Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Södermalm Acape laserklinik

Acape laserklinik

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm — Visa karta

Här på Acape har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter.

Vi erbjuder det mesta inom laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 12 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 87 kunder tycker om Acape laserklinik

• Jeanette S skrev om Acape laserklinik
    En frans-och ögonbrynsfärgning, mycket bra

En konsultation av hudförändring och problem med finnig hy.
    Väl bemött och trevlig personal.

Kommer absolut att använda fler av företagets erbjudande Läs mer
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Acape laserklinik
    Laserbehandling för att ta bort leverfläckar
    Jättebra trevlig personal
    Perfekta riktig bra service Läs mer
  • Shaghayegh S skrev om Acape laserklinik
    Super bra ställe. Jag är nöjd med min behandling och kommer fortsätta gå ditt. Helt packet kan man förvänta sig, modern apparat, proffsig personal och trevlig. Läs mer
  • Catrin R skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande och resultatet blev till belåtenhet. Läs mer
  • Carolina R skrev om Acape laserklinik
    Enkel snabbt och trevlig kunnig personal!
    Blev ngt dyrare än jag tänkt men jag frågade inte heller innan vad de olika märkena skulle kosta så tar det på mig själv. Jag är jättenöjd medresultatet och kommer återkomma. Läs mer
  • Caroline C skrev om Acape laserklinik
    Gick dit för borttagning av skönhetsfläckar.
    Blev mycket bra mottagen. Läs mer
  • Midia I skrev om Acape laserklinik
    Jag bokade en laserbehandling för brasiliansk hårborttagning. Jag har gjort den bahandlingen två gånger vid kliniken och är supernöjd med både behandlingen och bemötandet. Då det är ett intimt område kan det kännas lite obehagligt, men det kändes inte det minsta jobbigt tack vare det fina bemötandet. Hittills har jag varit positivt överraskad över hur bra behandlingarna varit trots att jag har några kvar till resultatet som jag strävar efter. Läs mer
  • Anna L skrev om Acape laserklinik
    Jättenöjd med mitt besök hos Acape. Proffsigt och trevligt bemötande. Tog bort födelsemärken i ansiktet som redan efter någon vecka ser väldigt fint ut! Läs mer
  • Helena R skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande, bra resultat och fina lokaler. Läs mer
  • Annette R skrev om Acape laserklinik
    Bra snabb, noggrann service. Jag är nöjd! Läs mer
  • Yvonne S skrev om Acape laserklinik
    Fin form o bra färg på mina ögonbryn men ögonfransarna fick inte mkt färg. Läs mer
  • Henrik O skrev om Acape laserklinik
    Tjänsten innebar att ta bort ett antal bindvävsknutor med CO2-laser. Det var en mycket professionellt utförd behandling med ett mycket bra bemötande. Läs mer
  • Astra B skrev om Hudföryngring/Hudvård en del av Acape laserklinik
    trådlyft mage.
    underbart bemotande,trevlig och erfaren dr. Nuria besvarsde alla frågor. Är mycket nöjd med behandlig. nu bara vänta på resultater(har gört behandling för en vecka sedan) Läs mer
  • Sara T
    Sara T skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Jag gjorde en hårbortagning av laser för Daniela. Hon var snabb och hann med mycket på 30min och redan nu efter 2veckor ser jag resultat efter en behandling. Jag kommer verkligen göra mina nästa behandlingar där. Läs mer
  • Irena L skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    hårbortagning, diatermi
    ingen skylt på dörren, stod länge och letade
    försenat
    ingen desinficering före
    slarvigt utfört
    sista besöket Läs mer
    2018-09-20 Stina H svarar Irena L
    Hej, Irena!
    Vad tråkigt att du fått det intrycket av oss. Vi är relativt nyinflyttade på Swedenborgsgatan. Nu har vi fått upp markiser, så att vi syns bättre både från tunnelbanan och pendeltåg. Försening brukar normalt bero på att kunden innan är sen. Angående desinficering, så gör vi självklart alltid det, men det är kanske inte alltid man säger varje steg man gör till kund. Vänligen . Acape laser
  • Joko D skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Bokade en laserbehandling och blev trevligt bemött. Läs mer
