The Venue

2.8

5 omdömen om The Venue

Jenny L
Skrev om The Venue

Avser The Venue Östermalm (Karlavägen). Vid första besöket förklarar frisören att hon haft problem med färgen som salongen använder (Kevin Murphy) och att många tidigare kommit tillbaka för att de inte är nöjda, men påstår att hon nu ”knäckt koden”. Dock släpper färgen för mig redan efter 3 veckor. Jag får trots detta betala fullt pris för ny färgning (då jag meddelat för sent och ”det kan vara utväxt” enligt dem - jag vet att så inte är fallet, men orkar inte ta strid). Får under behandlingen veta att ”om detta inte funkar...

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Elin Viktoria S

Kungsgatan. Väldigt slarvig klippning, oengagerad frisör. Känner att jag måste klippa om mig någon annanstans.

Mysan p
Skrev om The Venue

Stressad och sur frisör som skulle göra slingor i mitt hår resultatet blev att jag är gul/grön i håret. När jag gick tillbaka så var det ett nonchalant bemötande. Så tack så mycket för ett förstört hår! (Dessutom så kom en kund in och klagade på sin klippning till samma frisör när jag satt där i stolen)

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 589 omdömen 4.6 av 589 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Cecilia B
Skrev om The Venue

Gick till Anna på Karlavägen för att färga håret - hade utväxt och en mängd olika färger i håret. Hon löste det skitsnyggt och effektivt, håret blev precis som jag önskade och hon var dessutom oerhört trevlig att prata med under tiden. Rekommenderas starkt.

Pascal A gillar detta
Johnny G
Skrev om The Venue

Väldigt exklusiva salonger. Har nu varit på alla 3, Karlavägen och Hammarby Sjöstad i Stockholm och även nu i Åre. Rekomenderas till alla, både kvinnor och män.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen