Upplands Motor AB

Kronåsvägen 2, 191 46 Sollentuna — Visa karta

4.1 i betyg av av 7 omdömen

Vi tror på riktigt bra service. Det gäller både dig och din bil. Vi säljer och servar Dacia, Ford, Renault, Volvo och säljer även begagnade bilar. I våra bildelsbutiker finns det mesta med anknytning till bilar. Välkommen till Upplands Motor.

Läs vad 7 kunder tycker om Upplands Motor AB

• 2020-05-08

Ebba Viktoria Charlotta T skrev om Upplands Motor AB
    Otroligt dålig service - håll koll när ni lämnar in er bil på däckverkstan!
    Beställde nya framdäck till Volvo V60 och då bilen skulle hämtas satt de nya däcken bak. Fram hade de satt de gamla bakdäcken, med rotationsriktningen åt fel håll... som ett skämt!!! Fick noll kompensation för besväret att behöva lämna in bilen en andra gång så att de kunde rätta sitt fel. Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 630 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • Stockholm S-Service

2018-11-07

Stockholm S-Service skrev om Upplands Motor AB
    Mercedes Benz har faxat sitt fel nu++++ Läs mer
  • 2018-02-06

Jojo skrev om Upplands Motor AB
    Duktiga mekaniker som hittar fel fort och billigt. Kunde svara snabbare i telefon. Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 301 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fantastisk bilförsäljare. Tack alla inblandade och speciellt Danijel för en sjukt smidig affär! Av er köper jag gärna bil igen."
    Nils Patrik N
  • 2017-09-19

Alexander K skrev om Upplands Motor AB
    Kan rekommenderas starkt! En hög servicenivå hos dem på Mercedes-Benz och en riktigt fin anläggning. Jag ringde mitt i sommaren till en säljare, som var på semester men löste allt fjärrstyrt. Bokade enkelt upp en bil som matchade mina kriterier. Kontakten med säljaren var exceptionellt bra. Han ringde direkt när något behövdes från mig eller om leveranstiderna förändrades. Bilen levererades tidigare än sagt, vilket var ett stort plus. Återkopplingen gjordes och jag är mer än nöjd med bilen och hur allt sköttes.
    Tusen tack Lars Alricson på Mercedes i Akalla/Kista. Läs mer
  • Mikael E

2011-03-14

Mikael E skrev om Upplands Motor AB
    Mycket trevlig personal som alltid hjälper till efter bästa förmåga. Nu ligger ju anläggningen rent geografiskt extremt bra till vilket höjer betyget en del. Har haft min bil på service där vid fler tillfällen och upplever att mekanikerna är kompetenta och trevliga att prata med. De ringer alltid innan de gör något utöver vad man kommit överens om och är rakt på och sakliga. Förutom att det aldrig är roligt att betala en massa pengar har jag alltid varit nöjd över resultaten. Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 613 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2010-12-02

jo n skrev om Upplands Motor AB
    Mycket bra service och bemötande. Hyggliga priser. Läs mer
  • Johan W

2010-09-03

Johan W skrev om Upplands Motor AB
    Kan rekommenderas starkt! Riktigt fin anläggning och en service nivå som verkligen inte man är van vid när det kommer till Volvoåterförsäljare. Att de sedan bjuder på lunch medan man servar bilen är inte heller fel. Supernöjd V50 ägare som nu funderar på att byta till V70.. Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 838 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte två bilar. Blev bemött på ett superbra och professionellt sätt. De är hjälpsamma och trovärdiga i sin profession. Jag ska köpa min"

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Upplands Motor AB:

Stian G Stian G tycker:
“Jag köpte en Audi. Hjälpsam pe...” Läs mer
2nd Motors AB (4.6km)
AutoSaldo AB (4.7km)
Davos Car AB (4.7km)
MTO Bilcenter (4.8km)
Melinas Bilar (5.2km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte