viköperdinbil.se

1 622
4.3
Ligue 08-124 430 00 Compartilhar

About company

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

1622 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Mohammad A
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Det här är min andra bil jag har sålt till Vi köper din bil. Det är smidigt och pålitlig.

Taha A
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Ärligt talat jag trodde inte att det blir så lätt, enkelt och smidigt för första gången ser jag att en reklam p social media är ärlig och sant.

Caroline S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt, enkelt och supertrevlig personal!

Maria S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt smidigt och väldigt enkelt

Todd L
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Känner mig scammad. De antyder att jag inte har skrivit vilka fel som fanns i bilen. Detta skrev jag med egna ord när jag fick bilen värderad av dem. Därav fick jag ett super lågt pris..

Eva P
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Allt funkade bra förutom att vi fick tidsbyte där en helg kom emellan.

Carina E
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Som förväntat då bilen var problem fri och vi var överens omg.

Ernst S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Enkelt ärligt snabbt korrekt löste mitt restlån jag rekommenderar Solna

Elsbeth A
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Fick inte fullständig information om försäljningen via nätet. Fick inte veta att det var en dator som bedömde min information om bilens skick, vilket resulterade i ett betydligt lägre pris för bilen. Bilder som jag skickade hade ingen funktion för bilens värde. Besviken. Svårt att hitta var jag skulle komplettera upplysningar om bilens skick.

Emil P
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Bra snabb process. Tider för värdering även en lördag. Tider som passar alla. Pengarna kom i tid som avtalat. Värderingen rimlig.

Mattias A
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Supertrevlig personal. Bra bemötande. Bra värdering:-) Pengarna på kontot efter två dagar. Kanonbra!

Jean-Pierre L
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Mycket bra och att göra med Jag är mycket nöjd, trevlig personal, och snabbt avklarat Mvh

Jenny C
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Mycket smidigt förfarande, över förväntan snabbt och enkelt!

Helena E
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Köpet gick smidigt och snabbt, bilen undersöktes på plats och det slutliga budet motsvarade mina förväntningar. Även betalningen kom på utlovad tid.

Fredrik B
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt och trevlig personal! Rekommenderas varmt.

Bygg J
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt och bra. Slipper krångliga kunder

Karin T
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Super trevliga och professionella killar som tog emot min bil i Karlstad

Johan B
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Överenskommet pris ändrades fast jag ringt in och pratat med dom och erbjudit att skicka bilder på bilens skick då de var en 37 mils resa enkelväg just för att de inte skulle vara några konstigheter när jag var där. Dom försäkrade mig att de är inga problem och att jag kan känna mig helt lugn. Väl där så sänktes priset för att bilen var inte i de skick som hade förväntat sig trots att jag fyllt i helt ärligt om bilens skick och försökt allt för att de inte skulle bli några problem när jag väl var där

Helene N
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Jag sålde min bil hos VKDB och är imponerad av hur smidigt det gick! Ett trevligt bemötande och snabb hantering. Jag är jättenöjd!

Ulla M
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Det var ok . Snabbt och enkelt.

Peter N
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Mycket smidigt o bra. Rättvist pris och fint bemötande.

Dan S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Emkelt utan krångel och trevligt bemötande.

Ida T
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Jag sålde min bil till vikköperdinbil i Malmö. Jag ville göra en snabb och säker affär. Superenkelt, tryggt, och trevligt bemötande. Och jag fick 12 000 över det pris som nätvärderingen sade. Pengarna fanns på kontot 1,5 dygn efter jag lämnade bilen, likaså meddelande från Transportstyrelsen om ägarbyte.

Linnea J
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Super enkel affär, jätte bra personal! Kommer definitivt sälja min nästa bil till samma firma

Karin R
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Allt perfekt och mycket smidigt! Erhöll det pris som jag blivit erbjuden på nätet. Karin

Ingela V
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Väldigt trevlig personal och försäljning gick skapligt fort.Rekomenderarvkdb

Ann-Catrine E
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Är väldigt nöjd med försäljningen av bilen , det gick snabbt och smidigt på plats . Och pengarna kom in på kontot efter ca 2 dagar . Fick även några tusen mer än den första värderingen som jag fick.

Hans S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Bilen fick en rejäl genomgång av en troligen kompetent och trevlig man som inte verkade missa något. Sen att man blir lite besvikna på värderingen är ju helt annan Kanrekomenderas

Robert G
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Det var enkelt från värdering och en besiktning sen var affären klar.

Pasi Ö
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Fick ett pris på E-post, samma pris hade jag fått 2 månader tidigare, men väl på plats så fick jag höra att jag fått ett fel pris, så jag fick 13 000 kr mindre. Annars Ok

Alexander N
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Smidigt och simpelt och inga skambud!!!

Sven F
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Oerhört smidigt, trevlig personal och bra betalt för bilen! Kan inte bli bättre när man ska sälja sin bil!

Fredrik H
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Helt ok, blev lite försenat men som sagt helt ok

Sunnerborn R
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Vettigt pris som höll hela vägen till försäljning. Proffsig och gedigen kontroll på station och snabbt beslut utan krångel

Rolf O
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Mycket enkelt och trevlig personal

Emilia W
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Affären gick snabbt och smidigt

Joachim N
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Blev lovad en summa flera gånger men fick en lägre. Förklaringen var att någon hade gjort fel, kändes riktigt dåligt. Tveksam om agerandet och tror inte det är juridiskt hållbart. Känner mig ditlurad med ett bra pris för att viköperdinbil ville ha bilen och lurad blev man.

Barbro A
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt o enkelt. Skönt att slippa allt pappersarbete

Barbara C
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Smidigt och trevliga personal med gott bemötande

Clas-göran P
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Allt fungerade bra och jag blev nöjd.

Mikael J
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt och smidig försäljning av bil samt bra service från personalen. Mycket nöjd

Mohammad S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Professionell personal och bra service.

Dalibor N
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Duktig och trevlig personal...

Hans razmus noah H
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Sålde min bil till Frida i Helsingborg. Jättebra bemötande och en jätte kunnig tjej som hjälpte oss igenom hela processen på ett proffsigt sätt! Verkligen supernöjd!

Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
Lars A
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Jag tycker det var positivt, personalen var trevliga, pengarna har kommit!! Värderingen via nätet stämde ganska bra också, dessutom gick det att diskutera.

Nermina  S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Ni lurar människor med ett pris på bedömning och vad man får för bilen. Ni hittade på en service på bilden som ingen nämnt innan jag kom in till er med bilenjag hade till och med hittat extra nyckeln och ändå sänkte ni 5000 kronor. Lurendrejare!!!

Magnus T
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabbt och enkelt sätt att sälja bilen på.

Penny B
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Toppen! Mycket professionella och bilkunniga. Inget tjafs utan enkel och smidig affär. Vår handläggare kunde dessutom Mazda mycket väl och kunde lätt argumentera för priset. Kommer utan tvekan använda oss av Viköperdinbil igen och rekommenderar detta företag till 100%!

Kenan S
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Snabt och bra erbjudande och besta priset i stan som vi hade fåtts Mvh Kenan

Karl-martin wilhelm F
Escreveu sobre viköperdinbil.se

Enkelt, smidigt och proffsigt bemötande. Trevlig personal på anläggningen i Solna