tycker om Toni&Guy

• Cecilia R

2019-02-20

Cecilia R skrev om Toni&Guy
    Toni & Guy har frisörer som gör det lätt för mig att vara snygg i håret. Kvalitetsprodukter som verkligen hjälper mitt hår som Kräver lite mer produkter och uppmärksamhet med åren

Planerar alltid något kul på stan i samband med klippningen eftersom jag alltid känner mig snygg när jag kommer därifrån Läs mer
  • 2019-02-12

Ingrid A skrev om Toni&Guy
    Alltid trevlig o professionellt bemötande från receptionen. Jag får håret klippt och färgat på salongen och är mycket nöjd med stylisterna, Ana och Sara, både professionellt och på ett personligt plan. Bytte stylister ett par gånger innan jag hittade de som passade mig bäst. Läs mer
  • 2019-02-11

Ola R skrev om Toni&Guy
    När jag väl hittat en frisör jag gillar uppskattar jag T&G. Kvalitén på frisörerna är dock ojämn och tyvärr är det så at när man väl hittat en som är duktig dröjer det inte länge innan denna slutar och man måste återigen försöka hitta en ny som är duktig.

Jag brukar försöka ta första tid på morgonen för att vara säker på att börja klippningen på utsatt tid. Blir därför mycket irriterad när frisören ofta är sen trots att jag har första tid. Läs mer
  • 2019-02-06

Daniel B skrev om Toni&Guy
    Trevligt och bra bemötande på alla sätt och en väldigt duktig frisör (Maria) Läs mer
  • Danny B

2019-02-05

Danny B skrev om Toni&Guy
    Enkel klippning. Jag blev bra bemött av en trevlig och professionell frisör.

Fyra av fem solar får besöket hos er.

☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • Annsofi G

2019-01-31

Annsofi G skrev om Toni&Guy
    Köpte schampo och klippte mig. Trevlig frisör. Gick dit för jag ville ha en lite mer spacad frisyr men tyvärr blev den lam. Tillslut klippte jag mig själv. Alla skyltar, allt säger att här är det extra men resultatet, allmän klippning.
    Kommer inte gå tillbaka utan leta vidare. Klippte mig förut på Östermalm i samma prisklass hos en supertrevlig kille men han körde en stil och ville hitta något nytt. Han klippte dock väldigt väl. Läs mer
  • 2019-01-29

Birgitta J skrev om Toni&Guy
    Klippte mig.
    Duktig, mycket trevlig frisör. Läs mer
  • 2019-01-29

Anna O skrev om Toni&Guy
    Utrolig bra kundeservice snälla Och venlige Läs mer
  • 2019-01-26

Nils Cader skrev om Toni&Guy
    Alltid klippt bra, nöjd varje gång. Läs mer
  • 2019-01-22

Jennifer R skrev om Toni&Guy
    Så härligt att komma till er, superproffsig och vänlig tjej som klippte (Linda). Jag har inte varit hos frisören på väldigt länge då jag fått håret förstört tidigare och va nästan lite rädd för frisörbesök men nu ser jag istället fram emot nästa gång jag ska komma till er! Läs mer
  • 2019-01-22

Nathalie A skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos Toni & Guy från och till i nästan 5 år, jag har klippt mig hos olika personer och alla har visat utmärkt kvalité, det är något speciellt med att klippa sig hos dem. Utmärkt service både av frisörer och personal i kassa och deras arbete är otroligt professionellt. Man vet att oavsett vilken frisör man hamnar hos så kommer deg bli bra. Läs mer
  • 2019-01-17

Johanna D skrev om Toni&Guy
    Jag gillar toni&guy starkt! Har varit kund där, hos samma frisör, sen drygt 10 år tror jag och har inga planer på att byta frisör. Klipper mig där 4-6 gånger om året och är lika nöjd vaje gång. Läs mer
  • 2019-01-15

Anna M skrev om Toni&Guy
    Jag var nöjd första gången vilket var anledningen att jag återkom. Jag kan verkligen inte klaga på bemötandet. Trevligt och proffsigt. Däremot var jag garanterat inte glad över resultatet av klippning. Läs mer
  • Malin T

2019-01-11

Malin T skrev om Toni&Guy
    Trevligt bemötande, man känner dig välkommen och klippning blir alltid bra. Tack! Läs mer
  • 2019-01-08

Marie L skrev om Toni&Guy
    Bra service vid både klippning, färgning och tvätt Läs mer
  • 2019-01-08

Dèsirèe W skrev om Toni&Guy
    Man känner sig oerhört väl omhändertagen och de verkar ärligt bry sig och göra allt de kan för att man som kund ska bli nöjd.

