UK Flytt och Städservice AB

UK Flytt och Städservice AB

stadservis.se
  • BadgeThreeYears
4.5

Det är mycket som ska hinnas med i livet och för att hinna med just det – att leva livet – så kan det vara en god idé att ta hjälp med städningen för att frigöra tid och energi. Välkommen att höra av dig - för en enklare vardag. Flytt & Städservice AB grundades 2020 och erbjuder städtjänster till privatpersoner såväl som till...

99 omdömen om UK Flytt och Städservice AB

Ida V
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Beställde både flytthjälp och flyttstäd. Uppskattade offerten och den hjälpsamma kontakten med personalen från start. Flytten gick smidigt och likaså städningen, personalen var tillmötesgående i mina önskemål. Rekommenderar detta företag om du ska flytta! Ett plus var också att det var prisvärt jämfört med andra företag.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ett fint omdöme Ida! 🌺 Härligt att du är nöjd med våra tjänster! Det är viktigt för oss att kunden får en trygg och positiv upplevelse hos oss - det är alltid kul att höra att vi har lyckats! 🤩✨

Åsa L
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Allting fungerade smidigt o enligt överenskommelse, och skinande rent blev det!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Åsa för att du tog dig tid att lämna detta toppbetyg! 🌺 Vårt mål är alltid att kunden ska bli nöjd och då räcker det inte med att det bara blir rent - det ska bli skinande rent! ✨😉 Kul att du är nöjd som kund hos oss!

Anna I
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Ordning och reda och alltid trevligt bemötande

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Anna för ett finfint omdöme!🌺 Även vi uppskattar den trevliga kontakt vi har med alla våra fina kunder! 🥰😁

Markus F

Väldigt prisvärt, rekommenderas.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Markus! 😊Vad kul att du blev nöjd med flyttstädningen. Du är varmt välkommen att kontakta oss om du är i behov av städhjälp framöver. 🌟

Anders S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Bra utfört jobb. Duktig personal som verkligen ser till att det blir rent.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt toppbetyg Anders! 😊 Vad kul att du är nöjd med hemstädningen. Er städerska är verkligen en stjärna som har ett öga för det lilla extra. 🌟

Linda S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Varje städtillfälle är proffsigt utfört, aldrig haft något att klaga på. Kundservicen är toppen, bra kommunikation och enkelt att avboka/boka om så skulle behövas. Lösningsorienterade, speciellt vid stora helger då den vanliga städtiden kan krocka med familjens ledigheter. Alltid trevligt bemötande, oavsett vem en pratar med, städare såsom kontorspersonal.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Linda! 😊 Vad härligt att du är nöjd med vår hemstädning och kundservice. 🤩 Vi anpassar oss alltid efter kundens behov. Det ska vara bekymmerfritt att omboka när det behövs.🌟

Alexandru A
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Mycket bra bemötande och kontakt men sämre kvalitet för städning. Det duger för priset.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Alexandru! 😊 Kul att du är nöjd med vår kundservice. ✨ Synd att du inte hörde av dig med dina synpunkter. Vi erbjuder ju 5 dagar kund nöjd garanti och åtgärdar snarast det som blivit missat.⭐

Emil N
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Höll utlovad tid och städningen var klanderfri

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Emil! 😊 Vad kul att vi gjort ännu en till kund nöjd. 🤩

Layth B
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Jätte bra städ personal Bra kundtjänst Och väldigt måna om kunden

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt omdöme Layth! 😊 Vad kul att du är nöjd med vår kundservice och hemstädning. 🤩 Återkom gärna med vad vi kan göra bättre för att få ett ännu bättre betyg nästa gång. 🌟

Martin A
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Bra pris och bra utförd service

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt omdöme Martin! 😊Kul att du blev nöjd med vår flyttstädning. Vår personal är verkligen proffs. ⭐

Bo B
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Allt vi kom överens om gjordes på ett mycket proffsigt sätt.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Bo! 😊 Vi håller det vi lovar. ✨Kul att vi har gjort dig nöjd med ditt val av städföretag. 🤩

Michael A
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Super njöd med dem. Har sammarbetat med dem i mer än 4 år. Ska försätta också.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Michael! 🤩 Vad kul att vi har levererat hög kvalitativ städning hos er. Tack för att ni väljer att fortsätta med oss! 😊

Thomas
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Bra kommunikation, bra utförd service. Använt i många år nu.

