Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Access Rehab Access Rehab - Vasastan

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Vasastan!

Lider du av muskel- eller ledbesvär? Då ska du vända dig till oss. Vi består av ett gäng kompetenta och utbildade naprapater, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare, som alla är specialister inom våra områden. Av oss får du modern och effektiv vård som ständigt är uppdaterad efter den senaste forskningen.

Vår klinik i Vasastan ligger på Sveavägen 159 i vackra lokaler intill Hagaparken. Här får du snabb hjälp från några av Sveriges absolut bästa terapeuter utan långa köer eller krav på remiss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 309 kunder tycker om Access Rehab - Vasastan

• Eva H
    Eva H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mkt bra behandling och övningar som jag har haft nytta av Läs mer
  • Karl-Håkan W
    Karl-Håkan W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevlig bemötande, Bra analys och information om behandlingen. Jag som patient vet varför den utförs.
    Resultatet alltid bra.
    Så jag återkommer alltid. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Naprapatbehandling, rehabövningar och uppföljning per mail. Läs mer
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Lätt att få tid och personal verkar vara väldigt kunniga och genuint intresserade av att hjälpa till.
    Fick dock lite väl mycket träningsinstruktioner så en muskel blev ordentligt överansträngd vilket ledde till en akuttid hos dem pga stark smärta. Läs mer
  • Elisaabeth S
    Elisaabeth S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Sådan lättnad att snabbt å proffsigt få hjälp när man vaknade med nackspärr. Världsklass på det! Läs mer
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Access Rehab - Vasastan
    Alldeles utmärkt och helt tillfredsställande. Läs mer
  • Alex H
    Alex H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Det var bra, bra bemötande och proffsiga rehab övningar Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag är supernöjd med mina besök hos er, min naprapat är ett proffs, finns inget negativt att säga om henne eller Access Rehab över lag. Läs mer
  • Claes Ö
    Claes Ö skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har problem med en lårmuskel som stelnar tii/krampar lätt när jag sprungit mer än 30 min. Förklarade mitt problem och undersöktes.
    Fick förklarat vad det eventuellt kunde handla om och förslag till några övningar att testa till nästa återbesök. Seriöst bemötande och kände att mitt problem togs på allvar. Om detta sedan hjälper får framtiden utvisa. Men min behandlare kunde samtidigt inte garantera att mitt problem kunde avhjälpas men att det var värt ett försök. Han känded uppriktig och ärlig vilket var bra. Övningarna kom senare även som ett personligt mail till mig, vilket jag uppskattade. Läs mer
  • May-Lis F
    May-Lis F skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra bemött.

Negativt var att det var svårt att hitta adressen på mailet/sms bekräftelsen! Jag kom för sent och det var inget bra. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra bemötande från dag 1.
    Har besökt Access Rehab och naprapat Jonatan pga ryggbesvär och blivit behandlat och fått bra råd om övningar att göra hemma eller på gym.
    Har bara bra upplevelser av företaget och rekommenderar gärna andra att besöka Access Rehab Läs mer
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har besökt Access Rehab och Mikael Klintmark ett flertal gånger. Alltid fått superbra hjälp. Man känner sig trygg och upplever att han bryr sig på riktigt om hur ma nmår och att man får hjälp. Hemsidan är också bra och det är superenkelt att boka online och se när det finns tider. Mycket viktigt för mig.
    Har rekommenderat Access Rehab till flera vänner och kollegor och alla som varit där har varit nöjda. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Lätt att boka tid, bra tider, gick att boka tid en lördag !
    Trevligt bemötande , kompetent och förtroendeingivande personal Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fantasiskt bemötande, fantasiskt omhändertagande. Jag är taggad att ta tag i mina problem Läs mer
  • Anna-Maria W
    Anna-Maria W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra bemötande och bra rådgivning samt "diagnostisering". Läs mer
  • Elba B
    Elba B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Enkel tidsbokning
    Bra första bemötande
    Trevlig naprapat med proffsig attityd
    Bra förslag på hjälpmedel man kunde köpa via partner
    Har bokat återbesök, jättenöjd! Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har problem med korta muskler i ryggen. Alltid fått kanonbemötande och det hjälper mina akuta problem och tar även upp behandling över tid samt övningar för att avhjälpa problemen på sikt Läs mer
  • Noa L
    Noa L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Access Rehab har ett bra och lättillgängligt bokningssystem och väldigt trevlig, kunnig och engagerad personal. Jag fick hjälp med problem med stelhet och spänning i rygg- och nackmuskler, i form av allt från råd om hållning, sov- och sittställning och motionsövningar för de utsatta kroppsdelarna till massage som jag upplevde hjälpte enormt. Lite glad konversation uppskattades också, även om jag är säker på att personalen är lika känsliga till mer tystlåtna/reserverade kunders sociala behov. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Snabb hjälp med ett skumt problem i ryggen. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Superbra och känner mig mycket bättre i ryggen nu. Rekommenderas! Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Access Rehab - Vasastan
    Extremt kunnig och trevlig personal. Hjälper mig med min rygg 4 år efter diskoperation. Överstiger mina förväntningar. Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsigt och trevlig kunnig personal. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick ett mkt stort förtroende för Mikael Klintmark som undersökte och behandlade mig på ett mkt professionellt sätt. Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Hade problem med nacke och rygg, men det fixade Access Rehab! Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick akut ont i ryggen. eftersom jag varit på Access en gång tidigare sökte jag upp naprapaten Larsen som än en gång gav mig några lämpliga övningar och nu en vecka senare känner jag mig nästan bra! Jag är mycket nöjd med behandlingen. Läs mer
  • Marina S
    Marina S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Snabb proffesionell hjälp! Hade en seriös uppföljning och bra återkoppling! Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick 55 minuters idrottsmassage den var hård men mkt välbehövlig ! Läs mer
  • Carl C
    Carl C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag har fått hjälp med löparknä och spända axlar. Jag är mycket nöjd med bemötande och behandling och har inget att klaga på. Möjligen att det, för mig, ligger lite i prismässig överkant. Läs mer
  • Roger B
    Roger B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra, trevligt och professionellt intryck av lokalen. Samma sak med Maria som jag besökte och då får jag lägga till omdömena kompetent och positiv också.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Fick hjälp med nackspärr! Superbra behandling rakt igenom. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick akut ryggskott när jag gjorde marklyft på gymet. Jag fick en snabb akuttid hos Maria på Access Rehab som bemötte mig väldigt proffessionellt. Maria behandlade mig två gånger och nu är jag nästan helt återställd!
    Vill ge Access Rehab och Maria högsta betyg. Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Professionellt som alltid. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsiga och lösnings orienterade. Jag har inte känt mig så bra i ryggen på flera år, som efter min första behandling hos dem! Tack! Läs mer
  • Hélène K
    Hélène K skrev om Access Rehab - Vasastan
    Rekommenderad av mina kollegor. Lätt att få kontakt. Bra bemötande. Kanon sjukgymnast. Maria var proffsig och hittade de jag behövde. Tack :-) Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick hjälp med ont i rygg och nacke. Blev bättre efter bara ett besök! Läs mer
  • Lina T
    Lina T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag upplever att jag betalade väldigt mycket pengar för ingenting. Eller, rådet ”promenera en t-banestation extra som träning”. Det kunde jag räknat ut själv. Smärtan är kvar. Problemet är kvar. Jag är fattigare. Läs mer
    2017-11-30 Access Rehab svarar Lina T
    Hej Lina
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme.
    Jag tycker att det är förargligt att du upplever att du endast fick med dig ett råd som du redan visste och inte fick hjälp med ditt verkliga besvär. Jag ska ta detta med teamet i Vasastan. Om du vill återkoppla ytterligare till mig så når du mig på andreas@accessrehab.se

