Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola, sid 2

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda.

Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema och en plan för din körkortsutbildning som passar dig. Vi erbjuder även de obligatoriska riskutbildningarna.

Intensivutbildning eller traditionell körkortsutbildning, öva mycket hemma eller bara köra med oss på trafikskolan, gå på teorilektioner eller plugga själv i boken...det finns mycket som går att anpassa efter just dina behov!

Välkommen till oss på Vårbergs Trafikskola!

Läs vad 490 kunder tycker om Vårbergs Trafikskola 2

2021-01-18
    I had really pleasant experience in regards to the treatment from the instructor. Instructor Ibe was really helpful and shared his knowledge in the way that it was easy to understand processes and procedures, and the final result was that I have passed both written and driving test in the 1st try.
    Thank you,
    Čedomir
    2021-01-18
    Jättebra instruktörer som förklarar allt på ett sätt så man förstår enkelt och jätte trevliga
  • Danijel P
    2021-01-15
    Mycket bra,, bra hjälp och snabbt till körkort.
    2021-01-13
    Dem är fantastiskt! Jag ska säga till alla mina vänner att gå på Vårbergs Trafikskola!
    2021-01-12
    Allt hade varit så bra. Jag klarade både teori och uppkörningen på det första försöket. Ibbe var en superbra instruktör.
    2021-01-11
    Mycket bra personal, man få bra tips ,jag tackar dom jätte mycket för allt😄
    2021-01-11
    Väl genomförd utbildning! Jag köpte 15 lektioner! Jag fick den bästa instruktören Ibbe som var tydlig, tålmodig, mycket proffsig och konkret. Det var lätt att hänga med och jag varmt rekommenderar Vårbergstrafikskolan!
    2021-01-07
    Utmärkt upplevelse, rekommenderar skolan till alla framtida förare!
    2021-01-07
    Vårbergs trafikskola har varit jätte trevliga och betytt allt för mig. Speciellt tack till Ibbe som stöttat mig hela vägen. Utan honom hade jag inte klarat det, jag hade goda förväntningar och de har uppfyllts till 110%.
    Tack återigen Vårbergs trafikskola och Ibbe.
    2020-12-18
    Mycket bra instruktörer, bästa skolan. De är professionella på alla sätt.
    2020-12-18
    Tog körlektioner och belv bemött på ett trevligt och proffisigt sätt av all personal
    2020-12-16
    De är mycket professionella, de stor uppmärksamhet åt att deras elever lär sig att köra på det bästa och säkraste sättet. Teoretiska föreläsningar och körövningar utförs på det mest professionella sättet till minsta detalj. Mycket mycket professionellt på alla nivåer.
  • Stefan N
    2020-12-03
    Världens bästa trafikskola. Rekommenderar den till alla.😁
    2020-11-04
    Hej! Jag kan fritt säga att mina förväntningar från körskolan är helt berättigade, jag är mycket nöjd. Jag vill tacka alla så mycket, de var alla väldigt bra. Tack så mycket till körskolan vårbergs. 👍👍👍
    2020-10-10
    Jättenöjd! Trevlig instruktör som förklarar allting väldigt bra. Rekommenderar denna trafikskola!!
    2020-09-15
    Jätte trevlig personal! Jag fick så mycket hjälp och lyckades ta körkortet med hjälp av alla på körskolan.
  • Goran B
    2020-09-10
    Jag är mycket nöjd med körskolans tjänster. All beröm för körskolans professionella personal.
    2020-08-28
    Otroligt hjälpsamma och trevliga körlärare och receptionist. Tack så jättemycket till Sheyma, Anna och Drazenka för all hjälp är evigt tacksam!!
    2020-08-27
    Min upplevelse med vårbergs trafikskola har vart jättebra. Alla är jättetrevliga och uppmuntrar och motiverar dig alla fram till körkortet. Varje lektion lär man sig mycket och varje minut är värt under körningen. Med 3 veckors intensivkörning så kunde jag i princip allt på sån kort tid. Sheyma, en extremt bra lärare som har mycket tålamod och får dig att känna dig trygg och bekväm under din körning! Väldigt rekommenderad skola!
    2020-08-19
    Oerhört duktiga och kunniga lärare!
    Kan inte annat än rekommendera
  • Stefan C
    2020-08-16
    Mycket bra och professionell erfarenhet.
  • Aleksandar P
    2020-08-12
    Hej!

Jag köpte ett mega paket som innehöll 40 körlektioner och allt annat som behövs för att man ska klara körkortet. Jag blev väldigt bra bemött, alla var väldigt trevliga och hjälpsamma men all cred till Jelena som jobbar som receptionist, hon var alltid där för mig och hjälpt mig med allt som jag behövde, hon var till och med där för mig utanför sin arbetstid. Stort tack till Draženka också som har lärt och hjälpt mig med allt som den före detta läraren inte kunde. De sista 3 lektionerna som jag hade med Ibbe har verkligen hjälpt mig att klara uppkörningen. Tack till alla som var där för mig.

Med vänliga hälsningar Aleksandar!
    2020-08-11
    Idag tog jag mitt körkort och kan bara varmt rekommendera Vårbergs trafikskolan!
    2020-08-11
    Jag kan bara varmt rekommendera Vårbergs trafikskolan! Utmärkt trafikskola, både reception och lärare. Jag vill speciellt lyfta fram min underbara lärare Ibbe. Kunde inte vara mer nöjd med allt. Jag kan verkligen rekommendera Vårbergs trafikskola som tar hand om sina elever på bästa sätt.
    2020-08-01
    Mycket nöjd med den kompletta utbildningen, professionalism, lugn hos instruktören, jag skulle rekommendera denna trafikskola till alla. Jag har varit förare i 12 år, jag flyttade till Sverige för några månader sedan och jag var tvungen att ta det. Även om jag är en aktiv förare hjälpte den här utbildningen mig mycket att bättre förstå trafikreglerna i Sverige. All beröm för Vårbergs trafikskola.
  • Ivana R
    2020-07-22
    Jag vill att tacka till personalen på Vårberg trafikskola, för den expertis, den kunskap de gav vidare till mig! Tack för ditt stora stöd och positiva energi! I slutändan krönades det med ömsesidig tillfredsställelse!

Jag passerade teorin prov från första gången med 60 poäng, passerade körning från första gången!😄
    Jag är väldigt glad över det, liksom att jag tillbringade kvalitetstid med människor som har kunskap inom många områden, inte bara från de som bestämde sig för att ge dem vara ett jobb!

Tack
    trafikskola Vårberg!👍👍👍
    2020-07-21
    Bästa trafikskolan, bra bemötande och trevlig personal som var mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Ibbe är världens bästa Instruktör.
    2020-07-15
    Körlektioner i 2 månaders tid, från att aldrig äns provat köra bil, så fick jag körkortet! Grymt bra personal! Valuta för pengarna.
    2020-07-10
    Varbergs Trafikskola se prema meni odnosila veoma profesionalni, sva moja ocekivanja su ispunili. Iako imam vozacku B kategorije(BiH) puno sam naucio kroz casove voznje bez kojih sigurno nebi polozio ispit voznje.
    Isto tako skola mi je kroz knjigu i ostalo dosta pomogla da nauci teorecki dio za polaganje testova.
    Hvala Varbergs Trafikskoli!
  • Andjela G
    2020-07-09
    Jag är jätte nöjd med trafikskolan!
    Det var trevligt att lära av fantastik person och instruktör Ibbe.
    Tack för mitt körkort. 😊

Rekommenderar Vårbergs Trafikskola till alla!
  • Lars Henrik E
    2020-07-08
    Dottern var i en annan körskola där man bara fiskade pengar. Vilken tur vi valde Vårbergs Trafikskola. Dottern fick både teorin och körkortet på första försöket. Ibbe var tydlig, rak och hjälpsam. Alla på trafikskolan är trevliga och hjälpsamma. Med sina lugna och pedagogiska tillvägagångssätt lyckades dottern snabbt och tryggt. Önskar allt gott i framtiden och lycka till alla kandidater. Tack en gång till. Lita på Ibbes och hans kollegors omdöme.
    2020-07-08
    Väldigt bra körskola! Trevligt bemötande och bra upplevelse. Trafikläraren jag hade, Ibbe, var väldigt pedagogisk, kunnig och hjälpsam och gjorde vägen till körkortet enklare och snabbare. Jag skulle absolut rekommendera denna körskola och Ibbe som trafiklärare!
  • Zlatko K
    2020-07-03
    Att känna att få ett körkort från första försöket är fantastiskt. Alla poäng går till Mr. Ibbe och hans fantastiska team. Med sina lugna och pedagogiska tillvägagångssätt gör dessa ännu mer enkla och smidiga. Önskar allt gott i framtiden och lycka till alla kandidater. Tack en gång till och välsignelser till er alla.
    MVH Zlatko Kolevski
    2020-06-26
    Utmärkt skola och bra lärare!
    Jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket
    2020-06-25
    Jag hade tagit ett standard paket och jag blev bemött på ett otroligt bra sätt och mina förväntningar var inte att jag skulle klara allting på första försöket men lärarna var riktigt duktiga på att lära ut och förklara så att jag lärde mig och tog både teori och uppkörningen på första försöket, jag tycker att företaget gjorde ett utmärkt bra jobb
  • Jelena M
    2020-06-24
    Tog paketet med 20 körlektioner! Tack till alla på körskolan för hjälpen ❤️
    2020-06-18
    Helt ok skola. Organisationen kunde ha varit lite bättre. Hur som helst är lärarna mycket duktiga (speciellt Anna). Det anser jag vara det viktigaste.
    2020-06-17
    Verkligen den bästa förarutbildningen!
    Den bästa kandidatutbildningen.
    Tack Ibe, tack för hjälpen och jag och min man är super nöjda, verkligen din kunskap vilken du gav mig har inge pris. Toppen,bäst!
    Jag är väldigt glad eftersom jag lyckades få ett körkort men utan dig vet jag inte om det hade varit möjligt.
    Bara för att nämna att jag var rädd för att köra i en bil över 70 km och nu kör jag ensam som om jag har haft ett körkort i många år.
    Tack och tack, du är den bästa !!
    Efter några timmar med dig var min kunskap oerhört bättre.
    Tack för varje ögonblick du har ägnat åt mig ... allt har gav resultatet "idag passerade jag och jag gråter av lycka, jag är fortfarande imponerad" eftersom jag vet att min kunskap är värd och finns.
    Vem vill ta körkorr och vill ha kvalitetskunskap, behöver bara vända sig till Vårbery trafikskolan och till Ibe.
    Bravo jag kan tacka bara igen, det var värt att lyssna på dina råd och instruktioner.
    DU ÄR BÄST !!
    Hälsningar från Enisa och Senad
    2020-06-12
    I recommend this trafikskola! Excellent instructors!
    2020-06-03
    Very nice personal, i got everything I needed. I am satisfied.
    2020-06-02
    Jag är jättenöjd med trafikskolan och min lärare Zoran som har varit jättetrevlig och professionell. Jag klarade både teori och uppkörning på första försöket. Rekommenderar starkt!
    2020-05-27
    I början av året har jag köpt mega paket i Vårbergs trafikskola och igår gick jag därifrån med ett körkort. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket. Alla som jobbar där är väldigt trevliga och villiga att hjälpa så mycket de kan. Rekommenderar starkt
    2020-05-20
    Jättenöjd med bilskolan och med jätteduktiga och trevliga trafiklärarna och personal! Ett stort tack till Ibbe, Zoran och Jelena!
    50 körlektioner + teorilektion, handledarkurs samt bok

Professionell verksamhet med möjlighet till att få en trafiklärare med kunskap inom flertalet språk.

Min trafiklärare Draženka gjorde det lätt för mig att förstå teorin och utföra det i trafiken på ett säkert sätt.

Jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket och Draženka ihop med Vårbergs Trafikskola gav mig verktygen att göra det.
    2020-05-20
    Jätte bra bemötande samt bra utlärning! Lär sig mycket på kort tid, de är tydliga och förstående!
    2020-05-18
    Trevliga, kunniga & pedagogiska trafiklärare som genuint vill att du ska lyckas med att ta ditt körkort. Rekommenderar starkt.
    2020-03-05
    Mycket trevliga och duktiga personal. ❤️
    2020-03-05
    Jätte trevliga, hjälpsamma! Rekommenderar de starkt!
    2020-03-02
    Trafikskola är för varje rekommendation. Förbered exakt praktikanter som får ett körkort på kort sikt
    2020-02-29
    Vårbergs Trafikskola är en bra institution för nybörjare. De närmar sig studenten med stor omsorg och gör sitt arbete på ett ansvarsfullt sätt.