  • F R skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag tog bort två födelsemärken (med laser) i ansiktet och resultatet ser så här långt ut att bli jättebra. Trots att jag var lite sen (körde fel) var Stina snäll och hjälpsam.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Barbro A skrev om Acape laserklinik
    Det var personligt men ändå professionellt. Läs mer
  • Iréne A skrev om Acape laserklinik
    Vänligt och trevligt bemötande. Proffsigt arbete utfördes och resultatet blev som förväntat. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Hudföryngring/Hudvård en del av Acape laserklinik
    Betalade mycket pengar för att ta bort fibrom hos Stina. Hon tog bort frisk hud med laser. Jag tror inte att hon ser tillräckligt bra. Gå någon annanstans. Läs mer
    2018-04-05 Stina H svarar Jessica L
    Hej. Vi anser att det är svårt att svara på din kritik, då du inte kontaktat oss efter din behandling. Då vi inte sett dig efter behandlingen, så har vi inget att gå efter för att besvara kritiken.
    Vi brukar självklart inte slipa bort hud som inte önskas slipas bort och vi använder oss av bra ljus och förstoringslampa om så skulle behövas. Vi har aldrig bemötts av denna kritik tidigare och skulle såklart gärna vilja att du kontaktade oss. Väl mött/ Acape laser
  • Ellinor B skrev om Acape laserklinik
    Har bara varit på konsultation, men upplevde att jag blev bemött på ett trevligt sätt och att sköterskan var kompetent och kunnig inom sitt område. Har dock inte utfört något ingrepp ännu. Läs mer
  • Therese W skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Bra bemötande i samband med borttag av födelsemärken/leverfläckar Läs mer
  • Erik N skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande och snabb rådgivning. Samt duktiga hudterapeuter Läs mer
  • Madeleine E skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Tog bort två födelsemärken i ansiktet. Är mycket nöjd med både bemötande och resultat! Kommer återkomma för att ta bort fler märken :)
    /Madeleine Läs mer
  • Carina L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag tog bort utstående fibrom/födelsemärken i ansiktet för ca. två månader sedan, och är jättenöjd. Just nu är det små rosa fläckar/ärr. Lugn och mysig stämning i lokalen. Bra bemötande. Läs mer
  • Zuzu Z skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Har varit en stammis hos dem i mer än 8 år. Är otroligt nöjd med deras service. Resultat på min behandling är jätte bra, kan inte bli bättre faktiskt. Jag gör hårborttagning med laser och hade några vårtor på händerna som de också tog bort med laser. Är otroligt nöjd med deras kunskap. De är jätte kunniga o duktiga. Dessutom älskar den härliga stämning de har där. Alltid good vibes. Varmt rekommenderas +++++ Läs mer
  • M H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Går på laserbehandling och är väldigt nöjd!! Förutom att de är professionella och mycket tillmötesgående, är de verkligen duktiga på vad de gör! Känns väldigt tryggt att gå här, jag får alltid svar på mina frågor och de bryr sig om att kunderna ska förstå hur saker och ting fungerar, vad man kan förvänta sig osv. Det märks också att de är måna om att erbjuda kunderna det bästa då de uppdaterar sig själva kontinuerligt kunskapsmässigt. Jag är supernöjd med behandlingen och resultaten!!! Läs mer
  • Heshmat K skrev om Acape laserklinik
    Hon var trevlig men hon kunde inte hjälpa mig Läs mer
  • Annette L skrev om Acape laserklinik
    Jag har vid två tillfällen tagit bort leverfläckar. Personalen på kliniken har varit mycket tillmötesgående och skickliga och jag är nöjd med resultatet! Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Bra bemötande från första kontakten. Väl utförd behandling (jag har tagit bort leverfläckar på kroppen med laser) Personligt och professionellt. Läs mer
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Acape laserklinik
    Mitt första besök på en laserklinik och har inget att jämföra med. Gick till Daniela som kändes rutinerad och duktig. Jag blev bedövad med salva på de 5 prickar jag ville ta bort. Lokalerna kändes fräscha, jämförelsevis är priset lite högre på Acape men jag valde stället pga den erfarenhet som jag läste mig till att de anställda hade.

