viköperdinbil.se

1 645
4.3
Call 08-124 430 00 Share

About company

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

1645 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Emma O
Wrote about viköperdinbil.se

Smidigt, bra bemött vid försäljning av min bil. Mycket bättre än andra firmor jag har sålt bilar till genom åren. Rekommenderar starkt detta företag till andra som vill göra en smidig bilaffär.

Lena R
Wrote about viköperdinbil.se

Allt fungerat bra vad gäller värdering, kontakt med kundtjänst samtbemötande i Sundsvall vid kontroll av bilen

Billy N
Wrote about viköperdinbil.se

Snabbt o enkelt att få kontakt. Snabb värdering som man stod fast vid. Smidigt att lämna bilen.

Joakim A
Wrote about viköperdinbil.se

Smidigt. Tänk dock på att slutföra inom tidsfristen för prisgaranti.

Robert H
Wrote about viköperdinbil.se

Vi fick det pris för vår bil som aviserats på nätet och vi känner oss nöjda med det. Bra och trevlig personal som gjorde att vi kände oss trygga genom processen.

Roger R
Wrote about viköperdinbil.se

Tycker att de funkade snabbt och smidigt utan massa krångel. Kort väntetid när man väl bestämt sig för att sälja bilen.

Lars L
Wrote about viköperdinbil.se

Mycket proffsig hantering, bilen kontrollerades noggrant och alla handlingar genomgicks. Korrekt köpekontrakt. Förväntat pris. Efter en timme var allt klart. Mycket bättre alternativ än att sälja på Blocket, vilket jag gjorde med min förra bil, med möda och stort besvär!

Maria R
Wrote about viköperdinbil.se

Trevligt bemötande på stationen. Besviken att onlinevärderingen (som tedan var låg) diffade 20% mot slutligt pris på plats. Känns som att det behövs en skala på kryssrutorna för slitage osv för rättvisare första bedömning. Nu blev vi "ditlurade" i tron om att vi hade en deal. Smart men inte schysst! Kommer ej rekommendera.

Magnus L
Wrote about viköperdinbil.se

Fungerade som förväntat inga större konstigheter

Mahmud G
Wrote about viköperdinbil.se

Min upplevelse var utmärkt. Det gick Snabbt och smidigt.

Mona F
Wrote about viköperdinbil.se

Det var smidigt att sälja bilen. Vi fick bättre pris än inbytt erbjuda. Vi fick pengar på kontot efter 24 timmar.

Lisa G
Wrote about viköperdinbil.se

Super enkelt super snabbt super service! Tack

Finn S
Wrote about viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt, enkelt och Trevlig personal.

Louise W
Wrote about viköperdinbil.se

Supersmidigt och värderingen online stämde med det jag oxå fick för bilen

Emilia S
Wrote about viköperdinbil.se

Bra! Erbjöd mer än vad andra bilhandlare gjorde. Snabb och smidig affär.

Taisto K
Wrote about viköperdinbil.se

Bra mottagande allt fungerade som det skulle

Peter V
Wrote about viköperdinbil.se

Inga problem. Allt blev som utlovat.

David G
Wrote about viköperdinbil.se

Det gick snabbt och enkelt. Allt var förberett och det gick mycket snabbare än vad jag trodde det skulle gå.

Ulf D
Wrote about viköperdinbil.se

Sålde min bil till Vi köper din bil

Haider J
Wrote about viköperdinbil.se

Det var smidigt och proffsigt

Linda N
Wrote about viköperdinbil.se

Smidigt sätt att sälja bilen på, tycker dock att inte få betalt direkt ger ett minus poäng.

Albert J
Wrote about viköperdinbil.se

Mycket trevlig personal bra service

Stina E
Wrote about viköperdinbil.se

Det var rätt enkelt att fylla i på hemsidan. Men det tog förvånansvärt mkt tid att få priset. Ringde och påminde dem. Sen kom det ganska fort. Jag hade förväntat mig att få några tusen mera betalt för bilen men det var skönt att slippa besväret själv. Som helhet en bra upplevelse av proceduren och den personal jag träffade.

Mohammad A
Wrote about viköperdinbil.se

Det här är min andra bil jag har sålt till Vi köper din bil. Det är smidigt och pålitlig.

Taha A
Wrote about viköperdinbil.se

Ärligt talat jag trodde inte att det blir så lätt, enkelt och smidigt för första gången ser jag att en reklam p social media är ärlig och sant.

Caroline S
Wrote about viköperdinbil.se

Snabbt, enkelt och supertrevlig personal!

