Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola

www.varbergstrafikskola.se
  • BadgeTwelveYears

Centralt beläget i Skärholmen, vid Vårbergs tunnelbanestation, hittar du Vårbergs Trafikskola. Här kan du få stöd och hjälp mot ditt B-körkort, oavsett om du vill köra med automatisk eller manuell växellåda. Våra erfarna trafiklärare är med dig från Handledarutbildning till sista körlektion. Vi utformar ett individuellt schema...

671 omdömen om Vårbergs Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2015

Anas S B A
Skrev om Vårbergs Trafikskola

de bara tanker på pengar de tar from mig mer än 30000 kr och jag passer inte jag studerar mig sjlv och tar godkänd

Milica M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag tog hela paketet med risk 1, risk 2 och körprovet via Vårbergs trafikskola, och jag måste säga att hela processen gick jättesmidigt. Från första dagen kände jag mig välkommen och omhändertagen. Lärarna är otroligt trevliga och alltid positiva, vilket gjorde varje lektion till en glädje. De var inte bara kunniga, utan också väldigt stöttande, och de anpassade undervisningen efter mina behov. Jag kände mig trygg och motiverad hela vägen, och deras engagemang för att hjälpa mig att lyckas var verkligen inspirerande. Tack...

Jwan O
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Tack för all tålamod och hjälp från dessa fina och duktiga pedagoger. Den är fantastiska - där eleven får in mycket bra kunskaper. Extra stort tack till Shayma, Selcuk och Özkan för all hjälp och engagemang dem visat för sina trafikelever, speciellt till mig! Jag rekommenderar alla att komma till Vårbergs trafikskola.

Mamur U
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Super bra körskola tog körkortet på första uppkörningen me trafikskolan, bra och tydlig plan fram till uppkörningen! Tack

Kristoffer A
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Den bästa skolan! Fick en jättebra upplevelse och lärarna är djupt pedagogiska och ger support med bred erfarenhet och tydlighet! Rekommenderas starkt!

Amina S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag är jätte nöjd med Vårbergs trafikskola, tydlig och bra handledning vid körlektionerna ledde till att jag tog körkort på första försöket! Rekommenderar starkt!

Darin M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Wow, deras undervisning har varit pedagogisk och lärorik. Instruktörerna är inte bara vänliga och, men också bestämda när det gäller att lära ut. De är väldigt tydliga med vad som är farligt och vad som inte är, som är avgörande när man lär sig köra bil. Tack vare deras noggranna och engagerade vägledning har jag nu körkort. Rekommenderas varmt till alla som vill ha en körutbildning!

Silvester M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Ett ord som beskriver min upplevelse är fantastiskt. Min körskollärare var pedagogisk, tydlig och hade en gedigen utbildningsplan. Övrigt personal jag träffade hade en hög servicenivå. Tack Vårbergs Trafikskola för min tid hos er.

Mirko S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Alt alt alt perfect, trafik škola Vårberg best

Eren G
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Min upplevelse var bra i vårbergs trafikskola då mina förväntningar var att få körkortet under en kort period och de lyckades med att uppfylla dessa krav.

Aleksandra D
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag REKOMENDERAR!!! Jag är väldigt nöjd. De är väldigt snälla.

Leonora M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Vårbergs trafikskola får högsta betyg av mig vad gäller pedagogik, engagemang och villighet att anpassa övningskörningen efter elevens behov. Rekommenderas starkt!

Stefan K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

In a very short time I passed the theory test and the driving test. I had great training from the teachers at the driving school. I had three different teachers. My recommendations to choose this driving school.

Dilara S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Bästa trafikskolan. Trafiklärarna är väldigt tydliga, trevliga, ärliga samt mål riktade. De hjälper till att förbereda sig inför körprov på ett praktiskt men även på bästa sätt. Rekommenderar starkt till dem som ska ta körkort.

Mohammed Waile E
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Exceptionellt lärande sätt för att kunna ta sig all kunskap som man behöver till körkort. Jätte tydligt förklaring under lektioner, både och teorilektion och körlektion. Jag köpte ett paket med flera styckena teorilektion och flera styckena körlektion och köpte mer körlektion för att säkerställa körningen. Det bästa trafikskola som man kan tänka sig att ta körkort. Tack för allting.