MVH
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Maria S
    Maria S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Hjälp med ryggproblem! Alltid lika bra på Acess! Proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Mattias W

Catharina L skrev om Access Rehab - Vasastan
    ultraljud på muskel. Bra bemötande, undersökning och information. Läs mer
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag blev väl bemötad av en kunnig sjukgymnast som satt en tydlig plan och mål för min utveckling. Det är lite svårt att ta sig dit med kommunaltrafik. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jättebra o snabb behandling med ett minimum av väntan fick tid direkt samma kväll jag frågade!! Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Vänligt proffessionellt bemötande och omhändertagande! Mycket nöjd.

Ryggproblem. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Väldigt bra bemötande. Proffsiga.
    Sökt för tennisarmbåge. Läs mer
  • Valeria B
    Valeria B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har en stukad fot som har inte återställts bra, och ville höra en annan åsikt än min nuvarande sjukgymnast. Hittat de på nätet bokat och fått tid snabbt som var jätte bra. Mottagande och undersökning var bra, tjänades bra, verkade att hittats en infektion och det går att behandla. Ok, hur går vi vidare...där började bli riktigt konstigt, laserbehandling och kontison har rekommenderats, men de har inte kan erbjuda det, och har inte behörighet att skiva ut nån medicin. Ok, tänkte då behöver en diagnos som jag kan söka mig vidare för att få behandlingen annanstans. Där brass det helt - denna infon har aldrig kommit fram till mig trots att han lovat det - så påminde efter en några dagar - ingen respons! Så ingen hjälp fått som jag kan gå vidare med. Infektionen kanske stämmer eftersom foten gör ont, men måste jag måste vända mig annanstans för att få det konstaterats på nytt och få behandling. Så jag är en erfarenhet rikare och några hundra kr fattigare, ja och foten gör ont fortfarande! Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag kan tycka det är svårt att betygsätta tjänsten som ett naprapat esök innebär. Såklart att det är lätt att säga att det var en fantastisk behandling som gjorde mig frisk direkt men det fu kar ju inte riktigt så när det gäller behandling.
    Men jag kan ju uttala mig om bemötande och tillgängligheten som var toppen. Trevligt och proffesionellt bemötande med kontakt för uppföljning. Jag kom di på akuttid som bokades via hemsidan. Det jag saknade dock var att priset på besöket inte dök upp i samvand med bokningen i bokningssystemet utan var tvungen att googla detta på hemsidan, alltså inte i bokningssystemet.
    Lokaler fräscha. Lite dyrt men normal prissättning i jämförelse med andra mottagningar. Läs mer
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag gick för att jag har problem me muskeln i låret, har bara gått en gång och ska återkomma denna vecka, har kontakt me naprapaten under tiden så de känns bra, problemet är kvar men jag hoppas att de ska försvinna. Läs mer
  • Hans-Erik W
    Hans-Erik W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Otroligt bra och lyhörd behandling av Jonatan! mitt ryggskott försvann snabbt efter behandling. Läs mer
  • Christofer W
    Christofer W skrev om Access Rehab - Vasastan
    Strålande bemötande och personal! Läs mer
  • Ida O
    Ida O skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevlig benötande. Kunnig personal. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra bemötande och kunnig personal. Läs mer

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm