Aubergine

Linnégatan 38, 114 47 Stockholm — Visa karta

I en öppen och varm atmosfär på Östermalm söker vi ge våra gäster en trivsam och smaklig upplevelse, såväl i baren som i matsalen. Vår matlagning är medelhavsinspirerad och baserad på förstklassiga svenska råvaror.
Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm

Restauranger nära Aubergine:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Mattias J:
Professionell och trevlig personal! Jättegod mat. Kommer gärna tillbaka!

Nybrogatan 42, Stockholm
Hos Spanjorskan hittar du spanska maträtter och en stämning likt en restaurang p... Läs mer ›
Marie B:
Bra mat, mycket bra service. Alldeles för trångt mellan borden.

Skeppargatan 16, STOCKHOLM
Välj Villaggio om du vill äta en riktigt god italiensk middag! Alltid ekologiska... Läs mer ›
Peter E:
Finns inget att klaga på ! Trevligt bemötande, ypperlig service, god mat & dryck, perfekt bord för ändamålet. Rek starkt !

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Lars O:
Trevlig snabbt bemötade och mycket god mat

Läs vad 4 kunder tycker om Aubergine

• Göran A
    Göran A skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm
    Väldigt god mat och mycket fin service. Vinkunnig servitör med fin fingertoppskänsla tog väl hand om oss häromkvällen. Åt en riktigt god kantarelltoast och en eminent halstrad råbiff. Lagom fin miljö där man känner sig avslappnad. Enda minuset var några bordsgrannar som kämpade hårt för att bete sig som stekare en tisdagkväll.

Återvänder gärna hit igen! Läs mer
  • Joakim T
    Joakim T skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm
    Bäst personal, bäst mat och godaste drinkarna! Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm
    Har sedan länge hört enormt mycket positivt om Aubergine och tillslut blev det dags för ett besök. Ja, det var enormt trevligt, bra mat och avslappnad och bra service. Absolut värt ett besök snart igen. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om AB Grönsaken Aubergine i Stockholm
    Fantastisk personal, god mat och trevlig vinlista. Man känner sig välkommen så fort man kliver innanför dörren - personalen tycks verkligen bry sig om en på riktigt. En av Stockholms absolut trevligaste krogar! Läs mer

Linnégatan 38, 114 47 Stockholm