Trio VVS

Ring 08-92 09 89 www.triovvs.se

9 omdömen om Trio VVS

BO K
Skrev om Trio VVS

Jag valde Trio VVS som leverantör när jag köpte en ny Bosch bergvärmepump. Dessa gav mig en bra och genomtänkt offert. Kontakten med Trio var väldigt professionell med snabba svar på mina frågor. De utförde installationen hos mig utan några som helst problem. Killarna som installerade var otroligt trevliga och kunniga. Till skillnad mot flera andra aktörer som jag tog in offert från så låg Trio mycket bra till i pris men det viktigaste var ett professionellt och förtroendegivande bemötande där de lyssnade på mina önskemål....

Fasad & Interiör
4.7/5 i betyg av 65 omdömen 4.7 av 65 omdömen

Anlitade Fasad & Interiör för renovering av badrum, väldigt glada över det beslutet! Enkel kommunikation och snabb återkoppling vid funderin

Rickard L
Skrev om Trio VVS

Jag har haft med Trio VVS att göra flertalet gånger och har alltid varit nöjd. Dom är punktliga, professionella och otroligt tillmötesgående.

Daniel B
Skrev om Trio VVS

Nöjd leverar efter vad man har beställt Kom i tid Snabb service Bra återkoppling Bra bemötande

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Patrik C
Skrev om Trio VVS

Otroligt bra service, fått hjälp under kvällar som helger när ens värmepump strulat med minusgrader utomhus. Väldigt duktiga på det dom gör och rekommenderas starkt. Mvh Patrik

Alexander D
Skrev om Trio VVS

Flexibla bra grabbar med fint resultat

Köksland i Veberöd
4.8/5 i betyg av 46 omdömen 4.8 av 46 omdömen

Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök. //

Brf Skördemanne B

Renovering av avloppsrör i källare Mycket professionella, trevligt bemötande både vid upphandling, genomförande och avsyning. Faktura direkt efter utfört jobb, stort plus Bästa rekommendationer

Marcus B
Skrev om Trio VVS

Som kund är det viktigt för mig att överenskommelser hålls. Att man dyker upp på avtalad tid när jag tagit ledigt från jobb, att offert håller och gärna att jag får lite tips om framtida skötsel behov. Att det dyker upp extra jobb under arbetets gång är inte konstigt i mitt gamla hus. Att känna förtroende för de experter jag anlitar i mitt hus är ett måste. Trio VVS är nu min nya hovleverantör. Stort tack Marcus B

Danne S
Skrev om Trio VVS

Har jobbat med Trio VVS i många år och alltid blivit fantastiskt bemött.  De behandlar sina kunder och beställare med respekt och kommer alltid med bra synpunkter på utförande. Genom åren har vi arbetat mot stora som små kunder och de håller alltid samma kvalité och trevliga bemötande. Rekommenderas starkt!

Malin P
Skrev om Trio VVS

TRIOVVS har med sin breda kompetens hjälpt mig med diverse arbete när jag byggde om i mitt kök. Trevligt bemötande, kunniga hantverkare och allt blev klart i tid! Jag är otroligt nöjd med deras arbete och kan verkligen rekommendera dem till andra! Tack för all hjälp!