Alla kategorier Mäklare Östergötland Norrköping Våningen & Villan Våningen & Villan Norrköping

Våningen & Villan Norrköping

Drottninggatan 4, 602 24 Norrköping — Visa karta

Våningen & Villan har sedan starten 1998 blivit en marknadsledande fastighetsmäklare i Malmö och sydvästra Skåne. Nu finns vi även i Norrköping!

Här arbetar erfarna mäklare som känner Norrköping väl. Vår kontorschef är Roger Buske, som bl.a. utmärkts till "årets mäklare" här i Norrköping och vi är säkra på att både köpare och säljare är i trygga händer hos oss på Våningen & Villan.

Vårt mål är att säljprocessen ska bli så enkel och bekymmersfri som möjligt för dig och vi strävar efter att göra varje affär så lyckad som möjligt. Därför ingår alltid två extra tjänster, utöver vår traditionella tjänst, när du säljer med oss. Vill du lägga lite extra krut på fotografering och visning eller kanske väljer du riktad digital marknadsföring? Du väljer, vi säljer - det är vår filosofi.

Välkommen in med dina funderingar kring bostad och boende i Norrköping med omnejd!

Läs vad 10 kunder tycker om Våningen & Villan Norrköping

• Gunnel N
    Gunnel N skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Sålt en liten tvårumslägenhet i behov av renovering.

Trevlig, lätt att ha att göra med,

Diskussion angående rimligt utgångspris helt ok.

Snabbt jobbat så snart jag själv fått ny bostad.

Positivt då jag själv saknar erfarenhet i bostadsaffärer. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Roger var trevlig och korrekt i sitt bemötande och tog sig tid att följa upp de frågor vi hade om objektet. Affären genomfördes på ett smidigt och bra sätt där vi som köpare kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2018-03-23 Roger B svarar Erik H
    Tack för de orden Erik. Hoppas ni får det fantastiskt där ute!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Mycket lyhörd och engagerad och väldigt mån om att skulle bli perfekt. Ställde upp till 100% när som helst. Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-03-22 Roger B svarar Birgitta L
    Tack för din rekommendation Birgitta, den uppskattas!
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Han var lyhörd och lyssnade på vad vi tyckte och hur vi ville att försäljningen skulle vara. Läs mer
    2018-03-22 Roger B svarar Håkan Å
    Tack för din rekommendation Håkan! Återkommande kunder som du är mycket uppskattat!
  • Johnny R
    Johnny R skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    kunnig, tillmötesgående och med glimten i ögat Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Mycket professionell kunnig förtroendeingivande
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Roger Buske
    Gunilla och Stefan Schönbeck Läs mer
  • Tove C
    Tove C skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Roger upplevdes som noggrann, kunnig och intresserad. Roger var tydlig och ingav snabbt ett förtroende. Han kom med konkret tips och råd under processen och som jag förstod på köparen efteråt var denna också väldigt nöjd med Roger. Det gör mig glad att veta att Roger är professionell gentemot båda parter för det ligger i hans uppdrag. Inte enbart vara med säljaren utan där har mäklare ett uppdrag som är otroligt viktigt. Jag upplever att Roger sticker ut och förankrar rollen som mäklare på ett unikt och proffsigt sätt. Hade velat att han sålde eventuella framtida objekt och hopppas på att möta honom som köpare också. Läs mer
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Noggrann från början med längre hembesök och strukturerad för hur arbetsplanen kunde se ut. Positiv och glad. Läs mer
  • Mogens Östergaard H
    Mogens Östergaard H skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Roger Buske klarede, hvad 2 andre mæglere ikke kunne klare. Han solgte mit hus på kort tid og endda til en pris, som var højere end forventet.
    Jeg har været meget tilfreds med Rogers håndtering af hele salgsarbejdet. Professionelt og dygtigt arbejde gennem hele forløbet. Läs mer
  • Conny J
    Conny J skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Norrköping
    Roger Buske och Våningen & Villan i Nyköping gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vårt hus i Nyköping. Bra bemötande och professionell attityd. Dessutom rekord i området och allt klart innan första visning. Bra jobbat! Läs mer

Drottninggatan 4, 602 24 Norrköping