Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Access Rehab Access Rehab - Vasastan

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Vasastan!

Lider du av muskel- eller ledbesvär? Då ska du vända dig till oss. Vi består av ett gäng kompetenta och utbildade naprapater, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare, som alla är specialister inom våra områden. Av oss får du modern och effektiv vård som ständigt är uppdaterad efter den senaste forskningen.

Vår klinik i Vasastan ligger på Sveavägen 159 i vackra lokaler intill Hagaparken. Här får du snabb hjälp från några av Sveriges absolut bästa terapeuter utan långa köer eller krav på remiss.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 714 kunder tycker om Access Rehab - Vasastan

• Pernilla H

Pernilla H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick snabbt en akuttid och extra plus att man kunde runga sent på kvällen för besök nästkommande dag. Trevlig och kompetent naprapat (Maria), kommer boka igen om jag behöver behandling. Fina lokaler. Läs mer

Nils H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akut tid naprapat för höftsmärtor.
    Mycket väl bemött av kompetent person.
    Hade blandade förhoppningar att kunna lämna helt återställd. Rekommenderades läkarbesök och behandling utan åtgärd av Access Rehab förutom massage och akupunktur. Läs mer

Héléne K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Otroligt duktig sjukgymnast. Rekommenderar Maria varmt. Läs mer

Maria M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ryggbehandling

Lugn, trevlig och stillsam miljö utan att bli steril.

Proffsig, inlyssnande, ögonkontakt och samtalsvänligt bemötande. Pluspoäng för en nypa humor gjorde mig avslappnad, skickligt bemötande!

Jag var orolig, nervös och spänd innan då behandlingen innebar ett både fysiskt och mentalt utlämnande. Läs mer
  • Jonas T

Jonas T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket lyhörda och noggranna, tittade på mina problem i ett större perspektiv än jag förväntat mig. Läs mer

Peter S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Inlyssnande,, kunnig och proffsig. Läs mer

Peder N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Otroligt bra bemötande, och dom känns proffsiga, jag fick den hjälp jag behövde, rekommenderas Läs mer

Marcus S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag var på naprapatbehandling och idrottsmassage som var suverän. De utgick från mina förutsättningar och jag fick massa bra tips, hjälp och behandling för att kunna uppnå mitt mål - halvmarathon. Superbra bemötande! Läs mer

Joakim G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akuttid till Naprapat.
    Mycket bra bemötande.
    Bra diagnos blev gjord.
    Snabb och bra behandling. Läs mer

Conny A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick problem akut med sätesmuskeln och ingår i en organisation som har avtal med accesrehab.
    Kontaktade på förmiddag och fick tid på eftermiddag samma dag.Den servicen var optimal för mig. Läs mer
  • Petra M

Petra M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Som alltid proffsigt och bra på alla sätt. Gått här i över åtta år och alltid lika nöjd med idrottsmassagen hos Mia. Rekommenderas! Läs mer

Linda W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Första gången jag besökte Mikael, mycket proffsigt och vänligt bemötande! Kommer att gå tillbaka. Läs mer

Åsa L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ville ha hjälp med problem relaterat till löpskador, vilket access rehab kan. Utmärkt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-22

Giselle A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra och professionell bemötande, fick hjälp snabb samt hemma övningar. Läs mer

Jan C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Hög Kvalitet, kunskap och suveränt bemötande Läs mer

Nabiha Basmaji S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Napropat besök. mycket duktig och erfaren napropat. trevlig och ha en utmärkt förmåga att lyssna.

Den hjälpen jag får har uppnått mina förväntningar.

Jag är MYCKET Nöjd Läs mer

Anna S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsigt och bra! Rekommenderar idrottsmassagen för alla som behöver mjuka upp sina muskler. Läs mer

Emma L skrev om Access Rehab - Vasastan
    ........................................................... Läs mer
  • My M

My M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapatitjänst. Som vanligt blir man alltid mycket väl mottagen på Acces Rehab av professionell, engagerad och kunnig personal. Läs mer

Carl-Wilhelm G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsig hjälp och trevligt bemötande! Läs mer

Erik S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag behövde akut naprapatbehandling - fick proffsigt bemötande och kunnig behandling Läs mer

Per Johan O skrev om Access Rehab - Vasastan
    Man visar hängivenhet och kunnighet. Läs mer

Anders G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Massage av baksidan av kroppen. Trevligt och avslappnande känsla efteråt. Kommer att boka in igen. Fin jobbförmån. Ligger bra till, nära, jobbet och lätt att boka. Läs mer

Sara L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket kunnig behandlare och jag blev av med stor del av värken direkt. Läs mer
  • Josefin E

Josefin E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bokade akuttid för behandling av ryggskott och fick hjälp direkt. Mycket nöjd med Märta! Läs mer

Axel S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick snabbt en tid och kom dit och fick en diagnos och övningar som hjälpe mig att komma tillbaka till träning. Läs mer

Patrik R skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer

Lena H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Träffade en av fysioterapeuterna som gav mig en övning, vilket visade sig vara fel övning. Fick träffa en annan fysioterapeut som var bra. Mitt problem är en ond stortå. Läs mer

Fredrik K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Första-gångenbesök, hade problem med ryggen och fick ett bra bemötande och tydlig behandlingsplan. Läs mer
  • Alexandra P

Alexandra P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag är tacksam över att jag fick ärlig behandling utan att känna att jag blev nyttjad på pengar Läs mer

