Wärns Salonger

Wärns Salonger

Ring 08-20 21 05 www.warnssalonger.com
4.4

Välkomna till Wärns Salonger, här är vi 5 tjejer med bred erfarenhet som gärna tar emot dig som kund. Vi jobbar med hudvård, fotvård, massage, spraytan, 3D Tatuering, manikyr, pedikyr, nagelförlängningar, fransförlängning, spraytan samt kost & hälsorådgivning. Vi tar väl hand om er, välkomna!

123 omdömen om Wärns Salonger

Mona S
Skrev om Wärns Salonger

Har varit och fått spraytan hos Mariana flera gånger och är så himla nöjd! Jag har behövt bli extrabrun överallt på kroppen, och hon har lyckats varje gång. Hon är underbart trevlig, duktig och bryr sig verkligen om att man ska bli nöjd. Jag kommer utan tvekan att fortsätta vara stammis. // Mona

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Oscar H
Skrev om Wärns Salonger

Supertrevligt, varm och harmonisk stämning

Anetta W
Skrev om Wärns Salonger

Utmärkt service med bra bemötande. Fin lokal och duktig personal!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Fanny O
Skrev om Wärns Salonger

Trevlig personal, mysig atmosfär!

Maria W
Skrev om Wärns Salonger

Jag har tidigare aldrig besökt en nagelsalong men jag tycker absolut att Wärns Salonger i Ulriksdal är en mycket mysig och hemtrevlig liten salong som har en avkopplande aura över sig. Och att den dessutom ligger bara en pendelstation ifrån mig som bor i Sollentuna är absolut ett plus. Tre eller fyra gånger har jag besökt Wärns Salonger för att få mina naglar fixade och jag går alltid ut med ett leende på läpparna med mina händer prydda med underbart fina och proffsiga naglar. Otroligt duktiga och snälla tjejer jobbar på...

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Linnéa B
Skrev om Wärns Salonger

Jag är mycket nöjd över båda mina behandlingar, jag rekommenderar absolut Wärns Salong :)

Edin D

Bra, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 619 omdömen 4.9 av 619 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Anette L
Skrev om Wärns Salonger

Det finns dom som är bra och dom som är mindre bra. Har varit där två ggr men kommer inte att gå tillbaka.

Bibbi W
Skrev om Wärns Salonger

Alltid trevligt bemötande, jag är jättenöjd med min nagelteknolog. Har varit kund sedan starten :)

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Karin S

Trevlig relaxad stämning Alltid trevligt bemött Duktiga behandlare

Rebecka W
Skrev om Wärns Salonger

Fin salong med proffsiga nagelteknologer!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Jimena G
Skrev om Wärns Salonger

Jätteproffsiga och trevliga terapeuter. Mycket bra behandlingar och salongsinredningen gör att man aldrig vill gå därifrån. Jättefin och mysig salong.

Violet A
Skrev om Wärns Salonger

Känner sig alltid välkommen och viktig.

BEATA B
Skrev om Wärns Salonger

Fick aldrig min behandling pga att den som skulle ha utfört den var sen.

Emelie N
Skrev om Wärns Salonger

Jag har varit på Wärns Salonger två gånger där jag fått mina naglar uppiffade och omhändertagna av en väldigt duktig nagelteknolog vid namn Hannah. Hon lyssnade på mina önskemål och kom dessutom med inspirerande förslag på form och design. Oavsett vad jag ville göra med mina naglar kändes det verkligen som att hon kunde fixa det. Jag kände mig trygg och lugn i hennes händer. Bemötandet från hela salongen var varmt och öppet. Det kändes bra att komma till salongen.

Susanne W
Skrev om Wärns Salonger

Trevligt mottagande när man kommer, Använder bra material . Varit nöjd varje gång jag varit där och gjort naglar. Humana priser❤️

Carolina L
Skrev om Wärns Salonger

Mysiga fina lokaler, fransarna var få och märkts knappt på mina redan långa fransar. Men dom satt kvar länge

Michelle M
Skrev om Wärns Salonger

Trevlig, lungt och skönt när jag var där på kvällen.

David B
Skrev om Wärns Salonger

Bra helhetsupplevelse med kunnig personal

Anna H
Skrev om Wärns Salonger

Fantastiskt bra bemötande och utförd behandling. Jag köpte och fick ansiktsbehandling, frans- och ögonbrynsfärgning. Är mycket nöjd och tänker återkomma!

Eva B
Skrev om Wärns Salonger

Tatuerade mina ögonbryn där, coh gjorde även påfyllning. Blev väldigt bra bemött och Malin är super, det va hon som gjorde min behandlning.

Natalie R
Skrev om Wärns Salonger

Gick hos en tjej som nyss börjat på företaget och gjorde naglar. Hon gick inte ut i kanterna alls och det började släppa redan efter en vecka, fick en skadad nagel då hon tryckte för hårt med "borren" vid nagelbanden så har nu en inbuktning i nageln som måste växa bort.. La även alldeles för mycket gel så naglarna såg buckliga och tjocka ut. Inte nöjd.

Svar från Wärns Salonger

Hej Tack för att du valt att lämna din åsikt om Wärns Salonger Både som ny och som mer rutinerad terapeut så kan risken förekomma att man råkat fila lite för mkt eller byggt lite för mkt. Och som ny är det otroligt viktigt att få höra hur kunden upplever jobbet man utför så att man har en chans att kunna analysera och lära sig att bli bättre, Hade det inte varit för er kunder så skulle vi aldrig utvecklas, så din åsikt är enormt viktig för en framtida utveckling. Tack!

Christel Z
Skrev om Wärns Salonger

Elevbehandling med förlängning av fransar, helt ok.

Veronica L
Skrev om Wärns Salonger

Kommer inte gå dit igen, var i Solna. Fick ett dåligt intryck första gången jag var där. Nonchalant personal som pratade i privat mobil. Stökigt i lokalerna. Fick höra allt om behandlarens personliga problem under min behandling. Inte nöjd.

Svar från Wärns Salonger

Hej Veronica! Tack för att du tog dig tiden och lämnade din åsikt, den är enormt viktig för oss för att vi ska kunna följa upp hur personalen är mot er som kunder. Det är tråkigt att du inte fått din "egen" tid som man så väl behöver när man besöker oss terapeuter. Jag kommer absolut följa upp alla terapeuter och informera dom om att det först och främst är kundens tid vi ska förgylla, med positiv energi. Jag hoppas att du blev nöjd med resultatet av din behandling.

Anna Z
Skrev om Wärns Salonger

Bra bemötande och trevlig personal.

Maria T
Skrev om Wärns Salonger

mysig fin salong med bra personal

Madeleine H

Nagelförlängning och gellack.

Sandra U
Skrev om Wärns Salonger

Supertrevlig salong, fina ombonade lokaler och mamma blir alltid väl omhändertagen och väl bemött.

Wera W
Skrev om Wärns Salonger

Resultat: super snygga, naturligt utseende naglar Bemötande: trevligt Rekommenderas: absolut, längtar till nästa gång

Suzanna A
Skrev om Wärns Salonger

Hade bokats på återbesök trors att jag bokat vanligt besök för att få påbyggda naglar. Resultatet blev inte lika fint som det hade blivit om inte min behandlare tvingats stressa för att hinna.

Svar från Wärns Salonger

Hej Suzanna! Tack för att du tog dig tiden att svara på hur vi kan bli bättre. Vi är många på Wärns Salonger som arbetar med just naglar, vi har även personal som inte arbetar med naglar som inte är lika insatt i vad du som kund vill ha för bokning. Därför är det extra viktigt att du som är kund är extra tydlig när du bokar via telefon och att när du får ditt mail kikar och ser att det stämmer med vad du har bokat. Skulle du missa ditt mail som kommer direkt när vi gör en bokning, så får du även ett sms 2 dagar innan...

Eva F
Skrev om Wärns Salonger

Har gjort naglar hos Christina och kommer fortsätta att gå för henne nu när hon byter ställe.

Ida B

Fantastiskt bemötande! Kan varmt rekommendera

Sandra E
Skrev om Wärns Salonger

Trevliga och duktiga på naglar

Ellen G
Skrev om Wärns Salonger

Jättebra service och trevlig personal. Fräsch lokal och superfint resultat efter spraytan.

