Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Vasastan!

Lider du av muskel- eller ledbesvär? Då ska du vända dig till oss. Vi består av ett gäng kompetenta och utbildade naprapater, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare, som alla är specialister inom våra områden. Av oss får du modern och effektiv vård som ständigt är uppdaterad efter den senaste forskningen.

Vår klinik i Vasastan ligger på Sveavägen 159 i vackra lokaler intill Hagaparken. Här får du snabb hjälp från några av Sveriges absolut bästa terapeuter utan långa köer eller krav på remiss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 804 kunder tycker om Access Rehab - Vasastan

• 2019-11-02

Guo-Jhen W skrev om Access Rehab - Vasastan
    I had a back pain recently, so I was looking for a good massage to relieve stress, and I found this place. I'm satisfied after the massage, and I would recommend others to give it a try if you want to reduce the muscle tension. Läs mer

Ted L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab gav mig en positiv upplevelse..
    Seriöst bemötande och professionellt intryck. Levererar definitivt vad jag förväntat mig. Läs mer

Peter R skrev om Access Rehab - Vasastan
    Idrottsmassage, 55 minuter. Trevligt och professionellt bemötande. Massagen var över mina förväntningar. Läs mer

Weronika B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Perfekt! Väldigt nöjd! Rekommenderas varmt. Läs mer

Ann-Sofie W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsigt och kunnigt bemötande vilket skapar förtroende! Läs mer

Anna S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos naprapat. Mycket bra bemött och tyckte att min upplevelse var mycket positiv. Läs mer
  • Sophie G

2019-10-31

Sophie G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akut tid pga smärta i knä
    Mycket bra bemötande
    Undersökning svar på varför och vad som orakade smärta samt övningar för att bli smärtfri ( vilka fungerar)
    Bra tydligt och proffsigt bemötande Läs mer

Lina A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Maria är väldigt duktig och noggrann. Superenkelt att boka och fräscha lokaler. Läs mer
  • Oscar L

2019-10-31

Oscar L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag bokade en akuttid och när jag kom fram fick jag ett superfint bemötande av Maria. Det blev snabbt utrett vad mitt besvär grundade sig i och jag fick direkt hjälp/behandling och även tips på övningar för att bearbeta besväret. Rekommenderas starkt! Läs mer

Filip S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Filip gjorde ordentlig ultraljudsundersökning. Hur görs journalföring. Vi ser inget svar i 1177 Läs mer

Daiva G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jätte trevlig bemötande, väldigt bra behandling som hjälpte och möjlighet till akuttid. Läs mer

Kristina A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ryggont
    Bra och lugnt bemötande
    Visade övningar som var bra
    Förväntningarna var att få övningar att göra hemma
    Är nöjd och bättre i ryggen Läs mer

Maria E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra bemötande av naprapaten som tid sig tid o var noggrann. Blev sedan lite för tuff träning o fick mycket mer ont. Behöver ju inte vara fel och anledningen att jag avbokade var att jag sedan tidigare har annan kontakt o fortsätter där nu tills vidare. Läs mer

Gustav M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • 2019-10-14

Cecilia L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket nöjd med besöket; det var enkelt att få tid, bemötandet var väldigt trevligt och framförallt så fick jag en med facit fullständigt korrekt bedömning av och rådgivning om skadan. Rekommenderar absolut Access Rehab. Läs mer
  • 2019-10-10

Ken S skrev om Access Rehab - Vasastan
    -Check på löparskada inkl utlåtande, massage och träningsråd.
    -Personligt och proffsigt bemött
    -Företaget överträffade mina förväntningar
    och massagen super Läs mer
  • Veronica N

2019-10-09

Veronica N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Behövde naprapatbehandling akut. Blev väl bemött och behandlingen var jättebra. Jobbar med dans och yoga och jag kunde fortsätta jobba dagen efter. Mycket tacksam. Läs mer

Åsa K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick akut tid snabbt och bra råd!! Läs mer

Sabina L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ligger lite avigt till.Massagen jag fick var väl godkänd.Hård välbehövlig.Synd att 55min går så fort.Hade behövt längre för att benen skulle fått sitt.Nu blev det bara rygg.Något dyrt med 830kr. Läs mer

Cecilia Cia O skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har fått jätte fin hjälp.
    Jag känner att man lyssnat och gått igenom mina problem noga.
    Fått övningar som man gått igenom med mig noga.
    Tycker att naprapaterna är av högsta proffesion.
    Mvh Cia ! Läs mer

Niklas A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Vänligt beteende, professionella och kunniga Läs mer

Camila Amoros P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Wonderful team! 100% recommended Läs mer
  • 2019-09-12

Fabian S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Väldigt proffsigt mottagande och kunnig personal. De gjorde verkligen de lilla extra för att diagnostisera och nöjde sig knte bara med det klassiska ”tyvärr” kan vi inte se nogon nledning till din fotledssmärta annat än en trolig inflammation. Istället tänkte de på alternativa orsaker, använde alternativa metoder och gav tydliga och bra instruktioner på träningsupplägg för att bli av med inflammationen. Läs mer

Sara S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick snabb tid och bra rehabövningar då problemet inte gick att "massera bort". Läs mer

Hans-Peter D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Above expectations. I came to see a physio to get rid of my backpain and got a full package of advise how to handle stress related issues - including treatment for backpain. Läs mer

Daniel C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst
    På vilket sätt blev du bemött av företaget
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem
    Sammanfatta gärna din upplevelse Läs mer

Maria W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick bra akuthjälp med min onda höft inför ett långlopp som jag sedan kunde genomföra utan känningar av höften. Trevligt och lyhört bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Hanna K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick hjälp med överbelastning vid löpning. Fick mycket bra och noggrann hjälp som gjort det möjligt för mig att snabbt återgå till min löpning. Läs mer
  • 2019-09-07

Jonas Å skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos naprapat pga smärta vid träning. Jag hade ju hoppats på ett underverk, quickfix och felfri löpning dagen där på. Men tydligen så är underverk inte helt vanliga. Mycket bra dock, rekommenderas. Uppföljning om någon/några veckor. Läs mer

Jan S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ryggproblem.

Superbra behandling. Läs mer

Erika S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra hjälp med stort engagemang. Läs mer

Rebecca J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab hjälpte mig väldigt mycket och väldigt snabbt. Jag skadade mig i samband med att spelade fotboll och ville ha hjälp väldigt snabbt. Det gick jättesnabbt att boka en akuttid, fick en tid dagen efter. Fick hjälp med mitt problem, både att "sätta" en diagnos på vad som va fel och sen hur det skulle återgärdas. Naprapaten jag fick prata med vad supertrevlig och bemötte mig väldigt väl. Läs mer

Kerstin E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos sjukgymnast efter en knäskada. Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande och svar på mina frågor. Rekommenderas. Läs mer

Daniel Leo S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kontakt för naprapattjänst

Mycket bra mottagande och jag känner att de tog väl hand om mig och min skada. Läs mer

Anna P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Träffat Mikael för en smärta som hängt med en längre tid. Otroligt kunnig med fokus på att jag som patient verkligen ska förstå min egen kropp. Väldigt inlyssnande och intresserad. Läs mer

Fredrik I skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab - Vasastan, super! Läs mer

George H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag besöker access rehab, en och samma naprapat, regelbundet och är nöjd varje gång. Jag har behandlats för diverse saker, från träningsskador till allmän stelhet i muskler och leder. Läs mer

Caroline B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Omtänktsamt, varmt och inlyssnande bemötande. Bokade tid med naprapat och undersökning och behandling kändes nogrann. Jag hade förväntat mig mer behandling, t ex med tenss el likn för smärtlindring, besket var likt ett besök hos sjukgymnast. Jag blev sämre efter behandlingen pga för provocerande övningar i akut skede. Kostnaden omotiverat hög. Fick samma vningar av sjukgymnast som debiterar 200 kr så 720 kändes för dyrt.
    Uppföljningen efter även den bra, så ändå ett proffsigt bemötande för pengarna. Läs mer
  • 2019-08-25

DANIEL B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sökte för problem med knä och fick bra hjälp. Läs mer
  • 2019-08-19

Tihomir S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kunskap,vänlighet förståelse .
    Detta är mina första åsikter . Det va min första gång där ! Läs mer
  • 2019-08-16

Anneli W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kunnig naprapat som tog sej tid, han gör uppföljning för att reda ut grundproblemet. Fick nyttiga övningar, som hjälpt mej.Rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-16

Gabriel S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag bokade en akut naprapat tid pga av knäsmärtor, skönt att det gick att få tid snabbt trots mitt i semestern.
    Kontroll och visning av rehabövningar med utrustning som vi även hade hemma.
    Sedan mailkontakt efteråt för att se om det blivit bättre.
    Fick även möjlighet att återkomma för UL om det inte skulle bli bra.
    Är nöjd med besöket och hoppas på att problemet är löst nu när en tuff idrottssäsong drar igång igen. Läs mer

Mandar D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Snabb och bra hjälp med tips på övningar som haft effekt Läs mer

Johnny A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Köpt ultraljudsundersökning, även om vi inte hittade något, så var terapeuten noga. Jag vart nöjd. Läs mer

Stefan K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akut ont i ryggslut. Gick därifrån klart bättre och återvände efter två dagar. Fick en förbättring den gången oxå. Skapligt nöjd. Läs mer
  • 2019-08-14

Eva N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapat r.t smärta
    Professionellt bemötande
    Förväntningarna var att jag skulle få verktyg för att minimera smärta vilket jag fick.
    Mycket kunnig, trevlig och bra verksamhet Läs mer
  • 2019-08-14

Karin A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besökte Naprapat och fick mycket bra bemötande och hjälp för mina besvär med både behandling vid besöket samt tips på övningar att göra hemma. Läs mer

Rasmus Å skrev om Access Rehab - Vasastan
    Professionell och kunnig personal. Läs mer

Eva N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sjukgymnast. Blev jättebra o proffsigt bemött. Läs mer

Charlotte V skrev om Access Rehab - Vasastan
    Oengagerat och allt för snabb bedömning. Gått till min vanliga naprapat som faktisk hjälper Läs mer

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm