Toni&Guy

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på TONI&GUY!

Vår salong hittar du i kopparhuset på Hornsgatan vid Slussen. Vi är ett team specialiserade frisörer som drivs av att konsekvent leverera kvalitet i allt vi gör. Dessutom erbjuder vi utbildningar till frisörer som vill utveckla sina färdigheter och ta del av det kreativa TONI&GUY-konceptet.

Besök vår hemsida och våra sociala medier för inspiration eller boka direkt. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 434 kunder tycker om Toni&Guy

• 2019-05-23

Anna L skrev om Toni&Guy
    Alltid proffsigt bemötande och utförande! Har aldrig tidigare varit så nöjd efter ett besök hos frisören som efter ett hos Toni&Guy! Läs mer
  • 2019-05-21

Cecilia E skrev om Toni&Guy
    Klippning
    Utmärkt bemötande av min hårstylist - går alltid till samma. Hon är kanonduktig.
    Även trevligt bemötande i kassan/receptionen.
    Proffsig salong always! Läs mer
  • 2019-05-17

Helena E skrev om Toni&Guy
    Utmärkt! Som kund blir man bemött på ett mycket trevligt sätt och av kunnig personal. Jag har alltid varit nöjd efter ett besök. Läs mer

Monica C skrev om Toni&Guy
    Älskar bemötandet, ljussättningen i lokalen och Simon är den bästa frisören man kan få. Det lönar sig att klipoa sig hos honom för frisyren håller i ett halvår. Normalt har jag klippt mig varannan månad men han kan hår så bra. Han är en artist! Läs mer

Eva S skrev om Toni&Guy
    Bästa professionella frisörerna! De är uppdaterade, noggranna och har superfin personlig känsla. Alltid nöjd! Läs mer

Pernilla G skrev om Toni&Guy
    bra men inte mitt jobb att sitta och skriva berättelser om företag Läs mer
  • 2019-05-11

Maria L skrev om Toni&Guy
    Väldigt växlande kvalitet mellan olika frisörer. Läs mer
  • 2019-05-07

Birger L skrev om Toni&Guy
    Klippning av Maria. Alltid jättebra klippning och kul samtal. Läs mer
  • 2019-05-02

Annika B skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt o färgat mig hos Tony&Guy i flera år och är jätte nöjd med deras service. De lyssnar på kunden och bemötande är super bra. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer

Maria L skrev om Toni&Guy
    Klippning och hårprodukter. Alltid vänligt och professionellt bemött.
    En avkopplande och trevlig stund i vardagen. Läs mer

Jenny S skrev om Toni&Guy
    Dyrt och frisörerna kändes stressade och lyssnade inte på vad jag ville ha. Skulle inte gå tillbaka. Läs mer

Cilla R skrev om Toni&Guy
    Proffsigt, familjärt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-20

Stina S skrev om Toni&Guy
    Jag blev besviken. Sa jag hade lite pengar men ville klippa mig då jag bokade. De föreslog att jag oxå borde göra halva slingor det var inte så mkt dyrare nämligen. Inte förrän jag kom till min tid blev jag upplyst att klippning då INTE ingick utan kostade extra. Inget jag förstått eller blivit upplyst om. Hade därför inte råd med klippning vilket jag ville utan fick bara slingor. Dålig info.

De som gjorde slingor och tvätt var jättebra och trevliga!! Läs mer
  • 2019-04-09

Carina H skrev om Toni&Guy
    Alltid bra bemötande, trevliga frisörer. Alltid blivit nöjd med klippningen. Läs mer
  • 2019-04-02

Wanna S skrev om Toni&Guy
    Trevligtvoch proffsigt bemötande! Alltid trevligt att komma hit! Läs mer
  • 2019-03-29

Eva E skrev om Toni&Guy
    Vänligt bemötande. Frisören lyssnar in men kommer ändå med egna förslag och råd. Läs mer
  • Nina T

2019-03-26

Nina T skrev om Toni&Guy
    Jag köpte en klippning av en erfaren frisör. Hen förstod sig inte på mitt hår och verkade inte lyssna på vad jag hade att säga. Klippningen var ok men föning och styling katastrof. Trevlig som bara den, men okunnig om min hårtyp. Jag vände mig till företaget för att jag förväntade mig att de skulle tänka utanför boxen. Läs mer
  • 2019-03-26

Joakim D skrev om Toni&Guy
    Alltid vänlig och proffsig service. Läs mer
  • 2019-03-19

Patrick B skrev om Toni&Guy
    Jag klipper mig hos Johanna och hon är superduktig och jag ät supernöjd.

Vänligen

Alltid skitbra och alltid trevlig ,😊 Läs mer
  • Cecilia R

2019-02-20

Cecilia R skrev om Toni&Guy
    Toni & Guy har frisörer som gör det lätt för mig att vara snygg i håret. Kvalitetsprodukter som verkligen hjälper mitt hår som Kräver lite mer produkter och uppmärksamhet med åren

Planerar alltid något kul på stan i samband med klippningen eftersom jag alltid känner mig snygg när jag kommer därifrån Läs mer
  • 2019-02-12

Ingrid A skrev om Toni&Guy
    Alltid trevlig o professionellt bemötande från receptionen. Jag får håret klippt och färgat på salongen och är mycket nöjd med stylisterna, Ana och Sara, både professionellt och på ett personligt plan. Bytte stylister ett par gånger innan jag hittade de som passade mig bäst. Läs mer
  • 2019-02-11

Ola R skrev om Toni&Guy
    När jag väl hittat en frisör jag gillar uppskattar jag T&G. Kvalitén på frisörerna är dock ojämn och tyvärr är det så at när man väl hittat en som är duktig dröjer det inte länge innan denna slutar och man måste återigen försöka hitta en ny som är duktig.

Jag brukar försöka ta första tid på morgonen för att vara säker på att börja klippningen på utsatt tid. Blir därför mycket irriterad när frisören ofta är sen trots att jag har första tid. Läs mer
  • 2019-02-06

Daniel B skrev om Toni&Guy
    Trevligt och bra bemötande på alla sätt och en väldigt duktig frisör (Maria) Läs mer
  • Danny B

2019-02-05

Danny B skrev om Toni&Guy
    Enkel klippning. Jag blev bra bemött av en trevlig och professionell frisör.

Fyra av fem solar får besöket hos er.

☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • Annsofi G

2019-01-31

Annsofi G skrev om Toni&Guy
    Köpte schampo och klippte mig. Trevlig frisör. Gick dit för jag ville ha en lite mer spacad frisyr men tyvärr blev den lam. Tillslut klippte jag mig själv. Alla skyltar, allt säger att här är det extra men resultatet, allmän klippning.
    Kommer inte gå tillbaka utan leta vidare. Klippte mig förut på Östermalm i samma prisklass hos en supertrevlig kille men han körde en stil och ville hitta något nytt. Han klippte dock väldigt väl. Läs mer
  • 2019-01-29

Birgitta J skrev om Toni&Guy
    Klippte mig.
    Duktig, mycket trevlig frisör. Läs mer
  • 2019-01-29

Anna O skrev om Toni&Guy
    Utrolig bra kundeservice snälla Och venlige Läs mer
  • 2019-01-26

Nils Cader skrev om Toni&Guy
    Alltid klippt bra, nöjd varje gång. Läs mer
  • 2019-01-22

Jennifer R skrev om Toni&Guy
    Så härligt att komma till er, superproffsig och vänlig tjej som klippte (Linda). Jag har inte varit hos frisören på väldigt länge då jag fått håret förstört tidigare och va nästan lite rädd för frisörbesök men nu ser jag istället fram emot nästa gång jag ska komma till er! Läs mer
  • 2019-01-22

Nathalie A skrev om Toni&Guy
    Jag har klippt mig hos Toni & Guy från och till i nästan 5 år, jag har klippt mig hos olika personer och alla har visat utmärkt kvalité, det är något speciellt med att klippa sig hos dem. Utmärkt service både av frisörer och personal i kassa och deras arbete är otroligt professionellt. Man vet att oavsett vilken frisör man hamnar hos så kommer deg bli bra. Läs mer
  • Johanna D

