Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Sollentuna Upplands Motor AB

Upplands Motor AB

Kronåsvägen 2, 191 46 Sollentuna — Visa karta

Vi tror på riktigt bra service. Det gäller både dig och din bil. Vi säljer och servar Dacia, Ford, Renault, Volvo och säljer även begagnade bilar. I våra bildelsbutiker finns det mesta med anknytning till bilar. Välkommen till Upplands Motor.

Läs vad 6 kunder tycker om Upplands Motor AB

• SS-Service
    SS-Service skrev om Upplands Motor AB
    Upplands Motor + Mercedes Benz i Kista, där försäljare syslar på med bedrägeri, har lurat mig och min bekant 2 gånger när vi skulle köpa bil. Läs mer
  • Jojo skrev om Upplands Motor AB
    Duktiga mekaniker som hittar fel fort och billigt. Kunde svara snabbare i telefon. Läs mer
  • Alexander K skrev om Upplands Motor AB
    Kan rekommenderas starkt! En hög servicenivå hos dem på Mercedes-Benz och en riktigt fin anläggning. Jag ringde mitt i sommaren till en säljare, som var på semester men löste allt fjärrstyrt. Bokade enkelt upp en bil som matchade mina kriterier. Kontakten med säljaren var exceptionellt bra. Han ringde direkt när något behövdes från mig eller om leveranstiderna förändrades. Bilen levererades tidigare än sagt, vilket var ett stort plus. Återkopplingen gjordes och jag är mer än nöjd med bilen och hur allt sköttes.
    Tusen tack Lars Alricson på Mercedes i Akalla/Kista. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Upplands Motor AB
    Mycket trevlig personal som alltid hjälper till efter bästa förmåga. Nu ligger ju anläggningen rent geografiskt extremt bra till vilket höjer betyget en del. Har haft min bil på service där vid fler tillfällen och upplever att mekanikerna är kompetenta och trevliga att prata med. De ringer alltid innan de gör något utöver vad man kommit överens om och är rakt på och sakliga. Förutom att det aldrig är roligt att betala en massa pengar har jag alltid varit nöjd över resultaten. Läs mer
  • jo n skrev om Upplands Motor AB
    Mycket bra service och bemötande. Hyggliga priser. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Upplands Motor AB
    Kan rekommenderas starkt! Riktigt fin anläggning och en service nivå som verkligen inte man är van vid när det kommer till Volvoåterförsäljare. Att de sedan bjuder på lunch medan man servar bilen är inte heller fel. Supernöjd V50 ägare som nu funderar på att byta till V70.. Läs mer

Instrumentvägen 13, 12653, Hägersten