Tack för ditt omdöme Thomas! 😊 Kul att ni är nöjda kunder hos oss i flera år! ⭐

Rebecca I
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Allt funkar fint! Nöjd kund helt enkelt.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Rebecca! 😊 Vad kul att vi har gjort dig nöjd kund hos oss under flera år. ⭐ Tack för samarbetet! 🌸

Sarah L
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Vi bokade flyttstädning av dem via Offerta: Jag blev bemött väldigt bra. Det var fint och välstädat och jag hade inget att anmärka på.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Sarah! 😊 Vad kul att vi har lyckats med i alla våra punkter.🤩 Du är varmt välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med städning framöver. 🌸

Johan L
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Vi upplever att städtjänsten utförs på ett mycket bra sätt. Vi har samma person som utför jobbet varje vecka vilket är viktigt för oss. Dialogen med företaget har också varit mycket bra.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Johan! 😊 Vad kul att du är nöjd kund hos oss. För bästa städresultat har vi alltid samma städerska, förutom vid sjukdom och semester. ⭐ Återkom gärna med feedback om vad vi kan göra bättre för att få toppoäng. 🤩

Maria H
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Jag är mycket nöjd med den senaste städerskan som har kommit till mitt hem. Hon har ett väldigt trevligt bemötande, lyhörd på mina önskemål och noggrann.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Maria! 😊Din städerska är verkligen superduktig. 🤩 Vi strävar efter att leverera bästa servicen till våra kunder. ⭐⭐⭐⭐⭐

Kerstin E
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Noggranna och trevliga. Mycket nöjd med storstädningen .

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt toppbetyg Kerstin! 🤩 Vad roligt att vi har gjort dig nöjd med storstädningen ännu en gång till. 😊 Du är alltid välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp. ⭐

Johanna E
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Anlitade för flyttstäd, fungerade bra.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt omdöme Johanna! 😊 Vad kul att du blev nöjd med slutresultatet. Du är välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med städning framöver. 🌸

Marie A
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Upplevelsen med samordnaren var från första början trevlig och förtroendeingivande. Ändringar som uppkom hanterades smidigt och den delen av tjänsten är vi mycket nöjda med. Det enda är att jag vid besiktning av lägenheten, fick nedslag i båda badrummen, båda gällde väggen bakom toalettstolen. Det var dom inte värre än att jag kunde torka där själv, men kanske lite dåligt på en så uppenbar plats och så synligt. Över lag en stark fyra för samarbete, något mindre på utförandet.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ett fint omdöme Marie!🌺 Kul att du är nöjd med vår kundservice och städningen på det stora hela. 🤩 Synd att du inte hörde av dig om det som missats - i så fall hade vi kommit tillbaka för att åtgärda det. Men vi kommer såklart informera städpersonalen om detta, så att de inte kommer missa samma sak hos någon annan kund. För det är såklart viktigt att vi lämnar ett toppresultat varje gång! ✨

Christina B
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

De jobbade ihärdigt och - som jag uppfattade det - noga. Det blev fint och rent. De talade inte så bra svenska, men var vänliga. En positiv upplevelse.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Christina för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad kul att du är nöjd med vår högkvalitativa städning! 😀 Arbetsledaren kan alltid svenska eller engelska så att vi ska kunna kommunicera med kunden, men de övriga personalen vid stor/flyttstädning kan inte alltid det utan kommunicerar med arbetsledaren. Vid hemstädning däremot kan all personal svenska och/eller engelska. 😊 Återkom gärna med feedback om vad vi kan göra annorlunda för att få ett bättre betyg av dig nästa gång, det vore superschysst! 🤩

Mona W
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Mycket bra städning. Vi är supernöjda.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ett finfint omdöme Mona! 🥳 Härligt att vi ännu en gång uppnå vårt mål - 100% nöjda kunder! ✨😁

Malin S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Trevlig personal, kunniga och återkopplade efter o under städning. Kan varmt rekommendera !

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Malin för detta toppbetyg, det är alltid kul att göra våra kunder nöjda! 🤩✨ Vi är lyhörda och vet att en god kommunikation kring kundens önskemål är viktigt för att kunna leverera till kundens förväntningar, kul att du uppskattar det. 😊

Peter D
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Levererade enligt överenskommelse. Inga konstigheter alls

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Peter för att du lämnat detta fina omdöme!🤩 Kul att du är nöjd med städningen vi gjort! 😊Om du har en minut över får du gärna återkomma till oss via mejl med vad vi kan göra föra att få en femma av dig nästa gång.