Jättegulliga dessutom:-)

Kan varmt rekommendera denna salong! Läs mer
  • 2019-01-03

Isabella B skrev om Toni&Guy
    Klippning och färgning.
    Otroligt bemötande och får en verkligen att känna sig välkommen och sedd.
    Lyssnar på vad man säger och har fått mig nöjd varje besök i stort sett.
    Mysig atmosfär, en känsla av lyx i vardagen. Läs mer
  • 2019-01-02

Annica S skrev om Toni&Guy
    Jag fick en engagerad oc duktig frisör som hjälpte mej att utveckla och omvandla min frisyridé till verklighet. Läs mer
  • Cecilia P

2019-01-01

Cecilia P skrev om Toni&Guy
    Duktiga och lyhörda, blir alltid bra! Läs mer
  • 2019-01-01

Martin R skrev om Toni&Guy
    Brukar klippa mig där. Väldigt bra, kanske i dyraste laget. Läs mer
  • 2018-12-20

Brita L skrev om Toni&Guy
    Jag blev klippt. Snyggt och praktiskt. Blev respekterad i mina önskemål att inte ha sprej eller annat i håret. Läs mer
  • 2018-12-20

Mats H skrev om Toni&Guy
    Bemötande och resultat är alltid mycket bra. Trevligt och mycket proffessionellt. Läs mer
  • 2018-12-18

Helena N skrev om Toni&Guy
    Klippning hos Sanaz och Amanda- superbra på klippning av kort frisyr!
    Färgning hos Amanda- även hon väldigt bra!
    Väl värt pengarna👍🏻 Läs mer
  • 2018-09-26

Rebecka L skrev om Toni&Guy
    Färg och klippning
    Bra bemötande, kompetent personal till en bra kostnad Läs mer
  • Victoria H

2018-09-17

Victoria H skrev om Toni&Guy
    Jag tycker att T&G håller riktigt hög nivå på stylisterna, jag ogillar dock att jag inte kan få färg och klipp samtidigt utan att man måste boka via telefon. Känns meckigt och onödigt. Vänder mig därför ofta till annan frisör när jag ska göra mer än bara klippa mig. Läs mer
    2018-10-05 TONI&GUY S svarar Victoria H
    Hej Victoria,
    Tack för din feedback! Vi jobbar just nu på att försöka göra bokningsprocessen smidigare för er kunder och hoppas kunna komma med nyheter inom kort.

Bästa hälsningar,
    TONI&GUY-teamet

Max L skrev om Toni&Guy
    Jag köpte en klippning och blev väldigt bra bemött.
    Jag blev väldigt trevligt mottagen
    Frisören lyssnade in mina önskemål och omsatte det til mina förutsättningar och lyckades ”skapa” den frisyr jag önskade
    Jag hade höga förväntningar och dessa uppfylldes verkligen.
    Kort och gott ett riktigt klipp! Läs mer

Ami L skrev om Toni&Guy
    Karin är Stockholms bästa frisör! Läs mer

Romana W skrev om Toni&Guy
    Alltid otroligt trevligt bemötande. Proffessionellt. Jag klipper håret hos er. Läs mer
  • 2018-09-03

Salla F skrev om Toni&Guy
    Jag slutade gå hos tony and guy när mina klipptider avbokats två gånger, man får ett mejl som inte går att svara på och så förväntas man boka en ny tid själv-jag har inte tid att ringa in eller leta runt i det lätt knöliga bokningssystemet, så jag har bytt frisör till en annan som har ett enkelt bokningssystem och en trevligare attityd. Läs mer
    2018-09-04 TONI&GUY S svarar Salla F
    Hej Salla,

Vad tråkigt att vi har behövt boka om dina tider pga sjukdom. Att mejla är sista utvägen för att få tag på våra kunder då vi föredrar att hjälpa dem över telefon om det är möjligt.

Vi jobbar på att försöka förenkla bokningsprocessen för våra kunder. Tack för din feedback.

Med vänliga hälsningar,

TONI&GUY
  • 2018-08-27

Karl M skrev om Toni&Guy
    Mycket bra bemötande. Trevlig att bli bjuden på ett glas cava när jag blev klippt en fredag eftermiddag :-) Hälsn. Kalle Läs mer
  • 2018-08-20

Christer L skrev om Toni&Guy
    Fint och proffsigt bemötande. Bra tips idéer och förslag Läs mer
  • 2018-08-15

Annelie J skrev om Toni&Guy
    Toni and guy är min favoritsalong. Proffsig och trevlig personal gör att man vill komma tillbaka. Läs mer
  • Linda Ö

2018-08-13

Linda Ö skrev om Toni&Guy
    Jag skulle göra slingor och valde en medium erfaren stylist för 1800kr.

Till min stora besvikelse så tog stylisten inte hand om mig hela tiden utan tog en annan kund under tiden. Medan en engelsktalande ”praktikant” fick göra ”skitjobbet” dvs tvätta mitt hår och föna.

Resultatet blev inte vad jag väntat mig. Blev erbjuden att komma tillbaka och korrigera men jag blev bara less.

Toni&guy vill bara tjäna pengar; inte ta hand om kunden OCH det kändes inte bra.

