Toni&Guy

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 365 kunder tycker om Toni&Guy

• Kristina H
    Kristina H skrev om Toni&Guy
    Sedan minst 20 år tillbaka blir jag klippt av Karin på ToG i Stockholm var 6:e vecka. Hon är den mest superproffsiga frisör och behagligaste person som tänkas kan! Guld värd! Därtill låter jag någon av alla duktiga färgtekniker återställa min ursprungliga hårfärg i utväxten. Efter besöken ser jag tio år yngre ut än när jag kom. Tack! Läs mer
  • Marina F
    Marina F skrev om Toni&Guy
    Blev bra bemött. Och klippningen är jag nöjd med. Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Toni&Guy
    Väldigt nöjd med Maria som jag klipper mig hos. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Toni&Guy
    Jag bokar ofta i sista sekund och får därför sällan samma frisör, men får alltid lika bra resultat och goda service oavsett vem som klipper. Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Toni&Guy
    Jag var där som hårmodell för en Toni&Guy aspirant. Jag blev väl emottagen och slutresultatet blev väldigt fint1 Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Toni&Guy
    Jag var och klippte mig hos Emma och blev väldigt nöjd. Både med bemötande och klippningen mysig lokal med trevlig stämning. Har bokat en ny tid. Läs mer
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Toni&Guy
    Varje gång jag fått håret klippt hos Toni & Guy har jag blivit supernöjd. Frisörerna tar sig tid att lyssna på ens önskemål, komma med förslag/rekommendationer utifrån sin kompetens och sedan gå igenom håret noggrant och avsluta med att styla håret efter önskemål. Sist jag lämnade salongen kände jag mig som en filmstjärna. Dessutom har de väldigt gott kaffe. 👌🏻 Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Toni&Guy
    Klippning - mycket trevligt bemötande och framför allt en superfin klippning Läs mer
  • Charlotta J
    Charlotta J skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig. Supertrevlig personal och proffsigt bemötande. Frisörerna jag haft är lyhörda, vilket är mycket viktigt. Nöjd med resultatet av klippning och helhetsupplevelsen! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Toni&Guy
    Gott bemötande. Erfaren frisör. Mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Toni&Guy
    Jag färgade balayage. Väldigt trevlig personal och duktiga på det dem gör. Jag fick inte exakt det jag frågade efter men det är mer att mitt hår inte går att färga direkt på det sättet. Skulle gärna gå tillbaka. Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Toni&Guy
    Alltid väldigt trevligt bemötande och jag har under mina besök alltid kommit därifrån nöjd med min nya frisyr. Läs mer
  • Liselotte J
    Liselotte J skrev om Toni&Guy
    Klipp + färg. Trevliga och professionella och ett bra resultat. Jag kommer tillbaka😃 Läs mer
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Toni&Guy
    Min klippning blev bra och jag är jättenöjd. Min sons däremot blev inte lika bra. Jag såg inte ens att han hade klippt sig och han vågade inte säga att de skulle klippa mer. Så 700kr i sjön för vi fick boka en ny tid hos vår gamla frisör. Läs mer
    2018-06-04 TONI&GUY S svarar Camilla P
    Hej Camilla!

Tack för din feedback!

Mvh,
  • Astrid Y
    Astrid Y skrev om Toni&Guy
    På Toni&Guy brukar jag gå och klippa mig. Jag upplever att frisörerna är väldigt tillmötesgående och alltid förstår mina visioner. Varje gång jag varit där har jag kunnat utveckla en idé av en frisyr jag vill ha med frisören, och alltid blivit väldigt nöjd. Salongen är fräsch, personalen är väldigt trevlig och det är alltid väldigt skön stämning. Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Toni&Guy
    Klippning , vänligt bemötande å proffsigt intresserad. Är stamkund, vilket talar sitt eget tydliga språk. Sammanfattningsvis: relaxed å nöjd😃 Läs mer
  • Hillevi B
    Hillevi B skrev om Toni&Guy
    Jättebra. Snygg i håret varje gång. Läs mer
  • Shengnan H
    Shengnan H skrev om Toni&Guy
    Very satisfied with service and result from Rena at Toni and Guy. I usually say do what you want and most hairdressers have a hard time with those instructions. Rena was easy to work with, knew what to do with my hair and love the results., Läs mer
  • Martina C
    Martina C skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos er och anser att kvaliteten varierar mycket mellan olika frisörer. Ibland är det bra, ibland mindre bra.
    Ni får lite minus för att det är väldigt hög ljudvolym i salen på entréplan. Plus för cava på fredagar och för det mesta trevlig personal. Läs mer
    2018-05-17 TONI&GUY S svarar Martina C
    Hej Martina!

