ZAX & Co

ZAX & Co

2 omdömen om ZAX & Co

Mikaela H
Skrev om ZAX & Co

Jag har aldrig någonsin känt mig så snygg i håret som jag gör efter ett besök hos zax & co. Jag har gått hit i snart 3 års tid och färgat, slingat och klippt mig. Väldigt professionella och trevliga kvinnor som jobbar här. De är väldigt måna om hur just du vill ha det och jobbar hela tiden med att uppfylla dina önskemål (rimliga) samt bra rådgivning för att bibehålla god kvalitet på håret. Hårvårdsprodukterna är även de av bästa kvaliteten. Varmt rekommenderat för er som vill ha bra service, ett sjukt snyggt svall samt en helhets upplevelse utöver det vanliga.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Christina L
Skrev om ZAX & Co

Har gått hos Lilian (en av 2 delägare sedan start) sedan 1991. Har följt med henne från 3 ställen, första var hon delägare i, nästa hyrde hon stol, och nu delägare igen! Är extremt nöjd. Känner mig varje gång som en ny människa. De är nu 4 frisörer i lokalen och de är alla väldigt trevliga och har många stamkunder. Finns säkert utrymme för fler.