Alla kategorier Hudvård Stockholms län Solna Wärns Salonger

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, 170 67 Solna — Visa karta

Välkomna till Wärns Salonger, här är vi 5 tjejer med bred erfarenhet som gärna tar emot dig som kund. Vi jobbar med hudvård, fotvård, massage, spraytan, 3D Tatuering, manikyr, pedikyr, nagelförlängningar, fransförlängning, spraytan samt kost & hälsorådgivning. Vi tar väl hand om er, välkomna!
Linnégatan 61, 11458, STOCKHOLM
Salong Tid
Ida T:
Salong Tid ger alltid ett väldigt professionellt intryck. Man blir också bemött med värme och känner sig alltid ompysslad när man går därifr...

Hudvårdsalonger nära Wärns Salonger:

Huvudstagatan 6, Solna
LPG-behandling är vetenskapligt bevisad att förbättra hudens kvalitet - Boka tid... Läs mer ›
Jenny B:
Toppenbemötande med stor kunskap om lipödem som verkligen hjälper till en bättre hälsa.

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Hudvård, hår och skönhet för män! Läs mer ›
Segun A:
Is very nice and fast at get your product I love it and which to order from them more

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Marie B:
Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d...

Flemmingatan 99, STOCKHOLM
För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna ... Läs mer ›
Elisabeth A:
Fått utomordentlig service och intressant samtal med utövaren. Skulle vilja gå oftare men ekonomin tillåter ej det dessvärre
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 121 kunder tycker om Wärns Salonger

