Vasastans Nagelcenter AB

Vasastans Nagelcenter AB

4.4

Välkommen till Vasastans Nagelcenter AB! Vi vill ge dig ett välmående som stannar kvar i sinnet. Vi erbjuder: Spraytan, Kosmetisk tatuering - TAFFY, CND Shellac, Nagelvård - förlängning, Pedikyr, Färgning av ögonfransar och ögonbryn, Plockning/formning av ögonbrynen. Vi har även kurser inom nagelvård och spraytan Vi är...

96 omdömen om Vasastans Nagelcenter AB

Nina G

Hej, bemötandet car bra :) Men, naglarna blev inte så bra tyvärr. Dessutom lyssnade hon inte på mina önskemål utan satte några tippar och gjorde (godtyckligen) resten med mallar. Mallarna blev riktigt dåliga kvalitetsmässigt. Ledsen, men det blev inte bra och höll inte mer än en vecka.

Svar från Veronica Hördell

Hej Nina, Vad tråkigt att du hade en mindre bra upplevelse om hållbarheten och lyssnandet på din nagelbehandling. Hör av dig till mig så kan vi prata igenom vad som har hänt, och att jag får en ny möjlighet att göra om naglarna så du får en bättre upplevelse. Vänliga hälsningar Veronica

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Anette H

Veronica gör alltid ett bra jobb. Hon är proffsig och tillmötesgående. Rekommenderar varmt hennes tjänster.

Åååå tack Anette, vad glad jag blir av dina fina ord <3 <3

Jennifer G

Spraytan. Blev jämt och fint men hon kunde påpekat att färgen blev vääääldigt ljus. Knappt någon skillnad.

Svar från Veronica Hördell

Hej Jennifer, Nu kommer jag inte ihåg vilken nyans du blev sprayad med om det var Medium som ger en solkysst nyans eller Dark som er en mörkare nyans 1 vecka utomlands. Oavsett så är du varmt välkommen tillbaka för en mörkare nyans om du önskar det <3

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Susanne Å

Alltid lika proffsig på mina behandlingar! Kan varmt rekommendera ett besök. Susanne

Tack fina Susanne, vad glad jag blir <3

Magdalena K

Det är fantastiskt att komma till Veronica. Efter varje Spray Tan jag gjort där så blir jag jätte nöjd! Lagom mycket och det ser mycket naturligt ut! Trevlig är hon också :)

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1051 omdömen 4.8 av 1051 omdömen

Celine R

Hej Jättefin brun och allt gick mycket smidigt och fort//Louise

Ottilia M

Super bra. Tummen upp för Vasastans nagelcenter och Regina

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Ninni K

Mycket nöjd, rekomenderas. Skulle dock ha valt den lite mörkare nyansen då den ljusa inte syntes så mycket

Agneta L

Veronica är professionell och kunnig inom branschen. Dessutom förklarar hon för kunden vad hon gör under tiden hon arbetar. Naglarna blev noggrant filade och lacket snyggt målat. Som kund känns bra att hitta rätt när man letar kvalitet.

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Maria F

Helt ok pedikyr. Bra pris. Trevlig terapeut. Dock obekväm stol att sitta i och shellac-lacket satt bara kvar två veckor på tånaglarna.

Ida Maria Yvonne J

Trevlig, glad, proffsig, snyggt

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Agneta H

Regina är jättetrevlig och positiv, lyssnar på vad man är ute efter och kommer med förslag.

Marie J

Kul och inspirerande ! Trevlig dag tillsammans

Ann H

Mycket goda erfrenheter. Stor servicegrad, trevligt bemötande. God hygien och fina vackra naglar som resultat. Regina är professionell och en mycket duktig och kreativ nagelterapeut som bidrar till att det är trevligt att besöka salongen.

Annika I

Nonchalant och ointresserad. xxxxxxxxxxx

Eva R

Toppenkvalitet nagelbehandlingarna håller mycket bra

Viveca W

Superduktig på att göra snygga och hållbara naglar.

Evelina A

Hon var så stressad och hälsade inte när jag kom, när hon pratade med mig så gick det i full fart och lyssnade aldrig klart på mina meningar utan fortsätte med något annat. Frågade aldrig om jag gjort en liknande behandling innan och gav mig inga instruktioner utan placerade mig i ett litet rum ensam några minuter. Stressade igenom behandlingen och sen när vi var klara sprang hon iväg. En kollega tog betalt och var mycket mer lugn och trevlig. Är egentligen inte missnöjd med själva behandlingen- den är väl utförd och billig men fick verkligen ingen service eller ett trevligt bemötande.

Tilda N

Fick ett jättetrevligt bemötande av Veronica Hördell. Jag upplevde att Veronica var kunnig och professionell. Jag hade en mycket bra upplevelse.

Daria F

Bästa bemötandet, grymma naglar, mer än nöjd!

Paula S

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med resultatet och kan både rekommendera och tänker själv återvända :)

Josefin B

Jag är en väldigt nöjd kund till Veronica som alltid gör mina naglar vackra! Hon vet hur man skapar fram en snygg form och har nästan lite för många färger att välja på :) // nöjd och glad tjej med snygga naglar!

Nina B

Veronica Hördell har gjort både mina ögonbryn och mina naglar. Hon lyssnar till det kunden vill och ger sina kunder 100 % service. Kan absolut rekommendera Veronica och vasastans nagelcenter till mina vänner

Victoria L

Nja! Inte speciellt bra kvalité. Dyrt och de tig lång tid. Bara varit där en gång.

Svar från Veronica Hördell

Hej Viktoria, Jag ser att det var några år sedan som du besökte oss. Jag kan glädja dig med att behandlingarna går snabbare idag och att vi även har bytt ut vårt produktsortiment sedan du besökte oss sist. Du är varmt välkommen att besöka oss igen och vi tackar dig för din rekommendation/feedback som även resulterar i ett bidrag till barncancerfonden.

Fredrik S

bästa bästa 😊 blev sockrad på ryggen och det blev jättebra!

Anette H

Veronica är väldigt yrkesskicklig, hjälpsam och duktig. Hon gör alltid ett bra jobb och man är i trygga händer.

Yvonne P

Inte bra!! Skulle tatuera eyeliner och människan hade inte ens nån bild så man kunde dikutera vilken modell det skulle bli! Hon bad inte ens om ursäkt!! Åkte därifrån utan att fått något gjort!

Svar från Veronica Hördell

Hej Yvonne, jag har ändrat mina rutiner kring fotoalbum sedan ditt besök hos mig. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det. (Alla har inte Facebook och jag kom även på mig själv, med att inte längre förlita på att dator/mobil och teknik alltid ska fungera), då jag ville visa digitala foton för dig. Att kunna bläddra i ett fotoalbum på före och efterkort är önskvärt för vissa kunder. Jag har numera alltid konsultation vid ett separat besök. Jag erbjuder inte så många olika modeller (och har aldrig gjort) på eyeliner...

Dajana P

Hade dåligt med färger vilket blir rätt snopet, shellacken blev för tjock, stressat intryck.

Svar från Veronica Hördell

Hej Dajana, Vid tillfället du besökte oss (2014), hade vi runt 50 olika färger. Numera har vi över 120 olika färger, Vi har även bytt ut vårt produktsortiment, som ger ett tunnare slutresultat än shellac. Du är varmt välkommen att komma tillbaka och se vårt större färgutbud och känna skillnaden mellan i tjocklek på slutresultatet. Självklart utan stressat intryck.

Jeanette A

Boka inte på denna salong! En enda bokning och man jagas med mail och sms om att utvärdera och ta emot reklam, även två år senare, fast man har bett att inte få mail eller sms. Under all kritik! Tar mig därför tid att skriva omdömet nu. Därför kommer jag aldrig mer besöka just denna salong utan väljer andra mer professionella som respekterar kunden.

Svar från Regina Borman

Hej Jeanette, vi ber om ursäkt om du känner att du har blivit "jagad". Det är absolut inte syftet med rekommendationer...Det har blivit någon teknisk miss nånstans... Hör gärna av dig till oss på: 0736-212669 eller maila: order@vasastansnagelcenter.se så kan i reda upp detta, så det inte händer någon annan. Tack för ditt bidrag till barncancerfonden genom din rekommendation/feedback.

Louise G

Regina är en fantastisk människa som person o kundmottagare glad framåt professionell och social. Som nagelteknolog e hon otroligt duktig i både önskemål från kund och har en otroligt kreativ skapar sida och gör roliga vackra o fräscha naglar handgjort eller med tryck eller vad som så gör hon ett fantastiskt arbete .... 💕 Kram nöjd kund Lollo

Hayat H

Great service! real quality! recommend it highly

Marianne J

Underbar personal! Omtänksamma och väldigt serviceinriktade!!

Catharina R

Bra men jag skulle snygga till lite

Svar från Regina Borman

Hej Tack för din feedback, vill vi gärna höra mer om vad det är du tycker att vi ska snygga till lite? Kontakta oss gärna på: 0736-212669 eller via mail: order@vasastansnagelcenter.se

Ami H

Veronica får utmärkta referenser från mig. Jag besökte Vasastans Nagelcenter mycket för ett par år sen och kan bara ge mitt bästa betyg till Veronica (har inte varit hos någon annan efteråt). Serviceminded, trevligt bemötande, proffsig, lyhörd och god rådgivare.

Vicki D

Jag tycker att Vasastaden nagelcenter AB är väldigt bra och har en mycket god service!

Helene H

Veronica är professionell och jag har alltid varit nöjd med resultatet!

Susanne N

Trevlig lokal och proffsig personal!

Sara B

Bara varit kund vid ett tillfälle men är nöjd med mitt besök, trevligt & proffsigt bemötande då jag fick min spraytan. Skulle återkomma fler gånger om jag bodde i Stockholm. Skulle rekommendera till vänner.

Svar från Veronica Hördell

Naaaw, tack för de fina orden Sara <3. Välkommen tillbaka om och när du besöker Stockholm igen!

Anita H

Jag avbokade tiden så jag har ingen erfarenhet!

Svar från Veronica Hördell

Oj, måste ha blivit en miss i kundregistret. Men du ska ha ett varmt TACK för ditt bidrag till Barncancerfonden genom din rekommendation <3 <3

Pia N

Servicen fungerade bra. Jag blev väl omhändertagen och kan klart rekommendera Veronicas salong till andra personer

Svar från Veronica Hördell

Tack Pia, det är så härligt att få läsa din fina rekommendation när man öppnar mailen <3 <3

Therese B

Trevlig personal och fantastisk service! Alltid hjälpsamma. Bara ++++från mig!

Svar från Veronica Hördell

Jag blir ju alldeles varm i hjärtat när jag läser din fina rekommendation! Tack <3

Kicki N

Fantastiskt proffsigt omhändertagande 👍

Tack Kicki! Sån fin rekommendation jag får <3 <3

Ann Margret N

Alltid god, personlig o trevlig service. Proffesionellt arbete o bra information. Jag rekommenderar mycket Vasastans Nagelcenter o Veronica Hördell. Stort lycka till!

Svar från Veronica Hördell

Åååå, tack Ann Margret för de fina orden! Jag blir alldeles rörd <3 <3!

Anna A

Bäst! Personligt, professionella och duktiga.

Underbara Anna! Tack så mycket för dina fina rekommendationer! <3 <3

Emma B

Fantastiskt trevlig och professionell personal! Man får snabbt ett välkomnande intryck och känner sig bekväm inför behandlingen. Rekommenderar ALLA att gå hit!

Svar från Veronica Hördell

Ååååå, vad glad jag blir av dina fina ord! Det är precis det här som jag verkligen vill att alla ska känna sig efter ett besök hos mig <3 <3

Christina N

Mycket bra och seriös nagelsalong

Elin H

Veronica, är skicklig och mycket trevlig. Hon tar sig tid att lyssna på vad kunden vill ha. Noggrann och kunnig.

Tack Elin, för de fina orden. Det värmer i hjärtat <3

Joella M

Mycket trevligt bemötande och mycket duktig. Mina naglar blev jättefina.

Annelie N

Hon verkade stressad, höll inte tiden, gjorde ett dåligt jobb jag fick fila om mina tånaglar själv hemma, och lokalen var inte anpassad för jobbet, fransfätg och pedikyr.

Svar från Regina Borman

Hej Annelie, Vad tråkigt att du upplevde behandlingen som sådan. Hör gärna av dig till oss på 0736-212669, så vi kan få en möjlighet att ge dig en annan upplevelse i dessa behandlingar.

Frida B

Mina ögonbryn och fransar blev jätte mörka och fina:) precis som ville ha det!