2019-01-17

Johanna D skrev om Toni&Guy
    Jag gillar toni&guy starkt! Har varit kund där, hos samma frisör, sen drygt 10 år tror jag och har inga planer på att byta frisör. Klipper mig där 4-6 gånger om året och är lika nöjd vaje gång. Läs mer
  • 2019-01-15

Anna M skrev om Toni&Guy
    Jag var nöjd första gången vilket var anledningen att jag återkom. Jag kan verkligen inte klaga på bemötandet. Trevligt och proffsigt. Däremot var jag garanterat inte glad över resultatet av klippning. Läs mer
  • Malin T

2019-01-11

Malin T skrev om Toni&Guy
    Trevligt bemötande, man känner dig välkommen och klippning blir alltid bra. Tack! Läs mer
  • 2019-01-08

Marie L skrev om Toni&Guy
    Bra service vid både klippning, färgning och tvätt Läs mer
  • 2019-01-08

Dèsirèe W skrev om Toni&Guy
    Man känner sig oerhört väl omhändertagen och de verkar ärligt bry sig och göra allt de kan för att man som kund ska bli nöjd.

Jättegulliga dessutom:-)

Kan varmt rekommendera denna salong! Läs mer
  • 2019-01-03

Isabella B skrev om Toni&Guy
    Klippning och färgning.
    Otroligt bemötande och får en verkligen att känna sig välkommen och sedd.
    Lyssnar på vad man säger och har fått mig nöjd varje besök i stort sett.
    Mysig atmosfär, en känsla av lyx i vardagen. Läs mer
  • 2019-01-02

Annica S skrev om Toni&Guy
    Jag fick en engagerad oc duktig frisör som hjälpte mej att utveckla och omvandla min frisyridé till verklighet. Läs mer
  • Cecilia P

2019-01-01

Cecilia P skrev om Toni&Guy
    Duktiga och lyhörda, blir alltid bra! Läs mer
  • 2019-01-01

Martin R skrev om Toni&Guy
    Brukar klippa mig där. Väldigt bra, kanske i dyraste laget. Läs mer
  • 2018-12-20

Brita L skrev om Toni&Guy
    Jag blev klippt. Snyggt och praktiskt. Blev respekterad i mina önskemål att inte ha sprej eller annat i håret. Läs mer
  • 2018-12-20

Mats H skrev om Toni&Guy
    Bemötande och resultat är alltid mycket bra. Trevligt och mycket proffessionellt. Läs mer
  • 2018-12-18

Helena N skrev om Toni&Guy
    Klippning hos Sanaz och Amanda- superbra på klippning av kort frisyr!
    Färgning hos Amanda- även hon väldigt bra!
    Väl värt pengarna👍🏻 Läs mer
  • 2018-09-26

Rebecka L skrev om Toni&Guy
    Färg och klippning
    Bra bemötande, kompetent personal till en bra kostnad Läs mer
  • Victoria H

2018-09-17

Victoria H skrev om Toni&Guy
    Jag tycker att T&G håller riktigt hög nivå på stylisterna, jag ogillar dock att jag inte kan få färg och klipp samtidigt utan att man måste boka via telefon. Känns meckigt och onödigt. Vänder mig därför ofta till annan frisör när jag ska göra mer än bara klippa mig. Läs mer
    2018-10-05 TONI&GUY S svarar Victoria H
    Hej Victoria,
    Tack för din feedback! Vi jobbar just nu på att försöka göra bokningsprocessen smidigare för er kunder och hoppas kunna komma med nyheter inom kort.

Bästa hälsningar,
    TONI&GUY-teamet

Max L skrev om Toni&Guy
    Jag köpte en klippning och blev väldigt bra bemött.
    Jag blev väldigt trevligt mottagen
    Frisören lyssnade in mina önskemål och omsatte det til mina förutsättningar och lyckades ”skapa” den frisyr jag önskade
    Jag hade höga förväntningar och dessa uppfylldes verkligen.
    Kort och gott ett riktigt klipp! Läs mer

Ami L skrev om Toni&Guy
    Karin är Stockholms bästa frisör! Läs mer

Romana W skrev om Toni&Guy
    Alltid otroligt trevligt bemötande. Proffessionellt. Jag klipper håret hos er. Läs mer

Hornsgatan 5, 118 46 Stockholm