Croisette Trelleborg

Croisette Trelleborg

Välkommen till Croisette Trelleborg! Letar du bostad i Mellanköpinge, Kyrkoköpinge, Trelleborg, Maglarp, Västra Tommarp, Gylle, Gislöv, Snarringe eller annan ort i trelleborg med omnejd. Våra mäklare har lång erfarenhet och en god lokalkännedom. Värdera gärna din våning eller villa med oss på Våningen & Villan Trelleborg för...

41 omdömen om Croisette Trelleborg

Vilma T
Centralt

Trevlig mäklare, vi blev väl bemötta! Mycket nöjda med både mäklaren och croisette

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 442 omdömen 4.8 av 442 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Fredrik B
Trelleborg

Alltid ett trevligt bemötande av mäklaren och kontakten var kanon! Våra förväntningar var kanske inte så höga då det var svåra tider för o sälja bostäder men vår mäklare gjorde att vi kändes oss trygga hela vägen.

Petra B
Trelleborg

Lösningsorienterad och proffsig mäklare. Vi är supernöjda!

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Claire Elisabeth G
Trelleborg

Mycket kunnig och engagerad mäklare som levde upp till våra förväntningar på bästa sätt.

Paul Rikard H
Trelleborg

Kunnig och engagerade. Vi fick ett bra intryck redan från början!

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2278 omdömen 4.8 av 2278 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Madeleine Kristina S
Skegrie

Vi är nöjda med Croisette som mäklarfirma. Mäklaren var lätt att få tag i och vägledde oss under vår försäljning. Vi rekommenderar de varmt!

Nina H
Trelleborg

Väldigt trevligt bemött av mäklare Hanna-Louise. Förväntade mig kunniga, professionella och hjälpsamma mäklare och det levererade Hanna-Louise på Croisette Trelleborg. Upplevelsen var trevlig och professionell. Känns tryggt och bra att köpa bostad av Croisette Trelleborg!

Marianne O
Trelleborg

Bra bemött av Hanna-Louise som var genuint intresserad av att förstå mina behov och som såg potentialen i lägenheten. Beskrivningen av lägenheten blev bra, foton likaså. Hanna-Louise coachade oss till en del-styling vilket visade sig vara helt rätt o blev perfekt på bilderna. Jag kan varmt rekommendera Hanna-Louise

Dick J
Gislövs Läge

Snabbt och bra proffesionellt arbete av mäklaren Victor

Nils Martin Fredrik S
Gislövs Läge

Viktor på Croisette presenterade ett tydligt och omfattande koncept som var lätt att ta till sig. Detta tillsammans med hans känsla för objekt och område/läge gjorde honom till vårt val.

Per Henrik Sigvard S
Gislövs Läge

Väldigt positivt och proffsigt. Initialt värdering och konceptet som erbjöds var det bästa av de mäklare som vi jämförde med. Mäklaren ytterst kommunikativ med både säljare och köpare.

Mina D
Gislövs Läge

Trevligt, kunnigt o proffsigt!

Bodil Charlotte W
Trelleborg

Proffsigt, mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling

Ing-Marie L
Trelleborg

Mycket trevlig och påläst mäklare.

Petra R
Trelleborg

Mycket trevlig mäklare! Lugn och serviceminded. Bra på att återkoppla och bra på att informera. Trevligt bemötande av oss noviser (speciellt sonen) som kom till visningen! Vi hade inga förväntningar då vi inte varit i kontakt med så många mäklare under åren. Viktor gör/gjorde ett bra jobb under hela processen av köpet av Hallakroken 6A.

Inger P
Beddingestrand

En bra och trevlig upplevelse.Kan tänka mig anlita dessa mäklare

Sune P
Beddingestrand

Vi fick ett gott bemötande och en bra information om huset vid visningen.

Monica N
Trelleborg

Lyhörd och professionell. Trevligt bemötande.

Jan N
Trelleborg

Mycket deltagande - empatiskt - analytisk - affärsmässig - aktiv mäklare som jag starkt kan rekommendera.

Anders K
Dalköpinge

Affären är ju inte helt klar. Såhär långt har allt varit till vår fulla belåtenhet.

Gösta David Gunnar S
Stavstensudde

Intresserad av att hjälpa oss sälja. Positiv och glatt bemötande. Kunnig i sakfrågor och bra på att ge rekommendationer i vår säljstrategi. Klara besked om säljprocess och vad som ingick. Lyhörd och adaptiv för våra önskemål. Dessutom gick försäljningen i vårt fall förvånansvärt snabbt. Som helhet mycket nöjda med samarbetet med V&V i Trelleborg

Frank H
Trelleborg

Hanna-Louise har varit en mycket engagerad mäklare som har gjort ett enormt bra jobb.

