Wärna Mellansverige AB

Wärna Mellansverige AB

Välkommen till Wärna Mellansverige AB!

Vi levererar rengöring av högsta klass - det tycker vi är en självklarhet. Oavsett om du behöver hjälp med städningen hemma för att frigöra tid för annat eller behöver rent och fräscht på kontoret så finns vi tillgängliga.

Våra tjänster: Företagsstäd, hemstäd, klinikstäd, bygg- och bodstäd, trapp- och fastighetsstäd samt mycket mer.

Vi är en kompetent och ansvarsfull samarbetspartner som vill höja statusen för städbranschen och göra den mer attraktiv. Vi på Wärna tänker alltid på dig som kund och ditt bästa. Låt oss överträffa dina förväntningar.

Läs vad 38 kunder tycker om Wärna Mellansverige AB 2

2021-01-07
    Trevlig och kunnig personal som jobbade snabbt och effektivt med superfint resultat!
    2020-12-04
    Rekommenderas starkt. Trevlig och tillmötesgående i mailkontakt och offertförfrågning, mina fönster har aldrig varit renare och personen som var här och putsade var både snabb och noggrann i arbetet. Kommer att boka företaget igen i framtiden.
    2020-12-04
    Min känsla är att de gör verkligen det lilla extra som är så viktigt för helheten.
  • Håkan A
    skrev om Wärna Mellansverige AB
    2020-10-19
    Wärna har utfört sitt uppdrag att flyttstäda på ett mycket kundanpassat sätt med snabbhet, tydlig offert och bra uppföljning. Ingen anmärkning heller vid slutbesiktningen.
    Jag kan verkligen rekommendera detta företag.
    2020-09-25
    Wärna levde upp till mina förväntningar och utförde ett utmärkt hemstäd.
    2020-09-07
    Jag har anlitat Wärna för både storstäd och flyttstäd med utmärkt resultat. Mycket trevlig och noggrann personal vid båda tillfällena och jag blev bra bemött från start till mål. Vår förra hyresvärd är känd för att vara petig i städbesiktningar och dom flesta jag pratat med har fått tagit dit sin städfirma igen efter besiktningen men Wärnas städning var så pass bra att det godkändes direkt. Jag kommer absolut att använda mig av Wärna igen.
    2020-05-24
    Är supernöjd! Fick ett proffsigt bemötande av trevliga, glada städare. Kommer definitivt att anlita dem i fortsättningen!
    2020-05-18
    Alltid vänliga och hjälpsamma. Ibland behöver vi hjälp på kort varsel av olika anledningar och dom ser alltid till att lösa det.
    Tjejerna som jag träffat är jättegulliga och är alltid ett bra ansikte för Wärna.
    2020-05-18
    Bra och trevliga. Känns tryggt
    2020-05-16
    Jag har köpt städtjänster och är nöjd med resultatet
    2020-05-16
    Grymt bra jobb och trevlig mottangade när man va i kontakt med er.
    2020-05-15
    Tjejerna som kommer är bra och glada. det piggar upp.
    2020-05-15
    Leverans mer än mina förväntningar!
    2020-05-14
    Finstädning vid nybyggnation av villa. Snabb och bra service, uppfyllde mina förväntningar.
    2020-05-14
    Flyttstäd. Smidig kontakt, ok pris och riktigt bra resultat. Rekommenderas!
    2020-05-14
    Vi har städning två dagar i veckan på vårt kontor.
    Städarna från Wärna är lyhörda och engagerade så vi får alltid ett bra resultat.
    Kan rekommendera Wärna både för kontor och hemstäd
    2020-05-14
    Trevligt bemötande, proffsig personal med mycket kunskap.
    Blir glad att komma hem till ett skinande hem och ett glatt personligt meddelande från Wärna.
    2020-05-14
    Det är okej men det finns lite förbättringspotential. När vi skulle starta upp skulle det börja med en storstäd. Hade trott att den storstäden skulle stämmas av med oss så vi visste vad som skulle göras. Vår bild av det var att källaren och lite mer skulle göras i storstädningen. Det blev bara trapphusen. Kommunikationen i avtalsstarten kunde ha varit bättre.
    2020-05-14
    Alltid ett bra bemötande och ett väl utfört arbete, Rekommenderas.
    2020-05-14
    Oftast har vi varit nöjda med vår städning i huset. Dock har vi fått känslan att det blivit lite mer slarvigt vid vissa tillfällen, tror detta kan vara personberoende då det är olika personer vid städtillfällen.
    Det är svårt att få tag på företaget när man vill någonting tex. fundering på om det går att byta dag.
    Hej Carolina! Stort tack för återkopplingen! Tråkigt att höra att du upplever att vi har slarvat då och då. Så ska det självklart inte vara. Vår strävan är att det alltid ska vara samma medarbetare som städar hos våra kunder. På senare tid har vi dock inte alltid lyckats med det. Mycket på grund av coronapandemin. Eftersom både vi och våra kunder följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer innebär det dels många sena avbokningar från våra kunder, och även högre sjukfrånvaro bland vår personal. Vilket i sin tur innebär att vi måste kasta om i våra scheman. Men det ska förstås inte gå ut över städkvaliteten. Du får jättegärna slå mig en signal på 0720-50 26 98 så kan vi gemensamt ta fram en plan för hur vi kommer tillrätta med de brister du upplever. Vänligen //Johan Linge, VD Wärna Mellansverige AB
    Städ 2 ggr per månad
    Trevliga och bra städare.
    Bra och snabb coach
    Kantig VD
    Hej Per! Tack för feedbacken och roligt att höra att du uppskattar våra medarbetare! Vi ska se om vi inte kan slipa ner kanterna på vår VD en aning också 😉 Du är självklart välkommen att kontakta Johan (VD) på 0720-50 26 98 om det är något du vill diskutera. Mvh /Ida, Wärna Wärna Mellansverige AB
    2020-05-13
    Storstädning, bra bemött av företaget och nöjd med resultatet. Kommer troligen boka storstädning via dem igen
    2020-05-13
    Företagsstädning. Bra städning och trevlig personal. De tar egna initiativ och lämnar förslag på åtgärder.
    2020-05-13
    Det fungerar oftast bra. Mina specifika önskemål kommer inte med och det tolkar jag beror på att det ofta är olika personer som kommer.
    2020-05-13
    Jag har varit kund för hemstäd i 4 år och är jättenöjd! Oftast är städningen bra utförd och det är lätt att komma i kontakt med platschef om det behövs för att ex göra en avbokning vid sjukdom. Kan verkligen rekommendera Wärna!
    2020-05-12
    Vi har anlitat Wärna för att städa vårat hus en gång i veckan. Det var cirka två månader sen de var här första gången och vi är supernöjda.