David E skrev om Access Rehab - Vasastan
    mkt nöjd (30 tecken........ ...... ............... ........ ................................. ............... ....................... ....................... ................... ................ .................. ..................... ............. ............... ........ ................................. ............... ....................... ....................... ................... ................ .................. ..................... ............. ............... ........ ................................. ............... ....................... ....................... ................... ................ .................. ..................... ............. ............... ........ ................................. ............... ....................... ....................... ................... ................ .................. ..................... ........) Läs mer

Örjan J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag sökte för en löpskad och fick en tid dagen efter. Behandlingen var professionell och bra. Läs mer
  • 2019-05-07

Karin S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Undersökning av knän p g a smärta. Vi blev väl mottagna besöket levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Ingela Maria O

2019-05-06

Ingela Maria O skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har varit hos både Marthe och Maria. Båda är kunniga, mycket professionella och tok goa. Lätt att få tider och att dom också har öppet på lördagar med samma prislista är KANON!

Jag rekommenderar Access Rehab på Sveavägen alla dagar i veckan.

VÄRLDSKLASS!!! Läs mer

Markus M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kiropraktiker och massage, lite akut. Mkt bra behandling! Läs mer

Eva M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag drabbades av akut ryggskott och kunde inte röra mig. På grund av en naprapatkongress var det svårt att få hjälp. Positivt att Access Rehab erbjöd jourtider. Fick ett mycket bra bemötande och professionell hjälp i ett akutläge. Läs mer

Kent G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kunnig, proffsig, intresserad! Läs mer

Tiffany L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bokat naprapat. Obeskrivligt bra. Ödmjuk och proffesionellt bemötande. Läs mer

Ludvig K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevlig personal och mysiga lokaler. Jag har bara varit där en gång en så länge men har inget behov av att gå någon annan stans. Gillar det! Läs mer

Karin W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag vände mig till Access Rehabs naprapat för att få råd om hur jag bäst ska förebygga skador när jag tränar.
    Min naprapat ser till hela mig och med fördjupande frågor bildar sig en uppfattning om vad och hur jag blr träna. Dessutom kan han samtidigt hjälpa min kropp med behandlingar såsom massage och liknande med en extra knuff i rätt riktning! Läs mer

Lena J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Hjälp av naprapat för smärta höft, fot.
    Bra träningsråd som jag har blivit bättre av.
    Lena Läs mer

Carl H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Gick till en Naprapat. Bra bemötande och utförd tjänst. Läs mer

Carl H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Hade ont i ländryggen. Han lyckades stretcha och knäcka mig en hel del. Blev mycket bättre. Kommer återbesöka. Läs mer

Katarina S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapat och jag förväntade mig att få mindre ont på rätt många ställen. Förväntningarna infriades och min naprapat är dessutom jättetrevlig :) Läs mer

Åsa H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket proffsigt bemötande med respekt för individens integritet. Lugn och behaglig miljö. Kommer absolut att återvända och att rekommendera dem till andra.
    Vid nästa tillfälle kan jag önska något mer diskussion om mitt specifika fall (fick massage) och tips på övningar att göra själv. Läs mer

Fredrik N skrev om Access Rehab - Vasastan
    En livräddare! Så glad över att jag fick komma dit! Läs mer
  • 2019-04-15

Göran S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Behandlades för kraftiga nack- och axelsmärtor.

Blev mycket bra och professionellt bemött. Fick bra behandling och många värdefulla förebyggande tips.

Min förhoppning var att smärtorna skulle reduceras eller helt försvinna. De reducerades till viss del, dock ej riktigt så mycket som jag hoppats.

Överlag var upplevelsen mycket bra och jag skulle definitivt rekommendera andra att besöka, samt själv göra återbesök. Läs mer
  • 2019-04-09

Hannele R skrev om Access Rehab - Vasastan
    Var hos Access Rehab för mitt ryggonda.
    Jag träffade naprapat Mikael Klintmark.
    Jag var där två gånger.
    Första gången trodde jag att mycket av hans prat hörde till och att jag fick acceptera att inte bli behandlad så tyvärr fick jag knappt någon hjälp för mina ryggsmärtor.
    Jag gick därifrån med samma smärta som innan då han bara knådade mig lätt på ryggen ca 5-8 min.
    Andra besöket förväntade jag mig mer handfast uttöjning/knäckning/massage då jag vänt mig till en naprapat som dessutom ska ha stor utbildning inom området enligt deras hemsida.
    Detta blev ett ännu sämre möte.
    Han bara pratade om sig själv och sin familj och min psykiska hälsa samt nyttan av motion så jag fick återigen endast några ynka minuters knådning längsmed ryggraden.
    Detta kostade mig 2*695 kr = 1390 kr!
    Vilket jag vill REKLAMERA!
    Vänligen,
    Hannele (0700 403618) Läs mer
    2019-05-03 Access Rehab svarar Hannele R
    Hej Hennele

Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme om din upplevelse av ditt besök hos oss. Jag tar detta vidare med Mikael så återkommer vi till dig. Under tiden är du varmt välkommen att höra av dig till mig på andreas@accessrehab.se om det är något du önskar komplettera med.

Vänliga hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD, Access Rehab
  • 2019-04-08

Therese L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevligt bemötande med ett genuint problemlösningsfokus. Läs mer
  • 2019-04-06

Agneta E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besöket var bra men denhär undersökningen var urusel. Bättre med flervalsfrågor än allmäntsvammelsvar. Läs mer

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm