Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Access Rehab Access Rehab - Vasastan

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Vasastan!

Lider du av muskel- eller ledbesvär? Då ska du vända dig till oss. Vi består av ett gäng kompetenta och utbildade naprapater, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare, som alla är specialister inom våra områden. Av oss får du modern och effektiv vård som ständigt är uppdaterad efter den senaste forskningen.

Vår klinik i Vasastan ligger på Sveavägen 159 i vackra lokaler intill Hagaparken. Här får du snabb hjälp från några av Sveriges absolut bästa terapeuter utan långa köer eller krav på remiss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 608 kunder tycker om Access Rehab - Vasastan

• 2019-02-13

Beatrice J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag blev mycket bra bemött och det kändes som att naprapaten verkligen tog in och lysnade på mitt problem. Läs mer
  • 2019-02-09

Ludvig W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevlig och kunnig personal. Allt fungerade smidigt med besök. Läs mer
  • 2019-02-08

Evelina T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsig och hjälpsam personal. Arbetade metodiskt sig fram till problemet, åtgärdade och gav information om övningar. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Hanna K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bokade tid hos kiropraktor. Fick tid fort och blev väl bemött. Läs mer

Niklas B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Går på behandling av löparknä. Har blivit superbra bemött. Johanna har fokuserad och målinriktad behandling som är anpassad efter mina behov och mål. Läs mer

Filip R skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra bemötande, trevlig personal, bra tips Läs mer

Anneli H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Toppenbra! Alltid trevligt bemött o duktiga massörer. Gick på idrottsmassage, bara det som hjälper när jag fått problem med axlar o nacke. Läs mer

Per-Arne E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mia är väldigt duktig på idrottsmassage! Läs mer

Nils Thomas Yngve B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Tydlig kommunikation och bra bemötande. Läs mer

Markus N skrev om Access Rehab - Vasastan
    det var väl bra

Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer

Maria P skrev om Access Rehab - Vasastan
    När min rygg låste sig var Access Rehab precis vad jag behövde. På måndag morgon kunde jag boka en tid 1 timme senare och fick en behandling som löste mina problem. Jag kunde till och med smidigt boka av min återbesökstid. Läs mer

David J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra. Fixade mitt problem. Läs mer

Frida H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fantastiskt bra och professionellt. Jag hade idrottsmassage och var väldigt nöjd. Läs mer

Joshua N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick reda på vad som var fel på med min muskel. Läs mer

Ann-Sofie L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick hjälp med benhinna, knä och bröstrygg. Blev väl omhändertagen och kände att besöket hjälpte! Läs mer
  • 2019-01-30

Linda B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sökt för hjälpa med värk och spänningar i nacke, axlar, rygg samt huvudvärk. Fick behandling samt råd kring övningar för att stärka upp.
    Jättebra bemötande och är nöjd med besöket. Läs mer
  • Maria B

2019-01-29

Maria B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra ! Kunnig personal ! Tydliga anvisningar som är väl anpassade till kunden . Man känner sig sedd !
    Jag skulle gärna rekommendera detta ställe ! Helnöjd Läs mer

Helena J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Idrottsmassage 25 min, mycket skönt och bra för mina stela muskler och min värkande rygg. Läs mer

Susanne C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bokat 25 minuters massage via hemsidan.
    Smidigt att boka, bra bemötande, professionellt. Läs mer

Alexander G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag ville ha hjälp med smärta i nacken/bakhuvudet. Fick bra och proffsig hjälp och min naprapat var mycket trevlig Läs mer

Johan L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Väldigt professionella och duktiga. Enkelt att boka och tydlig bekräftelse. Kunniga medarbetare och enkelt att betala. Läs mer

Johan H skrev om Access Rehab - Vasastan
    God hjälp av kompetent personal! Läs mer

Jörgen S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Akuttid på nack/axelbesvör.
    Väldigt väl bemött och mycket professionellt och kompetent behandlad!
    Jag är mycket nöjd. Läs mer

Johan L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Problem med smärta i knä efter för mycket träning. Fick lugnande svar samt 4 övningar att göra 3-4 ggr/v. Kändes mycket förtroendeingivande och professionellt. Läs mer
  • Weronica A

2019-01-29

Weronica A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sökte för akut problem med vaden efter en skidhelg, men tog även upp andra problem relaterade till fysisk aktivitet. Mina problem gicks igenom i tur ordning, vaden kontrollerades med ultraljud och lämpliga övningar visades. Återbesök inbokat. Jag är supernöjd och tycker att bemötande var mycket proffsigt. Läs mer

Kristofer K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Rekommenderar Filip starkt! Han säger inte bara en massa saker utan han visar och förklarar. Man upplever att han verkligen kan det han håller på med.