Anders M
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Mycket hjälpsamma vid ombokning vilket uppskattas då vi har en speciell situation. Problem med att personalen inte pratar svenska. Städningen får en 4 av 5, jag har tydligt förklarat att vi INTE vill ha kontorsstädning, så lite extra behövs för en 5:a.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Anders för att du tog dig tid att lämna detta omdöme och för din feedback.😊 Återkom gärna till oss på info@stadservis.se med vad du önskar att vi gör annorlunda vid hemstädningen hos dig för att du ska känna dig nöjd, för det är såklart viktigt för oss att du blir helt nöjd med tjänsten vi levererar. Sedan får du gärna påminna oss om att du önskar svensktalande städerska, så kan vi ordna det till dig.😀 Allt gott! ✨

Annika H
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Seriöst och lyssnar på sina kunder! Vi är mycket nöjda.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Annicka för ett fint omdöme! 😊 För att man ska bli nöjd som kund är det viktigt att företaget lyssnar på vilka behov man har. Kul att du är nöjd och uppskattar vår service! 🤩👍

Ulrica S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Enkel kommunikation, pålitligt företag.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt omdöme Ulrica! 😊 Kul att du är nöjd som kund hos oss. Återkom gärna om du har feedback, för att höja betygen. Vi vill såklart få full pott!✨

Therese J
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Rekommenderas! Pålitliga, lätt att nå och kommunicera med. Lätt avboka och ändra städtid om det skulle behövas ex när man är bortrest.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Therese! 😊Vi vill inte ha krångel med olika knapptryck eller sitta i lång kö, när våra kunder vill kontakta oss. Vi är flexibla och enkelt att nå. ✨

Linus S

blev skitreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Schysst att du lämnat detta finfina omdöme Linus! 🥳Kuuul att det blev rent, för det är just det som är målet när vi är ute på uppdrag! 👌😎

Zorica R
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Det blev väldigt rent och snyggt! Inga problem eller konstigheter.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Zorica! 😊 Vad härligt att du blev nöjd med storstädningen. Kul att vi fått ännu en till nöjd kund. 🤩

Linda E
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

En helt okej städning och ett bra pris

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt omdöme Linda! 😊 Återkom gärna med feedback med vad vi kan göra bättre för att få ännu nöjdare kunder framöver. ⭐

Mehran W
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Bästa, trevlig personal och politliga. Bra bemötande och service.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Mehran! 😊 Vad kul att du blev nöjd med städningen och servicen hos oss. Välkommen att kontakta oss om du skulle vilja testa löpande hemstädning hos oss, för att underlätta vardagen och fokusera på andra viktiga saker. 🌸

Christer F
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Proffsigt bemötande från offert till slutfört arbete. Vi behövde få 114 m2 flyttstädat med deadline en söndag och det gick utmärkt. När de hade ca en timme kvar att jobba så ringde de. När vi kom på plats så gick arbetsledaren igenom lägenheten rum för rum tillsammans med oss och berättade vad som gjorts. Smågrejer som hittades åtgärdades direkt. Vi kommer anlita Wasastäd igen nästa gång vi behöver städhjälp.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ett utförligt omdöme Christer! 🤩 För oss är det viktigt att anpassa oss efter kundens behov. En bra genomgång kring utfört arbete med kunden skapar oss ett trygg samarbete. ⭐ Du är såklart välkommen att kontakta oss framöver. 🌸

Rejin C
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Snabba tydliga och effektivt. Anlitade dem för flyttstäd. Kort svarstid på mina frågor, prisvärt och väldigt bra städning genomförd. Rekommenderar absolut

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Rejin! 😊Vad kul att vi lyckats med i alla moment från första kontakt till slutresultat. Du är välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med städning framöver. 🌸

Henrik H
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Toppen, bra, ordentligt, punktliga, bra kommunikation

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt toppbetyg Henrik! ✨ Att ha en bra kommunikation med våra kunder och medarbetare är viktigt för oss, för att kunna lämna ett fantastisk resultat i slutändan. 🤩

Soili D
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Slutstädning av mammas lägenhet. De som städade var supertrevliga och de gjorde ett fantastiskt jobb. Rekommenderar dem varmt. Tack!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Soili! 🤩 Kul att få ännu en till nöjd kund. Tack för din rekommendation! 😊

Eva C
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Väldigt fint bemötande! Fantastiskt rent i ugn, kyl, frys, skåp, garderober, fönster mm Lite mindre bra när det gäller behandling av marmorskivor (okunskap?) och parkettgolv…

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Eva! 😊 Vad kul att du blev nöjd med städningen. Vi gör vårt bästa för att våra kunder ska känna att de fått rätt hjälp, därför erbjuder vi nöjdkundgaranti. ✨ Synd att du inte hörde av dig med dina synpunkter kring marmorskivor och parkettgolv. Personalen arbetar dagligen med flytt och storstädningar och har erfarenhet att hantera olika golvytor. 🌞

Ann-Marie F
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Ordentligt och fint städat (flyttstäd) Mycket nöjd ☺️.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt toppbetyg Ann-Marie! 🤩Vad härligt att du blev nöjd med flyttstädningen. Du är varmt välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med städning framöver! 😊

Annika Maria E
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Punktliga, noggranna och trevliga. Inget att anmärka på.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Annika! 🤩 Kul att du blev nöjd som kund hos oss. Vårt mål är att vara serviceinriktade och bemöta alla våra kunder på ett fint sätt. 😊

Cajsa T
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Flyttstädning. Helt klart värt varenda krona!!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Cajsa! ✨ Det gläder oss att få ännu en kund till nöjd. 🤩 Kvalitén på våra städningar är prisvärda! 😊

Robert L
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Flyttstäd av 84 kvm. Lätt att få tid som passade, plus för samma taxa på helger som vardagar. De hade behövt vara fler städare dock då tre timmar fick läggas till när de anlänt. De som kom gjorde dock ett utmärkt jobb förutom några få missar. Dessa kom de och åtgärdade bara två dagar efter. Tar betalt genom faktura (och inte på plats via Swish som vissa andra gör) vilket känns proffesionellt. Rekommenderas!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Robert! 😊 Vad kul att du blev nöjd med slutresultatet!✨ Vi försöker vara flexibla med bokningar enligt kundens önskemål, och planerar personal så att det blir tillräckligt med jobb. Det är viktigt för oss att kunden inspekterar städningen, vi erbjuder 5 dagar nöjd kund garanti. Fakturan skickas ut c:a 10 dagar efter slutförd städning och när garantin har löpt ut. 😊

Åsa H
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Fönster, kyl- frys och ugn och ytor (lister etc) rengjordes mycket väl. Golv var det en del kvar på, sisådär med dem. Men då jag behövde sova en natt innan flytt valde jag att dammsuga av ordentligt själv istället för att reklamera golven.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för att du lämnade ett omdöme Åsa! 😊Kul att du är nöjd på det stora hela! ✨ Eftersom vi började städa samtidigt som ni flyttade ut och det fortfarande fanns saker kvar under städningen så kan det ha påverkat resultatet - vi flyttar ju inte på några tunga saker då vi inte vill riskera att repa golven. Men synd att du inte hörde av dig, vi hade gärna kommit tillbaka och åtgärdat för att få ett toppresultat! 🌺

Kjell G
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Jättenöjd med allt hela vägen. Allt från offert till slutbesiktning. Jag har ingenting negativt att anmärka på.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ett fint omdöme Kjell! 😊 Kul att du är nöjd med våra tydliga offerter och slutresultatet. ⭐Vår personal vet precis vad som behövs för att få en godkänd slutbesiktning. 🤩

Annica F

Ingen aning då vi inte anlitat Städservice AB

Marita S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Fint bemötande! Företaget levde inte riktigt upp med det dom lovade i sin företags presentation vad gäller språkkunskaper på städerska! Köpt städning som är bra men hade önskat att vi kunde prata med städerskan som var utlovat i presentationen av företaget!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt finfina omdöme Marita! 🤩 Kul att du är nöjd med städningen. All vår personal som jobbar inom hemstädning pratar svenska och/eller engelska på varierande nivå. Det är viktigt för oss på företaget såväl som våra kunder att språket är tillräckligt bra - så att kommunikationen ska fungera. 🌺😊

Jenny L
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Duktiga och snabba städare! Bra företag att ha och göra med

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för det fina omdömet Jenny! 🤩 Vad kul att göra dig nöjd med ditt val av företag! 😊

Ann-marie L
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Välstädat och trevligt bemötande!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack Ann-Marie för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme! ✨ Härligt att du är nöjd med resultatet av städningen och trevligt att få ha dig som kund hos oss! 😊🌺

Jones S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

De var jättelätta att jobba med. Dock missade dem att städa lite varstans så jag fick be dem att kompletteringsstäda. Men det var verkligen inga problem! Städningen som gjordes var jättefin!

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt fina omdöme Jones! 😊 Vad roligt att du blev nöjd med slutresultatet.⭐ Om det är något mot förmodan som har missats så åtgärdar vi det snarast efter överenskommelse med kunden. 😊

Sven N
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Jag var nöjd med flyttstädningen

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt omdöme Sven! 😊 Vad kul att du blev nöjd, vår personal är verkligen proffs inom flyttstäd. ⭐⭐⭐⭐⭐

Tobias S
Skrev om UK Flytt och Städservice AB

Väldigt välstädat, bra kommunikation och jag fick kontrollera städningen innan de lämnade.

Svar från UK Flytt och Städservice AB

Tack för ditt finfina omdöme Tobias! 😊 Vi har Nöjd Kund-Garanti i 5dagar och lämnar alltid städgaranti på våra jobb. Det är viktigt för oss att göra våra kunder nöjda. ⭐⭐⭐