Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Access Rehab Access Rehab - Vasastan

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Vasastan!

Lider du av muskel- eller ledbesvär? Då ska du vända dig till oss. Vi består av ett gäng kompetenta och utbildade naprapater, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare, som alla är specialister inom våra områden. Av oss får du modern och effektiv vård som ständigt är uppdaterad efter den senaste forskningen.

Vår klinik i Vasastan ligger på Sveavägen 159 i vackra lokaler intill Hagaparken. Här får du snabb hjälp från några av Sveriges absolut bästa terapeuter utan långa köer eller krav på remiss.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 782 kunder tycker om Access Rehab - Vasastan

• 2019-09-12

Fabian S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Väldigt proffsigt mottagande och kunnig personal. De gjorde verkligen de lilla extra för att diagnostisera och nöjde sig knte bara med det klassiska ”tyvärr” kan vi inte se nogon nledning till din fotledssmärta annat än en trolig inflammation. Istället tänkte de på alternativa orsaker, använde alternativa metoder och gav tydliga och bra instruktioner på träningsupplägg för att bli av med inflammationen. Läs mer

Sara S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick snabb tid och bra rehabövningar då problemet inte gick att "massera bort". Läs mer

Hans-Peter D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Above expectations. I came to see a physio to get rid of my backpain and got a full package of advise how to handle stress related issues - including treatment for backpain. Läs mer

Daniel C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Beskriv vad du köpte för vara eller tjänst
    På vilket sätt blev du bemött av företaget
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem
    Sammanfatta gärna din upplevelse Läs mer

Maria W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick bra akuthjälp med min onda höft inför ett långlopp som jag sedan kunde genomföra utan känningar av höften. Trevligt och lyhört bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Hanna K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick hjälp med överbelastning vid löpning. Fick mycket bra och noggrann hjälp som gjort det möjligt för mig att snabbt återgå till min löpning. Läs mer
  • 2019-09-07

Jonas Å skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos naprapat pga smärta vid träning. Jag hade ju hoppats på ett underverk, quickfix och felfri löpning dagen där på. Men tydligen så är underverk inte helt vanliga. Mycket bra dock, rekommenderas. Uppföljning om någon/några veckor. Läs mer

Jan S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ryggproblem.

Superbra behandling. Läs mer

Erika S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra hjälp med stort engagemang. Läs mer

Rebecca J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab hjälpte mig väldigt mycket och väldigt snabbt. Jag skadade mig i samband med att spelade fotboll och ville ha hjälp väldigt snabbt. Det gick jättesnabbt att boka en akuttid, fick en tid dagen efter. Fick hjälp med mitt problem, både att "sätta" en diagnos på vad som va fel och sen hur det skulle återgärdas. Naprapaten jag fick prata med vad supertrevlig och bemötte mig väldigt väl. Läs mer

Kerstin E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos sjukgymnast efter en knäskada. Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande och svar på mina frågor. Rekommenderas. Läs mer

Daniel Leo S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kontakt för naprapattjänst

Mycket bra mottagande och jag känner att de tog väl hand om mig och min skada. Läs mer

Anna P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Träffat Mikael för en smärta som hängt med en längre tid. Otroligt kunnig med fokus på att jag som patient verkligen ska förstå min egen kropp. Väldigt inlyssnande och intresserad. Läs mer

Fredrik I skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab - Vasastan, super! Läs mer

George H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag besöker access rehab, en och samma naprapat, regelbundet och är nöjd varje gång. Jag har behandlats för diverse saker, från träningsskador till allmän stelhet i muskler och leder. Läs mer

Caroline B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Omtänktsamt, varmt och inlyssnande bemötande. Bokade tid med naprapat och undersökning och behandling kändes nogrann. Jag hade förväntat mig mer behandling, t ex med tenss el likn för smärtlindring, besket var likt ett besök hos sjukgymnast. Jag blev sämre efter behandlingen pga för provocerande övningar i akut skede. Kostnaden omotiverat hög. Fick samma vningar av sjukgymnast som debiterar 200 kr så 720 kändes för dyrt.
    Uppföljningen efter även den bra, så ändå ett proffsigt bemötande för pengarna. Läs mer
  • 2019-08-25

DANIEL B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sökte för problem med knä och fick bra hjälp. Läs mer
  • 2019-08-19

Tihomir S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kunskap,vänlighet förståelse .
    Detta är mina första åsikter . Det va min första gång där ! Läs mer
  • 2019-08-16

Anneli W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kunnig naprapat som tog sej tid, han gör uppföljning för att reda ut grundproblemet. Fick nyttiga övningar, som hjälpt mej.Rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-16