Maria S
Wrote about viköperdinbil.se

Snabbt smidigt och väldigt enkelt

Todd L
Wrote about viköperdinbil.se

Känner mig scammad. De antyder att jag inte har skrivit vilka fel som fanns i bilen. Detta skrev jag med egna ord när jag fick bilen värderad av dem. Därav fick jag ett super lågt pris..

Eva P
Wrote about viköperdinbil.se

Allt funkade bra förutom att vi fick tidsbyte där en helg kom emellan.

Carina E
Wrote about viköperdinbil.se

Som förväntat då bilen var problem fri och vi var överens omg.

Ernst S
Wrote about viköperdinbil.se

Enkelt ärligt snabbt korrekt löste mitt restlån jag rekommenderar Solna

Elsbeth A
Wrote about viköperdinbil.se

Fick inte fullständig information om försäljningen via nätet. Fick inte veta att det var en dator som bedömde min information om bilens skick, vilket resulterade i ett betydligt lägre pris för bilen. Bilder som jag skickade hade ingen funktion för bilens värde. Besviken. Svårt att hitta var jag skulle komplettera upplysningar om bilens skick.

Emil P
Wrote about viköperdinbil.se

Bra snabb process. Tider för värdering även en lördag. Tider som passar alla. Pengarna kom i tid som avtalat. Värderingen rimlig.

Mattias A
Wrote about viköperdinbil.se

Supertrevlig personal. Bra bemötande. Bra värdering:-) Pengarna på kontot efter två dagar. Kanonbra!

Jean-Pierre L
Wrote about viköperdinbil.se

Mycket bra och att göra med Jag är mycket nöjd, trevlig personal, och snabbt avklarat Mvh

Jenny C
Wrote about viköperdinbil.se

Mycket smidigt förfarande, över förväntan snabbt och enkelt!

Helena E
Wrote about viköperdinbil.se

Köpet gick smidigt och snabbt, bilen undersöktes på plats och det slutliga budet motsvarade mina förväntningar. Även betalningen kom på utlovad tid.

Fredrik B
Wrote about viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt och trevlig personal! Rekommenderas varmt.

Bygg J
Wrote about viköperdinbil.se

Snabbt och bra. Slipper krångliga kunder

Karin T
Wrote about viköperdinbil.se

Super trevliga och professionella killar som tog emot min bil i Karlstad

Johan B
Wrote about viköperdinbil.se

Överenskommet pris ändrades fast jag ringt in och pratat med dom och erbjudit att skicka bilder på bilens skick då de var en 37 mils resa enkelväg just för att de inte skulle vara några konstigheter när jag var där. Dom försäkrade mig att de är inga problem och att jag kan känna mig helt lugn. Väl där så sänktes priset för att bilen var inte i de skick som hade förväntat sig trots att jag fyllt i helt ärligt om bilens skick och försökt allt för att de inte skulle bli några problem när jag väl var där

Helene N
Wrote about viköperdinbil.se

Jag sålde min bil hos VKDB och är imponerad av hur smidigt det gick! Ett trevligt bemötande och snabb hantering. Jag är jättenöjd!

Ulla M
Wrote about viköperdinbil.se

Det var ok . Snabbt och enkelt.

Peter N
Wrote about viköperdinbil.se

Mycket smidigt o bra. Rättvist pris och fint bemötande.

Dan S
Wrote about viköperdinbil.se

Emkelt utan krångel och trevligt bemötande.

Ida T
Wrote about viköperdinbil.se

Jag sålde min bil till vikköperdinbil i Malmö. Jag ville göra en snabb och säker affär. Superenkelt, tryggt, och trevligt bemötande. Och jag fick 12 000 över det pris som nätvärderingen sade. Pengarna fanns på kontot 1,5 dygn efter jag lämnade bilen, likaså meddelande från Transportstyrelsen om ägarbyte.

Linnea J
Wrote about viköperdinbil.se

Super enkel affär, jätte bra personal! Kommer definitivt sälja min nästa bil till samma firma

Karin R
Wrote about viköperdinbil.se

Allt perfekt och mycket smidigt! Erhöll det pris som jag blivit erbjuden på nätet. Karin

Ingela V
Wrote about viköperdinbil.se

Väldigt trevlig personal och försäljning gick skapligt fort.Rekomenderarvkdb

Ann-Catrine E
Wrote about viköperdinbil.se

Är väldigt nöjd med försäljningen av bilen , det gick snabbt och smidigt på plats . Och pengarna kom in på kontot efter ca 2 dagar . Fick även några tusen mer än den första värderingen som jag fick.