• Anetta W
    Anetta W skrev om Wärns Salonger
    Utmärkt service med bra bemötande. Fin lokal och duktig personal!
  • Fanny O
    Fanny O skrev om Wärns Salonger
    Trevlig personal, mysig atmosfär!
  • Maria W
    Maria W skrev om Wärns Salonger
    Jag har tidigare aldrig besökt en nagelsalong men jag tycker absolut att Wärns Salonger i Ulriksdal är en mycket mysig och hemtrevlig liten salong som har en avkopplande aura över sig. Och att den dessutom ligger bara en pendelstation ifrån mig som bor i Sollentuna är absolut ett plus.
    Tre eller fyra gånger har jag besökt Wärns Salonger för att få mina naglar fixade och jag går alltid ut med ett leende på läpparna med mina händer prydda med underbart fina och proffsiga naglar. Otroligt duktiga och snälla tjejer jobbar på salongen så det är alltid lika trevligt att få komma dit och bli ompysslad.
    Jag är mycket nöjd med både bemötandet och naglarna så jag kan absolut rekommendera salongen till andra intresserade kunder!
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Wärns Salonger
    Jag är mycket nöjd över båda mina behandlingar, jag rekommenderar absolut Wärns Salong :)
  • Edin D
    Edin D skrev om Wärns Salonger
    Bra, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  • Anette L
    Anette L skrev om Wärns Salonger
    Det finns dom som är bra och dom som är mindre bra.
    Har varit där två ggr men kommer inte att gå tillbaka.
  • Bibbi W
    Bibbi W skrev om Wärns Salonger
    Alltid trevligt bemötande, jag är jättenöjd med min nagelteknolog. Har varit kund sedan starten :)
  • Karin S
    Karin S skrev om Wärns Salonger
    Trevlig relaxad stämning
    Alltid trevligt bemött
    Duktiga behandlare
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Wärns Salonger
    Fin salong med proffsiga nagelteknologer!
  • Jimena G
    Jimena G skrev om Wärns Salonger
    Jätteproffsiga och trevliga terapeuter. Mycket bra behandlingar och salongsinredningen gör att man aldrig vill gå därifrån. Jättefin och mysig salong.
  • Violet A
    Violet A skrev om Wärns Salonger
    Känner sig alltid välkommen och viktig.
  • Beata B
    Beata B skrev om Wärns Salonger
    Fick aldrig min behandling pga att den som skulle ha utfört den var sen.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Wärns Salonger
    Jag har varit på Wärns Salonger två gånger där jag fått mina naglar uppiffade och omhändertagna av en väldigt duktig nagelteknolog vid namn Hannah. Hon lyssnade på mina önskemål och kom dessutom med inspirerande förslag på form och design. Oavsett vad jag ville göra med mina naglar kändes det verkligen som att hon kunde fixa det. Jag kände mig trygg och lugn i hennes händer. Bemötandet från hela salongen var varmt och öppet. Det kändes bra att komma till salongen.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Wärns Salonger
    Trevligt mottagande när man kommer, Använder bra material . Varit nöjd varje gång jag varit där och gjort naglar. Humana priser❤️
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Wärns Salonger
    Mysiga fina lokaler, fransarna var få och märkts knappt på mina redan långa fransar. Men dom satt kvar länge
  • Michelle M
    Michelle M skrev om Wärns Salonger
    Trevlig, lungt och skönt när jag var där på kvällen.
  • David B
    David B skrev om Wärns Salonger
    Bra helhetsupplevelse med kunnig personal
  • Anna H
    Anna H skrev om Wärns Salonger
    Fantastiskt bra bemötande och utförd behandling. Jag köpte och fick ansiktsbehandling, frans- och ögonbrynsfärgning. Är mycket nöjd och tänker återkomma!
  • Eva B
    Eva B skrev om Wärns Salonger
    Tatuerade mina ögonbryn där, coh gjorde även påfyllning. Blev väldigt bra bemött och Malin är super, det va hon som gjorde min behandlning.
  • Natalie R
    Natalie R skrev om Wärns Salonger
    Gick hos en tjej som nyss börjat på företaget och gjorde naglar. Hon gick inte ut i kanterna alls och det började släppa redan efter en vecka, fick en skadad nagel då hon tryckte för hårt med "borren" vid nagelbanden så har nu en inbuktning i nageln som måste växa bort.. La även alldeles för mycket gel så naglarna såg buckliga och tjocka ut. Inte nöjd.
    2016-10-17 Malin W svarar Natalie R
    Hej Tack för att du valt att lämna din åsikt om Wärns Salonger
    Både som ny och som mer rutinerad terapeut så kan risken förekomma att man råkat fila lite för mkt eller byggt lite för mkt.
    Och som ny är det otroligt viktigt att få höra hur kunden upplever jobbet man utför så att man har en chans att kunna analysera och lära sig att bli bättre, Hade det inte varit för er kunder så skulle vi aldrig utvecklas, så din åsikt är enormt viktig för en framtida utveckling.
    Tack!
  • Christel Z
    Christel Z skrev om Wärns Salonger
    Elevbehandling med förlängning av fransar, helt ok.
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Wärns Salonger
    Kommer inte gå dit igen, var i Solna. Fick ett dåligt intryck första gången jag var där. Nonchalant personal som pratade i privat mobil. Stökigt i lokalerna. Fick höra allt om behandlarens personliga problem under min behandling. Inte nöjd.
    2016-10-17 Malin W svarar Veronica L
    Hej Veronica!
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade din åsikt, den är enormt viktig för oss för att vi ska kunna följa upp hur personalen är mot er som kunder. Det är tråkigt att du inte fått din "egen" tid som man så väl behöver när man besöker oss terapeuter.
    Jag kommer absolut följa upp alla terapeuter och informera dom om att det först och främst är kundens tid vi ska förgylla, med positiv energi.
    Jag hoppas att du blev nöjd med resultatet av din behandling.
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Wärns Salonger
    Bra bemötande och trevlig personal.
  • Maria T
    Maria T skrev om Wärns Salonger
    mysig fin salong med bra personal
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Wärns Salonger
    Nagelförlängning och gellack.
  • Sandra U
    Sandra U skrev om Wärns Salonger
    Supertrevlig salong, fina ombonade lokaler och mamma blir alltid väl omhändertagen och väl bemött.
  • Wera W
    Wera W skrev om Wärns Salonger
    Resultat: super snygga, naturligt utseende naglar
    Bemötande: trevligt
    Rekommenderas: absolut, längtar till nästa gång
  • Suzanna A
    Suzanna A skrev om Wärns Salonger
    Hade bokats på återbesök trors att jag bokat vanligt besök för att få påbyggda naglar. Resultatet blev inte lika fint som det hade blivit om inte min behandlare tvingats stressa för att hinna.
    2016-10-11 Malin W svarar Suzanna A
    Hej Suzanna!
    Tack för att du tog dig tiden att svara på hur vi kan bli bättre.
    Vi är många på Wärns Salonger som arbetar med just naglar, vi har även personal som inte arbetar med naglar som inte är lika insatt i vad du som kund vill ha för bokning.
    Därför är det extra viktigt att du som är kund är extra tydlig när du bokar via telefon och att när du får ditt mail kikar och ser att det stämmer med vad du har bokat. Skulle du missa ditt mail som kommer direkt när vi gör en bokning, så får du även ett sms 2 dagar innan där behandlingen presenteras.
    Vi försöker att ha så mkt information om varandras behandlingar som möjligt för att kunna hjälpa er kunder men nu kan vi bara bli bättre.
    /Malin
  • Eva F
    Eva F skrev om Wärns Salonger
    Har gjort naglar hos Christina och kommer fortsätta att gå för henne nu när hon byter ställe.
  • Ida B
    Ida B skrev om Wärns Salonger
    Fantastiskt bemötande! Kan varmt rekommendera
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Wärns Salonger
    Trevliga och duktiga på naglar
  • Ellen G
    Ellen G skrev om Wärns Salonger
    Jättebra service och trevlig personal. Fräsch lokal och superfint resultat efter spraytan.
  • Ida J
    Ida J skrev om Wärns Salonger
    Blev uppringde 20 min innan bokad tid av franssättaren Elin som var både sjuk och hade försovit sig samtidigt. Det var gratis för mig men fortfarande så satt jag i rusningstrafik från väsby när samtalet kom. Blev också lovad en ny gratistid som aldrig kom.
    2016-10-05 Wärns Salonger svarar Ida J
    Hej Ida!
    tack för att du tog dig tiden att uttrycka din åsikt om Wärns Salonger.
    Vi har en ganska hård policy att vi ska sätta dig som kund i första rum.
    Här har kommunikationen brustit och du har inte fått ditt besök som har utlovats, jag ska naturligtvis ta tag i saken, vi kan bara bli bättre när vi får en rekommendation som denna.
    Ibland när en terapeut är sjuk så kan det lätt bli lite stressigt med tiden att hinna boka av och boka om.
    Vi hoppas naturligtvis på att få se dig hos oss så du får lära känna din terapeut som verkligen är supermysig och duktig :)
    mvh/Malin
  • Miranda G
    Miranda G skrev om Wärns Salonger
    Jättebra bemötande och hon jag fick hjälp av var så trevlig! Trevliga lokaler också!

