Städbolaget

Välkommen till Städbolaget!
Vi är städfirman som är verksamma i hela Småland. I över 30 år har vi hjälpt smålänningarna att hålla det rent i hemmet och på kontoren. Vi ser alltid till att våra anställda har bra anställningsavtal och mår bra. En medarbetare som mår bra gör också ett bra jobb är vår filosofi. Precis likt vår grundare som började med att putsa fönster gratis för att lära sig hantverket så vidareutbildar sig vår personal ständigt för att kunna utföra ett så professionellt arbete som möjligt.
Hos oss hittar du en rad tjänster såsom fönsterputsning, flyttstädning, kontorsstädning, byggstädning, storstädning, visningsstädning, butiksstädning, hemstädning, möbeltvätt, golvvård och allt som har med städning att göra.
Du hittar oss både längs med kusten och inåt landet. Vi hjälper dig med städning i Oskarshamn, Kalmar, Mönsterås, Västervik, Eksjö, Vetlanda, Vimmerby, Hultsfred, Växjö och Alvesta.
Varmt välkommen till oss på Städbolaget!
  • 30 års erfarenhet inom branschen
  • Brett utbud av städtjänster
  • Lagstadgade rättigheter för våra anställda
Städbolaget
"Är mkt nöjd! Levererar det vi kommit överens om på ett smidigt sätt ."
Karin B anlitade Städbolaget Växjö

Amerikavägen 8, Kalmar
4.5/5 av 107 omdömen
Smedjegatan 37, Växjö

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar