Toni&Guy

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 472 kunder tycker om Toni&Guy

• 2019-09-26

Gun E skrev om Toni&Guy
    Färgning o klippning.
    Frisören som färgade håret talade enbart engelska vilket var en nackdel för mig, hade svårt att göra mig förståd.
    Färgningen tackte inte ordentligt intill ansiktet, jag blev rekommenderad att återkomma om jag inte var nöjd så skulle de sätta in färg där till samma kostnad, problemet för mig är att det innebar en resa/transportsträcka för mig att ta mig dit.
    Frisören som klipper mig är jag helt nöjd med, hon har klippt mig flera gånger. Tyvärr har hon som tidigare färgat mitt hår slutat och denna frisör var ny för mig. Läs mer
  • 2019-09-22

Cecilia C skrev om Toni&Guy
    Pålitlig och trevlig frisör xxxx. Läs mer
  • 2019-09-17

Maria E skrev om Toni&Guy
    Alltid trevligt bemötande av all personal. Duktiga frisörer, skulle gärna få vara lite mer innovativa och komma med egna förslag på klippning/frisyr/färg. Läs mer
  • 2019-09-17

Susanne S skrev om Toni&Guy
    Klipp/Fön
    Alldeles utmärkt, receptionen jättetrevliga. Men det mesta handlar ju om min fasta frisör som jag haft under flera år Läs mer
  • 2019-09-12

Mia G skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig på Toni &Guy i över 15 år. Bemötandet har alltid varit trevligt och att klippa sig har känts som en egen stund av lugn, ofta med en kopp gratiskaffe. Jag har alltid varit nöjd hos Toni & Guy. Läs mer
  • 2019-09-11

Sofia N skrev om Toni&Guy
    Så trevliga och kunniga människor! Har alltid blivit nöjd! Läs mer
  • Vesla T

2019-09-10

Vesla T skrev om Toni&Guy
    Jeg er alltid veldig fornøyd m alt når jeg besøket Toni & Guy i St hlm. God veiledning på produkter, siste kjøp : Kerastase hårpleiemidler. Läs mer
  • 2019-09-10

Tina S skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig här i över 5 år. Det är den bästa hårsalongen i stan. Jag uppskattar att de tar sig tid att klippa mitt hår noggrannt och att de tar sig verkligen tid för mig.
    I april testade jag att göra blonda slingor och det blev superbra resultat och perfekt färgnyans för mig.
    Jag gillar inte att få skalpmassage vid shamponeringen, men orkar inte säga till om det.
    Funkar bra med att boka klipptider på webben, skulle även vilja boka färgningstid på webben också.
    Tycker priset ligger rätt på klippning. Om färgning/slingor var billigare skulle jag göra det oftare också.
    I det hela taget så är det här en superbra salong. Läs mer
  • Rolf B

2019-09-05

Rolf B skrev om Toni&Guy
    Har över tid beställt klipptjänster och haft några olika frisörer. Alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt med en hög grad av service. Bra upplevelse helt enkelt. Dessutom varit nöjd med resultaten. Jag har haft som princip att ibland testa andra ställen vilket gjort att jag inte varit T&G på ett tag. Dock utesluter jag inte att återvända i framtiden. Mvh Rolf Barclay Läs mer
  • 2019-09-03

Alice V skrev om Toni&Guy
    Kanske en bra idé att inte påpeka överdrivet många gånger att kunden har trist hårkvalitet :) dock fint klippt Läs mer
    2019-09-13 TONI&GUY S svarar Alice V
    Hej Alice, vad tråkigt att höra. Ett sådant bemötande vill man verkligen inte ha.
    Vi jobbar ständigt med personal i kommunikations frågor och hoppas att det inte upprepar sig.
    Trevlig helg,
    Toni and guy
  • 2019-09-03

John-henrik F skrev om Toni&Guy
    Får alltid bra klippning och det är värt pengarna. Trevlig personal och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-08-29

Linda B skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos Johanna som nu slutat under en längre tid och har alltid varit supernöjd, noggrann , lyhörd och supergullig! 😃
    Nu klippte jag mig senast hos ngn annan tjej som hette Aston och jag har aldrig blivit så missnöjd i mitt liv tror jag riktigt snett och ojämnt😩 (jag har kort hår så det syns verkligen), trodde verkligen bara att det var ambitiösa frisörer hos Toni&Guy Läs mer
    2019-09-13 TONI&GUY S svarar Linda B
    Hej Linda, vad tråkigt att höra. Vi vill gärna kompensera dig för det såklart.
    Hör gärna av dig till reception@toniandguy.se så hjälper vi dig där.

Mvh,
    Toni and Guy
  • 2019-08-29

Sofia H skrev om Toni&Guy
    Väldigt trevlig personal som lyssnar på vad jag som kund vill. Bra stämning under alla besök och man märker att frisörerna vet vad de gör, skönt att kunna rådfråga om hur man vill klippa etc. Läs mer
  • 2019-08-27

Risa R skrev om Toni&Guy
    Klippningen och bemöttande var bra. Läs mer
  • 2019-08-02

Jessica J skrev om Toni&Guy
    I went to Toni & Guy for a haircut (near Slussen). The hairsalon was spacious and clean. I was seen at my appointment time and my stylist listened to what I wanted. They also gave me their thoughts when I asked, which I appreciate since the stylist knows more about how a style will look on me and turn out. When the stylist started cutting, they really took their time. Haircuts in other places are usually very quick and I sometimes feel like the hairdresser didn't take as much time as they could have, but not at Toni & Guy. I really felt like the stylist took their time to make sure it came out just as I wanted and I was very happy with the result. I don't go as often as I would like to Toni & Guy because it is a bit on the pricey end for me and I usually just need basic maintenance (a trim, etc.); however, whenever I want a complete change in my hairstyle, I go to Toni & Guy because I can trust them to do a great job. Läs mer
  • 2019-07-30

Johanna S skrev om Toni&Guy
    Otroligt proffsiga & trevliga frisörer! Skulle aldrig kunna gå till en annan salong. Läs mer
  • 2019-07-30

Jackie M skrev om Toni&Guy
    Bra service. Alltid nöjd med hårklippningen! Läs mer
  • 2019-07-25

Anette L skrev om Toni&Guy
    Klippning, trevligt bemötande och service, professionell frisör, omsorg om mig som kund tex vid schamponering hårbottenmassage, mycket nöjd, omsorgsfull klippning, möjlighet att klippa luggen mellan hårklippning om det behövs (ingen kostnad). Läs mer
  • 2019-07-24

Karolina A skrev om Toni&Guy
    Klippning och färgning. Supernöjd.med båda och rekommenderar till familj och vänner som nu också.går hit. Läs mer
  • 2019-07-04

Linda F skrev om Toni&Guy
    Jag blir alltid utomordentligt omhändertagen av min stylist Rena. Därför återkommer jag år efter år, trots att Södermalm inte är nära varken mitt hem eller jobb. Läs mer
  • 2019-07-02

Jessica C skrev om Toni&Guy
    Trevligt och proffsigt bemötande. Lyhörda för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-06-28

Tanja T skrev om Toni&Guy
    Klippning har jag köpt hos Annika
    Hon är jätteduktig Läs mer
  • 2019-06-26

Saga T skrev om Toni&Guy
    Jag klippte mig hos Tony&guy och blev mycket nöjd med resultatet. Trevligt och gott bemötande från personal. Fick bra tips om olika frisyrer som skulle passa mig. Är mycket nöjd nöjd med besöket! Läs mer
  • 2019-06-25

Hèlëne D skrev om Toni&Guy
    klippning. mycket bra service, trevlig men ej påträngande personal. lyhörda frisörer som är ärliga om vad som kommer att funka för dig. trevlig lokaler Läs mer
  • Linda Maria Katarina K

2019-06-18

Linda Maria Katarina K skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos dem vid ett flertal tillfällen. Jag har blivit väl omhändertagen och nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-06-15

Jessica N skrev om Toni&Guy
    I am pleased with my hair stylist. Continue to upgrade skills and techniques ... which is a strong point of this international chain. Läs mer
  • 2019-06-13

Sofie L skrev om Toni&Guy
    Klippning. Blev inte nöjd först men kom tillbaka för att få det fixat. Då blev det bra :) Läs mer

Annika R skrev om Toni&Guy
    Fint bemötande och mycket kunnig personal! Läs mer

Johannes M skrev om Toni&Guy
    Klippning. Proffsigt och trevligt bemötande. Gott kaffe bjöds jag på. Avslappnande miljö och bra resultat! Läs mer

Nina J skrev om Toni&Guy
    Mycket pengar men väldigt nöjd Läs mer

Jenny L skrev om Toni&Guy
    Har klippt mig här i många år och hos flera olika frisörer. Alltid lika nöjd! Läs mer

Joar F skrev om Toni&Guy
    Aldrig gått missnöjd från Toni & Guy. Dyrt, men värt det! Läs mer
  • 2019-06-06

Jessie V skrev om Toni&Guy
    Ny frisyr som jag fick stor hjälp med att välja.
    Jag har blivit vänligt bemött och fått bästa service genom många år jag kan rekommendera Tony & Guy till alla som vill ha professionell hår service Läs mer

Zoran H skrev om Toni&Guy
    Bästa frisören Rebecca. Ska aldrig klippa mig hos någon annan. Läs mer

Irmeli F skrev om Toni&Guy
    Klipper mig regelbundet. Bemötandet är utmärkt och resultatet blir som jag förväntat mig. Läs mer

Carin A skrev om Toni&Guy
    Pålitlig kvalitet. Har haft flera olika frisörer och alltid fått bra klippning. Frisörerna har bra kunskap och hänger med i trender. Trevligt bemötande. Smidig bokning. Läs mer
  • 2019-06-03

Donguibui T skrev om Toni&Guy
    I have been having a great experience with Toni and guy. It is my first preference when it comes to grooming my hair. Every time i come in for a hair cut or coloring my hair, i have never been disappointed. The welcome is really professional and warm. The stylists are well skilled and they have the perfect recommendations if you are not sure what you are looking for. It is a place with quality and am totally happy with the service and the products. Läs mer
  • 2019-05-24

Malin I skrev om Toni&Guy
    Har väldigt långt hår och klippte mig hos Rebecca som gjorde ett utmärkt jobb. Hon hade goda kunskaper om sitt yrke som hårfrisörska Läs mer
  • 2019-05-23

Anna L skrev om Toni&Guy
    Alltid proffsigt bemötande och utförande! Har aldrig tidigare varit så nöjd efter ett besök hos frisören som efter ett hos Toni&Guy! Läs mer
  • 2019-05-21

Cecilia E skrev om Toni&Guy
    Klippning
    Utmärkt bemötande av min hårstylist - går alltid till samma. Hon är kanonduktig.
    Även trevligt bemötande i kassan/receptionen.
    Proffsig salong always! Läs mer
  • 2019-05-17

Helena E skrev om Toni&Guy
    Utmärkt! Som kund blir man bemött på ett mycket trevligt sätt och av kunnig personal. Jag har alltid varit nöjd efter ett besök. Läs mer

Monica C skrev om Toni&Guy
    Älskar bemötandet, ljussättningen i lokalen och Simon är den bästa frisören man kan få. Det lönar sig att klipoa sig hos honom för frisyren håller i ett halvår. Normalt har jag klippt mig varannan månad men han kan hår så bra. Han är en artist! Läs mer

Eva S skrev om Toni&Guy
    Bästa professionella frisörerna! De är uppdaterade, noggranna och har superfin personlig känsla. Alltid nöjd! Läs mer

Pernilla G skrev om Toni&Guy
    bra men inte mitt jobb att sitta och skriva berättelser om företag Läs mer
  • 2019-05-11

Maria L skrev om Toni&Guy
    Väldigt växlande kvalitet mellan olika frisörer. Läs mer
  • 2019-05-07

Birger L skrev om Toni&Guy
    Klippning av Maria. Alltid jättebra klippning och kul samtal. Läs mer
  • 2019-05-02

Annika B skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt o färgat mig hos Tony&Guy i flera år och är jätte nöjd med deras service. De lyssnar på kunden och bemötande är super bra. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer

Maria L skrev om Toni&Guy
    Klippning och hårprodukter. Alltid vänligt och professionellt bemött.
    En avkopplande och trevlig stund i vardagen. Läs mer

Jenny S skrev om Toni&Guy
    Dyrt och frisörerna kändes stressade och lyssnade inte på vad jag ville ha. Skulle inte gå tillbaka. Läs mer

Cilla R skrev om Toni&Guy
    Proffsigt, familjärt. Trevligt bemötande. Läs mer