Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Våningen & Villan Våningen & Villan Nyköping

Våningen & Villan Nyköping

Brunnsgatan 29, 611 30 Nyköping — Visa karta

Välkommen till oss på Våningen & Villan! Här i Nyköping har vi ett professionellt team av fastighetsmäklare med olika bakgrund. Gemensamt för dem alla är att de har riktigt bra koll på Nyköping med omnejd och vill att du ska göra en lyckad, väl anpassad bostadsaffär.

Vi är en personlig mäklarfirma med rötter i sydvästra Skåne. Numera finns vi i Stockholm, Norrköping och här i Nyköping också och vi har alltid som målsättning att du ska sälja till bästa möjliga pris för bästa möjliga arvode.

Dessutom jobbar vi aktivt för att skapa mervärde i din försäljning och därför ingår alltid två extra tjänster när du väljer att sälja med oss. Fokusera på fotografering, visning, extra marknadsföring eller flyttstädning. Du väljer fritt, och vi sköter försäljningen.

Läs vad 34 kunder tycker om Våningen & Villan Nyköping

• Erika B skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Vi har precis köpt villa för vilken Dayoush Delfi varit mäklare och är nöjda så här långt :) . Vi upplever honom lugn, sympatisk och proffsig. Tydlig och bra vid kontraktskrivning. För övrigt ett plus också för Våningen o Villans koncept. Snyggt presentationsmaterial av objektet.
    Vi kan varmt rekommendera Delfi. Läs mer
  • Thomas A skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    1 Ev.köp av bostadsrätt Kumminet Flädervägen.

2 Bra utmärkt

3 Ställer upp på träffar och ger bra information om objektet.

4 Uppfyller våra förväntning Läs mer
    Daryoush D gillar detta
  • Anders B skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Hej

Delfi har sålt min sekelskift lgh i centrala Nyköping. Delfi är mycket proffsig , serviceinriktad och ärlig. Delfi har en trevlig och lugn personlighet som gör att du kan lita på honom i affärer.
    Hälsningar
    Anders Läs mer
  • Hans P skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Försäljning på G av min Brf. Bemött på ett trevligt avslappnat sätt.
    Informativ och kunnig i sin profession. Motsvarade dom förväntningar jag hade.

Ett bra och trevligt möte som bara kan rekommenderas till andra som går i köp eller försäljningstankar. Läs mer
  • Elinor O skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Tillmötesgående, hjälpsam och lösningsfokuserad. Läs mer
  • Viktoria R skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Mycket engagerad, hjälpsam och stödjande mäklare. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Våningen & Villan Nyköping
    Oseriös otydlig och svamlig.
    Jobbar med lockpriser och är dålig på att hålla sig objektiv. Ska du sälja ett dyrare objekt använd inte denna mäklare. Och ska du köpa var vaksam, nystartat bolag med ett oerfarna mäklare. Läs mer
  • Cloe F skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Hej
    Otroligt mötesgående och strukturerad.
    Jag behöver inte tänka ens , han har redan ordnat så jag kan enkelt ta del av informationen och följa. Läs mer
  • Alma Z skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Knappt haft kontakt med mäklaren, en gång per mail och en gång per telefon, dryg. Läs mer
  • Peter H skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Bra helhet. Vi är mycket nöjds! Läs mer
  • Thomas L skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Mycket bra bemötande genom hela processen. Lätt att nå på telefon och mejl, snabba svar.
    Mycket proffsig skött försäljning. Även mycket bra löpande info från mäklaren om vad som händer. Läs mer
  • Sara K skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    I och med att vi är i början av vårt bostadsköp av en nyproducerad lägenhet har vi inte haft så mycket kontakt än så länge. Första intrycket har varit bra. Läs mer
  • Thomas N skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Trevlig, hjälpsam och kunning. Läs mer
  • Barbro S skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Jag är ingen vän av stora ord!
    Jag tyckte bra om honom. Mycket bra bemötande! Fick bra svar på mina frågor. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Marie Robertsson en del av Våningen & Villan Nyköping
    Väldigt trevlig & glad tjej, kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • Andreas K skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Den enda info vi i stort sett fått är att vi betalt in den första summan pengar. I övrigt knapphändig och inte mycket info att ge någon feedback på. Läs mer
  • Isabelle A skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Lätttsam kille, förklarar bra och duktig mäklare. Läs mer
  • Roder T
    Roder T skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Daryoush är en genuint ärligt och härlig människa. Vår upplevelse med honom var väldigt bra och vi kände oss väldigt trygga i hans händer. Läs mer
  • Ali Y skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Väldigt professionellt bemötande, Kunnig på den lokala marknaden med omnejd. Behjälplig och tillgänglig för våra frågor. Läs mer
  • Amanda W skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Otroligt hjälpsam. Snabba svar på alla möjliga frågor som man som kund kan ha i köp av bostad. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Kim E skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Proffsigt bemötande med bra insyn i lokala marklnaden, bra efarenhet som skapar fötroende, trygghet i köp och sälj. Läs mer
  • Gustaf E skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Oprofessionell. Återkopplar inte. Oerfaren. Möjligen kompetent att sälja enklare lägenheter till förstagångsköpare Läs mer
  • Ulrike B skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Plus:glad, positiv, "på",