Gå inte dit om ni vill njuta till 100%. Läs mer
    2018-08-17 TONI&GUY S svarar Linda Ö
    Hej Linda,

Vad tråkigt att du blev missnöjd med ditt besök hos oss. Vi vidareutbildar frisörer och de assisterar färgteknikerna med deras kunder. De är inte för att färgteknikerna inte vill göra jobbet själva utan det är så vi jobbar.

Vårt mål är att alltid göra vårt yttersta för att du som kund ska bli nöjd. Tack för din feedback.

Med Vänliga hälsningar,

TONI&GUY
  • 2018-08-13

Kyla M skrev om Toni&Guy
    Hair cut - Always great service and super relaxing!!! Läs mer
  • Tuula P

2018-08-13

Tuula P skrev om Toni&Guy
    Mycket professionell service och trevligt bemötande. Väldigt nöjd! Rekommenderar varmt Toni&Guy, Södermalm, Sthlm. Läs mer
    TONI&GUY S, TONI&GUY S gillar detta
  • 2018-08-08

Stefania W skrev om Toni&Guy
    Jag klippte mig och blev bemött på ett proffsigt sätt. Kommer att gå dit igen. Läs mer
  • 2018-08-08

Jon D skrev om Toni&Guy
  • 2018-08-07

Kajsa E skrev om Toni&Guy
    Min frisör Louise gav mig en frisyr som är precis det jag eftersökte. Hon klippte så att håret är lättskött och snyggt utan produkter. Det är dessutom lätt att boka tid. Läs mer
  • 2018-08-06

Helena L skrev om Toni&Guy
    Perfekt service från receptionen och otroligt engagerad, professionella medarbetare inom färg och klipp. Har varit kund sedan start och har aldrig kommit missnöjd därifrån. Läs mer
    TONI&GUY S, TONI&GUY S gillar detta
  • 2018-08-06

Klara A skrev om Toni&Guy
    Jag älskar Tony & Guy. Jag blir alltid fantastiskt bra bemött och det är verkligen nu bullshit rakt igenom. Karin som klipper mig är underbart duktig och så trevlig, jag är så nöjd! Färhg blir alltid otroligt bra, det är bara en gång som jag varit missnöjd och då löste T&G det på ett väldigt bra sätt, mycket förstående och tillmötesgående. Nu går min 13-åring på T&G och det är så mysigt. Har bara gott att säga om Karin och hennes team! Läs mer
  • 2018-07-30

Eva V skrev om Toni&Guy
    Jag är glad att jag är kund hos Toni & Guy. Säkert kort. Blir i princip alltid nöjd och går glad ut därifrån och känner mig lite lyft i mitt utseende.
    Eva Vadenmark Läs mer
  • 2018-07-23

Erik W skrev om Toni&Guy
    Blev väldigt proffsigt och vänligt bemött. Frisören var lyhörd och fattade hur jag ville bli klippt. Och jag blev väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-07-23

Carolina T skrev om Toni&Guy
    Klippning.
    Alltid toppen hos Toni&Guy!! De förstår vad man vill ha och hur ens hår är och kommer med bra förslag på frisyr! Mitt favoritställe, går alltid dit för klippning. Läs mer
  • 2018-07-13

Li J skrev om Toni&Guy
    Klippning ,lugn och avslappnat Läs mer
  • 2018-07-11

Sara L skrev om Toni&Guy
    Jag bokade klippning och är nöjd, trevlig och proffsig stylist. Ger en 4 istället för 5 för att det var första gången hos henne och jag upplever att det alltid blir bäst när man går till någon som känner mig/mitt hår. Men jag går mer än gärna tillbaka till henne. Läs mer
  • 2018-07-09

Gregory R skrev om Toni&Guy
    Excellent service. Stylist Johanna S was very skilled and gave me a great style. The atmosphere was wonderful and the coffee with the cut was amazing. This was my first cut since I moved to Sweden. I will definitely be returning. I highly recommend Johanna S and Toni&Guy.

Greg Läs mer
  • 2018-07-09

Katharina E skrev om Toni&Guy
    Rebecka var mycket skicklig och trevlig Läs mer
  • 2018-06-06

Kristina H skrev om Toni&Guy
    Sedan minst 20 år tillbaka blir jag klippt av Karin på ToG i Stockholm var 6:e vecka. Hon är den mest superproffsiga frisör och behagligaste person som tänkas kan! Guld värd! Därtill låter jag någon av alla duktiga färgtekniker återställa min ursprungliga hårfärg i utväxten. Efter besöken ser jag tio år yngre ut än när jag kom. Tack! Läs mer
  • 2018-06-03

Marina F skrev om Toni&Guy
    Blev bra bemött. Och klippningen är jag nöjd med. Läs mer
  • 2018-05-30

Sanna K skrev om Toni&Guy
    Väldigt nöjd med Maria som jag klipper mig hos. Läs mer

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm