Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Norrmalm Acape laserklinik

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, 111 43 Stockholm — Visa karta

Här på Acape har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter.

Vi erbjuder det mesta inom laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 12 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Acape laserklinik

• Sofia S
    Sofia S skrev om Acape laserklinik
    Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃 Läs mer
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Acape laserklinik
    Snabbt och smidigt, trevligt bemötande och rimligt pris. Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Acape laserklinik
    Jag fick operera bort mina födelsemärken som man bränt på kliniken. Min hudläkare var chockad över hur en klinik ens kan utföra detta, och sa att det är olagligt att lasra bort pugmenterade fläckar. Om man lasrar bort ett födelsemärke och inte får bort precis allt pigment har man inte möjlighet att upptäcka om man skulle utveckla hudcancer. Läs mer
    2017-11-29 Stina H svarar Hanna H
    Vi rekommenderar våra kunder att kolla upp sina märken hos läkare innan behandling med Co2 laser. Denna information finns bl.a. på vår hemsida och de flesta som kommer till oss har redan kollat upp dem hos läkare och vill ta bort dem i estetiskt syfte.
    Vi har även läkare hos oss som kan undersöka hudförändringar med dermatoskop.
    Många läkare använder själva Co2 laser vid borttagning av hudförändringar.
    Det är tråkigt om denna information inte kom fram till dig.
    Stina H gillar detta
  • Göran S
    Göran S skrev om Acape laserklinik
    Det var ett bra bemötande och behandling. Återkommer gärna. Jag fick vänta längre än väntat på min tur då hon var upptagen med patient. Men det var på eftermiddagen så hon kan ha blivit sen i tidsschemat. Detta var tredje gången för mig. Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Acape laserklinik
    Mycket nöjd med allt! Jag tog bort en ful leverfläck och resultatet blev utmärkt! Det var även fin och bra lokal och personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen denna klinik! Läs mer
  • Jea P
    Jea P skrev om Acape laserklinik
    Jättetrevligt bemötande. Smidig behandling, är jättenöjd! Läs mer
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande och proffsigt utförd borttagning av fibromer. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Acape laserklinik
    Trevligt och proffesionellt bemötande och fina lokaler! Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Acape laserklinik
    Fick ett trevligt och bra bemötande av personalen på Acape. Läs mer
  • Lolita S
    Lolita S skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt och bra bemötande. Knde mig väl omhändertagen Läs mer
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Acape laserklinik
    Trevlig personal och det blev ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • Tÿnde I
    Tÿnde I skrev om Acape laserklinik
    Daniela som jag har haft är proffsig, gillar henne starkt! och det hon utförde på mig gav väldigt bra resultat! Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Acape laserklinik
    Smidigt att boka tid online. Professionellt och personligt bemötande samt trevlig lokal. Utförde laserbehandling av leverfläck i ansiktet Läs mer
  • Loreto S
    Loreto S skrev om Acape laserklinik
    Bokade tid för borttagning av födelsemärke. Allt var mycket smidigt och enkelt. Kommer dit, supertrevlig tjej tog emot. Jättebra bemötande. Fick info om allt som skedde hela tiden, så man slapp ligga där och undra typ. Fick all info jag behövde för eftervård osv. Kommer att boka tid där igen, helt klart. Läs mer
  • Teresa S
    Teresa S skrev om Acape laserklinik
    Jag har varit kund hos Acape i 10 år och alltid fått ett väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jan kan varmt rekommendra Acape till andra kunder. Läs mer
  • Harry K
    Harry K skrev om Acape laserklinik
    Very professional.
    Reasonable price for such a high quality.
    Would recommend 100% Läs mer
  • Mari A
    Mari A skrev om Acape laserklinik
    Har tyvärr gått till acape för att göra laser hårborttagning .. Dem har använt låg styrka på mig så hår inte försvinner- vilket blir att man går flera behandlingar.. Dem jobbar med färre pulser/sekund när man bokar tex 1h behandling. Så dem inte " hinner" så mycket- köper flera timmar. ( sista behandlig fick jag ganska ont och hon "glömt" bort och höjde pulser under behandligen..
    Har även fått tjockare hår där jag hade tunna på baksida lår.. Okunniga..
