Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Sollentuna Upplands Motor AB

Upplands Motor AB

Kronåsvägen 2, 191 46 Sollentuna — Visa karta

Vi tror på riktigt bra service. Det gäller både dig och din bil. Vi säljer och servar Dacia, Ford, Renault, Volvo och säljer även begagnade bilar. I våra bildelsbutiker finns det mesta med anknytning till bilar. Välkommen till Upplands Motor.
Metallvägen 12, 19572, Rosersberg
Arbetsbil Stockholm AB
Kenneth Jansson Frakt AB:
Med Jakob är det aldrig några problem.

Försäljare av begagnade bilar nära Upplands Motor AB:

Veddestavägen 2, JÄRFÄLLA
Välkommen till Riddermark Bil i Järfälla. Här hjälper vi dig med avyttring av ti... Läs mer ›
Bengt-Olof H:
Köpte min andra bil av Vincent i Järfälla , om du vill handla av en serviceinriktad ärlig och otroligt kunnig säljare, då ska du åka och han...

SPJUTVÄGEN 5 C, Järfälla
Självklart tar vi er bil som inbyte! Läs mer ›
Daniel n:
Sålde bilen till Melinas bilar, allt hanterades proffesionellt och seriöst. Kan verkligen rekommendera denna bilhandlare!

Siktgatan 3A, VÄLLINGBY
Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär! Läs mer ›
Örn K:
Andra bilaffären för oss hos Familjebil-Centeroch vi är jättenöjd,vi rekommenderar för en trygg affär.

Tornväktargränd 10, Bromma
Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma... Läs mer ›
Almedina A:
Köpte min första bil av BM Car. Mycket nöjd med servicen och det trevliga bemötande!

Läs vad 3 kunder tycker om Upplands Motor AB

• Mikael E
    Mikael E skrev om Upplands Motor AB
    Mycket trevlig personal som alltid hjälper till efter bästa förmåga. Nu ligger ju anläggningen rent geografiskt extremt bra till vilket höjer betyget en del. Har haft min bil på service där vid fler tillfällen och upplever att mekanikerna är kompetenta och trevliga att prata med. De ringer alltid innan de gör något utöver vad man kommit överens om och är rakt på och sakliga. Förutom att det aldrig är roligt att betala en massa pengar har jag alltid varit nöjd över resultaten.
  • jo n
    jo n skrev om Upplands Motor AB
    Mycket bra service och bemötande. Hyggliga priser.
  • Johan W
    Johan W skrev om Upplands Motor AB
    Kan rekommenderas starkt! Riktigt fin anläggning och en service nivå som verkligen inte man är van vid när det kommer till Volvoåterförsäljare. Att de sedan bjuder på lunch medan man servar bilen är inte heller fel. Supernöjd V50 ägare som nu funderar på att byta till V70..

Kronåsvägen 2, 191 46 Sollentuna