Minus: återkoppling , för många bollar i luften, missade önskemål fr oss ex foto i sn, Läs mer
  • Ingvar W skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Att han inte fått byta arbetsuppgifter förstår jag inte. Anledningar:
    Svarar inte i telefon även om jag bett honom ringa upp.
    Svarar inte på sms eller skickar tomt svar tillbaka.
    Kommer med ingen, felaktig eller falsk information.
    Han skulle fixat informationsmöte i sept. Nu är det oktober och inget möte har ägt rum och ingen information om varför så är fallet.
    Hur gick det till när han hoppade av från Scandiamäklarna och tog projekt Arnö strand med sig.
    Kommer troligen att hoppa av bostadsrätten som är troligtvis mer än ett år försenad om det inte händer något.
    Ingvar Wigenstam Läs mer
  • Agneta J skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Vi undertecknade förhandsavtal till Brf Arnö Strand med annan mäklare innan Delfi tog över. Han har varit osynlig sedan dess. Vi får dåligt med information om hur bygget fortskrider, datum för inflyttning etc. Min erfarenhet av Delfis uppdrag hittills är dålig. Läs mer
  • Lena S skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Vänlig och tillmötesgående, saklig vid presentationen av bostaden. Läs mer
  • Rose-marie M skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Daryoush Delfi har fint och mänskligt bemötande.

han pratar med mycket respekt är fin människa , tycker jag.
    Men! Att leva upp till min förväntan kan jag inte kommentera.
    Förresten vet jag inte om det bara han det handlar om eller om det hela företaget.
    Att bli lovat flytta in i lägenhet preliminärt i november månad
    när det bara byggbilar som finns på den Arnö Norra är ofattbart.
    Man kan inte inflyttningsdatum utan ha bygglov i handen!
    Brevet som skickades ut 1 -2 månader sedan om försenat bygglov skulle ha skickats ut innan preliminärt inflyttningsdatum
    Jag åker förbi Arnö Norra minst 2 gånger per dag och det gör ont att se hur långt ni har kommit med byggarbete .
    Jag skulle rekommendera Er att gå igenom vissa juridiska paragrafer innan ni lovar det ni har lovat till folk.

Jag kan inte ge betyg för betyget handlar om Daryoush Delfi men det största misstaget ligger på "Våningen och Villan"! Läs mer
  • George G skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Artig och trevlig på alla sätt o vis. Duktig och följsam i sitt yrke. Har inget inget att anmärka på Daryoush då allt är kanon! Läs mer
  • Tina P skrev om Margareta Strömgren en del av Våningen & Villan Nyköping
    Margaretha var tillmötesgående och kunnig. Hennes erfarenhet och tydlighet var positivt märkbar. Läs mer
  • Ulrika Y skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Jag är nöjd. Jag tror att min mäklare har varit rätt upptagen med olika prospekt. Jag har alltid fått återkoppling och svar på frågorna. Ibland dröjde det en vecka.
    Min mäklaraffär är inte slutförd ännu.
    Hittills allt gott och väl bemött.

Hälsar Ulrika Läs mer
  • Patrik T skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Mycket bra bemötande! Proffsig! Läs mer
  • Köpare F skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Delfi är bra på alla vis. Bra bemötande m.m Läs mer
  • Bo W skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Förtroendeingivande och hjälpsam. Läs mer
  • Bo B skrev om Daryoush Delfi en del av Våningen & Villan Nyköping
    Tar lite för lång tid på sig. Då man köper en dyr lägenhet eller villa vill man ha snabba svar. Assistenter finns att tillgå. Är minnet kort måste man anteckna mycket och ofta. Läs mer

Brunnsgatan 29, 611 30 Nyköping