Våningen & Villan Norrköping

Våningen & Villan Norrköping

Våningen & Villan har sedan starten 1998 blivit en marknadsledande fastighetsmäklare i Malmö och sydvästra Skåne. Nu finns vi även i Norrköping!

Vårt mål är att säljprocessen ska bli så enkel och bekymmersfri som möjligt för dig och vi strävar efter att göra varje affär så lyckad som möjligt. Därför ingår alltid två extra tjänster, utöver vår traditionella tjänst, när du säljer med oss. Vill du lägga lite extra krut på fotografering och visning eller kanske väljer du riktad digital marknadsföring? Du väljer, vi säljer - det är vår filosofi.

Välkommen in med dina funderingar kring bostad och boende i Norrköping med omnejd!

Läs vad 50 kunder tycker om Våningen & Villan Norrköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    • Beckershov
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mäklaren har varit super trevlig och hjälpsam, detta är min första bostad och han har verkligen varit med på varje steg och hjälpt till med alla små detaljer jag haft svårt med.
    Toppen mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Ivinger en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-09-04 Verifierad kund
    Lättsam att att göra med. Glad och positiv. Kunnig ställer inte för höga förväntningar. Har både ett säljare och köpare perspektiv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-09-02 Verifierad kund
    Felix var mycket tillmötesgående och flexibel han hade snabb återkoppling när jag hade frågor kring mitt husköp.
    Min personliga känsla var proffsig tydlig och engagerad i just mig som köpare.
    Nu ser jag fram emot att Felix säljer min lägenhet 🙏🏻
    Malin
  • sålde sitt hus med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-09-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig o målinriktad mäklare. Mycket lyhörd.
    Snabb o bra info under hela processen.
    Toppen mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Ivinger en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-09-01 Verifierad kund
    - Personligt bemötande
    - Kompetent och insatt/påläst
    - Lätt att kommunicera med
    - Tillgänglig
    2022-08-30 Verifierad kund
    Kunnig och väldigt trevlig mäklare! Tog reda på alla frågor snabbt. Jag skulle verkligen rekommendera Felix till andra!
    2022-08-30 Verifierad kund
    Allt har fungerat enl skolboken och snabbt!
    2022-08-30 Verifierad kund
    En sympatisk person. Inte påstridig. Saklig. Han gjorde ett bra jobb med hela försäljningen. Han uppnådde förväntat resultat. Kan absolut rekommendera Felix.
    2022-08-25 Verifierad kund
    he was very kind and help me so much
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    • Finspång
    2022-08-24 Verifierad kund
    Jag fann Felix väldigt lätt sam att prata med och han fanns alltid tillgänglig när man hade frågor, och gav goda tips kring hur man skulle tänka kring snabba lösningar kring visning och fotografering av lägenheten. Samt väl påläst när det kom till föreningen och tidigare försäljningar inom området.
  • köpte sin stuga med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-08-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande ordningsam lätt att prata med.allt gick jättebra 😄
  • sålde sin stuga med hjälp av Felix Åhlén en del av Våningen & Villan Norrköping
    Trevligt och kunnigt