Väldigt bra besök, ännu bättre kundbemötande. Rekommenderar starkt om du har något du funderar över 10/10! Läs mer

Stellan L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra, informativt, kunnig personal Läs mer

Magnus L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapatbesök. Mkt bra bemötande. Förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • 2019-01-24

Nathalie T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag kom i kontakt med Acces Rehab Vasastan i ett akutärende.
    Jag blev bemött på ett mycket proffessionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få hjälp med de besvär jag kom dit för och en handlingsplan anpassade för mina besvär. Jag tycker att företaget levde upp till mina förväntningar.
    Jag är mycket nöjd med kundservicen! Läs mer
  • 2019-01-13

Monika Ingvarsdotter S skrev om Access Rehab - Vasastan
    akut konsultation pga knäsmärta
    Blev bemött utmärkt Läs mer

Anders B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag träffade naprapat för min ischias och onda ljumske. Jag fick vänta en liten stund på min tur och blev osäker på om jag kommit fel tid men det löste sig till slut. Behandlingen var ungefär vad man kan förvänta sig. Läs mer

Madeleine S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra och personligt bemötande. Läs mer

Karin W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra naprapat som var erfaren och gav en bra behandling samtidigt som han förklarade väl. Läs mer
  • 2019-01-09

Susanne L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Köpte ett akutbesök med naprapat. Vart trevligt, professionellt och empatiskt bemött. Gjorde en relativt snabbt och relevant undersökning. Hade nackspärr och väldigt ont. Redan efter manipulering av koter och massage mådde jag avsevärt mkt bättre. Fick övningar för att utföra hemma vilka även de hjälpte. Är väldigt nöjd. Bokade en uppföljnings tid vilket kändes tryggt och professionellt. Behövde inte använda den dels för att jag mådde bättre och dels för att jag inte har råd.

Jag förväntade mig massage och övningar. Tyckte behandlingen var över förväntan! Hjälpt mkt mer än jag vågats hoppas. Tyvärr för dyrt för mig för att kunna gå så ofta som jag vill. Otroligt nöjd med min behandlare. Läs mer

Anna S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevligt bemötande och kunniga naprapater. Läs mer

Natalia P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Idrottsmassage
    Jag hade mkt höga förväntningar och blev mkt nöjd. Massören lyssnade noga på mina behov och föreslog en behandling enligt behoven. Jag har varit hos samma massören flera gånger och har alltid varit mkt nöjd.
    Proffessionellt bemötande, lugn atmosfär. Läs mer

Niklas S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fantastiskt bemötande och välutbildad, proffsig och trevlig personal. Tummen upp! Läs mer

Marika H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapat för nackspärr.
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer

Sophie H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Alltid proffsigt och vänligt bemött, med en ärlig vilja att hjälpa och inte vilja ge sig förrän de har fått sin patient så smärtfri det bara kan gå att bli. "Det går inte" finns inte i Access Rehabs vokabulär. :-) Läs mer

Farahnaz S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Massage . jag blev bemöt av Mia på ett fantastisk sätt och hon hjälpte mig att bli bra. Läs mer

Johan E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag blir alltid bemött på ett professionellt sätt. Naprapaten lyssnar alltid noga på de skador/smärtor jag har och förklarar alltid på ett pedagogiskt vis vad skadorna/smärtorna beror på och lägger fram ett program för rehabilitering och även övningar för att förebygga skadorna.
    Programmen är alltid av den karaktären att de går att utföra i hemmet samt lagom långa så att man utför övningarna regelbundet och inte tröttnar efter ett tag. Miljön är trivsam och lugn och dialogen med naprapaten är positiv och motiverande. Jag är supernöjd. Läs mer

Eva S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag hade väldigt ont i axlar och nacke, fick en timmes massage av Mia. Efter det blev jag mycket trött, men spänningarna försvann efter någon dag.

Tack för hjälpen! Med vänlig hälsning, Eva Läs mer

Rikard H skrev om Access Rehab - Vasastan
    De finns alltid tider att boka med kort varsel! Personalen är kunnig och professionell.
    /Rikard Läs mer

Peter S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Hittade Access Rehab på nätet. Hade i någon vecka haft ont i svankryggen.

Access Rehab hade akuttider som var bokningsbara via deras hemsida.

Fick en tid samma dag samt väldigt gott intryck och bra hjälp. Läs mer
  • 2018-12-11

Magnus M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos naprapat, tror jag, med ganska oprecisa önskemål - snarare av nyfikenhet.
    Jag blev väl mottagen.
    Jag hade inte några tydliga förväntningar, så det är ju knepigt att avgöra om de infriades, men jag fick ut minst så mycket av besöket som jag rimligen kunde förvänta mig med givna förutsättningar.
    I flera avseenden har min livskvalitet ökat som direkt följd av mitt besök. Läs mer
  • Björn S

2018-12-10

Björn S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapat - behandling av hälsena
    Bra proffsigt bemötande, ultraljud, förståelse för problemet, bra test och föreslagen behandling. Rekommenderas. Läs mer
  • Sven E

2018-12-06

Sven E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab är vårt företags bästa stöd. All vår personal inklusive mig själv som varit i kontakt med AR har fått en ordentlig genomlysning av vad som är problemet till symptomen man kan ha haft och därigenom fått rätt diagnos och hjälp. Allt från ryggsmärtor,problem med axlar och nu senast knäproblem har man lyckats bemästra med bravur. Imponerande kunnighet i kombination med ett verkligt intresse av att hjälpa kunden/patienten gör att jag och mina anställda känner oss trygga. Väldigt bra investering i personalvård när det behövs. Läs mer

Frida B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Väldigt trevligt bemött både på plats och över mail. Läs mer

Maria L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besök hos naprapat för ont i armen.
    Allt har varit positivt med besöken Läs mer

Gabriel B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sämsta skiten jag någonsin vart på. Och fick inte den hjälpen jag ville ha! Men betalt tog ni! Läs mer
    2018-12-14 Access Rehab svarar Gabriel B
    Hej Gabriel
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag skulle gärna ta emot lite mer information om vad du upplevt. Du når mig på andreas@accessrehab.se.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman