StädService AB

Det är mycket som ska hinnas med i livet och för att hinna med just det – att leva livet – så kan det vara en god idé att ta hjälp med städningen för att frigöra tid och energi. Välkommen att höra av dig - för en enklare vardag.

Städservice AB grundades 2020 och erbjuder städtjänster till privatpersoner såväl som till företag. Vi vill att våra kunder ska få kvalitativt utförd städning och känna sig trygga som kund hos oss. Därför erbjuder vi nöjd kund-garanti på våra uppdrag samt att vi är försäkrade på belopp upp till 10 miljoner kronor. Och för det goda samvetes skull så erbjuder vi goda arbetsförhållanden för vår personal och använder oss av miljövänliga produkter.

Vi erbjuder: löpande hemstädning, flyttstädning, storstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, byggstädning, slutstädning, bodstädning, trapphusstädning mm runt om i Storstockholm.

Läs vad 8 kunder tycker om StädService AB 2

2022-05-17 Verifierad kund
    Jättebra städning och bemötande!
    2022-04-26 Verifierad kund
    Bra och snabbt bemötande med tydlig kommunikation. Har levt upp till mina förväntningar med bra genomförd städning och att de anställda har kollektivavtal.
    Hej Linda,

Tack för ditt fina omdöme och kul att höra att du är nöjd med städningen hos oss!

Vänliga hälsningar
    Matilda
    Wasa städ AB
    2022-04-25 Verifierad kund
    Hon som städar hemma hos oss är ett riktigt proffs! Det är dessutom enkelt att boka om tider och de försöker alltid hitta lösningar. Känns också viktigt att de har kollektivavtal så att alla som jobbar där har schyssta villkor.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi var mycket nöjda med flyttstädningen och dom som flyttade in var också mycket nöjda.
    Trevlig bemötande allt från beställning till färdig städning.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Mycket bra utfört arbete!!
    Kan varmt rekommendera dem!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi har bra kontakt med företaget. Städningen har utförts till belåtenhet. Däremot är det synd att det är så stor omsättning på personalen.
    Hej Meta,

Tack för ditt omdöme, det hjälper oss att utvecklas och bli ännu bättre! Kul att höra att du är nöjd med städningen hos oss. Vi är medvetna om att det ni fått byta städerska något oftare än önskvärt och vi gör allt vi kan för att våra kunder ska få ha samma städerska så länge som möjligt. Men å andra sidan är det kul att er städerska valt att börja studera - vi önskar henne lycka till med det!

Allt gott!

Vänliga hälsningar
    Matilda
    Wasa städ AB
    2022-04-23 Verifierad kund
    De har gjort storstädning, städning 1-2 ggr i månaden i flera år, flyttstädning. Bra kvalitet, om vi ev haft synpunkter någon gång är det snabba och åtgärda det. Alltid bra kommunikation om vi eller de önskar ändra städdag av någon anledning. Kan varmt rekommendera dem.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Den bästa städfirman jag haft. Otroligt välstädat och dont