Mateja N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag har nyligen tagit mitt körkort och klarade både uppkörningen och teoriprovet på första försöket, tack vare den fantastiska körskolan. Deras bemötande var alltid trevligt och hjälpsamt, och jag kände mig verkligen stöttad under hela processen. Ett särskilt stort tack vill jag rikta till min körlärare Ibbe. Hans professionalism, tålamod och pedagogiska förmåga gjorde hela skillnaden för mig. Jag köpte ett megapaket med 40 lektioner, men Ibbe bedömde att jag inte behövde så många och jag klarade det med bara 30 lektioner....

Emil M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Bästa skolan, rekomenderar till alla

Filip M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra, bra lärare. Bra arbetsmoral och snälla och hjälper än mycket med körningen

Lana H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

När jag påbörjade min körkortsresa på Vårbergs trafikskola var jag osäker, rädd, hade lågt självförtroende och körfobi efter flera försök att ta körkortet för ett par år sedan. Jag har kört med totalt tre körskolor genom åren och jag kan med handen på hjärtat säga att Vårbergs trafikskola i särklass varit den bästa skolan jag gått på. Jag körde med lärarna Özkan och Selcuk, och jag hade inte kunnat önska mig bättre lärare. De är helt fantastiska båda två. De lyckades redan efter första körlektionen identifiera mina styrkor...

Emilija Z
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Väldigt tacksam, klarade på första uppkörningen! God personal, med god inblick, som vet hur de hjälpa en att utvecklas! Mycket bra körskola!

Yagmur A
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag hade en fantastisk upplevelse med Vårberg Trafikskola. Från första kontakten med receptionen blev jag bemött med vänlighet och professionalism. De var mycket hjälpsamma med att boka mina lektioner och anpassade schemat efter mina behov. Min körlärare var otroligt kompetent och pedagogisk. Han förklarade allt tydligt och gav mig praktiska tips som gjorde att jag snabbt kunde förbättra mina körkunskaper. Under lektionerna kände jag mig alltid trygg och uppmuntrad, vilket ökade mitt självförtroende bakom ratten. Teorikurserna...

Jelena B
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Så bra och kunniga lärare. Tar verkligen sin tid att förklara och man känner sig redo innan uppkörningen. Rekommenderar starkt!

Atakhan E
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Toppen lärare, lär ut på ett grymt sätt utan att stressa dig för mycket. Säger vad dina fördelar och nekdelar är på ett tydligt sätt. Rekommenderar helhjärtat.

Swishades Av Md Ariful Islam M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Underbar trafikskola, stor tack till Ibbe, Özkan och Selcuk för deras hjälp för att ta körkort!

Sofija J
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Har lärt mig mycket på ett fint och trevligt sätt. Jag är jättenöjd!

Abdulmuttalip K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Även om jag visste hur man kör innan, gav de mig mycket trevliga och privata lektioner, jag var mycket nöjd, jag rekommenderar dem till alla och personalen är mycket vänlig.🚖🚘🪪❤️❤️❤️❤️

Sharifa N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Vårbergs Trafikskola är en av utav de bästa skolor som lär eleven noggrant. Tack var det de har jag klarat mitt körprov. Lärarna är väldigt trevliga och lär ut på det bästa sättet. Jag rekommenderar den starkt till alla där ute som vill klara eller ta körkort på kort tid!!!!

Anna N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra trafikskola med duktiga och glada lärare. Tack så mycket Özkan, Evren och Selcuk.

Danijela S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag är mycket nöjd med samarbetet. Körskolan motsvarade alla mina förväntningar och var en framgångsrik guide på vägen mot att ta körkort

Salim C
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Duktiga, handledare med positiv attityd, tålamod och som ger konstruktiv kritik. Oavsett frågor eller problem är de hjälpsamma med att tydliga förklarningar. Rimliga priser, bilarna hålls i bra skick och är väldigt lika dem som används på körprov. Skulle rekommendera både till folk som vill öva inför körprovet och de som aldrig kört förut.

