Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås Yacoub Raida

Yacoub Raida

Sturegatan 13, 722 13 Västerås — Visa karta

Vi står för kvalitet, omtanke och rådgivning. Vi erbjuder allt inom hårvård; klippning, färgning, festfrisyrer, hårförlägning, mm.

Vi kan även erbjuda dig vaxning och hårborttagning, manikyr och nagelvård, samt solarium.

Välkommen!
Ankdammsgatan 33, 17167, Solna
Samy´s Barbershop
Andrej S:
Äntligen en barberare som vet hur en rakkniv skall användas. Detta är ett ställe du måste besöka om du har krav på hur hår skall underhållas...

Frisörer nära Yacoub Raida:

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköte... Läs mer ›
Therese N:
Fått bra bemötande av Sanna både gångerna jag varit in. Tycker hon är duktig och blev jätte nöjd idag när jag var där.

Läs vad 1 kund tycker om Yacoub Raida

• Vivi S
    Vivi S skrev om Yacoub Raida
    Rekommenderar varmt Hair Design. Stans bästa salong. Professionella, trevliga, jätte duktiga och erfarna personal. Jag färgade, klippte och fönade håret hos Raida. Otroligt skicklig frisör och har rätt fingertoppskänsla för färg och vad som är snyggt . Jag har fått många komplimanger för mitt hår och jag har aldrig varit nöjdare. Jag rekommenderar henne varmt!

Sturegatan 13, 722 13 Västerås