Jag gjorde en fransförlängning av en student. Det enda tråkiga med det var att fransarna på ena ögat snabbt trillade av vilket gjorde att det såg väldigt ojämnt ut. Jag följde instruktionerna om att "borsta" dem på morgon och kväll men det blev ändå så. Tråkigt. Om jag gör en fransförlängning igen kommer jag att gå till någon som har arbetat längre men jag vet inte om jag kommer det då det är tråkigt att betala om de ändå trillar av inom en vecka, som dessa gjorde.
    2016-10-03 Wärns Salonger svarar Miranda G
    Hej Miranda!
    Tack för att du tog dig tiden att ge oss en rekommendation.
    Då vi är väldigt tydliga med att när man går till en elev så kan resultatet variera och vi tackar för att du lånat ut dina fransar till våra elever, utan er modeller skulle det inte vara möjligt att kunna utvecklas.
    En fransförlängning håller allt från 3-6 veckor med bra hemmaskötsel.
    Så varmt välkommen åter till både elever eller dom som är mer erfarna.
  • Nina S
    Nina S skrev om Wärns Salonger
    Jag går på nagel beh på salongen och och det är bra ingen annan behandling
  • Anne W
    Anne W skrev om Wärns Salonger
    Jag går regelbundet till Wärns Salonger för behandlingar - har gjort spraytan, fötter, vaxat benen samt färgat bryn och fransar.

Är alltid supernöjd med salongen - jättetrevlig personal, mysig miljö och härliga produkter under behandlingarna.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Wärns Salonger
    bra, var också nöjd med resultatet och kvalitén på nagellacken
  • Ihren T
    Ihren T skrev om Wärns Salonger
    Mjuka tillmötesgående fin personal.
  • Sara G
    Sara G skrev om Wärns Salonger
    Otrolig service känsla. Går alltid därifrån mer än nöjd och varmt rekommenderar salongen.
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Wärns Salonger
    Jag blev bra bemött som kund. Mycket nöjd med mitt besök på Wiens Salonger.
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Wärns Salonger
    Jättebra service, underbara människor. Supernöjd
  • Stina L
    Stina L skrev om Wärns Salonger
    Har fått hjälp att fixa mina naglar.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande av personalen.
  • Maria S
    Maria S skrev om Wärns Salonger
    Det var ett bra och trevligt besök.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Wärns Salonger
    Trevligt och professionellt. Kan varmt rekommendera Christina.
  • Nadine S
    Nadine S skrev om Wärns Salonger
    Hannaa är fantasifull, idérik och fantastisk på sitt jobb.
    Det märks att hon verkligen tycker om det hon gör!
    Jag blir alltid lika inspirerad när jag ser vad hon skapar på sina kunders naglar!
    Jag kan varmt rekommendera denna salong!
  • Maud B
    Maud B skrev om Wärns Salonger
    Lätt att få tider, bra personal som arbetar snabbt och är noggranna
  • Nadia D
    Nadia D skrev om Wärns Salonger
    Trevliga personer som jobbar. Framförallt Christina. Rekommenderar Spraytan
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om Wärns Salonger
    Jättebra...............................
  • Raffaella L
    Raffaella L skrev om Wärns Salonger
    Jättebra! Älskar mina naglar som görs av Hannaa! Fräscha lokaler och bra produkter!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Wärns Salonger
    Mysig salong med professionell personal

Drottning Kristinas Esplanad 55, 170 67 Solna