Det är en fröjd att komma hem efter att de har varit här! :)

I övrigt är de oerhört smidiga att ha och göra med och de är snabba i sin kommunikation. Vi fick ett väldigt bra utskick angående corona och hur de hanterar det.
    2020-05-12
    Städning av industrilokal. De utför ett bra jobb i våra lokaler. Wärna är bra.
    2020-05-12
    Trevlig personal som gör ett bra jobb och service. De har inte alltid de bästa förutsättningarna att lösa sitt uppdrag hos oss men lyckas alltid att lösa det på bästa sätt.
    2020-05-11
    Städning hemma , 1 ggn i månaden .
    Vid uppstarten mycket trevligt bemötande , snabbt svar vid kontakt. Samma personer som kom vid varje tillfälle .
    Nu svårt att få svar, ej samma personer som kommer . Ojämt städat , vilket är förståeligt när det inte är samma personer vid varje tillfälle .
    2020-05-11
    Vi har hemstäd varannan vecka och det fungerar mycket bra. Vi har alltid blivit trevligt bemötta. Senaste året har det varit lite mer olika personer än vanligt och de små detaljerna såsom små godispåsar vid påsk, fina upphängningar av saker, lite snygga omgrupperingar av blommor och badrumsartiklar samt städning även ovanpå torkskåp etc försvunnit. Och någon enstaka gång har man faktiskt helt missat att städa på vissa ställen, men då har jag påpekat det. Men som sagt överlag bra. Och pålitliga. Lite trist att det lilla extra verkar ha försvunnit, men det är inte så avgörande att vi funderar på att byta.
    2020-05-11
    Vi anlitar bolaget för städ och har gjort det under flera år. Wärna är lyhörda, serviceinriktade och mycket professionella. Vi är mycket nöjda med deras leverans.
    2020-05-11
    Köpt sanering av dusch och badrum.
    Glada och trevliga medarbetare som hade lite knappt med tid och då kan man inte göra sig rättvis.
    Förväntade mig ett lite bättre resultat gällande kakel och fogar.
    2020-05-11
    Vi har köpt städning på vårat företag, det är alltid glad och trevlig personal som är här och gör ett bra jobb.
    2020-05-11
    Fungerar toppen. Aldrig aavbokningar eller ändringar. Bra kvalitet i städningen.
    2020-05-11
    Alltid trevlig personal. Städar jättefint. Flexibla om man vill byta tid ngn vecka t ex.
    Mkt nöjd
    2020-05-11
    Hög servicegrad, lätta att kontakta samt det viktigaste av allt - det blir rent!
    Trevliga, proffsiga, noggranna!
    Wärna medarbetare känns som familjemedlemmar.
    Städtjänster
    Mycket bra bemötande och utförande!