Gabriel S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag bokade en akut naprapat tid pga av knäsmärtor, skönt att det gick att få tid snabbt trots mitt i semestern.
    Kontroll och visning av rehabövningar med utrustning som vi även hade hemma.
    Sedan mailkontakt efteråt för att se om det blivit bättre.
    Fick även möjlighet att återkomma för UL om det inte skulle bli bra.
    Är nöjd med besöket och hoppas på att problemet är löst nu när en tuff idrottssäsong drar igång igen. Läs mer

Mandar D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Snabb och bra hjälp med tips på övningar som haft effekt Läs mer

Johnny A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Köpt ultraljudsundersökning, även om vi inte hittade något, så var terapeuten noga. Jag vart nöjd. Läs mer

Stefan K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akut ont i ryggslut. Gick därifrån klart bättre och återvände efter två dagar. Fick en förbättring den gången oxå. Skapligt nöjd. Läs mer
  • 2019-08-14

Eva N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapat r.t smärta
    Professionellt bemötande
    Förväntningarna var att jag skulle få verktyg för att minimera smärta vilket jag fick.
    Mycket kunnig, trevlig och bra verksamhet Läs mer
  • 2019-08-14

Karin A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besökte Naprapat och fick mycket bra bemötande och hjälp för mina besvär med både behandling vid besöket samt tips på övningar att göra hemma. Läs mer

Rasmus Å skrev om Access Rehab - Vasastan
    Professionell och kunnig personal. Läs mer

Eva N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sjukgymnast. Blev jättebra o proffsigt bemött. Läs mer

Charlotte V skrev om Access Rehab - Vasastan
    Oengagerat och allt för snabb bedömning. Gått till min vanliga naprapat som faktisk hjälper Läs mer

Nanda D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Tjänst för ont i höften, bemöttes jätte bra fick tips om övning och fick lite stretch massage. efter några dagar släppte ont och jag blev bra.

Möten var bra med kunning person som visste vad det var för fel med mig. Läs mer

Tony A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag ge företaget 10/10............. Läs mer
  • 2019-07-24

Camilla N skrev om Access Rehab - Vasastan
    55 minuter massage av en person som läste av mig som person på ett bra sätt och genomförde massagen i enlighet med detta - mycket bra. Läs mer
  • 2019-07-23

Daniel T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket proffsigt och kompetent bemötande. Kunniga med stort engagemang. Ordnade till en krånglande vadmuskel på ett par veckor. Stort tack! Läs mer
  • 2019-07-19

Joachim M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra bemötande och bra uppföljning Läs mer

roberto i skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapat mycket kunnig och väldig nogran Läs mer

Eva P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Dfghjjkloiuyytedszxccvbbnmmlkkjhffdsetttyyiioplkjhgffdd. Nnkjhhg Läs mer

Johan D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Tydligt och konkret. Bra att återbesök bokades in. Läs mer

Leonidas M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Upplevelsen som helhet var bra! Läs mer

Ludvig B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick hjälp med en höft som jag hade ont i. Trevligt och professionellt bemött. Redan efter första besöket blev jag av med mitt besvär. Gjorde sedan uppföljning med två ytterligare besök och allt fungerar fortfarande bra. Läs mer

Francisca V skrev om Access Rehab - Vasastan
    I am very happy with the attention and help I received Läs mer

Ingrid H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Genomgående bra bemötande och bra behandlingar Läs mer

Jonas B skrev om Access Rehab - Vasastan
    smidigt å enkelt att få akuttid, mycket nöjd Läs mer

Jesse S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Gott bemötande, professionellt Läs mer
  • 2019-07-16

Tomas B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akut naprapattid. Enkekt att boka. Lätt att hitta dit, hade tur m p-plats... tiden hölls. Snabbt och fick behandling som hjälpte och tydliga råd för träning. Toppen! Läs mer

Gustav S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Extremt nöjd över mina 2 besök! :) Läs mer

Malin G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapatbehandling
    Bra bemötande, lyssnar noga
    Hade inte några förväntningar men det beror på tiden jag har haft problem och hur andra vårdgivare ger upp.
    Naprapaten försöker verkligen lokalisera problemet, släpper det inte. Läs mer
  • John S

2019-07-15

John S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab besöker man när man vill sluta ha ont. Alltid kompetent hjälp, alltid trevligt bemötande. Läs mer

Meryem Y skrev om Access Rehab - Vasastan
    Träffade naprapat. Fick tid samma dag. Trevligt, proffessionellr och individuellt bemötande och uppföljning via önskad kommunikationsväg. Läs mer

Zulma T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Gällande 25 minuters idrottsmassage Läs mer

Hanna R skrev om Access Rehab - Vasastan
    ordnade till min rygg efter överansträngning pgr av träning. mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-16

Tomas H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besökte en naprapat, Maria Granqvist, pga smärtor i knät. Maria var väldigt professionell och duktigt. Hon gjorde en undersökning och gav förslag på rehab övningar. Kommer definitivt gå tillbaka till henne vid fortsatta problem. Läs mer

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm