Våningen & Villan Norrköping

Drottninggatan 4, 602 24 Norrköping — Visa karta

5.0 i betyg av av 20 omdömen
Våningen & Villan har sedan starten 1998 blivit en marknadsledande fastighetsmäklare i Malmö och sydvästra Skåne. Nu finns vi även i Norrköping!

Vårt mål är att säljprocessen ska bli så enkel och bekymmersfri som möjligt för dig och vi strävar efter att göra varje affär så lyckad som möjligt. Därför ingår alltid två extra tjänster, utöver vår traditionella tjänst, när du säljer med oss. Vill du lägga lite extra krut på fotografering och visning eller kanske väljer du riktad digital marknadsföring? Du väljer, vi säljer - det är vår filosofi.

Välkommen in med dina funderingar kring bostad och boende i Norrköping med omnejd!

Läs vad 20 kunder tycker om Våningen & Villan Norrköping

• 2020-06-18

Cecilia S skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Riktigt bra service och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-06-13

Susanna S skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Sålde vår bostadsrätt och kan varmt rekommendera Dino Fikic på Våningen och Villan. Hela processen kändes trygg. Dino var engagerad och tillgänglig. Precis en sådan mäklare man kan önska sig! Läs mer
  • 2020-06-06

Andre C skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Köpte en lägenhet på Nelinsgatan. Väldigt nöjd med hur jag blev bemött av mäklaren Dino. Mäklaren var väl förberedd och kunde svara på samtliga frågor! Läs mer
  • 2020-05-05

Wasim K skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Thanks arton very kind and clever Läs mer
  • 2020-04-28

Dbo Efter Assar G skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Sålt bostadsrätt.
    Johannes är en väldigt professionell och tillmötesgående mäklare. Är väldigt snabb på återkoppling och inger ett väldigt gott förtroende.
    Han åtar sig försäljningen på störst allvar och ger förslag samt idéer. Bra och tydlig kommunikation hela vägen.

Super mäklare!! Läs mer
  • 2020-04-26

Martin S skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Dino på Våningen och Villan hjälpte oss i försäljningen av vår lägenhet. Han var professionell och drivande. Någon jag varmt kan rekommendera. Han fick lägenheten såld till högre pris än vi väntat oss! Läs mer
  • 2020-03-22

Nidal M skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Min mäklare var Johannes cakar , duktig , smart , kände mig trygg när jag samarbetade med honom Läs mer
  • 2020-03-19

Nicklas H skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Sålt en lägenhet
    Är mycket nöjd med allt.
    Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • 2018-10-27

Henrik Roland K skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Jag sålde med hjälp av Roger min villa som ligger i en mindre ort i Södermanland. Med superbt arbete och tips av Roger gick försäljningen av min villa över förväntan. Jag ger Roger mina bästa rekommenderationer till den som söker en mycket kunnig och driven mäklare. Läs mer
  • 2018-10-25

Margareta B skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Jag har köpt en fantastisk villa i Bettna.

I mitt motstånd gjorde meklare professionellt jobb. Läs mer
  • 2018-05-20

Gunnel N skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Sålt en liten tvårumslägenhet i behov av renovering.

Trevlig, lätt att ha att göra med,

Diskussion angående rimligt utgångspris helt ok.

Snabbt jobbat så snart jag själv fått ny bostad.

Positivt då jag själv saknar erfarenhet i bostadsaffärer. Läs mer
  • 2018-03-23

Erik H skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Roger var trevlig och korrekt i sitt bemötande och tog sig tid att följa upp de frågor vi hade om objektet. Affären genomfördes på ett smidigt och bra sätt där vi som köpare kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
    2018-03-23 Roger B svarar Erik H
    Tack för de orden Erik. Hoppas ni får det fantastiskt där ute!
  • 2018-03-22

Birgitta L skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Mycket lyhörd och engagerad och väldigt mån om att skulle bli perfekt. Ställde upp till 100% när som helst. Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-03-22 Roger B svarar Birgitta L
    Tack för din rekommendation Birgitta, den uppskattas!
  • 2017-12-10

Håkan Å skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Han var lyhörd och lyssnade på vad vi tyckte och hur vi ville att försäljningen skulle vara. Läs mer
    2018-03-22 Roger B svarar Håkan Å
    Tack för din rekommendation Håkan! Återkommande kunder som du är mycket uppskattat!
  • 2017-12-10

Johnny R skrev om Våningen & Villan Norrköping
    kunnig, tillmötesgående och med glimten i ögat Läs mer
  • 2017-10-27

Gunilla S skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Mycket professionell kunnig förtroendeingivande
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt med Roger Buske
    Gunilla och Stefan Schönbeck Läs mer

Tove C skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Roger upplevdes som noggrann, kunnig och intresserad. Roger var tydlig och ingav snabbt ett förtroende. Han kom med konkret tips och råd under processen och som jag förstod på köparen efteråt var denna också väldigt nöjd med Roger. Det gör mig glad att veta att Roger är professionell gentemot båda parter för det ligger i hans uppdrag. Inte enbart vara med säljaren utan där har mäklare ett uppdrag som är otroligt viktigt. Jag upplever att Roger sticker ut och förankrar rollen som mäklare på ett unikt och proffsigt sätt. Hade velat att han sålde eventuella framtida objekt och hopppas på att möta honom som köpare också. Läs mer

Fredrik D skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Noggrann från början med längre hembesök och strukturerad för hur arbetsplanen kunde se ut. Positiv och glad. Läs mer

Mogens Östergaard H skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Roger Buske klarede, hvad 2 andre mæglere ikke kunne klare. Han solgte mit hus på kort tid og endda til en pris, som var højere end forventet.
    Jeg har været meget tilfreds med Rogers håndtering af hele salgsarbejdet. Professionelt og dygtigt arbejde gennem hele forløbet. Läs mer
  • Conny J

2017-10-23

Conny J skrev om Våningen & Villan Norrköping
    Roger Buske och Våningen & Villan i Nyköping gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vårt hus i Nyköping. Bra bemötande och professionell attityd. Dessutom rekord i området och allt klart innan första visning. Bra jobbat! Läs mer

Bästa Mäklarna nära Våningen & Villan Norrköping:

Linda E Linda E tycker:
“Bra service genom hela process...” Läs mer