Hittills har bara en månad gått så jag kan inte säga något om slutligt resultat än i och med att det fortfarande är röda märken men jag hoppas på att det inte ska synas något alls när vi närmar oss sommaren. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Acape laserklinik
    Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃 Läs mer
  • Ylva F skrev om Acape laserklinik
    Snabbt och smidigt, trevligt bemötande och rimligt pris. Läs mer
  • Hanna H skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag fick operera bort mina födelsemärken som man bränt på kliniken. Min hudläkare var chockad över hur en klinik ens kan utföra detta, och sa att det är olagligt att lasra bort pugmenterade fläckar. Om man lasrar bort ett födelsemärke och inte får bort precis allt pigment har man inte möjlighet att upptäcka om man skulle utveckla hudcancer. Läs mer
    2017-11-29 Stina H svarar Hanna H
    Vi rekommenderar våra kunder att kolla upp sina märken hos läkare innan behandling med Co2 laser. Denna information finns bl.a. på vår hemsida och de flesta som kommer till oss har redan kollat upp dem hos läkare och vill ta bort dem i estetiskt syfte.
    Vi har även läkare hos oss som kan undersöka hudförändringar med dermatoskop.
    Många läkare använder själva Co2 laser vid borttagning av hudförändringar.
    Det är tråkigt om denna information inte kom fram till dig.
    Stina H gillar detta
  • Göran S skrev om Acape laserklinik
    Det var ett bra bemötande och behandling. Återkommer gärna. Jag fick vänta längre än väntat på min tur då hon var upptagen med patient. Men det var på eftermiddagen så hon kan ha blivit sen i tidsschemat. Detta var tredje gången för mig. Läs mer
  • Fanny H skrev om Acape laserklinik
    Mycket nöjd med allt! Jag tog bort en ful leverfläck och resultatet blev utmärkt! Det var även fin och bra lokal och personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen denna klinik! Läs mer
  • Jea P
    Jea P skrev om Acape laserklinik
    Jättetrevligt bemötande. Smidig behandling, är jättenöjd! Läs mer
  • Mathias S skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande och proffsigt utförd borttagning av fibromer. Läs mer
  • Maria P skrev om Acape laserklinik
    Trevligt och proffesionellt bemötande och fina lokaler! Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Christer L skrev om Acape laserklinik
    Fick ett trevligt och bra bemötande av personalen på Acape. Läs mer
  • Lolita S skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt och bra bemötande. Knde mig väl omhändertagen Läs mer
  • Jeanette R skrev om Acape laserklinik
    Trevlig personal och det blev ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • Tÿnde I
    Tÿnde I skrev om Acape laserklinik
    Daniela som jag har haft är proffsig, gillar henne starkt! och det hon utförde på mig gav väldigt bra resultat! Läs mer
  • Jennie A skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Smidigt att boka tid online. Professionellt och personligt bemötande samt trevlig lokal. Utförde laserbehandling av leverfläck i ansiktet Läs mer
  • Loreto S skrev om Acape laserklinik
    Bokade tid för borttagning av födelsemärke. Allt var mycket smidigt och enkelt. Kommer dit, supertrevlig tjej tog emot. Jättebra bemötande. Fick info om allt som skedde hela tiden, så man slapp ligga där och undra typ. Fick all info jag behövde för eftervård osv. Kommer att boka tid där igen, helt klart. Läs mer
  • Teresa S skrev om Acape laserklinik
    Jag har varit kund hos Acape i 10 år och alltid fått ett väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jan kan varmt rekommendra Acape till andra kunder. Läs mer
  • Harry K skrev om Acape laserklinik
    Very professional.
    Reasonable price for such a high quality.
    Would recommend 100% Läs mer
  • Mari A skrev om Hårborttagning laser en del av Acape laserklinik
    Har tyvärr gått till acape för att göra laser hårborttagning .. Dem har använt låg styrka på mig så hår inte försvinner- vilket blir att man går flera behandlingar.. Dem jobbar med färre pulser/sekund när man bokar tex 1h behandling. Så dem inte " hinner" så mycket- köper flera timmar. ( sista behandlig fick jag ganska ont och hon "glömt" bort och höjde pulser under behandligen..
    Har även fått tjockare hår där jag hade tunna på baksida lår.. Okunniga..
    Cheating helt enkelt.. Läs mer
  • Johanna B skrev om Acape laserklinik
    Jag har alltid fått ett mycket bra bemötande från personalen på Acape, professionellt och trevligt. Jag har fått förklarat för mig hur behandlingen fungerar och hur resultatet blir. Jag har tagit bort brustna blodkärl i ansiktet och är mycket nöjd med resultatet, återkommer regelbundet år efter år för att hålla efter blodkärlen, har gjort det i ca sex år nu. Jag rekommenderar varmt Acape, trevlig personal, bra bemötande, gott resultat av behandlingen och kliniken ligger centralt och lätt tillgänglig på Kungsgatan. Läs mer
  • Kristina  Ö
    Kristina Ö skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Mycket proffsigt och trevligt.
    Jag tog bort födelsemärken och kommer gå tillbaks dit. Läs mer

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm