Acape Laserklinik

Swedenborgsgatan 12, på hörnet., 118 48 Stockholm — Visa karta

Här på Acape Laser har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler på Södermalm i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod, så använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter, maskiner och personal!

Vi erbjuder mycket inom bla laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 18 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Hos oss har vi även den välrenommerade Dr Nuria Civill som driver Evidence Clinic i samma lokaler som oss. Hon har många års erfarenhet av bla. Botox och Fillers, V-Softlift (i denna metod utbildar hon andra läkare), Thermage huduppstramning, kemisk peeling, sam Zo skin Healths hudvård.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 168 kunder tycker om Acape Laserklinik

• 2019-12-11

Marie D skrev om Acape Laserklinik
    Lätt att få tid och fräsch klinik. Trevlig personal Läs mer
  • 2019-12-09

Inger B skrev om Acape Laserklinik
    Borttagning med laser av födelsemärke.
    Jag blev välkomnande bemött och behandlingen blev bra utförd. Jag återkommer gärna. Läs mer
  • 2019-12-09

Marie A skrev om Acape Laserklinik
    De är väldigt duktiga på vad de gör och ger även en trevlig upplevelse på plats , hemtrevligt och bra Läs mer
  • 2019-12-06

Isabel H skrev om Acape Laserklinik
    Fick en kort kostnadsfri läkarrådgivning inför eventuell behandling. Väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-12-06

Sofia O skrev om Acape Laserklinik
    Daniela, fantastiska människa! Känner mig alltid oerhört välkommen här. Har gjort KTP laser på ett eldsmärke med fantastiskt resultat. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-12-02

Sophia S skrev om Acape Laserklinik
    Bokade, efter klinikens inrådan, tid hos deras läkare för en konsultation inför behandling med KTP-laser. Dr Nuria gav efter sin undersökning tydliga svar om vad jag kunde förvänta mig efter en behandling. De goda resultaten uteblev dock helt (=ingen förändring alls) och kliniken nekar nu att de utlovat resultat redan efter en behandling på en minskning av 80-90%. Läs mer
    2019-12-06 Acape laserklinik svarar Sophia S
    Hej, Sophia!
    Det är väldigt tråkigt att du inte är nöjd, vi strävar såklart efter det som företag att få alla kunder nöjda. Vi har förklarat för dig att vid en konsultation, så ger vi aldrig procentsatser på hur mycket bättre något kan bli av en behandling, då det är väldigt individuellt. Dock har vi sagt att det troligtvis går bort relativt lätt. Detta kanske gav dig felaktiga förväntningar av behandlingen och det ber vi om ursäkt för. Vi har dock erbjudit dig en ny behandling till kraftigt reducerat pris, men det har du avböjt.
    Hälsningar Acape Laser
    2019-12-07 Sophia S svarar Acape laserklinik
    Hej,
    Det ni skriver stämmer tyvärr inte, jag skrev noggrant ned informationen jag fick under konsultationen. Ngn behandling till ”kraftigt reducerat pris” har heller inte erbjudits, dock har ni nämt ”reducerat pris”.
    Med vänlig hälsning Sophia
    Läs mer genom att expandera tråden +

Susan W skrev om Acape Laserklinik
    Jag har tagit bort hudförändringar. Fick kostnadsförslag och jag tycker jag fick mycket för pengarna. Blev trevligt bemött och känner mig bekväm med personen som utförde jobbet. De har levt upp till mina förväntningar. De har centralt belägen lokal och den är ljus och trevlig. Har gått till Acape förut och jag kommer gå dit igen om det behövs. Läs mer

Karolina D skrev om Acape Laserklinik
    borttagning av födelsemärken, bara positiv feedback Läs mer

Sia W skrev om Acape Laserklinik
    Blev proffsigt bemött både i reception och behandling. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-11-15

Hanna L skrev om Acape Laserklinik
    Fått bra hjälp mot min känsliga hud/rosacea, hjälpsamma och kunniga. Läs mer
  • 2019-11-14

Linda M skrev om Acape Laserklinik
    Trevligt bemötande och fint resultat även om det inte är färdigbehandlat (hårborttagning) Läs mer
  • 2019-11-13

Katja S skrev om Acape Laserklinik
    Upplevelsen innan behandling och under var väldigt proffsig. Kände mig trygg och blev lyssnad på. Att jag inte sätter högre betyg är för att jag ännu inte ser det tydliga resultatet som jag förväntade mig. Men hoppas det kommer. Läs mer
  • Susan H

2019-10-10

Susan H skrev om Acape Laserklinik
    Proffsig personal och fint bemötande. Läs mer
  • 2019-10-09

Edvard S skrev om Acape Laserklinik
    Snabbt och smidigt. Bra kontakt inför mötet via mailkontakt.
    Blev bemött proffesionellt av personal, vilket var Stina Holst. Gjorde laseroperation av leverfläckar, väntar fortf på slutgiltigt resultat. Upplevelsen vilken var väldigt kort levde ändå upp till förväntningarna.

Däremot skulle företaget kunna vara tydligare med kvittensen och det man betalar för exakt (kanske avbockning i datorn eller på papper). Man vill vara säker på att man betalar rätt belopp i hänvisning till företagets lista av priser som finns på deras hemsida. Fick känslan av att man avrundande uppåt, därför en kvittens eller kvitto via mail hade inte varit helt fel. Läs mer
    2019-10-10 Acape laserklinik svarar Edvard S
    Hej, Edvard!
    Tack för din recension. Vi kan skicka kvitto via post till dig med specifikation, om du så önskar.
    Hoppas att du är nöjd med behandlingen när allt är läkt ordentligt. Annars är du välkommen att höra av dig.
    MVH Acape Laser

Eva I skrev om Acape Laserklinik
    Mycket bra erfarenhet av bemötande och behandling. Läs mer

Iulia S skrev om Acape Laserklinik
    Jag har gått på hårborttagning med laser hos Acape i flera år nu och är mycket nöjd med deras service. Läs mer

Kishti T skrev om Acape Laserklinik
    Omtanke Kunskap och Resultat! Läs mer
  • 2019-09-08

Yvonne A skrev om Acape Laserklinik
    Proffsigt och kunnigt. Resultatet blev över förväntan. Läs mer
  • 2019-09-07

Ola K skrev om Acape Laserklinik
    Tog bort två födelsemärken i ansiktet med laser. Allt gick bra och efter några veckor är det bara svagt rosa märken kvar. Som kommer att försvinna med tiden. Läs mer

Benita K skrev om Acape Laserklinik
    1 Borttagning av pigmentfläckar.
    2 Mycket trevligt mottagande.
    3 Mina förväntningar var att bli av med pigmentfläckarna. Hoppas
    att det kommer att bli bra! Är på min sjätte dag, så jag vet inte
    riktigt hur det kommer att bli i slutet av behandlingen. Hoppas
    det blir BRA. Läs mer

Kerstin S skrev om Acape Laserklinik
    Jag är mycket nöjd med min behandling Läs mer

Charlotta O skrev om Acape Laserklinik
    laserbehandlingar vid flera tillfällen. trevlig personal Läs mer

Emelie B skrev om Acape Laserklinik
    Nuria är väldigt trevlig och professionell! Läs mer

Teresa S skrev om Acape Laserklinik
    Alltid professionella behandlingar och trevligt bemötande. Har varit kund i många år och kan varmt rekommendera Acape laser. Läs mer

Åse F skrev om Acape Laserklinik
    Kunnigt, bra svar på frågor.
    Lite snurrigt, tog upp mobilen ur bakfickan o svarade mitt under behandlingen.
    Oklart varför vi fick veta att vi fick vara i ett rum utan utsug när det tydligen fanns ett so hade sådant. Blev mkt osigt.
    Vänligt bemötande.
    Bra resultat. Läs mer
    2019-09-30 Acape laserklinik svarar Åse F
    Hej, Åse!
    Normalt så brukar vi inte svara i telefon under behandlingen, om vi inte är själva på kliniken och tex väntar på en leverans eller liknande. Vi ber om ursäkt om det har uppfattats som snurrigt. Anledningen till att ni var i rummet utan utsug var att det var upptaget i det andra rummet. Vi är nu på jakt efter ett nytt utsug, så att vi kan ha det i båda våra rum där vi kan utföra Co2 laserbehandling.
    Hoppas att ni är nöjda med behandlingen!
    Vänligen, Acape Laser

Farzaneh G skrev om Acape Laserklinik
    Jag var där för att behandla vårtor som hade i fot och handen. När läkaren ville spruta bedövningsmedel i min hand, hon sprutade medlet i fel ställe så hade jag fruktansvärt ont under behandling eftersom den område med vårta var utan bedövningsmedel.
    Bemötandet var snällt och bra. Läs mer
    2019-09-30 Acape laserklinik svarar Farzaneh G
    Hej, Farzaneh!
    Vad tråkigt att det var din upplevelse av behandlingen. Hoppas att läkningen gått bra och att du är nöjd med behandlingsresultatet. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss, om du har övriga funderingar.
    Vänliga hälsningar, Acape Laser

Maja N skrev om Acape Laserklinik
    Super trevligt bemötande. Förklarade tydligt allt vi skulle göra så man känner sig trygg. Resultaten är super bra! Läs mer
  • 2019-09-04

Susanna M skrev om Acape Laserklinik
    Vänligt bemötande med seriös bedömning innan behandlingen, samt ordentlig uppföljning. Snabba svar på frågor via Mail
    Utmärkt! Läs mer
  • Iuliia S

2019-06-07

Iuliia S skrev om Acape Laserklinik
    Jag brukar köpa laserbehandling för borttagning av hår på den här kliniken. Har gjort det flera gånger nu och blir alltid nöjd med bemötandet och kvalitén av tjänsten. Läs mer
  • 2019-05-22

Matilda L skrev om Acape Laserklinik
    Tog bort födelsemärke Bra och proffsigt bemötande Läs mer

Kristina N skrev om Acape Laserklinik
    Laserbehandling. Jag blev mycket bra bemött. behandlingen levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Malin S skrev om Acape Laserklinik
    Borttagning av födelsemärke på hakan.
    Bra bemött av personal. Motsvarade mina förväntningar Läs mer
  • annika w

2019-05-20

annika w skrev om Acape Laserklinik
    Jag tog bort tre leverfläckar i ansiktet med laser. Trevligt bemötande. Informationen jag fick om ingreppet var bra och uttömmande.
    Jag kan rekommendera företaget. Läs mer

Anders B skrev om Acape Laserklinik
    Snabba svar via Mail på frågor och mkt bra behandling Läs mer
  • 2019-05-18

Alexandra L skrev om Acape Laserklinik
    Jag har alltid varit nöjd efter en behandling på Acape. Professionella, noggranna, kommer alltid med bra tips. Jag har träffat Stina för det mesta, hon gör ett fantastiskt jobb. Salongen rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-17

Yvonne Ö skrev om Acape Laserklinik
    Skulle räcka 20 min m bedövningskräm var info, men nej, det gjorde väldigt ont att ta bort födelsemärken då. Behövt en timme med krämen på Läs mer
    2019-05-20 Acape laserklinik svarar Yvonne Ö
    Hej, Yvonne!
    Vad tråkigt att du fick den upplevelsen. Det är väldigt olika hur bedövningskrämen verkar på olika personer, du kanske hade ett större märke, vilket kräver mer slipning med lasern? Vi försöker alltid ha på bedövningskrämen så länge som möjligt, men har tyvärr normalt inte möjlighet att ha på krämen i mer än 20-30 min. Om man är smärtkänslig, så brukar vi rekommendera att man tar på krämen hemma med plåster alternativt bokar en tid då vår läkare är här, så att hon kan bedöva med spruta. Vi ber om ursäkt om denna information inte nått dig, men hoppas ändå att du blir nöjd med resultatet efter din behandling.
    Vänligen, Acape Laser
  • 2019-05-17

