Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Södermalm Acape laserklinik

Acape laserklinik

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm — Visa karta

Här på Acape har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter.

Vi erbjuder det mesta inom laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 12 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 140 kunder tycker om Acape laserklinik

• Iuliia S

2019-06-07

Iuliia S skrev om Acape laserklinik
    Jag brukar köpa laserbehandling för borttagning av hår på den här kliniken. Har gjort det flera gånger nu och blir alltid nöjd med bemötandet och kvalitén av tjänsten. Läs mer
  • 2019-05-22

Matilda L skrev om Acape laserklinik
    Tog bort födelsemärke Bra och proffsigt bemötande Läs mer

Kristina N skrev om Acape laserklinik
    Laserbehandling. Jag blev mycket bra bemött. behandlingen levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Malin S skrev om Acape laserklinik
    Borttagning av födelsemärke på hakan.
    Bra bemött av personal. Motsvarade mina förväntningar Läs mer
  • annika w

2019-05-20

annika w skrev om Acape laserklinik
    Jag tog bort tre leverfläckar i ansiktet med laser. Trevligt bemötande. Informationen jag fick om ingreppet var bra och uttömmande.
    Jag kan rekommendera företaget. Läs mer

Anders B skrev om Acape laserklinik
    Snabba svar via Mail på frågor och mkt bra behandling Läs mer
  • 2019-05-18

Alexandra L skrev om Acape laserklinik
    Jag har alltid varit nöjd efter en behandling på Acape. Professionella, noggranna, kommer alltid med bra tips. Jag har träffat Stina för det mesta, hon gör ett fantastiskt jobb. Salongen rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-17

Yvonne Ö skrev om Acape laserklinik
    Skulle räcka 20 min m bedövningskräm var info, men nej, det gjorde väldigt ont att ta bort födelsemärken då. Behövt en timme med krämen på Läs mer
    2019-05-20 Stina H svarar Yvonne Ö
    Hej, Yvonne!
    Vad tråkigt att du fick den upplevelsen. Det är väldigt olika hur bedövningskrämen verkar på olika personer, du kanske hade ett större märke, vilket kräver mer slipning med lasern? Vi försöker alltid ha på bedövningskrämen så länge som möjligt, men har tyvärr normalt inte möjlighet att ha på krämen i mer än 20-30 min. Om man är smärtkänslig, så brukar vi rekommendera att man tar på krämen hemma med plåster alternativt bokar en tid då vår läkare är här, så att hon kan bedöva med spruta. Vi ber om ursäkt om denna information inte nått dig, men hoppas ändå att du blir nöjd med resultatet efter din behandling.
    Vänligen, Acape Laser
  • 2019-05-17

Tor A skrev om Acape laserklinik
    Acape är proffsiga i sitt agerande och levererar en service av hög kvalité. Läs mer
  • Karin O

2019-05-17

Karin O skrev om Acape laserklinik
    Supernöjd! Tog bort 3 st små fibromer och ett födelsemärke. Det syns ingenting! Så fint! Jag kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
  • 2019-05-16

Charlotta O skrev om Acape laserklinik
    vänlig kompetent personal Fina lokaler Läs mer
  • 2019-05-16

Louise S skrev om Acape laserklinik
    Proffsig personal med hög service som ges med stor omsorg och vänlighet. Läs mer
  • Fanny Ö

2019-05-16

Fanny Ö skrev om Acape laserklinik
    Tog bort födelsemärken och det gick smidigt, var inga konstigheter. Blev väl bemött. Läs mer
  • Carolina V

2019-05-15

Carolina V skrev om Acape laserklinik
    Professionellt och trevligt bemötande från första stund. Jättefina fräscha lokaler centralt på Söder. Bara rosor, kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • 2019-05-15

Pauline E skrev om Acape laserklinik
    Tog bort hudförändring vilket gjordes mycket professionellt samt med ett trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-05-15

Birgit W skrev om Acape laserklinik
    Borttag av mindre hudförändringar i ansiktet.
    Mycket bra bemötande med svar på mina frågor och oro.
    Resultatet blev vad jag förväntade mig och vad man lovat.
    Bemötandet är nog det viktigaste på en sådan klinik, jag kände mig sedd och hörd och fick den hjälp jag önskade. Läs mer
  • 2019-05-13

Jeanette S skrev om Acape laserklinik
    Googlade och googlade efter en laserklinik i Stockholm med mål att hitta den som verkade vara mest seriös, ha den senaste utrustningen och givetvis trevlig och kunnig personal och nöjda kunder. Hittade tillslut Acape, tror och hoppas att jag hittat rätt! Enligt dom själva ska dom ha en toppmodern Alexandritlasermaskin som ska vara mycket bättre än tex diodlaser.

