2nd Motors AB

Fakturavägen 2, 175 62 Järfälla — Visa karta

Välkommen till 2nd Motors AB!

Är det dags att sälja din gamla bil? Eller är du i färd med att byta din gamla bil mot en ny?

Vi har ett noga utvald utbud av begagnade bilar. Därför kan du vända dig till oss om du vill sälja, köpa eller byta din bil.

Vi skräddarsyr en finansiell lösning till dig och om du inte kan hämta bilen själv så erbjuder vi hemleverans av din nya bil. Hör av dig till oss för en kostnadsfri värdering av din bil eller besök klicka på den gröna knappen här ovan för att se vilka bilar vi har i lager.

Läs vad 12 kunder tycker om 2nd Motors AB

• 2020-04-30

Joakim M skrev om 2nd Motors AB
    Mycket trevliga unga herrar som hjälpte oss byta in vår Seat Alhambra till en Volvo XC90. Enda missförståndet var tydligen att nån inlösenbekräftelse från Seat skulle fixas vid köpet men tog en vecka att reda ut. Nu allt löst och vi är sååå nöjda med bilen.

TACKARRR

Jocke & Tess Läs mer
  • 2020-03-04

Fredrik M skrev om 2nd Motors AB
    Gick i bilbytar tankar och såg en bil hos 2nd motor, trevligt bemötande och en smidig bilaffär. Är mycket nöjd, Läs mer
  • 2020-01-23

Niclas D skrev om 2nd Motors AB
    Otroligt bra bemötande samt stor kunskap då oavsett frågor jag hade så fanns där ett svar. Kan inte annat än att starkt rekommendera er alla att välja dessa grabbar för era kommande bilaffärer det kommer jag garanterat göra samt till dom i min omgivning.
    Stor eloge till er som fick mig att känna tillit och trygghet genom hela affären Läs mer
  • 2020-01-19

Kim W skrev om 2nd Motors AB
    Trevliga killar, bra upplevelse och bilen jag köpte rullar fint Läs mer
  • 2019-12-18

Fredrik M skrev om 2nd Motors AB
    -Bil
    -Bra
    Kunde ha gått smidigare i samband med köpet. Läs mer
  • 2019-12-16

Anton A skrev om 2nd Motors AB
    Jag köpte en Seat Leon som var ombyggd till en ljudbil, jag åkte ifrån Kalmar till stockholm och blev sena så dem höll öppet efter stängningstid åt oss, rekommenderar verkligen Läs mer
  • Mats N

2019-11-28

Mats N skrev om 2nd Motors AB
    Fick mycket bra inbytespris samt ett professionellt mottagande.
    Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2019-11-18

Joachim G skrev om 2nd Motors AB
    Kunniga, trevliga och tillmötesgående personal. Mycket nöjd med bilköpet Läs mer
  • 2019-11-12

Caspar B skrev om 2nd Motors AB
    Sålde min bil hos 2nd Motors,
    Och allt gick över förväntan smidigt och lätt.
    Allt skötes super proffsigt och ett super bemötande från början till slut.
    Kan verkligen rekommenderas :) Läs mer
  • 2019-11-08

Fisnik skrev om 2nd Motors AB
    En bra upplevelse👍. Hel affären gick smidigt och säljaren kändes förtroendegivande. Läs mer
  • 2019-10-30

Peter L skrev om 2nd Motors AB
    Letade efter en speciellt välutrustad Volvo XC90 och fick napp hos 2nd Motors. Jag hade letat en längre tid, då jag hade väldigt specifika krav på bil och företag. Den erfarenhet och kunnande som finns hos 2nd Motors motsvarade och överträffade mina förväntningar. De levererade bilen utan fördröjning. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Fredrik H

2019-10-30

Fredrik H skrev om 2nd Motors AB
    Köpte bil av Tobias som var riktigt bra och smidig att ha o göra med. Åkte upp från Jönköping och allt kändes tryggt och bra! Kan varmt rekommendera honom om man letar efter ett tryggt bilköp! Läs mer

Fakturavägen 2, 175 62 Järfälla