Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Södermalm Acape laserklinik

Acape laserklinik

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm — Visa karta

Här på Acape har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter.

Vi erbjuder det mesta inom laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 12 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 122 kunder tycker om Acape laserklinik

• 2019-04-10

Amanda E skrev om Acape laserklinik
    Jag gjorde laserborttagning av fibrom samt KPL-laser mot ett spräckt blodkärl, som båda var på näsan. Riktigt trevligt bemötande av både Daniela som jag hade konsultation med och Stina som utförde laserborttagningarna. Är väldigt nöjd, rekommenderas! Läs mer
  • Christina R

2019-04-10

Christina R skrev om Acape laserklinik
    Trevligt mottagande, kändes tryggt och professionellt. Läs mer
  • 2019-04-08

Rakel B skrev om Acape laserklinik
    Fantastiskt så bra bemötande, värnar om sina kunder Läs mer
  • Sonja K

2019-04-08

Sonja K skrev om Acape laserklinik
    Nöjd kund på Acape sedan ett antal år. Gjort lite olika behandlingar. Tycker att de är proffsiga. Rätt så prisvärt jämfört med andra ställen. Gillar verkligen deras nya fina lokaler på Söder. Läs mer
  • 2019-04-08

Emelie L skrev om Acape laserklinik
    Jättenöjd med allt! Rekommenderas Läs mer

Tomas N skrev om Acape laserklinik
    Tog bort 10st leverfläckar. Proffsigt bemött, gick snabbt och kände knappt något. Läs mer

Emil J skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt bemötandet, kunniga, erfarna, seriösa. Superbra! Läs mer

Birgitta A skrev om Acape laserklinik
    Tog bort leverfläckar och prickar.
    Blev bemött på ett väldigt bra och omvårdande sätt. Det kändes bra och tycker det var över förväntningarna. Mycket positivt och proffsigt.
    Jag kände mig trygg och lugn. Läs mer
  • Nina A

2019-04-04

Nina A skrev om Acape laserklinik
    I particularly was looking for that type of Alexandrin laser for facial hair removal. That's how I found the clinic - in internet search. I am very pleased with the communication on the mail and information I got. And than the service was very very good. All was done very professionally and I felt taken care off.
    Now one month later I can see the results with that facial hair - and I am very very pleased. I recommend the services and I would come again when needed.
    This for me is kind of medical-cosmetic service that you don't want to have to come again - I want the problem to disappear completely. And I am very happy that what I received was exactly that - they care that the problem is gone. Not that I come again.
    Thank you very much!
    Nina Läs mer

Ida N skrev om Acape laserklinik
    Jag tog bort tre leverfläckar med laser. Blev proffsigt och trevligt bemött. Hade inga förväntningar innan jag gick dit, men är nöjd med mitt besök och min behandling. Läs mer
  • Bianca W

Bianca W skrev om Acape laserklinik
    Gjorde en dermapen behandling samt en kemisk peeling.

Mysig lokal, otroligt trevlig och gullig personal som också beskrev vad och varför under behandlingens gång samt förväntningar. Att man kan bli lite röd ett tag samt flagna lite efteråt så att det inte blev någon överraskning senare då detta var min första behandling.

Bra och trevlig upplevelse trodde det skulle kännas mer samt var rödnaden borta redan efter ca 40 min.

Kommer definitivt tillbaka.
    ❤️ Läs mer
  • Kristina L

Kristina L skrev om Acape laserklinik
    Jag har äntligen hittat rätt! Så proffsig, engagerad och kunnig personal gör att jag känner mig så lugn och trygg . Jag har äntligen fått hjälp med mina problemområden och år så tacksam. Jag kan verkligen rekommendera kliniken:) Läs mer

Caroline B skrev om Acape laserklinik
    Jag tycker att Nuria är helt fantastisk och gör alltid det bästa för just mig. Har gjort en massa olika behandlingar och får alltid det bästa bemötandet och proffsighet på samma gång. Läs mer

Kerstin B skrev om Acape laserklinik
    Mycket vänligt, snabbt och professionellt mottagande. Bra råd och rätt behandling för mig. Blev dock lite dyrare än vad som sagts. Rekommenderar gärna denna klinik. Läs mer