Tack för din feedback!

• Daniel R
    Daniel R skrev om Toni&Guy
    klipper mig regelbundet och de har alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Höh kvalitet i det de levererar Läs mer
  • Hilda R
    Hilda R skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig alltid på toni&guy och blir alltid trevligt bemött. Det är högklassig service och jag känner mig alltid väl omhändertagen. Läs mer
  • Ivana L
    Ivana L skrev om Toni&Guy
    Frisören var trött på sitt jobb, klagade och frågade inte ens vilken frisyr jag vill ha utan klippte det hon själv tyckte skulle passa bra. Det var typ fem klipp sen var det klart. Jag var väldigt missnöjd. Läs mer
    2018-06-04 TONI&GUY S svarar Ivana L
    Hej Ivana!

Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd efter ditt besök hos oss. Vi vill gärna att du kontaktar reception@toniandguy.se så kan vi hitta ett sätt att gottgöra dig på.

Mvh,
  • Silvia E
    Silvia E skrev om Toni&Guy
    Noggrann klippning och fint bemötande. Alltid nöjd när jag lämnat Toni and Guy. Klipper mig hos Rebecca. Läs mer
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Toni&Guy
    Supernöjd! Trevligt bemötande med proffesionell personal. Läs mer
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Toni&Guy
    Alltid bra mottagande, blir så fint klippt och färgad. Proffsiga frisörer som ger mig precis det jag behöver. Kunniga och bra. Bra produkttips har jag alltid fått. Känner mig alltid väldigt nöjd och glad då jag går därifrån.
    Värt att vänta ett tag på att få bli klippt, jag bor ju 100 mil från dom och planerar alltid in ett besök då jag är i Stockholm på jobb. Klipper mig i huvudsak hos dom eftersom jag är på jobb ganska ofta i Stockholm. Läs mer
  • Theresia L
    Theresia L skrev om Toni&Guy
    Fick tid hos en frisör som klippte mig helt fel. Dagen efter när frisyren lagt sig hade jag en 5-8 cm avklippt kant vid örat och några andra konstiga avklipp i mitt långa hår. Frisören åtgärdade felen dagen efter. Frisören var ändå en av de dyrare. Klippte mig en gång efter det hos en annan frisör och då blev det bra, och jag blev nöjd. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Toni&Guy
    Proffsigt och väl bemött! frisörer som lyssnar och tar sig tid. Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Toni&Guy
    Klipp och föning. Mina förväntningar är att bli bra klippt vilket jag alltid blivit på ToG. Trevlig personal också. Läs mer
  • Åse J
    Åse J skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig där var tredje månad. Alltid väldigt proffsigt och vänligt mottagande från både receptionen och frisören. Gott med kaffe dessutom! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Toni&Guy
    De är fantastiska på både slingor & färg. Klippningar har jag blandade upplevelser av.
    Man är alltid bemött på ett trevligt & välkomnande sätt.
    Jag trivs i överlag, dock lämnade min favorit frisör salongen och jag har ännu inte hittat en ny som jag trivs med. Läs mer
  • Stina S
    Stina S skrev om Toni&Guy
    Slingor i långt hår. Mycket skickligt utfört och trevligt bemötande. Läs mer
  • Annette S
    Annette S skrev om Toni&Guy
    Hårklippning där mina förväntningar var höga på grund av att namnet ska stå för duktiga frisörer. Tyvärr blev jag besviken de tre gånger jag klippt mig. Frisyren höll inte formen länge. Jag kommer inte gå dit igen. Inte prisvärt. Läs mer
    2018-05-14 TONI&GUY S svarar Annette S
    Hej Annette!
    Tack för din feedback! Vad tråkigt att höra att du blivit missnöjd efter dina senaste besök. Vi skulle uppskatta om du hör av dig till oss per mail så kan vi komma fram till ett sätt att gottgöra dig. Vi hoppas att vi får chansen att göra ett bättre jobb nästa gång. Maila reception@toniandguy.se.
  • Max T
    Max T skrev om Toni&Guy
    Köpte en hårklipp, gick snabbt att gå tid samt att gå igenom process till frisyr och slutresultatet blev toppen. Helt klart värt pengarna. Läs mer
  • Alf W
    Alf W skrev om Toni&Guy
    Toppen! En hel timme njutning med kunnig frisör som föreslog en ny frisyr som jag ärr väldigt nöjd med. Bra jobbat. Läs mer
  • Ewa L
    Ewa L skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig flera gånger hos T & G, både som kund och modell, av flera olika frisörer. Jag har alltid blivit mycket professionellt och vänligt bemött. Jag har alltid varit nöjd med resultatet och jag har fått mycket bra tips om skötsel av och hårprodukter till gammalt, grått och tråkigt hår.
    Jag går ogärna till någon annan frisör än T & G.
    Ewa Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Toni&Guy
    Trevligt bemötande med konsultation viklen frisör som skule bara bäst på att klippa mitt lockiga och yviga hår.