Tor A skrev om Acape Laserklinik
    Acape är proffsiga i sitt agerande och levererar en service av hög kvalité. Läs mer
  • Karin O

2019-05-17

Karin O skrev om Acape Laserklinik
    Supernöjd! Tog bort 3 st små fibromer och ett födelsemärke. Det syns ingenting! Så fint! Jag kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
  • 2019-05-16

Charlotta O skrev om Acape Laserklinik
    vänlig kompetent personal Fina lokaler Läs mer
  • 2019-05-16

Louise S skrev om Acape Laserklinik
    Proffsig personal med hög service som ges med stor omsorg och vänlighet. Läs mer
  • Fanny Ö

2019-05-16

Fanny Ö skrev om Acape Laserklinik
    Tog bort födelsemärken och det gick smidigt, var inga konstigheter. Blev väl bemött. Läs mer
  • Carolina V

2019-05-15

Carolina V skrev om Acape Laserklinik
    Professionellt och trevligt bemötande från första stund. Jättefina fräscha lokaler centralt på Söder. Bara rosor, kommer definitivt tillbaka. Läs mer
  • 2019-05-15

Pauline E skrev om Acape Laserklinik
    Tog bort hudförändring vilket gjordes mycket professionellt samt med ett trevligt bemötande. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-05-15

Birgit W skrev om Acape Laserklinik
    Borttag av mindre hudförändringar i ansiktet.
    Mycket bra bemötande med svar på mina frågor och oro.
    Resultatet blev vad jag förväntade mig och vad man lovat.
    Bemötandet är nog det viktigaste på en sådan klinik, jag kände mig sedd och hörd och fick den hjälp jag önskade. Läs mer
  • 2019-05-13

Jeanette S skrev om Acape Laserklinik
    Googlade och googlade efter en laserklinik i Stockholm med mål att hitta den som verkade vara mest seriös, ha den senaste utrustningen och givetvis trevlig och kunnig personal och nöjda kunder. Hittade tillslut Acape, tror och hoppas att jag hittat rätt! Enligt dom själva ska dom ha en toppmodern Alexandritlasermaskin som ska vara mycket bättre än tex diodlaser.

Fick väldigt bra intryck när jag var där på konsultation (som också är gratis vilket jag tycker är mycket bra och rimligt) så bokade då in en första laserbehandling (brasiliansk).

Har än så länge gjort en behandling och håret trillade av efter ett par veckor, precis enligt vad dom sa :)
    På ett par områden har håret kommit tillbaka men hoppas att det ska försvinna vid kommande behandlingar.

Kan varmt rekommendera denna klinik! Läs mer
  • 2019-05-13

Anna J skrev om Acape Laserklinik
    Gratis konsultation som var bra. Blev trevligt bemött.
    Dock är jag ej redo för behandlingarna som föreslogs för tillfället. Köpte en produkt. Läs mer
  • 2019-04-10

Amanda E skrev om Acape Laserklinik
    Jag gjorde laserborttagning av fibrom samt KPL-laser mot ett spräckt blodkärl, som båda var på näsan. Riktigt trevligt bemötande av både Daniela som jag hade konsultation med och Stina som utförde laserborttagningarna. Är väldigt nöjd, rekommenderas! Läs mer
  • Christina R

2019-04-10

Christina R skrev om Acape Laserklinik
    Trevligt mottagande, kändes tryggt och professionellt. Läs mer
  • 2019-04-08

Rakel B skrev om Acape Laserklinik
    Fantastiskt så bra bemötande, värnar om sina kunder Läs mer
  • Sonja K

2019-04-08

Sonja K skrev om Acape Laserklinik
    Nöjd kund på Acape sedan ett antal år. Gjort lite olika behandlingar. Tycker att de är proffsiga. Rätt så prisvärt jämfört med andra ställen. Gillar verkligen deras nya fina lokaler på Söder. Läs mer

Swedenborgsgatan 12, på hörnet., 118 48 Stockholm