Tekin T
Skrev om Vårbergs Trafikskola

mycket bra service och vänligt ansikte

Mehrshad H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Vårberg trafikskolan har varit mer än min förväntningar. Först; man kör med olika lärare om någon missar nånting andra kommer att komplettera, som det är bra sätt att man lära sig så snabb så möjligt. Andra; dem är stränga,!så vet man att hur kan vara hjälpsam stränga lärare. Tredje; dem har inte begränsade arbetstid, jag har kört kväller och helger. Till sist dem är jätte vänliga människan.

Selma K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Tog manuell körkort tack vare Vårbergs trafikskola! Alla trafiklärare har erfarenhet, är hjälpsamma och pedagogiska. De har varit väldigt flexibla och trevliga under hela resan. De har verkligen koll på läget och bygger upp en plan som passar eleven. Supernöjd!!

Non Y
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Trevlig bemötande och alla tre lärare som jag fick var sjyssta och roligt att övningsköra med. Va värt varenda krona!

Misha N
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra trafikskola, rekommenderas starkt! Väldigt vänliga och pedagogiska lärare som har varit otroligt stöttande genom hela processen till att ta körkortet! Tack så mycket Selcuk, Özkan och Evren, ni är bäst!

Anna E
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Upplevt ett fantastiskt stöd under hela resan mot att ta körkort. En bra planering gjordes i början av körningen med en tidsplan. Ingen stress med att boka lektioner utan de skedde hela tiden en helhetsbedömning. Lugn och pedagogiska lärare som har hög personkännedom om hur eleven lättast tar emot information och instruktioner. Kommer aldrig glömma när körskolan ringer kvällen innan teoriprovet och önskar lycka till! Kommer varmt rekommendera denna körskola framöver! Högsta betyg från mig.

Daniella Gabriella A
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Väldigt bra trafikskola som stöttat mig genom hela processen och lär ut på ett pedagogiskt sätt! Selcuk, Evren och Özkan är riktiga stjärnor! Tack för hjälpen!

Nikola M

Tack till Drazenka och Vårbergs Trafikskola

Sladan R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Underbar upplevelse, alla rekommendationer för trafikskolan, speciellt för instruktören Draženka. En utmärkt pedagog och en ännu bättre instruktör hjälpte mig mycket med att fullända mitt körprov. Ännu ett stort tack Draženka!

Tamara L
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Väldigt bra personal, lärde mig allt som jag behöver för att kunna köra och tycker att det är en väldigt bra körskola!

Teodora M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Drazenka är bäst!! ❣️❣️❣️ Hon är jättesnäll och trevlig som person.

Pauline S
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Bra belägen skola precis vid tunnelbanan och Özkan är världens bästa lärare för den som behöver bygga upp självförtroendet när det gäller att köra. Jag hade gett fem stjärnor om det hade gått att boka/avboka lektioner online (men det kanske är på gång nu).

Elena K
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag rekommenderar starkt denna körskola! Personalen som arbetar här är mycket vänliga och hjälpsamma, de svarar snabbt och flexibelt på dina önskemål. Utmärkt litteratur för att förbereda teoriprovet samt ett datorprogram för lärande. Min instruktör Ibbe är mycket ansvarsfull, professionell och med mycket erfarenhet. Jag fick exakta, användbara och praktiska instruktioner. Tack allihopa!

Paul P
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Med hjälp av Vårbergs trafikskola tog jag, en förare som aldrig kört bil innan, körkortet på två månader. Jag litade på lärarna som trodde på mig och motiverade mig med planering och omtanke. Det var väldigt kul att ta körkortet hos dom

Matej P
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Very good school and peoples,I was glad to work and study with them,any recommendation for them.

Zarko J
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Mycket snälla och välkomnande allihopa! Jätteduktiga på att lära ut!

Radan M
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jag är jätte nöjd med Vårbergs trafikskola och rekommenderar dem!

Felicia Julia Pasquale Ewald H
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Jättebra körskola! De anstränger sig verkligen för att ordna ett upplägg som passar eleven, alltifrån vad det gäller att hitta tider för körlektioner till vad man behöver öva på under själva lektionen. Är mycket nöjd med mitt val av körskola.

Elin R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

Trevligt välkomnade man kände sig trygg när man satt och körde på vägarna. Roliga & snälla

Momir R
Skrev om Vårbergs Trafikskola

fantastisk personal och en mycket trevlig upplevelse!!!