Acape Laserklinik

Swedenborgsgatan 12, på hörnet., 118 48 Stockholm — Visa karta

Här på Acape Laser har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler på Södermalm i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod, så använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter, maskiner och personal!

Vi erbjuder mycket inom bla laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 18 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Hos oss har vi även den välrenommerade Dr Nuria Civill som driver Evidence Clinic i samma lokaler som oss. Hon har många års erfarenhet av bla. Botox och Fillers, V-Softlift (i denna metod utbildar hon andra läkare), Thermage huduppstramning, kemisk peeling, sam Zo skin Healths hudvård.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Öppet just nu

Johanna J skrev om Acape Laserklinik
    Man mår alltid bra när man varit på Acape. Tryggt och proffsigt. Läs mer
  • 2020-08-26

Danas R skrev om Acape Laserklinik
    Väldigt bra bemötande, kunniga, bra resultat. Man kände sig trygg under behandlingengs gång. Finner inget negativt att säga. Läs mer
  • 2020-08-05

REBECKA N skrev om Acape Laserklinik
    Väldigt trevligt bemötande och jättefina lokaler, men jag blev tyvärr inte helt nöjd med själva behandlingen. Tog bort födelsemärken med laser, men de blev tyvärr inte helt borttagna. Jag var på ett läkarbesök i ett annat ärende för ett par veckor sedan och hon reagerade så pass på märkena att hon skrev en remiss till hudläkare för att ta bort dem ordentligt. Läs mer
    2020-08-18 Acape laserklinik svarar REBECKA N
    Hej, Rebecka!
    Vad tråkigt att du inte blev nöjd med behandlingsresultatet!
    I vår information som vi har på hemsidan, samt i den informationen du fått här, så kan det krävas komplettering av behandlingen. Om du hade kontaktat oss, så hade vi bokat tid för kontroll och därefter en kompletterande behandling. Tyvärr, så vet inte alla läkare hur laserbehandling fungerar och man kan då få denna reaktion eftersom märket delvis syns. Många läkare rekommenderar dock Co2 laserbehandling pga att det är mindre risk för ärr än att skära bort märken. Vi är ledsna att du inte kontaktade oss och fullföljde din behandling.
    MVH Acape Laser
  • 2020-06-18

Fotini V skrev om Acape Laserklinik
    Grymma!!
    Gick på hårborttagning hos Daniela.
    Är jätte nöjd. Effektiv behandling, professionella och väldigt fräscht.
    Rekommenderar Läs mer
  • 2020-06-15

Britt B skrev om Acape Laserklinik
    Jag var där på hårborttagning. Trevligt bemötande och effektiv behandling. Läs mer
  • JERRY N

2020-06-05

JERRY N skrev om Acape Laserklinik
    Bokade konsultation, fick bekräftelse via sms och anlände 5 min innan. Tomt i lokalen, ingen som kommer när man plingar och ingen svarar på telefon. Inte heller någon besked om inställd tid eller förklaring.

Inte förtroendeingivande, får bli ett annat bolag. Läs mer
    2020-06-05 Acape laserklinik svarar JERRY N
    Hej Jerry! Vi var upptagna i behandlingar och då hör vi inte alltid dörrklockan. Jag var klar med min kund och tittade
    på klockan 11.13, Du hade tid 11.15. Tråkigt att Du inte väntade på Din tid.
    Med vänlig hälsning
    Acape laserklinik
  • 2020-05-08

Charly P skrev om Acape Laserklinik
    Underbar upplevelse, supernöjd med resultatet! Läs mer
  • 2020-03-12

Eivor K skrev om Acape Laserklinik
    Det hjälpte inte mig tyvärr.
    Jag hade för mycket attos Läs mer
  • 2020-03-12

Seppo H skrev om Acape Laserklinik
    Borttagning av bruna fläckar i ansiktet. Blev bemött på bästa sätt. Förväntningarna upplevdes mycket väl. Mycket nöjd Läs mer

Sofie H skrev om Acape Laserklinik
    Tog bort två märken i ansiktet.
    Gjorde inte ont, läkte som beskrivet. Nöjd med bemötande och behandling. Läs mer

Mia L skrev om Acape Laserklinik
    Jag blev bemött väldigt bra. Personalen är alltid väldigt trevliga och kunniga. Härlig atmosfär. Rekommenderar Acape varmt.

Jag hade höga förväntningar . Mina förväntningar blev sanna och jag fick ett utmärkt resultat. Väldigt nöjd med min behandling. Jag lär återkomma. Läs mer

Marianne S skrev om Acape Laserklinik
    Laserbeh av röda blodkärl. Gjort ddt hos Acape en gång tidigare. Vänlig och kunnig personal. 4000 kändes dyrt för kinderna.
    Man borde få mer info om hur svullen man kan bli efteråt och att det även kan gå upp under ögonen. All info innan är bra, även om jag förra ggn för flera år sedan enbart blev lite svullen och mer röd. På det hela stora nöjd. Ville ju själv genomgå behandlingen. Läs mer

Ida J skrev om Acape Laserklinik
    Proffsiga trevliga, man behöver några gånger me håret försvinner verkligen! Och det känns knappt!! Jag har varit på andra laserbehabdlingar innan som gör rätt ont. Det här är helt underbart!! Trogen kund! Läs mer

Navid S skrev om Acape Laserklinik
    Proffsigt bemötande, fräscht och bra resultat. Allt vad man kan önska sig. Acape levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer

Heidi H skrev om Acape Laserklinik
    Borttagning födelsemärke trevlig personal Läs mer

Ida J skrev om Acape Laserklinik
    Trevlig personal och hårborttagningen är både smärtfri och effektiv!! Rekommenderas verkligen! Läs mer

Matilda G skrev om Acape Laserklinik
    Superbra bemötande! Trevliga, professionella. Väntar fortfarande på att se slutresultatet av behandlingen då det inte läkt än, men än så länge ser det bra ut (tog bort några födelsemärken)! Läs mer

Danny B skrev om Acape Laserklinik
    Jag har besökt Acape Laserklinik två gånger nu för två olika behandlingar och är oerhört nöjd med både resultat och bemötande. Jag har tagit bort ett antal födelsemärken i ansikte och på kropp, det blir även några besök till då jag har fler födelsemärken jag vill få bort. Jag har dragit mig för att gå på behandling tidigare, men redan efter mitt första besök kände jag mig väl omhändertagen och trygg. Att jag fortsätter besöka kliniken har både med gott resultat att göra och den goda servicen som Stina och hennes kollegor står för! Läs mer

Heidi H skrev om Acape Laserklinik
    Borttagen av födelsemärke o vårta
    Bra bemötande o trevlig personal Läs mer

Sara B skrev om Acape Laserklinik
    Dermapen. Bra effektivt!! Kunnig personal Läs mer
  • 2019-12-11

Marie D skrev om Acape Laserklinik
    Lätt att få tid och fräsch klinik. Trevlig personal Läs mer
  • 2019-12-09

Inger B skrev om Acape Laserklinik
    Borttagning med laser av födelsemärke.
    Jag blev välkomnande bemött och behandlingen blev bra utförd. Jag återkommer gärna. Läs mer
  • 2019-12-09

Marie A skrev om Acape Laserklinik
    De är väldigt duktiga på vad de gör och ger även en trevlig upplevelse på plats , hemtrevligt och bra Läs mer
  • 2019-12-06

Isabel H skrev om Acape Laserklinik
    Fick en kort kostnadsfri läkarrådgivning inför eventuell behandling. Väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-12-06

Sofia O skrev om Acape Laserklinik
    Daniela, fantastiska människa! Känner mig alltid oerhört välkommen här. Har gjort KTP laser på ett eldsmärke med fantastiskt resultat. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-12-02

Sophia S skrev om Acape Laserklinik
    Bokade, efter klinikens inrådan, tid hos deras läkare för en konsultation inför behandling med KTP-laser. Dr Nuria gav efter sin undersökning tydliga svar om vad jag kunde förvänta mig efter en behandling. De goda resultaten uteblev dock helt (=ingen förändring alls) och kliniken nekar nu att de utlovat resultat redan efter en behandling på en minskning av 80-90%. Läs mer
    2019-12-06 Acape laserklinik svarar Sophia S
    Hej, Sophia!
    Det är väldigt tråkigt att du inte är nöjd, vi strävar såklart efter det som företag att få alla kunder nöjda. Vi har förklarat för dig att vid en konsultation, så ger vi aldrig procentsatser på hur mycket bättre något kan bli av en behandling, då det är väldigt individuellt. Dock har vi sagt att det troligtvis går bort relativt lätt. Detta kanske gav dig felaktiga förväntningar av behandlingen och det ber vi om ursäkt för. Vi har dock erbjudit dig en ny behandling till kraftigt reducerat pris, men det har du avböjt.
    Hälsningar Acape Laser
    2019-12-07 Sophia S svarar Acape laserklinik
    Hej,
    Det ni skriver stämmer tyvärr inte, jag skrev noggrant ned informationen jag fick under konsultationen. Ngn behandling till ”kraftigt reducerat pris” har heller inte erbjudits, dock har ni nämt ”reducerat pris”.
    Med vänlig hälsning Sophia
    Läs mer genom att expandera tråden +

Susan W skrev om Acape Laserklinik
    Jag har tagit bort hudförändringar. Fick kostnadsförslag och jag tycker jag fick mycket för pengarna. Blev trevligt bemött och känner mig bekväm med personen som utförde jobbet. De har levt upp till mina förväntningar. De har centralt belägen lokal och den är ljus och trevlig. Har gått till Acape förut och jag kommer gå dit igen om det behövs. Läs mer

Karolina D skrev om Acape Laserklinik
    borttagning av födelsemärken, bara positiv feedback Läs mer

Sia W skrev om Acape Laserklinik
    Blev proffsigt bemött både i reception och behandling. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-11-15

Hanna L skrev om Acape Laserklinik
    Fått bra hjälp mot min känsliga hud/rosacea, hjälpsamma och kunniga. Läs mer
  • 2019-11-14

Linda M skrev om Acape Laserklinik
    Trevligt bemötande och fint resultat även om det inte är färdigbehandlat (hårborttagning) Läs mer
  • 2019-11-13

Katja S skrev om Acape Laserklinik
    Upplevelsen innan behandling och under var väldigt proffsig. Kände mig trygg och blev lyssnad på. Att jag inte sätter högre betyg är för att jag ännu inte ser det tydliga resultatet som jag förväntade mig. Men hoppas det kommer. Läs mer
  • Susan H

2019-10-10

Susan H skrev om Acape Laserklinik
    Proffsig personal och fint bemötande. Läs mer
  • 2019-10-09

Edvard S skrev om Acape Laserklinik
    Snabbt och smidigt. Bra kontakt inför mötet via mailkontakt.
    Blev bemött proffesionellt av personal, vilket var Stina Holst. Gjorde laseroperation av leverfläckar, väntar fortf på slutgiltigt resultat. Upplevelsen vilken var väldigt kort levde ändå upp till förväntningarna.

Däremot skulle företaget kunna vara tydligare med kvittensen och det man betalar för exakt (kanske avbockning i datorn eller på papper). Man vill vara säker på att man betalar rätt belopp i hänvisning till företagets lista av priser som finns på deras hemsida. Fick känslan av att man avrundande uppåt, därför en kvittens eller kvitto via mail hade inte varit helt fel. Läs mer
    2019-10-10 Acape laserklinik svarar Edvard S
    Hej, Edvard!
    Tack för din recension. Vi kan skicka kvitto via post till dig med specifikation, om du så önskar.
    Hoppas att du är nöjd med behandlingen när allt är läkt ordentligt. Annars är du välkommen att höra av dig.
    MVH Acape Laser

Eva I skrev om Acape Laserklinik
    Mycket bra erfarenhet av bemötande och behandling. Läs mer

Iulia S skrev om Acape Laserklinik
    Jag har gått på hårborttagning med laser hos Acape i flera år nu och är mycket nöjd med deras service. Läs mer