Jimmy S
Trelleborg

Allting har gått smidigt och bra! Väldigt förtroende givande mäklare och alltid bra bemötanden.

Carola G
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Beddingestrand

Jag har köpt en bostadsrätt av Mathias B och han har även sålt mitt hus. Allt har gått väldigt smidigt. Mathias är kunnig och driven och jag har blivit bra bemött på alla sätt. Mitt hus blev sålt snabbt till ett bra pris. Jag tycker M hanterar både säljare och köpare på ett utmärkt professionellt sätt

Mariette Pia Anna-Lisa G
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Trelleborg

Sålt äldre hus med dåligt läge. Helsäker mäklare, rak o korrekt med bra svar/frågor, sålde huset ganska snabbt. Här lovades inget som man ej kunde hålla och även om vi fick gå ner i pris fanns det motivering varför. Mkt nöjd och har rekommenderat vån o villa till flera andra.

Kerstin H
Beddingestrand

Har köpt en nybyggd bostadsrättshus på nätet, eftersom jag inte är i Sverige nu. Bra.

Uno Anders N
Dalköpinge

Sålde vår villa, UTMÄRKT bemötande från början till slut! Vi fick betalt exakt som vi önskade. Kan varmt rekommenderas!!!

André A
Svarte

- Sålt radhus. - Utmärkt bemötande.

Susanne D
Smygehamn

Trevlig och får saker att hända på kort tid.

Kristian W

Mathias sålde ett egenägt radhus åt oss, i Malmö. Under hela resans gång (som för övrigt blev kort och framgångsrik) uppträdde Mathias professionellt och sakligt men bemötte alltid oss säljare på ett personligt sätt. Trevlig, lättpratad utan att bli tröttsamt ”säljig”. Mathias levde upp till alla våra förväntningar, han värderade huset bra, påtalade viktiga saker att göra, hjälpte oss med juridiska frågor, kom snabbt ut på marknaden och fick slutligen ett pris en bra bit över utgångspris. Den enda smärre bristen var...

Jesper Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Ribersborg

3 rums lögenhet på ribban i Malmö. Professionellt bemöt av Mathias, alltid tillgänglig och snabb på att ta action. Vi förväntade oss en snabb och enkel försäljning av vår lägenhet och det är också de vi upplevt. Allt från första mötet, fotografering till visningar och kontraktsskrivning. Positiv upplevelse där Mathias visade framfötterna och var hela tiden ett steg före, detta var en uppfriskande upplevelse om man jämför med andra mäklare vi har haft att göra med.

Andre S

Mathias är en perfekt säljare och väldigt förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjordes när vi sålde vår Villa i Trelleborg. Bra uppföljning och väldigt kunnig inom sitt område.

Enes N
Skrev om Croisette Trelleborg

Jobbar för kundens bästa. Inte konstigt att dem börja etablera sig så starkt i Trelleborg.

Malin N
Skrev om Croisette Trelleborg

Mycket bra på båda frågorna. Tillmötesgående och svarade på mail när som helst på dygnet. Mycket kunnig mäklare.

Suzann S
Skrev om Croisette Trelleborg

Gott intryck efter första presentationen samt en djärv och rättfram approach gjorde valet av mäklare enkelt. Effektiv och proffsig hela vägen, men även lyhörd för mina önskemål som kund. Jag skulle absolut rekommendera honom!

Mårten J

Mathias är affärsmässig och kreativ med stort kundfokus

Thomas W
Skrev om Croisette Trelleborg

energisk och driven mäklare. bra bemötande resultatinriktad levde upp mer än väl till förväntan

Jörgen L
Skrev om Croisette Trelleborg

Snabb och tydlig. Återkopplar.

Pierre G
Skrev om Croisette Trelleborg

Trevlig och drivande. Levererade det han lovade och mer därtill. Skulle jag sälja igen hade jag gjort samma val

Carina P

Mathias är en professionell och duktig mäklare, som ger det där lilla extra för att bostaden ska bli såld. Han är lätt att prata med och är hjälpsam. En mäklare som jag varmt rekommenderar.

Nadja H
Skrev om Croisette Trelleborg

Proffsig och vänligt bemötande. Snabb återkoppling. Håller måttet på alla sätt.