Även fast de har mycket att göra känns det lugnt och skönt i salongen. Läs mer
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Toni&Guy
    Jag har alltid gått till Toni & Guy och varit nöjd. Men de senaste gånger har jag inte varit speciellt nöjd och har nu bytt frisör efter 10 år. Jag brukar både klippa och färga/slinga håret hos er. Läs mer
    2018-05-08 TONI&GUY S svarar Sanna N
    Hej Sanna!
    Tack för din feedback! Vi skulle uppskatta om du hör av dig till oss per mail så kan vi komma fram till ett sätt att gottgöra dig. Vi hoppas att vi får chansen att göra ett bättre jobb nästa gång. Maila reception@toniandguy.se.

• Lama M
    Lama M skrev om Toni&Guy
    Världens bästa frisörer! Resultat och bemötande är på toppnivå! Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Toni&Guy
    Klippning, oengagerad frisör.
    Allmänt opersonlig stämning på salongen. Läs mer
    2018-05-08 TONI&GUY S svarar Lena J
    Hej Lena!

Tack för din feedback! Den hjälper oss förbättra vår service!

• Cecilia S
    Cecilia S skrev om Toni&Guy
    Alltid nöjd med upplevelsen på T&G. Man blir alltid omhändertagen. Läs mer
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Toni&Guy
    Klippning.ordentligt schamponering och proffsig frisör som klippte bra. Minus att jag fick vänta länge fastän jag bokat tid. Läs mer
  • Isabel W
    Isabel W skrev om Toni&Guy
    Klipp och sling, alltid nöjd med resultat och även bemötande! Läs mer
  • Robin D
    Robin D skrev om Toni&Guy
    Min frisör under ett antal år. Beror mycket på person, men Annika och Sanaz är fantastiska och förtjänar allt beröm! Läs mer
  • Annie M
    Annie M skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig där och färgar mitt hår. Läs mer
  • Adrienne B
    Adrienne B skrev om Toni&Guy
    My last visit was friendly and the stylist was helpful when I asked her opinion of the cut. Se also listened well and changed what I didn’t like after the first bit of cutting. The place was clean and I was met with friendly faces and chat;)the only set back is sometimes I’ve had trouble with the booking system... Läs mer
  • Marianne Y
    Marianne Y skrev om Toni&Guy
    Har klippt mitt hår flera gånger på Toni&Guy. Oftast mycket nöjd, men lite varierande resultat beroende på vem som klipper. Har några gånger varit helt nöjd, men andra gånger inte känt att jag blivit helt förstådd/lyssnad till. Oftast börjar i tid, men har även fått vänta länge och annan kund kommit emellan och fått en snabb klippning då min tid skulle ha börjat. Läs mer
  • Leticia N
    Leticia N skrev om Toni&Guy
    High-lights/slingor och damhårklipning. Dem lyssnar, ger råd, tar tid för att diskutera och förstår vad kunden vill. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Toni&Guy
    - klipp & slingor
    - mycket välbemött av personal
    - har levt upp till förväntningar
    - pris, något dyr Läs mer
  • Athina S
    Athina S skrev om Toni&Guy
    Jättebra och trevlig frisör som gjorde besökte väldigt trevligt. Trevligaste gången hittills. Köpte en volymspray. Läs mer
  • Katja J
    Katja J skrev om Toni&Guy