Alla kategorier Flyttfirma Värmland Karlstad Wermlandsflytt AB

Wermlandsflytt AB

Blekegatan 2, 652 21 Karlstad — Visa karta

Wermlandsflytt hjälper privatpersoner, företag och offentliga verksamheter med flyttning, magasinering, städning och andra uppdrag som hör branschen till. Med lång erfarenhet och duktig och professionell personal kan vi erbjuda er hög kvalité.

Läs vad 1 kund tycker om Wermlandsflytt AB

• Katarina S
    Katarina S skrev om Wermlandsflytt AB
    Det började bra. Fick ett bra bemötande vid bokning och från de som utförde själva flytten. Dessvärre kan ju olyckan vara framme, vilket hände i mitt fall, och min upplevelse är att det behövs förbättringar där både vad gäller praktisk hantering av olyckor men också vad gäller kundbemötandet. Jag upplever inte att de tar ansvar för sina misstag och jag känner inte att de vårdar kundrelationer. De själva menar att de har ett gott rykte, enligt min erfarenhet lever de inte riktigt upp till det ryktet. I mitt fall var det en möbel som flyttpersonalen hade sönder och jag blev lovad att möbeln skulle repareras. Men den glömdes bort på ett lager, och de kontakter jag hade med företaget efter att jag efterlyste min möbel var inte direkt trevliga.

Jag känner inte att jag fått vad jag betalat för, och enligt min uppfattning var bemötandet från företaget under all kritik.

Så jag kan inte under några omständigheter rekommendera detta företag då jag inte upplevde dem som vare sig proffsiga eller seriösa i de kontakter jag haft. De tyckte för övrigt att det var helt ok att få vänta 1,5 månad på att en byrå skulle bli lagad.

Blekegatan 2, 652 21 Karlstad