Trygga Tak Montage

Bolmensvägen 6, 120 50 Årsta — Visa karta

4.3 i betyg av av 20 omdömen
Varmt välkommen till Trygga Tak! I Sverige är det ett stort problem med både snö och is för många fastighetsägare. Under de senaste vintrarna har otroligt stora mängder snö och is rasat ner från tak och skadat människor. Istället för att du ska behöva hyra in folk för snöskottning går det att göra mycket i förebyggande syfte. Exempelvis kan man installera värmeanläggningar för ert tak. Vi på Trygga Tak erbjuder en heltäckande takservice. Vi kan erbjuda installationer och service för takvärmeanläggningar, utföra omläggningar av tak, montera olika typer av säkerhetsdetaljer såsom snörasskydd, tätar, reparerar alla olika sorters tak och rostskyddsmålar plåttak.

Vi jobbar hela tiden för att bygga förutsättningar så att det är tryggt på, nedanför och under taket. Dessutom jobbar vi långsiktigt för att ditt tak ska hålla under en så absolut lång tid som möjligt. Genom att sätta dig som kund i fokus och arbeta passionerat med det vi kan allra bäst, nämligen tak, kan vi hålla ditt tak säkert, tätt och hållbart för att du ska få tid över att tänka på annat. En förbättrad kvalitet på ditt tak innebär en förlängd taklivstid och en förbättrad ekonomi. Välkommen till Trygga Tak Montage!

Läs vad 20 kunder tycker om Trygga Tak Montage

• 2015-11-09

Ulf H skrev om Trygga Tak Montage
    Utmärkt
    Installation av takvärme Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Carl Oscar L

2015-10-12

Carl Oscar L skrev om Trygga Tak Montage
    Mycket professionellt bemötande och effektivt omhändertagande. Resultatet blev bra och prisvärt. Läs mer
  • 2015-10-08

Birgitta K skrev om Trygga Tak Montage
    TRygga Tak hade till uppgift att byta vårt tegeltek från 50-talet till betongplattor samt byta ut all plåt .
    Som helhet tyckte jag att detta företag var mycket service minded, trevliga och tillmötesgående. De var lätta att kontakta och hörde av sig när vi så önskade. De påpekande vi hade rättades till utan problem.
    Vi fick dock en faktura på en räntekostnad för sen inbetalning som vi inte ansåg vara korrekt eftersom arbetet inte då var avslutat . Vid detta påpekande har vi ännu inte fått någon respons. Läs mer
    2015-10-12 Marcus K svarar Birgitta K
    Hej Birgiita,
    Vi kul att ni är nöjda med takomläggningen!
    Ni har hel rätt angående räntefakturan. Det blev ett missförstånd mellan mig och Olof.
    Fakturan skall dock varit krediterad sedan länge men det verkar inte som som den kommit över till er.
    Jag fixar det!
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • 2015-09-21

Christina A skrev om Trygga Tak Montage
    Omläggning av tak på Sommarvägen 5.
    Bemötandet var utmärkt. Läs mer
  • David F

2015-09-21

David F skrev om Trygga Tak Montage
    Vi har anlitat Trygga Takmontage för montering av takvärmekabel och det har fungerat alldeles utmärkt! Bra kommunikation, snygg och bra produkt!
    /David Frykman
    VD på DM TAK AB Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • 2015-09-20

Anders G skrev om Trygga Tak Montage
    Är inte imponerad av företaget och rekommenderar dem inte. Läs mer
    2015-09-24 Marcus K svarar Anders G
    Hej Anders,
    Det var tråkigt att höra. Vilket arbete var det som du inte var helt nöjd med?
  • 2014-11-23

Gabriel E skrev om Trygga Tak Montage
    Mycket bra service och kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt och höll hög kvalitet. Prisnivån var rimlig. Trygga Tak rekommenderas varmt. Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • 2014-10-21

Mats E skrev om Trygga Tak Montage
    Efter en gedigen upphandling valde vi Trygg Tak för vinterunderhåll av taken i vår fastighet. De hjälpte även till att planera och installera värmeslingor. Bra bemötande och kunskap. Rekommenderas. Läs mer
  • 2014-10-19

Lars P skrev om Trygga Tak Montage
    Installation av värmekablar i stuprör och hängrännor samt uppföljning Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2014-10-18

Anna S skrev om Trygga Tak Montage
    Rimligt pris, kompetent företag. Vi är nöjda med utfört arbete. Läs mer
  • 2014-10-15

Hans T skrev om Trygga Tak Montage
    Bra bemötande. Vi har köpt takvärmeanläggning och snörasskydd.
    Hitills har produkter och samarbete fungerat bra och jag hoppas det ska fortsätta så ! Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • DM Tak AB

2014-10-15

DM Tak AB skrev om Trygga Tak Montage
    Otroligt bra och snabb service och levererar takvärmekabel av hög kvalite! Läs mer

Magnus U skrev om Trygga Tak Montage
    Jag kan varmt rekommendera Trygga Tak för andra kunder. Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"

Erik R skrev om Trygga Tak Montage
    De installerade takvärmeanläggning i vår brf. Bra service, snabb installation och genomgång av produkten. Professionella på alla sätt. Läs mer

Bo L skrev om Trygga Tak Montage
    Installation av värmekabel i fotrännor och stuprör. Företaget hade bästa pris, dom var trevliga samt lätta att ha att göra med. Vi fick pris på två olika fabrikat och en bra förklaring om för- och nackdelar. Snygg installation och en bra genomgång. Till vintern 14/15 blir det skarpt läge och jag hoppas att betyget håller! Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 131 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av takpannor. Vi blev mycket bra bemötta. Gjorde ett mycket bra jobb och arbetet blev klart på två veckor som dom sa. Hoppas a"
    Rickard N
  • 2014-10-12

Kristina A skrev om Trygga Tak Montage
    Vår bostadsförening lät installera en takvärmeanläggning.
    Vi blev trevligt bemötta och fick bra information om priser och utförande. Trygga Tak höll vad de lovade och anläggningen fungerar som den ska. Läs mer

Anders E skrev om Trygga Tak Montage
    Alltid ett snabbt o bra utförande av beställda arbeten trevlig o kunnig personal Läs mer
    Vikströms Bygg & Kakel AB
    4.8 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2020
    "jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen"

Mats B skrev om Trygga Tak Montage
    Vi har takskottning. Vidare har Trygga tak monterat värmeslingor i takrännor och stuprör.
    Vi är nöjda med bemötande och arbete.
    Mats Berg Ankaret 5 Läs mer

Joachim P skrev om Trygga Tak Montage
    Snabb och effektiv respons vid problem i stupröret. Läs mer
  • Sponsor
    Bygglovshjälpen.se
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!"
  • 2014-10-08

Jonas W skrev om Trygga Tak Montage
    Takmålning, elarbeten och värmeslingor i stuprör Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer