Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Access Rehab Access Rehab - Vasastan

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Vasastan!

Lider du av muskel- eller ledbesvär? Då ska du vända dig till oss. Vi består av ett gäng kompetenta och utbildade naprapater, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare, som alla är specialister inom våra områden. Av oss får du modern och effektiv vård som ständigt är uppdaterad efter den senaste forskningen.

Vår klinik i Vasastan ligger på Sveavägen 159 i vackra lokaler intill Hagaparken. Här får du snabb hjälp från några av Sveriges absolut bästa terapeuter utan långa köer eller krav på remiss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 254 kunder tycker om Access Rehab - Vasastan

• Borg J
    Borg J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Träffade Jonatan Lundevall. Väldigt nöjd med besöket! Undersökte mitt knä som varit svullet, knastrat och gjort ont. Fick rehab-övningar, samt att han gav mig tips att röra på knät (cirkulation) och att linda det under nätterna. Nu är det mycket bättre.

Väldigt glad att jag haft mejl-kontakt med Jonatan!! Har underlättat väldigt mycket!
  • Karlberg L
    Karlberg L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket trevliga o proffesionella i bemötande o utförande! Har fått idrottsmassage som var riktigt välgörande! Känner sig väl omhändertagen!
  • Åkerström M
    Åkerström M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Väldigt bra! Varma, vänliga personer med stor kompetens. Känner mig i trygga händer och tror inte jag kan få bättre hjälp någonannanstans.
  • Ulwebring Westin L
    Ulwebring Westin L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket professionellt bemötande och kunniga inom sitt område
  • Tallstrand N
    Tallstrand N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kände jag behövde en rejäl massage. Är supernöjd med besöket, trevligt mottagen.
  • Ribbhagen C
    Ribbhagen C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick snabbt en tid. Trevlig och kunnig personal.
  • Vikström A
    Vikström A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra vänligt bemötande. Lyssnade till vad jag sa och utgick från min känsla.
    Kom med mindre ryggskott och fått hjälp att släppa på krampen. Fick ett rehab-program vilket jag uppskattar.
    De är professionella, tydliga och vänliga.
  • Källgren E
    Källgren E skrev om Access Rehab - Vasastan
    De är bra. Lyssnar och ger råd.
  • Östlund U
    Östlund U skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag sökte för en spänd bröstrygg.
    Fick hjälp att knäcka loss lite spänningar.
    Hade aldrig varit där förut utan bokade en akut-tid med kort varsel.
    Fick bra hjälp.
  • Cajdert J
    Cajdert J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Proffsigt och trevligt bemötande Och Daniel tog sig tid att skapa en uppfattning om mitt problem och gick sedan vidare därifrån. Fick bra behandling plus rehabtips! Mycket nöjd!
  • Weinz B
    Weinz B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Är mycket nöjd med det bemötande som jag fått. Hade problem med mitt ena knä och baksidan av benet. Fick övningar som jag skulle göra och har även fått massage på benet. Bara hunnit vara där två ggr, men det verkar redan vara på bättringsväg.
  • Inger V
    Inger V skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ett fantastiskt bra och trevligt bemötande.
    Har bara varit hos er en gång men hänvisar gärna andra till Er
    Det var värt varenda krona
    vänligen
    Inger
  • Häverstam M
    Häverstam M skrev om Access Rehab - Vasastan
    Är professionella och tar ansvar för patienten. Underbar personal och trevligt bemötande. Följer upp och ser till att man når sitt resultat. Har kollega som gått dit och blivit bra.
  • Lennartsson A
    Lennartsson A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag bokade en akut behandling en lördag. Det var mycket lätt att boka, fanns akuta tider och jag fick ett helt fantastiskt bemötande och mer hjälp än jag förväntar mig! Helt suveränt!
  • Welinder E
    Welinder E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Det var min räddning att få tid hos Philip t.o. m. på en lördag och behandlingen jag fick av honom har hjälpt och tagit bort rädslan att käken skulle förbli urhoppad! Med hjälp av förskrivna övningar kan jag känna mig säker och slippa tänka på vidareåtgärder.Jag kände mig desprat och fick ingen hjälp av varken tand vården eller sjukvården så jag är er så tacksam och kommer att vända mig till er med ev besvär i fortsättningen. Mvh Eva Welinder 19300609
  • Gunell P
    Gunell P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra rakt igenom: naprapat , snack o övningar. Nu får vi se om det är bättre innan nyår eller inte. Trevligt välkomnande ställe. Lite strul med bokning online och bekräftelse.
  • Stina B
    Stina B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Otroligt proffsiga och kunniga, man får förtroende direkt.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag har fått hjälp med massage/akupunktur av stel vadmuskulatur. Jag är jättenöjd med upplevelsen
  • Borglund L
    Borglund L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Besökte Access Rehab pga höftproblem och fick proffsigt bemötande och bra rådgivning.
  • Westin L
    Westin L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Ovanligt och fantastiskt bemötande. Att på ett så uttänkt sätt ta sig an patienter med det helhetstänket man använder är unikt. Superkompetent personal. Rekommenderas varmt!
  • Lörstad J
    Lörstad J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra professionell kunnig tillmötesgående
  • Henricsson M
    Henricsson M skrev om Access Rehab - Vasastan
    SNABB Service. Samma dag som jag sökte.
    Bra bemötande och mån om att det gått bra även efteråt.
    Kan varmt rekommendera vidare.
  • cejie J
    cejie J skrev om Access Rehab - Vasastan
    Suveränt. Har varit till många naprapater men det här var i en annan liga. Framförallt skönt att Filip inte försökte sälja på mig fler besök
  • Bergendorff L
    Bergendorff L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Lätt att boka via nätet, bra bemötande och bra massage
  • Bohlin P
    Bohlin P skrev om Access Rehab - Vasastan
    Maria G behandlar min vänstra vad!
    Hon är kunnig, pedagogisk, effektiv och har ett mycket professionellt och trevligt bemötande!
  • Lindberg S
    Lindberg S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jag har fått mitt knä undersökt med ultraljud.
  • Almer Å
    Almer Å skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag älskar bemötandet på acces rehab Vasastan ! Proffsigt och extremt trevliga. Och självklart riktigt duktiga på det dom gör!
  • Eva B
    Eva B skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kanonbra bemötande av Jonatan Lundevall, han bryr sig, återkopplar snabbt på mail och bjuder på sig själv.
    Jag har rekommenderat er på FB o särskilt Jonatan
  • Tibell C
    Tibell C skrev om Access Rehab - Vasastan
    Duktig personal och kunnig inom sitt område
  • Rebecka V
    Rebecka V skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevligt bemötande och anpassad behandling som fick mig återställd snabbt.
    Rekommenderar till andra!
  • Sanna T
    Sanna T skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick hjälp med rörlighetsträning för min rygg och problemen som jag haft ett halvår upphörde.
  • Erik E
    Erik E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Personligt och professionellt. Mkt bra
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Det var ett professionellt och bra företag. Jag tyckte att jag fick bra hjälp.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra mottagande och behandling!
    Var hos er och gjorde ultraljud på mitt knä i somras,
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket proffsigt bemötande, både hemsida och personal, samt kunnig personal som tar ett helhetsgrepp på problemställningen.

Har gått på naprapat/kiropraktorbehandlingar.
  • Marie D
    Marie D skrev om Access Rehab - Vasastan
    Gillar Access rehab mycket. Trevligt och enkelt. Kunnig personal. Bra med tider; både akuta och längre fram men även tider tidigt på dagen eller sent på dagen.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag besökte Access Rehab för att jag ville ha en laserbehandling, men fick en vanlig. Den var bra men samma behandling hade jag kunnat få hos min egen naprapat. Därför tyckte jag inte att behandlaren var så lyhörd för mina behov och det jag efterfrågade.
  • Malin L
    Malin L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag tycker mycket bra om Access Rehab, det är lätt att boka och få tid. Mycket bra, trevlig och kunnig personal som har hjälpt mig och min son som tävlar i friidrott på hög nivå.
    Jag har även varmt rekommenderat Access Rehab till kollegor och vänner och kommer även i framtiden att boka vid behov.
    Stort tack från Sebastian & Malin
  • Jakob E
    Jakob E skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket nöjd med bemötande, professionalitet och det faktum att naprapaten förstod att några månaders helvila inte är något alternativ.
  • Peter A
    Peter A skrev om Access Rehab - Vasastan
    Har ett axelproblem sen länge. Gjort en mindre och en större operation tidigare men blivit snarare sämre än bättre.

Fick ett bra bemötande med både ultraljuds röntgen och många tester hur axeln reagerar på olika övningar.
    Bra lätt träningsprogram med övningar som hjälpt bra än så länge. dock lång tid kvar.
  • Gisso H
    Gisso H skrev om Access Rehab - Vasastan
    Mycket bra upplevelse, kommer defenitiv rekommendera.
    Lätt att hitta tid och mycket bra bemötande.
  • Peter
    Peter skrev om Access Rehab - Vasastan
    Alltid samma positiva och professionella bemötande. Identifierar problemet och behandlingen hjälper alltid direkt.
  • Martin L
    Martin L skrev om Access Rehab - Vasastan
    Lätt att få kontakt, trevligt bemötande.
  • Carolina I
    Carolina I skrev om Access Rehab - Vasastan
    Jag fick jättebra hjälp av en jjättebra behandlare
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Bra bemötande, men de missade själva diagnosen trots ultraljud.
    Fick hjälp med det av en annan naprapat, nu besvärsfri.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Snabbt, professionellt, serviceinriktat och engagerat bemötande. Upplevelse av att jag som kund/klient är i fokus.
  • Claes R
    Claes R skrev om Access Rehab - Vasastan
    Kunnig och trevlig personal som ger bra behandling och råd för att komma till rätta med sin skada/problem.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Access Rehab - Vasastan
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra på att behandla och ge relevant förslag på rehabträning. Lite extra bra är att de även följde upp efter ca en månad för att se hur det gått. Superbra!
  • Dragan N
    Dragan N skrev om Access Rehab - Vasastan
    Johanna hjälpte mig väldigt mkt med mina häl problem. Gav mig hemläxa, vilket var till stor hjälp. Dessutom mkt trevlig och kunnig!
    Dragan
  • Lina S
    Lina S skrev om Access Rehab - Vasastan
    Lyhörda
    Service
    Kompetenta
    Massage av både över o underkropp

Sveavägen 159, 113 46 Stockholm