    Cheating helt enkelt.. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Acape laserklinik
    Jag har alltid fått ett mycket bra bemötande från personalen på Acape, professionellt och trevligt. Jag har fått förklarat för mig hur behandlingen fungerar och hur resultatet blir. Jag har tagit bort brustna blodkärl i ansiktet och är mycket nöjd med resultatet, återkommer regelbundet år efter år för att hålla efter blodkärlen, har gjort det i ca sex år nu. Jag rekommenderar varmt Acape, trevlig personal, bra bemötande, gott resultat av behandlingen och kliniken ligger centralt och lätt tillgänglig på Kungsgatan. Läs mer
  • Kristina  Ö
    Kristina Ö skrev om Acape laserklinik
    Mycket proffsigt och trevligt.
    Jag tog bort födelsemärken och kommer gå tillbaks dit. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Acape laserklinik
    Var nöjd med bemötandet men tycker kanske att garantitiden bör vara lite längre för ingreppet hade knappt läkt ordentligt innan den gick ut så lite svårt att bedöma resultatet. Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt, serviceinriktat bemötande. Enkelt att boka tid och man kände sig trygg under behandlingen. Tog bort leverfläckar vid mitt besök. Läs mer
  • Milijana B
    Milijana B skrev om Acape laserklinik
    Det var kanon. Jättebra bemötande och behandlingen med laser var jättebra och proffsigt gjort. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Acape laserklinik
    Fint bemötande! Svårt med parkering dock. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande, prisvärt och uppnådde önskat resultat. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande och mycket professionella. Jag har varit där på bl a ansiktsbehandling, massage och fotvård. Känner mig alltid trygg och omhändertagen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karin C
    Karin C skrev om Acape laserklinik
    Jag kände mig trygg och omhändertagen. Läs mer
  • Iuliia S
    Iuliia S skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande, professionell service. Jag gör hårborttagning med alexandritlaser och är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Helena A
    Helena A skrev om Acape laserklinik
    Lpg
    Utmärkt bemötande och behandling Läs mer
  • Christina I
    Christina I skrev om Acape laserklinik
    utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Acape laserklinik
    Jag köpte tjänsten CO2 laserbehandling där jag fick hjälp med att ta bort ett flertal födelsemärken. Väl på plats mottogs jag mycket väl av personalen och fick alla mina frågor och osäkerheter besvarade. Det har nu gått en månad sedan min behandling och resultaten ser väldigt lovande ut. Acape gjorde enligt mig ett otroligt ordentligt jobb som ger känslan av att investeringen var helt klart värt varenda krona. Läs mer
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Acape laserklinik
    Alltid väl bemött. Bra behandlingar. Inga köp gjorda. Läs mer
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Acape laserklinik
    Jag hittade hittade Acape via Google när jag letade efter en laserklinik för att ta bort leverfläckar. Jag valde Acape för de goda recensionerna och jag kan inte annat än att samstämma med dem. Mycket gott första intryck, bemötande samt utförandet av behandlingen. Jag kände mig väl omhändertagen och trygg och jag är mer än nöjd med resultatet! Jag går gärna dit igen för fler behandlingar! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Acape laserklinik
    Lätt att boka tid, bra läkare som gav förtroende! Läs mer
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Acape laserklinik
    Trevligt professionellt bemötande. Var nöjd efter behandlingen. Läs mer
  • Ulla V
    Ulla V skrev om Acape laserklinik
    Mycket varmt & vänligt bemötande samt ett professionellt utfört arbete. Läs mer
  • Rita S
    Rita S skrev om Acape laserklinik
    Ett mycket professionellt bemötande, råd och tips för behandlingar som motsvarar mina behov. Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Acape laserklinik
    Bra pris, bra bemötande, bra resultat. Läs mer
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Acape laserklinik
    Tog bort fibrom i ögonbrynet. Lätt att få tid. Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Acape laserklinik
    Gick till Acape för att få botox under armhålorna mot svettning men läkaren som lade sprutorna sprutade inte i mitten av armhålorna så jag svettades fortfarande.
    Jag har fått botox förut hos dom och jag har då behövt en påfyllning för att jag fortfarande svettades i armhålsvecken.

denna gång var jag ute i god tid då jag skulle åka bort på en månads semester i varmt land och ville inte tänka på att svettas, läkaren skulle åka bort på semester samma vecka så hon sa lade in dubbla rekommenderade dosen, alltså 100 enheter istället för 50 enheter!! just för att hon skulle slippa göra en påfyllning efter en vecka.

en vecka går och jag svettas fortfarande, jag ringer tillbaka till stina och berättar hur läget ligger till och hon säger då att man ska vänta två veckor för att se fullständigt resultat. Efter två veckor är det samma sak och ringer då upp stina igen då hon säger att hon inte kan göra någonting åt saken, hon säger att jag har allvarliga svettningar vilket jag ej har, hon vägrar att ge mig en återbetalning eller en ny behandling. Jag har nu betalat 2500 för absolut ingenting!
    Läkaren lade sticken runt om i armhålan och inte i mitten där jag behövde det.
    Stina skyller på att hon inte vet vad läkaren har gjort och att jag får ta det med henne efter att hon kommit tillbaka från sin semester.
    När jag ringer tillbaka efter in semester så ringer varken stina eller läkaren upp mig, dom behandlar en så otroligt respektlöst och proffsiga är dom!

när jag fick mitt receptbelagda botox så skrev dom ut att jag kunde ta ut 6 flaskor på ett och samma recept, det gick alltså att ta ut 2 flaskor åt gången, stina sa att jag kunde ta ut dom och då skulle hon förvara dom åt mig i deras kyl.

väl på plats så frågade jag om jag kunde få botox i händerna också, läkaren sa att det inte fanns några bieffekter ( min första gång jag gjort botox), efter ett par dagar så kunde jag inte en hålla i ett glas utan att tappa det eller tända en cigarett med en tändare, så var det i ca en månad.

när jag kom tillbaka för att göra en till behandling så säger stina då att jag har förbrukat alla mina flaskor???
    jag räknade då upp för henne att jag endast varit där EN gång och kunde omöjligtvis ha använt upp alla flaskor, då " då hade hon tittat på fel papper"