Förväntningar: Många spekulanter,bra pris och snabb affär

Felix är klok, ödmjuk, förtroendeskapande, lättsam.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Vi fastnade för Felix Åhlén därför att han var omedelbar och trygg i kontakten.
    Han var kunnig och noggrann och höll oss informerade underhand, inte för mycket, inte för lite.
    Han var inte rädd för besvär med extra visningar.
    Vi är mycket nöjda från första momentet till det sista.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande alla våra förväntningar vad bra vi är mycket nöjda med allt
    • Finspång
    2022-08-15 Verifierad kund
    Väldigt snabb och lättsam affär. Tydlig information och om jag hade några frågetecken så dröjde det inte innan jag fick dessa besvarade. Mäklaren var väldigt hjälpsam under hela processen och lät mig ta den tid jag behövde vid de olika momenten.
  • sålde sin stuga med hjälp av Emma Ivinger en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-07-19 Verifierad kund
    Emma gavoss ett mycket vänligt, personlig och proffsigt bemötande. Hon läste av oss och våra önskemål och lotsade oss skickligt genom försäljningsprocessen. När vi hade frågor kunde vi få svar och kontakt omgående. Vi är väldigt nöjda med resultatet!
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Ivinger en del av Våningen & Villan Norrköping
    2022-07-16 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta av Emma & känt oss trygga med henne som mäklare från första mötet/intryck till köp av fastighet. Proffsig & trevlig rakt igenom!
    2022-07-04 Verifierad kund
    Han har uppfyllt allt vi hade förväntat oss.
    Trevlig,rak o ärlig inte så säljlig.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jag upplever Felix som en inlyssnande person med fullt fokus på att det ska bli bra för alla parter i processen.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Trevligt och avslappnat bemötande. Snabb och tydlig kommunikation. Tipsade mig avgörande alternativ/ upplägg som hjälpte mig att gå vidare med intresseanmälan.
  • Maria L
    • Oxelbergen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Felix är superb, smidig, effektiv och trevlig!
    Högsta betyg från mig.
    Tack Maria!
    Det värmer när man får fina ord från en så trevlig säljare :)
    Felix Åhlén
    • Oxelbergen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Riktigt smidigt köp av bostadsrätten.
    Smidigt när man har trevliga och bra köpare/säljare! All lycka till i nya bostaden! Felix Åhlén
    • Västervik
    2022-06-21 Verifierad kund
    Felix gav ett trevligt bemötande och han är duktig på det han gör.
    Han uppfyllde våra förväntningar perfekt .
    Vi är supernöjda med honom som mäklare.
    Tack Camilla,
    Var en fröjd att hjälpa er med försäljningen :)
    Felix Åhlén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ivinger en del av Våningen & Villan Norrköping
    • Öster
    2022-05-29 Verifierad kund
    Glatt och profesionellt bemötande. Jag kände en trygghet i Emmas kännedom om branschen och litade på hennes värdering. Allt gick planenligt och trots att det är osäkra tider så lade hon ut lägenheten på rätt nivå prismässigt och säkrade en bra försäljning så jag är mycket tacksam. Jag rekommenderar gärna Våningen & Villan som mäklare!
    • Ljusfallshammar
    2022-05-16 Verifierad kund
    Allt bara bra , Emma är mycket trevlig och duktig som mäklare
    • Kimstad
    2022-05-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig inom sitt yrke!
    • Nyhem
    2022-05-14 Verifierad kund
    Felix gav oss ett tryggt seriöst intryck vid första mötet. Snabb på att ge respons och kunnig i området. Felix har en fin balans mellan att vara personlig och professionell vilket gör att han känns jordnära och trovärdig i sin yrkesroll som mäklare.
    • Nyhem
    2022-05-14 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av en mycket trevlig, social och kunnig mäklare. Han hade redan vid första mötet en färdig bra plan för försäljningen. Han var snabb och effektiv på att ta in alla uppgifter som behövdes. Vi kände stort förtroende för honom. Han var mycket noggrann och till stor hjälp inför fotografering och visning. Allt gick snabbare och bättre än väntat. Vi är mycket nöjda! 👍😊👍
    • Ektorp
    2022-04-12 Verifierad kund
    Emma gav ett professionellt bemötande. Kunnig, engagerad och bra på återkoppling. Mycket bra service.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Blev bemött jättebra av mäklaren, han var väldigt tydlig och kunde svara på alla mina frågor, han svarade väldigt snabbt när jag mailade.

Jag hade inte direkt några förväntningar, men han var väldigt bra, som jag skrev där uppe, han var tydlig och svarade på allt, även berättade saker jag inte tänkte på att fråga

Sammanfattning: Jag är jättenöjd att jag fick honom som mäklare, han är snabb på att svara, bra på att förklara och beskriva.
    Tack så himla mycket Eric, det värmer :) Felix Åhlén
    • 2:a
    • 75.0 m²
    • Centralt/Strömmen
    2020-06-18 Verifierad kund
    Riktigt bra service och trevligt bemötande
    • 3:a
    • 86.0 m²
    2020-06-13 Verifierad kund
    Sålde vår bostadsrätt och kan varmt rekommendera Dino Fikic på Våningen och Villan. Hela processen kändes trygg. Dino var engagerad och tillgänglig. Precis en sådan mäklare man kan önska sig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Våningen & Villan Norrköping
    • 37.5 m²
    2020-06-06 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet på Nelinsgatan. Väldigt nöjd med hur jag blev bemött av mäklaren Dino. Mäklaren var väl förberedd och kunde svara på samtliga frågor!
  • sålde en tomt med hjälp av Våningen & Villan Norrköping
    2020-05-05 Verifierad kund
    Thanks arton very kind and clever
    • 33.5 m²
    2020-04-28 Verifierad kund
    Sålt bostadsrätt.
    Johannes är en väldigt professionell och tillmötesgående mäklare. Är väldigt snabb på återkoppling och inger ett väldigt gott förtroende.
    Han åtar sig försäljningen på störst allvar och ger förslag samt idéer. Bra och tydlig kommunikation hela vägen.

Super mäklare!!
    • 3:a
    • 78.0 m²
    2020-04-26 Verifierad kund
    Dino på Våningen och Villan hjälpte oss i försäljningen av vår lägenhet. Han var professionell och drivande. Någon jag varmt kan rekommendera. Han fick lägenheten såld till högre pris än vi väntat oss!
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Björkalund/Södra Vrinnevi
    2020-03-22 Verifierad kund
    Min mäklare var Johannes cakar , duktig , smart , kände mig trygg när jag samarbetade med honom
    • 33.0 m²
    • Haga
    2020-03-19 Verifierad kund
    Sålt en lägenhet
    Är mycket nöjd med allt.
    Allt har varit till belåtenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Våningen & Villan Norrköping
    2018-10-27 Verifierad kund
    Jag sålde med hjälp av Roger min villa som ligger i en mindre ort i Södermanland. Med superbt arbete och tips av Roger gick försäljningen av min villa över förväntan. Jag ger Roger mina bästa rekommenderationer till den som söker en mycket kunnig och driven mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Våningen & Villan Norrköping
    2018-10-25 Verifierad kund
    Jag har köpt en fantastisk villa i Bettna.

I mitt motstånd gjorde meklare professionellt jobb.
    2018-05-20 Verifierad kund
    Sålt en liten tvårumslägenhet i behov av renovering.

Trevlig, lätt att ha att göra med,

Diskussion angående rimligt utgångspris helt ok.

Snabbt jobbat så snart jag själv fått ny bostad.

Positivt då jag själv saknar erfarenhet i bostadsaffärer.
    2018-03-23 Verifierad kund
    Roger var trevlig och korrekt i sitt bemötande och tog sig tid att följa upp de frågor vi hade om objektet. Affären genomfördes på ett smidigt och bra sätt där vi som köpare kände oss trygga genom hela processen.
    Tack för de orden Erik. Hoppas ni får det fantastiskt där ute! Våningen & Villan Norrköping
    2018-03-22 Verifierad kund
    Mycket lyhörd och engagerad och väldigt mån om att skulle bli perfekt. Ställde upp till 100% när som helst. Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Kan varmt rekommenderas.
    Tack för din rekommendation Birgitta, den uppskattas! Våningen & Villan Norrköping
    2017-12-10 Verifierad kund
    Han var lyhörd och lyssnade på vad vi tyckte och hur vi ville att försäljningen skulle vara.
    Tack för din rekommendation Håkan! Återkommande kunder som du är mycket uppskattat! Våningen & Villan Norrköping
    2017-12-10 Verifierad kund
    kunnig, tillmötesgående och med glimten i ögat
    2017-10-27 Verifierad kund
    Mycket professionell kunnig förtroendeingivande
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Roger Buske
    Gunilla och Stefan Schönbeck
    2017-10-23 Verifierad kund
    Roger upplevdes som noggrann, kunnig och intresserad. Roger var tydlig och ingav snabbt ett förtroende. Han kom med konkret tips och råd under processen och som jag förstod på köparen efteråt var denna också väldigt nöjd med Roger. Det gör mig glad att veta att Roger är professionell gentemot båda parter för det ligger i hans uppdrag. Inte enbart vara med säljaren utan där har mäklare ett uppdrag som är otroligt viktigt. Jag upplever att Roger sticker ut och förankrar rollen som mäklare på ett unikt och proffsigt sätt. Hade velat att han sålde eventuella framtida objekt och hopppas på att möta honom som köpare också.
    2017-10-23 Verifierad kund
    Noggrann från början med längre hembesök och strukturerad för hur arbetsplanen kunde se ut. Positiv och glad.
    2017-10-23 Verifierad kund
    Roger Buske klarede, hvad 2 andre mæglere ikke kunne klare. Han solgte mit hus på kort tid og endda til en pris, som var højere end forventet.
    Jeg har været meget tilfreds med Rogers håndtering af hele salgsarbejdet. Professionelt og dygtigt arbejde gennem hele forløbet.
  • Conny J
    skrev om Våningen & Villan Norrköping
    2017-10-23 Verifierad kund
    Roger Buske och Våningen & Villan i Nyköping gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vårt hus i Nyköping. Bra bemötande och professionell attityd. Dessutom rekord i området och allt klart innan första visning. Bra jobbat!