Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Norrmalm Acape laserklinik

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, 111 43 Stockholm — Visa karta

Här på Acape har vi alltid som mål att våra kunder ska bli väl omhändertagna. Därför satsar vi allt på utbildad personal, den bästa utrustningen och trevliga centrala lokaler i Stockholm. Om vi inte tror på en behandlingsmetod använder vi den inte. Det är så vi jobbar - med högsta möjliga tillit till våra produkter.

Vi erbjuder det mesta inom laserbehandlingar, kirurgi och hudvård. När det gäller just laser har vi hela 12 års erfarenhet. All vår personal är självfallet certifierade inom hud- och laserterapi.

Kontakta oss för konsultation och tidsbokning, vi tar hand om din hud!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 70 kunder tycker om Acape laserklinik

• Barbro A
    Barbro A skrev om Acape laserklinik
    Det var personligt men ändå professionellt. Läs mer
  • Iréne A
    Iréne A skrev om Acape laserklinik
    Vänligt och trevligt bemötande. Proffsigt arbete utfördes och resultatet blev som förväntat. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Acape laserklinik
    Betalade mycket pengar för att ta bort fibrom hos Stina. Hon tog bort frisk hud med laser. Jag tror inte att hon ser tillräckligt bra. Gå någon annanstans. Läs mer
    2018-04-05 Stina H svarar Jessica L
    Hej. Vi anser att det är svårt att svara på din kritik, då du inte kontaktat oss efter din behandling. Då vi inte sett dig efter behandlingen, så har vi inget att gå efter för att besvara kritiken.
    Vi brukar självklart inte slipa bort hud som inte önskas slipas bort och vi använder oss av bra ljus och förstoringslampa om så skulle behövas. Vi har aldrig bemötts av denna kritik tidigare och skulle såklart gärna vilja att du kontaktade oss. Väl mött/ Acape laser
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Acape laserklinik
    Har bara varit på konsultation, men upplevde att jag blev bemött på ett trevligt sätt och att sköterskan var kompetent och kunnig inom sitt område. Har dock inte utfört något ingrepp ännu. Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande i samband med borttag av födelsemärken/leverfläckar Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande och snabb rådgivning. Samt duktiga hudterapeuter Läs mer
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Acape laserklinik
    Tog bort två födelsemärken i ansiktet. Är mycket nöjd med både bemötande och resultat! Kommer återkomma för att ta bort fler märken :)
    /Madeleine Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Acape laserklinik
    Jag tog bort utstående fibrom/födelsemärken i ansiktet för ca. två månader sedan, och är jättenöjd. Just nu är det små rosa fläckar/ärr. Lugn och mysig stämning i lokalen. Bra bemötande. Läs mer
  • Zuzu Z
    Zuzu Z skrev om Acape laserklinik
    Har varit en stammis hos dem i mer än 8 år. Är otroligt nöjd med deras service. Resultat på min behandling är jätte bra, kan inte bli bättre faktiskt. Jag gör hårborttagning med laser och hade några vårtor på händerna som de också tog bort med laser. Är otroligt nöjd med deras kunskap. De är jätte kunniga o duktiga. Dessutom älskar den härliga stämning de har där. Alltid good vibes. Varmt rekommenderas +++++ Läs mer
  • M H
    M H skrev om Acape laserklinik
    Går på laserbehandling och är väldigt nöjd!! Förutom att de är professionella och mycket tillmötesgående, är de verkligen duktiga på vad de gör! Känns väldigt tryggt att gå här, jag får alltid svar på mina frågor och de bryr sig om att kunderna ska förstå hur saker och ting fungerar, vad man kan förvänta sig osv. Det märks också att de är måna om att erbjuda kunderna det bästa då de uppdaterar sig själva kontinuerligt kunskapsmässigt. Jag är supernöjd med behandlingen och resultaten!!! Läs mer
  • Heshmat K
    Heshmat K skrev om Acape laserklinik
    Hon var trevlig men hon kunde inte hjälpa mig Läs mer
  • Annette L
    Annette L skrev om Acape laserklinik
    Jag har vid två tillfällen tagit bort leverfläckar. Personalen på kliniken har varit mycket tillmötesgående och skickliga och jag är nöjd med resultatet! Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande från första kontakten. Väl utförd behandling (jag har tagit bort leverfläckar på kroppen med laser) Personligt och professionellt. Läs mer
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Acape laserklinik
    Mitt första besök på en laserklinik och har inget att jämföra med. Gick till Daniela som kändes rutinerad och duktig. Jag blev bedövad med salva på de 5 prickar jag ville ta bort. Lokalerna kändes fräscha, jämförelsevis är priset lite högre på Acape men jag valde stället pga den erfarenhet som jag läste mig till att de anställda hade.