Kommer aldrig mer besöka Acape då jag känner mig grovt lurad.
    Har även anmält detta till en läkargrupp och skatteverket då dom anser detta allvarligt Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Acape laserklinik
    Vilka proffs, hit kommer jag gå g på gång och blir lika nöjd varje gång. Läs mer
  • Renata Annika  S
    Renata Annika S skrev om Acape laserklinik
    Här är ett ställe med bra bemötande som tar ens problem på allvar! Hade under flera år haft besvärande hårväxt, som jag skämdes och mådde dåligt över. Efter ett tag var det outhärdligt och jag mådde mycket dåligt. Kollade runt mycket på olika ställen innan jag valde acape och deras alexandritlaser. Det tog några behandlingar innan önskvärt resultat uppstod, men nu är har jag fått väldigt fint resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Natalie L
    Natalie L skrev om Acape laserklinik
    Jag har gått och gjort olika behandlingar hos acape laser i flertal år och går alltid därifrån nöjd. Man får alltid ett positivt och proffsigt bemötande och skulle inte välja någon annan att gå till. Rekommenderar det starkt. /Natalie Läs mer
  • Wilhelm K
    Wilhelm K skrev om Acape laserklinik
    Jag har haft ett par födelsemärken jag stört mig på länge, Blev tipsad av en tjejkompis att gå till Acape på Kungsgatan. Dom fixade det vid 2 tillfällen. Totalt gick det på 1700kr #supernöjd Läs mer
  • Geir S
    Geir S skrev om Acape laserklinik
    Jag och ett par håriga polare har varit där och vi kan numera hänga utanför vassen utan att skrämma slag på damerna och ungarna. Rekommenderar dom starkt! Proffsiga & lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Acape laserklinik
    Jag kontaktade acape då jag var orolig över en leverfläck som förändrat utseende. Jag fick en tid rätt snabbt för att kolla upp den hos deras läkare. Det var som tur var inget farligt märke, men de sa att jag kunde ta bort det med kirurgisk laser om jag ville. Jag gjorde det och det blev väldigt fint! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Matilda
    Matilda skrev om Acape laserklinik
    Ett riktigt toppenställe! Hit har jag både gått själv och tillsammans med min dotter på flera behandlingar.
    Fick en helt fantastisk ansiktsbehandling inför mitt bröllop.
    Väldigt tillmötesgående och omhändertagande personal som jag varmt kan rekommendera. Det ligger också väldigt fint, i trevliga lokaler vid Hötorget. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Acape laserklinik
    Jag kontaktade acape, då jag kände att jag ville göra någonting åt min lite hängande käklinje. Jag var säker på att jag inte ville göra ett ansiktslyft, då jag inte gillar tanken att någon ska skära i min hud. Jag fick först boka en tid för gratis rådgivning. När jag kom dit, så pratade vi och doktorn, som hette Nuria Civill kände på min hud i ansiktet och förklarade hur en behandling gick till. Jag tyckte de var trevliga och seriösa, så jag bestämde mig för att göra en V soft lift behandling. Det var sex månader sedan och nu ser jag resultatet. Mitt häng på käklinjen är helt borta, min hud är mycket fastare. jag är så himla glad att jag gjorde detta! Jag hade en bedövningssalva på innan och det kändes nästan ingenting. Doktor Nuria är jätteduktig och de är trevliga och proffsiga där på acape! Jag går gärna dit igen Läs mer
  • Denise
    Denise skrev om Acape laserklinik
    Har gjort hårborttagning med alexandrit laser på 2 ställen tidigare men valde att prova Acape då de hade rimligare priser än andra. Tyvärr så förstår jag nu varför de har lägre priser än andra kliniker med alexandrit laser för att Acapes lasermaskin som kommer från märket Irradia, inte alls är lika effektiv som T.ex Candela gentlelase. Jag gjorde 1 behandling på hela överkroppen men va tvungen att ringa tillbaka och klaga när nästan allt hår va kvar efter 2 veckor när allt hår egentligen ska ramla av. Fick komma tillbaka och fixa till det samtidigt som jag ändå skulle göra laser på benen ca 3 veckor senare, men trots det så är allt hår kvar. Jag klagade på att det inte kändes något under behandlingen och frågade om vi kunde höja styrkan men det vägrade hon göra, trots att jag är riktigt blek med grova mörka hårstrån. Jag tycker det verkar hel skummt eftersom på andra ställen jag gjort laser har de alltid sagt att ju högre styrka man kan ha desto bättre resultat blir det, och vi hade garanterat kunnat höja styrkan. Har tröttnat på att det finna så många oseriösa företag som låtsas vara professionella. När man betalar över 5000kr per behandling förväntar man sig bättre service och bättre behandling. Jag kommer inte gå tillbaka, det är inte bara pga maskinen även pga Stinas kundbemötande som är väldigt nonchalant och spydig. Dottern Daniella som även jobbar där är däremot jätte trevlig och positiv till att hjälpa till att göra kunder nöjda. Jag kommer inte rekomendera detta till någon. synd. ......... Nu har det gått ca 3 månader sedan jag skrev dehär inlägget och man kan ändra det man skrivit. Har fått mycket mera hår på kroppen efter behandlingarna på Acape, och jag har pratat med andra laserterapeuter som erkänner att använder man får låg energi/styrka när man gör laser behandling med hårborttagning så finns set risk att stimulera hårväxten så att det växer ut mer hår istället, och det är precis vad som hänt. det är som att jag gjort alla mina 11 behandlingar helt i onödan för nu har det till och med kommit hår på ställen jag aldrig haft hår på tex axlar sidan av magen osv. Detta är helt sjukt hur ni kan lura folk på dehär sättet, för att man ska behöva komma tillbaka på flera behandlingar så ni kan tjäna mer pengar. det är faktiskt folk som jag som mår riktigt psykiskt dåligt pga min generade hårväxt och betalat över 100 000 för att få bort det och ändå ska man behöva vara mer än missnöjd :( blir så jävla ledsen! Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Acape laserklinik
    Rekommenderar verkligen Acape. Var där på "prickdag" för att kolla alla mina leverfläckar (äntligen...). Läkaren var mycket förtroendeingivande och han tog sig tid att förklara precis vad han letade efter. Hittade som tur var inget alarmerande. Men jag frågade om det var lämpligt att ta bort ett märke på kinden (som stod ut en del). Javisst, sa han, vill du göra det nu? Jag som hade lite bråttom (var där på lunchen) tänkte att det kanske skulle ta lite för lång tid. Men terapeuten gjorde det direkt med en laser efter lite bedövning. Kändes inte mycket alls.

Blev sedan en liten sårskorpa som föll bort efter några dagar. Nu är det helt slätt. Glad att jag tog mig tid. Känns som att sådan service skulle man ju aldrig få om jag gått till en vanlig vårdcentral, så det vill jag verkligen tacka Acape för! Läs mer
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Acape laserklinik
    Kan starkt rekommendera denna klinik. Jag har varit hos Acape på hårborttagning med laser vid ett par tillfällen och är väldigt nöjd med resultatet. Sista hårborttagningsbehandlingen jag var på, så frågade jag terapeuten om man kunde behandla mina acneärr på kinderna och det sa hon gick bra. Jag gjorde behandlingen för ca 3 månader sen och nu ser jag ett mycket jämnare resultat, än hur det var innan. Kompetenta och väl bemötande terapeuter! Läs mer

Kungsgatan 17, 111 43 Stockholm