Croisette Norrköping

Croisette Norrköping

En del av Croisette croisette.se
  • BadgeThreeYears

Är du på jakt efter en mäklare i Norrköping som vill göra säljprocessen så enkel och bekymmersfri som möjligt för dig? Vi på Croisette Norrköping strävar efter att göra varje affär så lyckad som möjligt. Därför ingår alltid två extra tjänster, utöver vår traditionella tjänst, när du säljer med oss. Vill du lägga lite extra...

100 omdömen om Croisette Norrköping

Sedan starten hos Reco 2017

Krister G
Norr

Hej Jag blev bemött av Felix på lugnt och tryggt sätt och han informerade mig bra om hur försäljningen skulle gå till.

Senada K
Beckershov

jätte trevlig kille, tiillgänglig när som helst ,ärlig och kunig kille

Josephine Cecilia Elisabeth K
Skärblacka

Felix är en trevlig, proffsig och engagerad mäklare som sålde vårt hus extremt snabbt och smidigt. Rätt person på rätt plats :)

Josephine Cecilia Elisabeth K
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Åhlén en del av Croisette Norrköping

Fantastisk mäklare med stor kunskap kring fastigheten vi köpte. Trevlig, proffsig och engagerad. Vi är jättenöjda!

Katarina R
Beckershov

Jag uppfattade Felix som trevlig och äkta.

Roberth J
Skärblacka

Väldigt trevlig mäklare. Tog emot oss på visningen och fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor. Vi hade inte några speciella förväntningar men han gav oss en väldigt bra service både i bostaden och även efteråt. Lätt att få tag i efter visning när vi hade frågor. Väldigt hjälpsam i hela processen! Skulle absolut rekommendera Felix till mina vänner och kommer även kontakta Felix OM vi skulle sälja igen.

Paul K
Skärblacka

Huset sålt på en vecka, det är väl det som räknas:P

Matilda S
Skärblacka

Väldigt trevlig mäklare! Lätt att få tag på och en bra förmedlare mellan säljare och köpare.

Kristoffer H
Kneippen Syd

Mycket trevlig och bra mäklare!

Kristian K
Krokek

Trevlig och bekväm kille. Verkar påläst och förtroendeingivande i sitt jobb.

Micael J
Centralt

Trevligt bemötande och enkel att ha att göra med. Kommunikationen var både snabb och tydlig vilket uppskattades. Vi hade inga problerm alls med Felix utan fick den service vi ville ha.

Rijad T
Eneby

Jätte bra mäklare trevlig, kunnig, tydlig.

Stefan S
Norr

Trevlig, hjälpsam och kompetent.

Heroine S
Centralt

He was well communicating! I can recommend him as he was very flexible and very patient!

Kerstin Margareta B

Vingåker

Rak ärligt hjälpsam förstående Flexibel

Kerstin Britt-Marie H
Sålde en tomt med hjälp av Felix Åhlén en del av Croisette Norrköping

Mycket bra bemötande. Rak, snabb och bra information. Han levde klart upp till mina förväntningar. Jag ser fram mot den sista delen när affären slutligen görs upp och hoppas det sker på samma proffsiga sätt.

Emina Z
Norr

Bra Samarbete, engagerad I att leta köpare Informerar om hur marknaden ser ut Förslag om Läg. Pris Charmig

Caroline G
Öster

Driven, kompetent och trevlig! Rekommenderas verkligen om du vill ha bästa chansen att få ett bra pris för din bostad och känna dig trygg genom hela försäljningsprocessen!

Marcus Anders S
Kvarsebo

Han fixade allt, gick helt smärtfritt för mig.

Nils S
Sandtorp

Bra bemötande, levde upp till förväntningarna och precis lagom mycket säljande! Tack för hjälpen Felix!

Agneta S
Kvarsebo

Felix var väldigt trevlig och hjälpsam med ett personligt bemötande. Påläst om objektet och kollade direkt upp de av mina frågor som han inte hade koll på. Han var kunnig i alla frågor kring avtalsskrivningen och jag kände mig trygg att göra stora affärer med hjälp av honom. Jag kan varmt rekommendera Felix som mäklare i husaffärer!

Stina N
Kimstad

Positiv, pålitlig, handlingskraftig, lösningsfokuserad, lättillgänglig och har en otrolig kundservice. Jag är jättenöjd med allt från start till slut! Kände mig helt trygg i hela processen och jätteskönt att inte själv behöva driva eller ha koll, precis så jag ville ha det.

Susanne B
Rambodal

Mycket kunnig mäklare.Mycket tillmötesgående och gjorde sitt bästa och lite till för kunden,Vi är mycket nöjda med Felix och kan varmt rekommendera er samt Felix❤️

Carl-Inge B
Rambodal

Kunnig och hjälpsam bra kontakter med presumtiva köpare

Britinger Elisabeth T
Sålde sin stuga med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Kolmården

Mycket positiv och kunnig, bra kommunikation lätt att nå, trygg processledare.

Dzelil B
Sålde sin stuga med hjälp av Felix Åhlén en del av Croisette Norrköping
Gamla Ö

bra säljare!!! tack för ditt professionella arbete som fastighetsmäklare!

Svante O
Centralt

Allt har varit supers smidigt. Svarar snabbt på frågor och sms dessutom väldigt trevlig och professionell. Jag jobbar gärna med Felix om jag någon gång kommer att sälja en lägenhet

Lisa A
Haga

Bra och trevligt bemötande. Allt har fungerat exemplariskt. Har ingenting att klaga på.

Robin G
Haga

Det bästa med felix är hur lugn, trygg och genuin han är. Man kan slappna av helt i hans närvaro, det är nog det som gör honom så duktig på sitt jobb. Allt var jättebra :D

Josef M
Centralt

Väldigt trevlig person och får allt att fungera smidigt.

Emil M
Haga

Hade en mäklare innnan som inte lyckades sälja lägenheten o ville bara få lägenheten såld då jag redan hade ett till boende i en annan stad så då kontakta jag våningen & villan istället och dom lyckades få lägenheten såld inom en veckan, otroligt nöjd!

Eva P
Sålde sin stuga med hjälp av Emma Ivinger en del av Croisette Norrköping
Gryt

Jag blev väl bemött av mäklaren. Hon har varit tillmötesgående och hjälpt mig med mina ftågor. Mina förväntningar var att få huset sålt till våren och det blev så.

Fredrik J
Haga

Helnöjd med Felix! Som förstagångssäljare blev jag väldigt bra vägledd genom alla säljandets faser. Jag hade många frågor och Felix gjorde alltid tid för att snabbt svara på de och hjälpa mig. Allt gick smidigt från början till slut med säljandet. Vi hade ett bra snack och planering vid värderingen av bostaden och hela processen därefter med säljandet gick så som vi hade hoppats.

Fredrik J
Centralt

Helnöjd med Felix! Som förstagångsköpare blev jag väldigt bra vägledd genom alla köpets faser. Felix upplevs som en jordnära person som är väldigt lätt och trevlig att ha att göra med. Köpet gick smidigt från början till slut, bra kommunination och gjorde alltid tid för mig när jag hade frågor.

Per A
Valla

Mycket bra som man vill bli bemött Levde helt upp till som vi hade av honom efter de kontakter vi hade haft på telefon Mycket kunnig om bostad och andra faciliteter som han visade oss

Charlotta B
Klockartorpet

Felix är en otroligt hängiven och ambitiös mäklare som sätter kunden i fokus och brinner för sitt jobb. Han lyssnade in vad vi hade för förväntningar, höll hela tiden kontakt med oss under hela processen och visade på ett tydligt sätt att han verkligen ville uppfylla våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Felix som Mäklare!

Lejla C
Centralt

Bra och professionellt bemötande, rekommenderar starkt☺️

Ali H
Klockartorpet

He is really helpful and friendly and can handle the situation very well

Patrik B
Klockartorpet

En varm och inlyssnande person som med stor proffsighet förmedlade vår bostad. Felix var engagerad från första mötet tills att affären avslutades.

Merisa D
Åby

Jätteduktig mäklare, professionell! Vi blev bemötta på bra sätt, svarar jättesnabbt vid frågor och funderingar. Skulle rekommendera honom till andra.

Majid S
Centralt

If you have a property to sell Flix is your guy, he is professional, realistic and honest with good social skills, you have to be lucky to get him as your agent, I was lucky, thank you Flix :)

Anette M
Svärtinge

Bra bemötande, bra service och lätt att få kontakt med och bra återkoppling

Gustav L
Sålde sin stuga med hjälp av Felix Åhlén en del av Croisette Norrköping

Snabba svar, hög tillgänglighet. mäklaren lyckades med försäljning i tufft klimat.

Alin A
Eneby

Super trevligt och proffesionellt bemötande. Super snabb hantering och försäljning av bostaden. Massa +++++, rekommenderar!

Joel K
Norr

Felix hjälpte mig med mitt första lägenhetsköp. Han var väldigt trevlig, snabb på återkoppling och flexibel kring visningarna. Seriös och tydlig med bra svar på mina frågor. Allt gick smidigt, finns inget att klaga på :) 5/5

Malin A
Norr

Felix har under hela försäljningsprocessen av min lägenhet hållt humöret uppe och alltid varit positiv. Väldigt professionell , engagerad var alert med visningar och privata visningar som resulterade i en mycket god försäljning i dessa tider. Rekommenderar er verkligen att använda Felix . Ni kommer inte bli besvikna.

Jonathan Ö
Söder

Otroligt bra bemötande. Driven och ödmjuk mäklare som lyssnar in dig som kund. Felix gav ett bra intryck kring förväntat pris, vi landade på den summa vi diskuterade vid första möte när kontraktet väl var skrivet. En stor trygghet i en skakig marknad med en mäklare som vi känner 100% tillförlit till.

Erik N

Supertrevlig, lyhörd, kunnig kille

Freja T
Söder

Felix har känts så självklar i säljprocessen av vår lägenhet. Tillgänglig, genuin och personlig i sitt sätt att vara. Också väldigt proffsig och seriös. Vi är mer än nöjda med vårat val av mäklare!