Hittills har bara en månad gått så jag kan inte säga något om slutligt resultat än i och med att det fortfarande är röda märken men jag hoppas på att det inte ska synas något alls när vi närmar oss sommaren. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Acape laserklinik
    Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃 Läs mer
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Acape laserklinik
    Snabbt och smidigt, trevligt bemötande och rimligt pris. Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Acape laserklinik
    Jag fick operera bort mina födelsemärken som man bränt på kliniken. Min hudläkare var chockad över hur en klinik ens kan utföra detta, och sa att det är olagligt att lasra bort pugmenterade fläckar. Om man lasrar bort ett födelsemärke och inte får bort precis allt pigment har man inte möjlighet att upptäcka om man skulle utveckla hudcancer. Läs mer
    2017-11-29 Stina H svarar Hanna H
    Vi rekommenderar våra kunder att kolla upp sina märken hos läkare innan behandling med Co2 laser. Denna information finns bl.a. på vår hemsida och de flesta som kommer till oss har redan kollat upp dem hos läkare och vill ta bort dem i estetiskt syfte.
    Vi har även läkare hos oss som kan undersöka hudförändringar med dermatoskop.
    Många läkare använder själva Co2 laser vid borttagning av hudförändringar.
    Det är tråkigt om denna information inte kom fram till dig.
    Stina H gillar detta
  • Göran S
    Göran S skrev om Acape laserklinik
    Det var ett bra bemötande och behandling. Återkommer gärna. Jag fick vänta längre än väntat på min tur då hon var upptagen med patient. Men det var på eftermiddagen så hon kan ha blivit sen i tidsschemat. Detta var tredje gången för mig. Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Acape laserklinik
    Mycket nöjd med allt! Jag tog bort en ful leverfläck och resultatet blev utmärkt! Det var även fin och bra lokal och personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen denna klinik! Läs mer
  • Jea P
    Jea P skrev om Acape laserklinik
    Jättetrevligt bemötande. Smidig behandling, är jättenöjd! Läs mer
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande och proffsigt utförd borttagning av fibromer. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Acape laserklinik
    Trevligt och proffesionellt bemötande och fina lokaler! Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Acape laserklinik
    Fick ett trevligt och bra bemötande av personalen på Acape. Läs mer
  • Lolita S
    Lolita S skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt och bra bemötande. Knde mig väl omhändertagen Läs mer
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Acape laserklinik
    Trevlig personal och det blev ett fantastiskt resultat. Läs mer
  • Tÿnde I
    Tÿnde I skrev om Acape laserklinik
    Daniela som jag har haft är proffsig, gillar henne starkt! och det hon utförde på mig gav väldigt bra resultat! Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Acape laserklinik
    Smidigt att boka tid online. Professionellt och personligt bemötande samt trevlig lokal. Utförde laserbehandling av leverfläck i ansiktet Läs mer
  • Loreto S
    Loreto S skrev om Acape laserklinik
    Bokade tid för borttagning av födelsemärke. Allt var mycket smidigt och enkelt. Kommer dit, supertrevlig tjej tog emot. Jättebra bemötande. Fick info om allt som skedde hela tiden, så man slapp ligga där och undra typ. Fick all info jag behövde för eftervård osv. Kommer att boka tid där igen, helt klart. Läs mer
  • Teresa S
    Teresa S skrev om Acape laserklinik
    Jag har varit kund hos Acape i 10 år och alltid fått ett väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jan kan varmt rekommendra Acape till andra kunder. Läs mer
  • Harry K
    Harry K skrev om Acape laserklinik
    Very professional.
    Reasonable price for such a high quality.
    Would recommend 100% Läs mer
  • Mari A
    Mari A skrev om Acape laserklinik
    Har tyvärr gått till acape för att göra laser hårborttagning .. Dem har använt låg styrka på mig så hår inte försvinner- vilket blir att man går flera behandlingar.. Dem jobbar med färre pulser/sekund när man bokar tex 1h behandling. Så dem inte " hinner" så mycket- köper flera timmar. ( sista behandlig fick jag ganska ont och hon "glömt" bort och höjde pulser under behandligen..
    Har även fått tjockare hår där jag hade tunna på baksida lår.. Okunniga..
    Cheating helt enkelt.. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Acape laserklinik
    Jag har alltid fått ett mycket bra bemötande från personalen på Acape, professionellt och trevligt. Jag har fått förklarat för mig hur behandlingen fungerar och hur resultatet blir. Jag har tagit bort brustna blodkärl i ansiktet och är mycket nöjd med resultatet, återkommer regelbundet år efter år för att hålla efter blodkärlen, har gjort det i ca sex år nu. Jag rekommenderar varmt Acape, trevlig personal, bra bemötande, gott resultat av behandlingen och kliniken ligger centralt och lätt tillgänglig på Kungsgatan. Läs mer
  • Kristina  Ö
    Kristina Ö skrev om Acape laserklinik
    Mycket proffsigt och trevligt.
    Jag tog bort födelsemärken och kommer gå tillbaks dit. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Acape laserklinik
    Var nöjd med bemötandet men tycker kanske att garantitiden bör vara lite längre för ingreppet hade knappt läkt ordentligt innan den gick ut så lite svårt att bedöma resultatet. Läs mer
  • Pia A
    Pia A skrev om Acape laserklinik
    Proffsigt, serviceinriktat bemötande. Enkelt att boka tid och man kände sig trygg under behandlingen. Tog bort leverfläckar vid mitt besök. Läs mer
  • Milijana B
    Milijana B skrev om Acape laserklinik
    Det var kanon. Jättebra bemötande och behandlingen med laser var jättebra och proffsigt gjort. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Acape laserklinik
    Fint bemötande! Svårt med parkering dock. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Acape laserklinik
    Bra bemötande, prisvärt och uppnådde önskat resultat. Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande och mycket professionella. Jag har varit där på bl a ansiktsbehandling, massage och fotvård. Känner mig alltid trygg och omhändertagen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Karin C
    Karin C skrev om Acape laserklinik
    Jag kände mig trygg och omhändertagen. Läs mer
  • Iuliia S
    Iuliia S skrev om Acape laserklinik
    Trevligt bemötande, professionell service. Jag gör hårborttagning med alexandritlaser och är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Helena A
    Helena A skrev om Acape laserklinik
    Lpg
    Utmärkt bemötande och behandling Läs mer
  • Christina I
    Christina I skrev om Acape laserklinik
    utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt utmärkt Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Acape laserklinik
    Jag köpte tjänsten CO2 laserbehandling där jag fick hjälp med att ta bort ett flertal födelsemärken. Väl på plats mottogs jag mycket väl av personalen och fick alla mina frågor och osäkerheter besvarade. Det har nu gått en månad sedan min behandling och resultaten ser väldigt lovande ut. Acape gjorde enligt mig ett otroligt ordentligt jobb som ger känslan av att investeringen var helt klart värt varenda krona. Läs mer
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Acape laserklinik
    Alltid väl bemött. Bra behandlingar. Inga köp gjorda. Läs mer
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Acape laserklinik
    Jag hittade hittade Acape via Google när jag letade efter en laserklinik för att ta bort leverfläckar. Jag valde Acape för de goda recensionerna och jag kan inte annat än att samstämma med dem. Mycket gott första intryck, bemötande samt utförandet av behandlingen. Jag kände mig väl omhändertagen och trygg och jag är mer än nöjd med resultatet! Jag går gärna dit igen för fler behandlingar! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Acape laserklinik
    Lätt att boka tid, bra läkare som gav förtroende! Läs mer
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Acape laserklinik
    Trevligt professionellt bemötande. Var nöjd efter behandlingen. Läs mer
  • Ulla V
    Ulla V skrev om Acape laserklinik
    Mycket varmt & vänligt bemötande samt ett professionellt utfört arbete. Läs mer
  • Rita S
    Rita S skrev om Acape laserklinik
    Ett mycket professionellt bemötande, råd och tips för behandlingar som motsvarar mina behov. Läs mer

Kungsgatan 17, 111 43 Stockholm