Kishti T skrev om Acape Laserklinik
    Omtanke Kunskap och Resultat! Läs mer
  • 2019-09-08

Yvonne A skrev om Acape Laserklinik
    Proffsigt och kunnigt. Resultatet blev över förväntan. Läs mer
  • 2019-09-07

Ola K skrev om Acape Laserklinik
    Tog bort två födelsemärken i ansiktet med laser. Allt gick bra och efter några veckor är det bara svagt rosa märken kvar. Som kommer att försvinna med tiden. Läs mer

Benita K skrev om Acape Laserklinik
    1 Borttagning av pigmentfläckar.
    2 Mycket trevligt mottagande.
    3 Mina förväntningar var att bli av med pigmentfläckarna. Hoppas
    att det kommer att bli bra! Är på min sjätte dag, så jag vet inte
    riktigt hur det kommer att bli i slutet av behandlingen. Hoppas
    det blir BRA. Läs mer

Kerstin S skrev om Acape Laserklinik
    Jag är mycket nöjd med min behandling Läs mer

Charlotta O skrev om Acape Laserklinik
    laserbehandlingar vid flera tillfällen. trevlig personal Läs mer

Emelie B skrev om Acape Laserklinik
    Nuria är väldigt trevlig och professionell! Läs mer

Teresa S skrev om Acape Laserklinik
    Alltid professionella behandlingar och trevligt bemötande. Har varit kund i många år och kan varmt rekommendera Acape laser. Läs mer

Åse F skrev om Acape Laserklinik
    Kunnigt, bra svar på frågor.
    Lite snurrigt, tog upp mobilen ur bakfickan o svarade mitt under behandlingen.
    Oklart varför vi fick veta att vi fick vara i ett rum utan utsug när det tydligen fanns ett so hade sådant. Blev mkt osigt.
    Vänligt bemötande.
    Bra resultat. Läs mer
    2019-09-30 Acape laserklinik svarar Åse F
    Hej, Åse!
    Normalt så brukar vi inte svara i telefon under behandlingen, om vi inte är själva på kliniken och tex väntar på en leverans eller liknande. Vi ber om ursäkt om det har uppfattats som snurrigt. Anledningen till att ni var i rummet utan utsug var att det var upptaget i det andra rummet. Vi är nu på jakt efter ett nytt utsug, så att vi kan ha det i båda våra rum där vi kan utföra Co2 laserbehandling.
    Hoppas att ni är nöjda med behandlingen!
    Vänligen, Acape Laser

Farzaneh G skrev om Acape Laserklinik
    Jag var där för att behandla vårtor som hade i fot och handen. När läkaren ville spruta bedövningsmedel i min hand, hon sprutade medlet i fel ställe så hade jag fruktansvärt ont under behandling eftersom den område med vårta var utan bedövningsmedel.
    Bemötandet var snällt och bra. Läs mer
    2019-09-30 Acape laserklinik svarar Farzaneh G
    Hej, Farzaneh!
    Vad tråkigt att det var din upplevelse av behandlingen. Hoppas att läkningen gått bra och att du är nöjd med behandlingsresultatet. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss, om du har övriga funderingar.
    Vänliga hälsningar, Acape Laser

Maja N skrev om Acape Laserklinik
    Super trevligt bemötande. Förklarade tydligt allt vi skulle göra så man känner sig trygg. Resultaten är super bra! Läs mer
  • 2019-09-04

Susanna M skrev om Acape Laserklinik
    Vänligt bemötande med seriös bedömning innan behandlingen, samt ordentlig uppföljning. Snabba svar på frågor via Mail
    Utmärkt! Läs mer
  • Iuliia S

2019-06-07

Iuliia S skrev om Acape Laserklinik
    Jag brukar köpa laserbehandling för borttagning av hår på den här kliniken. Har gjort det flera gånger nu och blir alltid nöjd med bemötandet och kvalitén av tjänsten. Läs mer
  • 2019-05-22

Matilda L skrev om Acape Laserklinik