Ida J
Skrev om Wärns Salonger

Blev uppringde 20 min innan bokad tid av franssättaren Elin som var både sjuk och hade försovit sig samtidigt. Det var gratis för mig men fortfarande så satt jag i rusningstrafik från väsby när samtalet kom. Blev också lovad en ny gratistid som aldrig kom.

Svar från Wärns Salonger

Hej Ida! tack för att du tog dig tiden att uttrycka din åsikt om Wärns Salonger. Vi har en ganska hård policy att vi ska sätta dig som kund i första rum. Här har kommunikationen brustit och du har inte fått ditt besök som har utlovats, jag ska naturligtvis ta tag i saken, vi kan bara bli bättre när vi får en rekommendation som denna. Ibland när en terapeut är sjuk så kan det lätt bli lite stressigt med tiden att hinna boka av och boka om. Vi hoppas naturligtvis på att få se dig hos oss så du får lära känna din terapeut som verkligen är supermysig och duktig :) mvh/Malin

Miranda G
Skrev om Wärns Salonger

Jättebra bemötande och hon jag fick hjälp av var så trevlig! Trevliga lokaler också! Jag gjorde en fransförlängning av en student. Det enda tråkiga med det var att fransarna på ena ögat snabbt trillade av vilket gjorde att det såg väldigt ojämnt ut. Jag följde instruktionerna om att "borsta" dem på morgon och kväll men det blev ändå så. Tråkigt. Om jag gör en fransförlängning igen kommer jag att gå till någon som har arbetat längre men jag vet inte om jag kommer det då det är tråkigt att betala om de ändå trillar av inom en vecka, som dessa gjorde.

Svar från Wärns Salonger

Hej Miranda! Tack för att du tog dig tiden att ge oss en rekommendation. Då vi är väldigt tydliga med att när man går till en elev så kan resultatet variera och vi tackar för att du lånat ut dina fransar till våra elever, utan er modeller skulle det inte vara möjligt att kunna utvecklas. En fransförlängning håller allt från 3-6 veckor med bra hemmaskötsel. Så varmt välkommen åter till både elever eller dom som är mer erfarna.

Nina S
Skrev om Wärns Salonger

Jag går på nagel beh på salongen och och det är bra ingen annan behandling

Anne W
Skrev om Wärns Salonger

Jag går regelbundet till Wärns Salonger för behandlingar - har gjort spraytan, fötter, vaxat benen samt färgat bryn och fransar. Är alltid supernöjd med salongen - jättetrevlig personal, mysig miljö och härliga produkter under behandlingarna.

Birgitta A
Skrev om Wärns Salonger

bra, var också nöjd med resultatet och kvalitén på nagellacken

Ihren T
Skrev om Wärns Salonger

Mjuka tillmötesgående fin personal.

Sara G
Skrev om Wärns Salonger

Otrolig service känsla. Går alltid därifrån mer än nöjd och varmt rekommenderar salongen.

Sandra F
Skrev om Wärns Salonger

Jag blev bra bemött som kund. Mycket nöjd med mitt besök på Wiens Salonger.

Yvonne H

Jättebra service, underbara människor. Supernöjd

Stina L
Skrev om Wärns Salonger

Har fått hjälp att fixa mina naglar. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande av personalen.

Maria S
Skrev om Wärns Salonger

Det var ett bra och trevligt besök.

Susanne H
Skrev om Wärns Salonger

Trevligt och professionellt. Kan varmt rekommendera Christina.

Nadine S
Skrev om Wärns Salonger

Hannaa är fantasifull, idérik och fantastisk på sitt jobb. Det märks att hon verkligen tycker om det hon gör! Jag blir alltid lika inspirerad när jag ser vad hon skapar på sina kunders naglar! Jag kan varmt rekommendera denna salong!

MAUD B
Skrev om Wärns Salonger

Lätt att få tider, bra personal som arbetar snabbt och är noggranna

NADIA D

Trevliga personer som jobbar. Framförallt Christina. Rekommenderar Spraytan