Fick väldigt bra intryck när jag var där på konsultation (som också är gratis vilket jag tycker är mycket bra och rimligt) så bokade då in en första laserbehandling (brasiliansk).

Har än så länge gjort en behandling och håret trillade av efter ett par veckor, precis enligt vad dom sa :)
    På ett par områden har håret kommit tillbaka men hoppas att det ska försvinna vid kommande behandlingar.

Kan varmt rekommendera denna klinik! Läs mer
  • 2019-05-13

Anna J skrev om Acape laserklinik
    Gratis konsultation som var bra. Blev trevligt bemött.
    Dock är jag ej redo för behandlingarna som föreslogs för tillfället. Köpte en produkt. Läs mer
  • 2019-04-10

Amanda E skrev om Acape laserklinik
    Jag gjorde laserborttagning av fibrom samt KPL-laser mot ett spräckt blodkärl, som båda var på näsan. Riktigt trevligt bemötande av både Daniela som jag hade konsultation med och Stina som utförde laserborttagningarna. Är väldigt nöjd, rekommenderas! Läs mer
  • Christina R

2019-04-10

Christina R skrev om Acape laserklinik
    Trevligt mottagande, kändes tryggt och professionellt. Läs mer
  • 2019-04-08

Rakel B skrev om Acape laserklinik
    Fantastiskt så bra bemötande, värnar om sina kunder Läs mer
  • Sonja K

2019-04-08

Sonja K skrev om Acape laserklinik
    Nöjd kund på Acape sedan ett antal år. Gjort lite olika behandlingar. Tycker att de är proffsiga. Rätt så prisvärt jämfört med andra ställen. Gillar verkligen deras nya fina lokaler på Söder. Läs mer
  • 2019-04-08

Emelie L skrev om Acape laserklinik
    Jättenöjd med allt! Rekommenderas Läs mer

Tomas N skrev om Acape laserklinik
    Tog bort 10st leverfläckar. Proffsigt bemött, gick snabbt och kände knappt något. Läs mer

Emil J skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt bemötandet, kunniga, erfarna, seriösa. Superbra! Läs mer

Birgitta A skrev om Acape laserklinik
    Tog bort leverfläckar och prickar.
    Blev bemött på ett väldigt bra och omvårdande sätt. Det kändes bra och tycker det var över förväntningarna. Mycket positivt och proffsigt.
    Jag kände mig trygg och lugn. Läs mer
  • Nina A

2019-04-04

Nina A skrev om Acape laserklinik
    I particularly was looking for that type of Alexandrin laser for facial hair removal. That's how I found the clinic - in internet search. I am very pleased with the communication on the mail and information I got. And than the service was very very good. All was done very professionally and I felt taken care off.
    Now one month later I can see the results with that facial hair - and I am very very pleased. I recommend the services and I would come again when needed.
    This for me is kind of medical-cosmetic service that you don't want to have to come again - I want the problem to disappear completely. And I am very happy that what I received was exactly that - they care that the problem is gone. Not that I come again.
    Thank you very much!
    Nina Läs mer

Ida N skrev om Acape laserklinik
    Jag tog bort tre leverfläckar med laser. Blev proffsigt och trevligt bemött. Hade inga förväntningar innan jag gick dit, men är nöjd med mitt besök och min behandling. Läs mer
  • Bianca W

Bianca W skrev om Acape laserklinik
    Gjorde en dermapen behandling samt en kemisk peeling.

Mysig lokal, otroligt trevlig och gullig personal som också beskrev vad och varför under behandlingens gång samt förväntningar. Att man kan bli lite röd ett tag samt flagna lite efteråt så att det inte blev någon överraskning senare då detta var min första behandling.

Bra och trevlig upplevelse trodde det skulle kännas mer samt var rödnaden borta redan efter ca 40 min.

Kommer definitivt tillbaka.
    ❤️ Läs mer
  • Kristina L

Kristina L skrev om Acape laserklinik
    Jag har äntligen hittat rätt! Så proffsig, engagerad och kunnig personal gör att jag känner mig så lugn och trygg . Jag har äntligen fått hjälp med mina problemområden och år så tacksam. Jag kan verkligen rekommendera kliniken:) Läs mer

Caroline B skrev om Acape laserklinik
    Jag tycker att Nuria är helt fantastisk och gör alltid det bästa för just mig. Har gjort en massa olika behandlingar och får alltid det bästa bemötandet och proffsighet på samma gång. Läs mer

Kerstin B skrev om Acape laserklinik
    Mycket vänligt, snabbt och professionellt mottagande. Bra råd och rätt behandling för mig. Blev dock lite dyrare än vad som sagts. Rekommenderar gärna denna klinik. Läs mer

Nike S skrev om Acape laserklinik
    - Borttagning av födelsemärken
    - Trevligt mottagande
    - Allting gick smidigt och snabbt
    - Bra information och bemötande under behandlingen Läs mer
  • Natalie L

Natalie L skrev om Acape laserklinik
    Super Fräscha och fina lokaler
    Bemötandet samt behandlingen jag fick va jag jätte nöjd över!
    Fick en fin genomgång innan behandling steg för steg samt efter behandlingen kände mig verkligen välomhändertagen och var nöjd med resultatet !
    Kommer absolut att boka in fler behandlingar hos Acape laserklinik . Läs mer

Marie K skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas. Läs mer

Marjo S skrev om Acape laserklinik
    Toppentrevlig och kunnig personal. Kommer definivt besöka dem igen. Läs mer

Ann D skrev om Acape laserklinik
    Tog bort leverfläckar samt fibrom Läs mer

Sara T skrev om Acape laserklinik
    Positiv upplevelse då jag var nervös innan. Blev lugnad och kände mig väl informerad och i trygga händer. Läs mer

Maria J skrev om Acape laserklinik
    Alltid proffesionella och trevliga. De vet vad dom sysslar med. Bara massa pluss Läs mer

Samanta J skrev om Acape laserklinik
    Mycket trevligt bemötande, trygg omvårdnad och bra resultat. Läs mer

Kristin K skrev om Acape laserklinik
    Supertrevligt bemötande. Tog bort två fläckar i ansiktet och är verkligen nöjd. Läs mer
  • 2019-02-12

Jimmy L skrev om Acape laserklinik
    Tog bort några Xantelasma. Trevligt & proffsigt bemötande och fräscha lokaler.
    Dyrt för några minuters arbete ( i jämförelse med andra orter , exvis Malmö, men inte med andra i Stockholm som verkar ha samma pris) Läs mer
  • 2019-02-08

Rakel B skrev om Acape laserklinik
    Så bra bemött, proffsigt, kan sitt arbete Läs mer
  • 2019-02-08

Carina D skrev om Acape laserklinik
    Borttagning av födelsemärken
    Har varit kund tidigare för samma behandling. Blev vänligt bemött och proffsigt utförd behandling Läs mer
  • Muharema H

2019-02-08

Muharema H skrev om Acape laserklinik
    Jag har haft tur att komma i kontakt med världens bästa hudläkare Nuria Civil som har rekommenderat behandlingar som passar min hud.Har varit på några av dem och kan inte sluta eftersom jag känner enorm skillnad ,bättre lyster,fin och jämn färg i ansiktet. Har fått mycket information om hur ska jag sköta min hud på ett enkelt sätt. Uppskattar högt att hon svarar på alla frågor även när man ringer. Köpte produkter från Zein Obagi som är verkligen toppklass. Läs mer
  • 2019-01-21

Emma L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag tog bort fibrom i ansikte samt två leverfläckar på kroppen i december 2018.
    Lever fläckarna läker fortfarande så är fortfarande röda men ljusnar mer och mer för varje dag!

Fibromet läkte efter några dagar bara. Men känner dock redan att det är påväg tillbaka...

Annars väldigt bra bemötande! Trevlig och omhändertagande personal. Plus för väldigt fin lokal! Läs mer
    2019-01-22 Stina H svarar Emma L
    Hej, Emma!
    Tack för din fina rekommendation! Om ditt fibrom är på väg tillbaka, så får du inom två månader en komplettering till reducerat pris.
    Välkommen att höra av dig i fall du vill boka tid för det! Vänliga hälsningar, Acape laser
  • 2019-01-16

Vida T skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Tog bort leverfläck, gick bra. Gärna mer omhändertagande bemötande Läs mer
  • 2018-12-04

Therese S skrev om Kirurgi en del av Acape laserklinik
    Botox och konsultation hudproblem Läs mer
  • Carolina R

2018-12-01

Carolina R skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Proffsigt snabbt och jättenöjd med resultatet. Priserna är capriser så fråga om konkret pris för just det du vill ta bort så du vet innan. Läs mer
  • 2018-12-01

Caroline B skrev om Acape laserklinik
    Kommer alltid härifrån supernöjd och Nuria är så trevlig och mysig. Kommer inte att gå till någon annan klinik, har hittat mitt ställe! Hälsningar Carro Läs mer

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm