Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Våningen & Villan Nyköping

Våningen & Villan Nyköping

Brunnsgatan 29, 611 30 Nyköping — Visa karta

Välkommen till oss på Våningen & Villan! Här i Nyköping har vi ett professionellt team av fastighetsmäklare med olika bakgrund. Gemensamt för dem alla är att de har riktigt bra koll på Nyköping med omnejd och vill att du ska göra en lyckad, väl anpassad bostadsaffär.

Vi är en personlig mäklarfirma med rötter i sydvästra Skåne. Numera finns vi i Stockholm, Norrköping och här i Nyköping också och vi har alltid som målsättning att du ska sälja till bästa möjliga pris för bästa möjliga arvode.

Dessutom jobbar vi aktivt för att skapa mervärde i din försäljning och därför ingår alltid två extra tjänster när du väljer att sälja med oss. Fokusera på fotografering, visning, extra marknadsföring eller flyttstädning. Du väljer fritt, och vi sköter försäljningen.

Läs vad 30 kunder tycker om Våningen & Villan Nyköping

• Tove C
    Tove C skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Nyköping
    Roger upplevdes som noggrann, kunnig och intresserad. Roger var tydlig och ingav snabbt ett förtroende. Han kom med konkret tips och råd under processen och som jag förstod på köparen efteråt var denna också väldigt nöjd med Roger. Det gör mig glad att veta att Roger är professionell gentemot båda parter för det ligger i hans uppdrag. Inte enbart vara med säljaren utan där har mäklare ett uppdrag som är otroligt viktigt. Jag upplever att Roger sticker ut och förankrar rollen som mäklare på ett unikt och proffsigt sätt. Hade velat att han sålde eventuella framtida objekt och hopppas på att möta honom som köpare också.
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Nyköping
    Noggrann från början med längre hembesök och strukturerad för hur arbetsplanen kunde se ut. Positiv och glad.
  • Mogens Östergaard H
    Mogens Östergaard H skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Nyköping
    Roger Buske klarede, hvad 2 andre mæglere ikke kunne klare. Han solgte mit hus på kort tid og endda til en pris, som var højere end forventet.
    Jeg har været meget tilfreds med Rogers håndtering af hele salgsarbejdet. Professionelt og dygtigt arbejde gennem hele forløbet.
  • Conny J
    Conny J skrev om Roger Buske en del av Våningen & Villan Nyköping
    Roger Buske och Våningen & Villan i Nyköping gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vårt hus i Nyköping. Bra bemötande och professionell attityd. Dessutom rekord i området och allt klart innan första visning. Bra jobbat!
  • Alma Z
    Alma Z skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Knappt haft kontakt med mäklaren, en gång per mail och en gång per telefon, dryg.
  • Peter H
    Peter H skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Bra helhet. Vi är mycket nöjds!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Mycket bra bemötande genom hela processen. Lätt att nå på telefon och mejl, snabba svar.
    Mycket proffsig skött försäljning. Även mycket bra löpande info från mäklaren om vad som händer.
  • Sara K
    Sara K skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    I och med att vi är i början av vårt bostadsköp av en nyproducerad lägenhet har vi inte haft så mycket kontakt än så länge. Första intrycket har varit bra.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Trevlig, hjälpsam och kunning.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Jag är ingen vän av stora ord!
    Jag tyckte bra om honom. Mycket bra bemötande! Fick bra svar på mina frågor.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Marie Robertsson en del av Våningen & Villan Nyköping
    Väldigt trevlig & glad tjej, kan starkt rekommendera henne!
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Den enda info vi i stort sett fått är att vi betalt in den första summan pengar. I övrigt knapphändig och inte mycket info att ge någon feedback på.
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Lätttsam kille, förklarar bra och duktig mäklare.
  • Roder T
    Roder T skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Daryoush är en genuint ärligt och härlig människa. Vår upplevelse med honom var väldigt bra och vi kände oss väldigt trygga i hans händer.
  • Ali Y
    Ali Y skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Väldigt professionellt bemötande, Kunnig på den lokala marknaden med omnejd. Behjälplig och tillgänglig för våra frågor.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Otroligt hjälpsam. Snabba svar på alla möjliga frågor som man som kund kan ha i köp av bostad. Kunde inte vara mer nöjd!
  • Kim E
    Kim E skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Proffsigt bemötande med bra insyn i lokala marklnaden, bra efarenhet som skapar fötroende, trygghet i köp och sälj.
  • Gustaf E
    Gustaf E skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Oprofessionell. Återkopplar inte. Oerfaren. Möjligen kompetent att sälja enklare lägenheter till förstagångsköpare
  • Ulrike B
    Ulrike B skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Plus:glad, positiv, "på",

Minus: återkoppling , för många bollar i luften, missade önskemål fr oss ex foto i sn,
  • Ingvar W
    Ingvar W skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Att han inte fått byta arbetsuppgifter förstår jag inte. Anledningar:
    Svarar inte i telefon även om jag bett honom ringa upp.
    Svarar inte på sms eller skickar tomt svar tillbaka.
    Kommer med ingen, felaktig eller falsk information.
    Han skulle fixat informationsmöte i sept. Nu är det oktober och inget möte har ägt rum och ingen information om varför så är fallet.
    Hur gick det till när han hoppade av från Scandiamäklarna och tog projekt Arnö strand med sig.
    Kommer troligen att hoppa av bostadsrätten som är troligtvis mer än ett år försenad om det inte händer något.
    Ingvar Wigenstam
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Vi undertecknade förhandsavtal till Brf Arnö Strand med annan mäklare innan Delfi tog över. Han har varit osynlig sedan dess. Vi får dåligt med information om hur bygget fortskrider, datum för inflyttning etc. Min erfarenhet av Delfis uppdrag hittills är dålig.
  • Lena S
    Lena S skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Vänlig och tillmötesgående, saklig vid presentationen av bostaden.
  • Rose-marie M
    Rose-marie M skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Daryoush Delfi har fint och mänskligt bemötande.

han pratar med mycket respekt är fin människa , tycker jag.
    Men! Att leva upp till min förväntan kan jag inte kommentera.
    Förresten vet jag inte om det bara han det handlar om eller om det hela företaget.
    Att bli lovat flytta in i lägenhet preliminärt i november månad
    när det bara byggbilar som finns på den Arnö Norra är ofattbart.
    Man kan inte inflyttningsdatum utan ha bygglov i handen!
    Brevet som skickades ut 1 -2 månader sedan om försenat bygglov skulle ha skickats ut innan preliminärt inflyttningsdatum
    Jag åker förbi Arnö Norra minst 2 gånger per dag och det gör ont att se hur långt ni har kommit med byggarbete .
    Jag skulle rekommendera Er att gå igenom vissa juridiska paragrafer innan ni lovar det ni har lovat till folk.

Jag kan inte ge betyg för betyget handlar om Daryoush Delfi men det största misstaget ligger på "Våningen och Villan"!
  • George G
    George G skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Artig och trevlig på alla sätt o vis. Duktig och följsam i sitt yrke. Har inget inget att anmärka på Daryoush då allt är kanon!
  • Tina P
    Tina P skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Margaretha var tillmötesgående och kunnig. Hennes erfarenhet och tydlighet var positivt märkbar.
  • Ulrika Y
    Ulrika Y skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Jag är nöjd. Jag tror att min mäklare har varit rätt upptagen med olika prospekt. Jag har alltid fått återkoppling och svar på frågorna. Ibland dröjde det en vecka.
    Min mäklaraffär är inte slutförd ännu.
    Hittills allt gott och väl bemött.

Hälsar Ulrika
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Mycket bra bemötande! Proffsig!
  • Köpare F
    Köpare F skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Delfi är bra på alla vis. Bra bemötande m.m
  • Bo W
    Bo W skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Förtroendeingivande och hjälpsam.
  • Bo B
    Bo B skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Tar lite för lång tid på sig. Då man köper en dyr lägenhet eller villa vill man ha snabba svar. Assistenter finns att tillgå. Är minnet kort måste man anteckna mycket och ofta.
Daryoush Delfi
Margareta Strömgren