Nike S skrev om Acape laserklinik
    - Borttagning av födelsemärken
    - Trevligt mottagande
    - Allting gick smidigt och snabbt
    - Bra information och bemötande under behandlingen Läs mer
  • Natalie L

Natalie L skrev om Acape laserklinik
    Super Fräscha och fina lokaler
    Bemötandet samt behandlingen jag fick va jag jätte nöjd över!
    Fick en fin genomgång innan behandling steg för steg samt efter behandlingen kände mig verkligen välomhändertagen och var nöjd med resultatet !
    Kommer absolut att boka in fler behandlingar hos Acape laserklinik . Läs mer

Marie K skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas. Läs mer

Marjo S skrev om Acape laserklinik
    Toppentrevlig och kunnig personal. Kommer definivt besöka dem igen. Läs mer

Ann D skrev om Acape laserklinik
    Tog bort leverfläckar samt fibrom Läs mer

Sara T skrev om Acape laserklinik
    Positiv upplevelse då jag var nervös innan. Blev lugnad och kände mig väl informerad och i trygga händer. Läs mer

Maria J skrev om Acape laserklinik
    Alltid proffesionella och trevliga. De vet vad dom sysslar med. Bara massa pluss Läs mer

Samanta J skrev om Acape laserklinik
    Mycket trevligt bemötande, trygg omvårdnad och bra resultat. Läs mer

Kristin K skrev om Acape laserklinik
    Supertrevligt bemötande. Tog bort två fläckar i ansiktet och är verkligen nöjd. Läs mer
  • 2019-02-12

Jimmy L skrev om Acape laserklinik
    Tog bort några Xantelasma. Trevligt & proffsigt bemötande och fräscha lokaler.
    Dyrt för några minuters arbete ( i jämförelse med andra orter , exvis Malmö, men inte med andra i Stockholm som verkar ha samma pris) Läs mer
  • 2019-02-08

Rakel B skrev om Acape laserklinik
    Så bra bemött, proffsigt, kan sitt arbete Läs mer
  • 2019-02-08

Carina D skrev om Acape laserklinik
    Borttagning av födelsemärken
    Har varit kund tidigare för samma behandling. Blev vänligt bemött och proffsigt utförd behandling Läs mer
  • Muharema H

2019-02-08

Muharema H skrev om Acape laserklinik
    Jag har haft tur att komma i kontakt med världens bästa hudläkare Nuria Civil som har rekommenderat behandlingar som passar min hud.Har varit på några av dem och kan inte sluta eftersom jag känner enorm skillnad ,bättre lyster,fin och jämn färg i ansiktet. Har fått mycket information om hur ska jag sköta min hud på ett enkelt sätt. Uppskattar högt att hon svarar på alla frågor även när man ringer. Köpte produkter från Zein Obagi som är verkligen toppklass. Läs mer
  • 2019-01-21

Emma L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag tog bort fibrom i ansikte samt två leverfläckar på kroppen i december 2018.
    Lever fläckarna läker fortfarande så är fortfarande röda men ljusnar mer och mer för varje dag!

Fibromet läkte efter några dagar bara. Men känner dock redan att det är påväg tillbaka...

Annars väldigt bra bemötande! Trevlig och omhändertagande personal. Plus för väldigt fin lokal! Läs mer
    2019-01-22 Stina H svarar Emma L
    Hej, Emma!
    Tack för din fina rekommendation! Om ditt fibrom är på väg tillbaka, så får du inom två månader en komplettering till reducerat pris.
    Välkommen att höra av dig i fall du vill boka tid för det! Vänliga hälsningar, Acape laser
  • 2019-01-16

Vida T skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Tog bort leverfläck, gick bra. Gärna mer omhändertagande bemötande Läs mer
  • 2018-12-04

Therese S skrev om Kirurgi en del av Acape laserklinik
    Botox och konsultation hudproblem Läs mer
  • Carolina R

2018-12-01

Carolina R skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Proffsigt snabbt och jättenöjd med resultatet. Priserna är capriser så fråga om konkret pris för just det du vill ta bort så du vet innan. Läs mer
  • 2018-12-01

Caroline B skrev om Acape laserklinik
    Kommer alltid härifrån supernöjd och Nuria är så trevlig och mysig. Kommer inte att gå till någon annan klinik, har hittat mitt ställe! Hälsningar Carro Läs mer
  • 2018-12-01

Firel J skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Trevliga o sociala, bra resultat hittils Läs mer
  • 2018-11-29

Jenny Q skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Proffsigt bemötande och supernöjd med behandlingen. Läs mer
  • 2018-11-29

Andrea B skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Smidigt och resultatet blev precis som jag önskat. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-05

Jeanette S skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik
    En frans-och ögonbrynsfärgning, mycket bra

En konsultation av hudförändring och problem med finnig hy.
    Väl bemött och trevlig personal.

Kommer absolut att använda fler av företagets erbjudande Läs mer
  • Nathalie B

2018-11-05

Nathalie B skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Laserbehandling för att ta bort leverfläckar
    Jättebra trevlig personal
    Perfekta riktig bra service Läs mer
  • 2018-11-04

Shaghayegh S skrev om Acape laserklinik
    Super bra ställe. Jag är nöjd med min behandling och kommer fortsätta gå ditt. Helt packet kan man förvänta sig, modern apparat, proffsig personal och trevlig. Läs mer
  • 2018-11-04

Catrin R skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande och resultatet blev till belåtenhet. Läs mer
  • 2018-11-02

Carolina R skrev om Acape laserklinik
    Enkel snabbt och trevlig kunnig personal!
    Blev ngt dyrare än jag tänkt men jag frågade inte heller innan vad de olika märkena skulle kosta så tar det på mig själv. Jag är jättenöjd medresultatet och kommer återkomma. Läs mer
  • 2018-10-05

Caroline C skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik
    Gick dit för borttagning av skönhetsfläckar.
    Blev mycket bra mottagen. Läs mer

Midia I skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag bokade en laserbehandling för brasiliansk hårborttagning. Jag har gjort den bahandlingen två gånger vid kliniken och är supernöjd med både behandlingen och bemötandet. Då det är ett intimt område kan det kännas lite obehagligt, men det kändes inte det minsta jobbigt tack vare det fina bemötandet. Hittills har jag varit positivt överraskad över hur bra behandlingarna varit trots att jag har några kvar till resultatet som jag strävar efter. Läs mer

Anna L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jättenöjd med mitt besök hos Acape. Proffsigt och trevligt bemötande. Tog bort födelsemärken i ansiktet som redan efter någon vecka ser väldigt fint ut! Läs mer

Helena R skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande, bra resultat och fina lokaler. Läs mer

Annette R skrev om Acape laserklinik
    Bra snabb, noggrann service. Jag är nöjd! Läs mer
  • 2018-10-02

Yvonne S skrev om Hudvård en del av Acape laserklinik
    Fin form o bra färg på mina ögonbryn men ögonfransarna fick inte mkt färg. Läs mer
  • 2018-10-02

Henrik O skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Tjänsten innebar att ta bort ett antal bindvävsknutor med CO2-laser. Det var en mycket professionellt utförd behandling med ett mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2018-08-30

Astra B skrev om Kirurgi en del av Acape laserklinik
    trådlyft mage.
    underbart bemotande,trevlig och erfaren dr. Nuria besvarsde alla frågor. Är mycket nöjd med behandlig. nu bara vänta på resultater(har gört behandling för en vecka sedan) Läs mer
  • Sara T

2018-08-30

Sara T skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    Jag gjorde en hårbortagning av laser för Daniela. Hon var snabb och hann med mycket på 30min och redan nu efter 2veckor ser jag resultat efter en behandling. Jag kommer verkligen göra mina nästa behandlingar där. Läs mer
  • 2018-08-22

Irena L skrev om Laserbehandlingar en del av Acape laserklinik
    hårbortagning, diatermi
    ingen skylt på dörren, stod länge och letade
    försenat
    ingen desinficering före
    slarvigt utfört
    sista besöket Läs mer
    2018-09-20 Stina H svarar Irena L
    Hej, Irena!
    Vad tråkigt att du fått det intrycket av oss. Vi är relativt nyinflyttade på Swedenborgsgatan. Nu har vi fått upp markiser, så att vi syns bättre både från tunnelbanan och pendeltåg. Försening brukar normalt bero på att kunden innan är sen. Angående desinficering, så gör vi självklart alltid det, men det är kanske inte alltid man säger varje steg man gör till kund. Vänligen . Acape laser

Swedenborgsgatan 12, 118 48 Stockholm