Wärna Mellansverige AB

Elementvägen 4, 702 27 Örebro — Visa karta

Läs vad 33 kunder tycker om Wärna Mellansverige AB

• 2020-05-24

Sofia L skrev om Wärna Mellansverige AB
    Är supernöjd! Fick ett proffsigt bemötande av trevliga, glada städare. Kommer definitivt att anlita dem i fortsättningen! Läs mer
  • 2020-05-18

Anna-karin W skrev om Wärna Mellansverige AB
    Alltid vänliga och hjälpsamma. Ibland behöver vi hjälp på kort varsel av olika anledningar och dom ser alltid till att lösa det.
    Tjejerna som jag träffat är jättegulliga och är alltid ett bra ansikte för Wärna. Läs mer
  • 2020-05-18

Maria S skrev om Wärna Mellansverige AB
    Bra och trevliga. Känns tryggt Läs mer
  • 2020-05-16

Johan S skrev om Wärna Mellansverige AB
    Jag har köpt städtjänster och är nöjd med resultatet Läs mer
  • 2020-05-16

Ulf W skrev om Wärna Mellansverige AB
    Grymt bra jobb och trevlig mottangade när man va i kontakt med er. Läs mer
  • 2020-05-15

Anders O skrev om Wärna Mellansverige AB
    Tjejerna som kommer är bra och glada. det piggar upp. Läs mer
  • 2020-05-15

Victor K skrev om Wärna Mellansverige AB
    Leverans mer än mina förväntningar! Läs mer

Otto A skrev om Wärna Mellansverige AB
    Finstädning vid nybyggnation av villa. Snabb och bra service, uppfyllde mina förväntningar. Läs mer

Bengt G skrev om Wärna Mellansverige AB
    Flyttstäd. Smidig kontakt, ok pris och riktigt bra resultat. Rekommenderas! Läs mer

Per G skrev om Wärna Mellansverige AB
    Vi har städning två dagar i veckan på vårt kontor.
    Städarna från Wärna är lyhörda och engagerade så vi får alltid ett bra resultat.
    Kan rekommendera Wärna både för kontor och hemstäd Läs mer

Pelle B skrev om Wärna Mellansverige AB
    Trevligt bemötande, proffsig personal med mycket kunskap.
    Blir glad att komma hem till ett skinande hem och ett glatt personligt meddelande från Wärna. Läs mer

Niklas M skrev om Wärna Mellansverige AB
    Det är okej men det finns lite förbättringspotential. När vi skulle starta upp skulle det börja med en storstäd. Hade trott att den storstäden skulle stämmas av med oss så vi visste vad som skulle göras. Vår bild av det var att källaren och lite mer skulle göras i storstädningen. Det blev bara trapphusen. Kommunikationen i avtalsstarten kunde ha varit bättre. Läs mer

Kjell B skrev om Wärna Mellansverige AB
    Alltid ett bra bemötande och ett väl utfört arbete, Rekommenderas. Läs mer

Carolina H skrev om Wärna Mellansverige AB
    Oftast har vi varit nöjda med vår städning i huset. Dock har vi fått känslan att det blivit lite mer slarvigt vid vissa tillfällen, tror detta kan vara personberoende då det är olika personer vid städtillfällen.
    Det är svårt att få tag på företaget när man vill någonting tex. fundering på om det går att byta dag. Läs mer
    2020-05-14 Wärna Mellansverige AB svarar Carolina H
    Hej Carolina!

Stort tack för återkopplingen!

Tråkigt att höra att du upplever att vi har slarvat då och då. Så ska det självklart inte vara.

Vår strävan är att det alltid ska vara samma medarbetare som städar hos våra kunder. På senare tid har vi dock inte alltid lyckats med det. Mycket på grund av coronapandemin. Eftersom både vi och våra kunder följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer innebär det dels många sena avbokningar från våra kunder, och även högre sjukfrånvaro bland vår personal. Vilket i sin tur innebär att vi måste kasta om i våra scheman. Men det ska förstås inte gå ut över städkvaliteten.

Du får jättegärna slå mig en signal på 0720-50 26 98 så kan vi gemensamt ta fram en plan för hur vi kommer tillrätta med de brister du upplever.

Vänligen

//Johan Linge, VD

Per A skrev om Wärna Mellansverige AB
    Städ 2 ggr per månad
    Trevliga och bra städare.
    Bra och snabb coach
    Kantig VD Läs mer
    2020-05-14 Wärna Mellansverige AB svarar Per A
    Hej Per!

Tack för feedbacken och roligt att höra att du uppskattar våra medarbetare!

Vi ska se om vi inte kan slipa ner kanterna på vår VD en aning också 😉

Du är självklart välkommen att kontakta Johan (VD) på 0720-50 26 98 om det är något du vill diskutera.

/Ida, Wärna

Elin S skrev om Wärna Mellansverige AB
    Storstädning, bra bemött av företaget och nöjd med resultatet. Kommer troligen boka storstädning via dem igen Läs mer

Eva A skrev om Wärna Mellansverige AB
    Företagsstädning. Bra städning och trevlig personal. De tar egna initiativ och lämnar förslag på åtgärder. Läs mer

Malin B skrev om Wärna Mellansverige AB
    Det fungerar oftast bra. Mina specifika önskemål kommer inte med och det tolkar jag beror på att det ofta är olika personer som kommer. Läs mer

Ida E skrev om Wärna Mellansverige AB
    Wärna städar våra kontorslokaler, och jag är riktigt nöjd med dem. Personalen är alltid glada och trevliga, och det blir rent när de varit här! Jag kan verkligen rekommendera Wärna. Läs mer

Ylva S skrev om Wärna Mellansverige AB
    Jag har varit kund för hemstäd i 4 år och är jättenöjd! Oftast är städningen bra utförd och det är lätt att komma i kontakt med platschef om det behövs för att ex göra en avbokning vid sjukdom. Kan verkligen rekommendera Wärna! Läs mer

Linus B skrev om Wärna Mellansverige AB
    Vi har anlitat Wärna för att städa vårat hus en gång i veckan. Det var cirka två månader sen de var här första gången och vi är supernöjda.

Det är en fröjd att komma hem efter att de har varit här! :)

I övrigt är de oerhört smidiga att ha och göra med och de är snabba i sin kommunikation. Vi fick ett väldigt bra utskick angående corona och hur de hanterar det. Läs mer

Margareta R skrev om Wärna Mellansverige AB
    Städning av industrilokal. De utför ett bra jobb i våra lokaler. Wärna är bra. Läs mer

Linda J skrev om Wärna Mellansverige AB
    Trevlig personal som gör ett bra jobb och service. De har inte alltid de bästa förutsättningarna att lösa sitt uppdrag hos oss men lyckas alltid att lösa det på bästa sätt. Läs mer

Iréne B skrev om Wärna Mellansverige AB
    Städning hemma , 1 ggn i månaden .
    Vid uppstarten mycket trevligt bemötande , snabbt svar vid kontakt. Samma personer som kom vid varje tillfälle .
    Nu svårt att få svar, ej samma personer som kommer . Ojämt städat , vilket är förståeligt när det inte är samma personer vid varje tillfälle . Läs mer

Jenny E skrev om Wärna Mellansverige AB
    Vi har hemstäd varannan vecka och det fungerar mycket bra. Vi har alltid blivit trevligt bemötta. Senaste året har det varit lite mer olika personer än vanligt och de små detaljerna såsom små godispåsar vid påsk, fina upphängningar av saker, lite snygga omgrupperingar av blommor och badrumsartiklar samt städning även ovanpå torkskåp etc försvunnit. Och någon enstaka gång har man faktiskt helt missat att städa på vissa ställen, men då har jag påpekat det. Men som sagt överlag bra. Och pålitliga. Lite trist att det lilla extra verkar ha försvunnit, men det är inte så avgörande att vi funderar på att byta. Läs mer

Fredrik V skrev om Wärna Mellansverige AB
    Vi anlitar bolaget för städ och har gjort det under flera år. Wärna är lyhörda, serviceinriktade och mycket professionella. Vi är mycket nöjda med deras leverans. Läs mer

Ewa-Marie B skrev om Wärna Mellansverige AB
    Köpt sanering av dusch och badrum.
    Glada och trevliga medarbetare som hade lite knappt med tid och då kan man inte göra sig rättvis.
    Förväntade mig ett lite bättre resultat gällande kakel och fogar. Läs mer

Joakim Ö skrev om Wärna Mellansverige AB
    Vi har köpt städning på vårat företag, det är alltid glad och trevlig personal som är här och gör ett bra jobb. Läs mer

Elisabet W skrev om Wärna Mellansverige AB
    Fungerar toppen. Aldrig aavbokningar eller ändringar. Bra kvalitet i städningen. Läs mer

Joakim R skrev om Wärna Mellansverige AB
    Alltid trevlig personal. Städar jättefint. Flexibla om man vill byta tid ngn vecka t ex.
    Mkt nöjd Läs mer

Lars W skrev om Wärna Mellansverige AB
    Hög servicegrad, lätta att kontakta samt det viktigaste av allt - det blir rent! Läs mer

Hans T skrev om Wärna Mellansverige AB
    Trevliga, proffsiga, noggranna!
    Wärna medarbetare känns som familjemedlemmar. Läs mer

Louise W skrev om Wärna Mellansverige AB
    Städtjänster
    Mycket bra bemötande och utförande! Läs mer

Elementvägen 4, 702 27 Örebro