Våningen & Villan Trelleborg

Strandgatan 6, 231 42 Trelleborg — Visa karta

4.9 i betyg av av 12 omdömen
Välkommen till Våningen & Villan Trelleborg!

Letar du bostad i Mellanköpinge, Kyrkoköpinge, Trelleborg, Maglarp, Västra Tommarp, Gylle, Gislöv, Snarringe eller annan ort i trelleborg med omnejd. Våra mäklare har lång erfarenhet och en god lokalkännedom. Värdera gärna din våning eller villa med oss på Våningen & Villan Trelleborg för att sedan bli guidad av någon av våra mäklare på vägen mot din nya bostad. Vi erbjuder förutom det traditionella innehåll du hittar hos diverse mäklarfirmor även homestyling, flyttstädning eller extra marknadsföring. Med oss på Våningen & Villan Trelleborg är det du som väljer och vi som säljer - skräddarsytt för dig hela vägen!

Läs vad 12 kunder tycker om Våningen & Villan Trelleborg

• 2019-04-14

Carola G skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg
    Jag har köpt en bostadsrätt av Mathias B och han har även sålt mitt hus. Allt har gått väldigt smidigt. Mathias är kunnig och driven och jag har blivit bra bemött på alla sätt. Mitt hus blev sålt snabbt till ett bra pris. Jag tycker M hanterar både säljare och köpare på ett utmärkt professionellt sätt Läs mer
  • Reco tipsar om:
    4.8 / 5 i betyg — 287 omdömen
    Tegnérg. 58, 21612, Limhamn
  • 2019-03-24

Mariette Pia Anna-Lisa G skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Sålt äldre hus med dåligt läge. Helsäker mäklare, rak o korrekt med bra svar/frågor, sålde huset ganska snabbt. Här lovades inget som man ej kunde hålla och även om vi fick gå ner i pris fanns det motivering varför. Mkt nöjd och har rekommenderat vån o villa till flera andra. Läs mer
  • 2019-03-22

Kerstin H skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Har köpt en nybyggd bostadsrättshus på nätet, eftersom jag inte är i Sverige nu.
    Bra. Läs mer
  • 2019-03-20

Uno Anders N skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Sålde vår villa, UTMÄRKT bemötande från början till slut! Vi fick betalt exakt som vi önskade. Kan varmt rekommenderas!!! Läs mer
  • Reco tipsar om:

- Utmärkt bemötande. Läs mer
  • Susanne D

2019-03-20

Susanne D skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Trevlig och får saker att hända på kort tid. Läs mer
  • 2018-09-14

Kristian W skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg
    Mathias sålde ett egenägt radhus åt oss, i Malmö. Under hela resans gång (som för övrigt blev kort och framgångsrik) uppträdde Mathias professionellt och sakligt men bemötte alltid oss säljare på ett personligt sätt. Trevlig, lättpratad utan att bli tröttsamt ”säljig”.

Mathias levde upp till alla våra förväntningar, han värderade huset bra, påtalade viktiga saker att göra, hjälpte oss med juridiska frågor, kom snabbt ut på marknaden och fick slutligen ett pris en bra bit över utgångspris. Den enda smärre bristen var en något dålig återkoppling under budgivningen pga snabba bud och tekniska problem vilket ledde till att vi såg på Hemnet när nya bud inkommit ist för att få information direkt av Mathias.

Helhetsbilden av Mathias är utomordentligt positiv, jag skulle definitivt rekommendera andra att använda sig av Mathias och Våningen&Villan vid försäljning! Läs mer
  • Jesper Å

2018-07-12

Jesper Å skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg
    3 rums lögenhet på ribban i Malmö.

Professionellt bemöt av Mathias, alltid tillgänglig och snabb på att ta action.

Vi förväntade oss en snabb och enkel försäljning av vår lägenhet och det är också de vi upplevt. Allt från första mötet, fotografering till visningar och kontraktsskrivning.

Positiv upplevelse där Mathias visade framfötterna och var hela tiden ett steg före, detta var en uppfriskande upplevelse om man jämför med andra mäklare vi har haft att göra med. Läs mer
  • 2018-02-21

Andre S skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg
    Mathias är en perfekt säljare och väldigt förtroendeingivande.
    Vi är väldigt nöjda med arbetet som gjordes när vi sålde vår Villa i Trelleborg.
    Bra uppföljning och väldigt kunnig inom sitt område. Läs mer
  • 2018-02-20

Enes N skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Jobbar för kundens bästa.
    Inte konstigt att dem börja etablera sig så starkt i Trelleborg. Läs mer
  • 2017-06-25

Malin N skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Mycket bra på båda frågorna. Tillmötesgående och svarade på mail när som helst på dygnet. Mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • Suzann S

2017-06-21

Suzann S skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Gott intryck efter första presentationen samt en djärv och rättfram approach gjorde valet av mäklare enkelt. Effektiv och proffsig hela vägen, men även lyhörd för mina önskemål som kund. Jag skulle absolut rekommendera honom! Läs mer
  • 2017-05-22

Mårten J skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg
    Mathias är affärsmässig och kreativ med stort kundfokus Läs mer
  • 2017-05-21

Thomas W skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    energisk och driven mäklare.
    bra bemötande
    resultatinriktad
    levde upp mer än väl till förväntan Läs mer
  • 2017-05-20

Jörgen L skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Snabb och tydlig. Återkopplar. Läs mer
  • 2017-05-19

Pierre G skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Trevlig och drivande.
    Levererade det han lovade och mer därtill.
    Skulle jag sälja igen hade jag gjort samma val Läs mer
  • 2017-05-19

Carina P skrev om Mathias Blomberg Hading en del av Våningen & Villan Trelleborg
    Mathias är en professionell och duktig mäklare, som ger det där lilla extra för att bostaden ska bli såld. Han är lätt att prata med och är hjälpsam. En mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Nadja H

2017-05-19

Nadja H skrev om Våningen & Villan Trelleborg
    Proffsig och vänligt bemötande. Snabb återkoppling. Håller måttet på alla sätt. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Våningen & Villan Trelleborg:

Rolf H Rolf H tycker:
“Bemötandet var absolut i topp,...” Läs mer