Trygga Tak Montage

4.3 i betyg av av 20 omdömen
Varmt välkommen till Trygga Tak! I Sverige är det ett stort problem med både snö och is för många fastighetsägare. Under de senaste vintrarna har otroligt stora mängder snö och is rasat ner från tak och skadat människor. Istället för att du ska behöva hyra in folk för snöskottning går det att göra mycket i förebyggande syfte. Exempelvis kan man installera värmeanläggningar för ert tak. Vi på Trygga Tak erbjuder en heltäckande takservice. Vi kan erbjuda installationer och service för takvärmeanläggningar, utföra omläggningar av tak, montera olika typer av säkerhetsdetaljer såsom snörasskydd, tätar, reparerar alla olika sorters tak och rostskyddsmålar plåttak.

Vi jobbar hela tiden för att bygga förutsättningar så att det är tryggt på, nedanför och under taket. Dessutom jobbar vi långsiktigt för att ditt tak ska hålla under en så absolut lång tid som möjligt. Genom att sätta dig som kund i fokus och arbeta passionerat med det vi kan allra bäst, nämligen tak, kan vi hålla ditt tak säkert, tätt och hållbart för att du ska få tid över att tänka på annat. En förbättrad kvalitet på ditt tak innebär en förlängd taklivstid och en förbättrad ekonomi. Välkommen till Trygga Tak Montage!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 20 kunder tycker om Trygga Tak Montage