Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Värmdö AD Inredning AB

AD Inredning AB

Klostervägen 2, 134 34 Gustavsberg — Visa karta

4.1 i betyg av av 48 omdömen
Välkommen till AD Inredning – Vi hjälper dig med golvslipning och städning i Stockholm.

Vi erbjuder tjänster inom golvslipning, plattsättning, renovering, snickeri, tapetsering, måleri och städning. Ger du oss förtroendet för att hjälpa dig i ditt hem får du professionella medarbetare som visar respekt för ditt hem och det arbete som utförs. Vi lägger stor vikt vid att hålla en given prisbild samt utsatta tidsplaner.

Skulle det mot förmodan ha gått fel i något arbete ser vi till att lösa problemen snabbt och enkelt. Det är viktigt för oss att du upplever att du får den kvalitet du förväntar dig.

Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här, och tveka inte att ta kontakt med oss om du har några frågor!

Läs vad 48 kunder tycker om AD Inredning AB

• Johan D

2019-03-21

Johan D skrev om AD Inredning AB
    Snabba, flexibla och professionella med gott slutresultat till ett vettigt pris. Läs mer

Palma Bygg skrev om AD Inredning AB
    Anlitade AD Inredning för att slipa om min furu golv hård vax olja slutresultatet blev mer än förväntat. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Nepas kök och inredning

2019-03-13

Nepas kök och inredning skrev om AD Inredning AB
    Anlitade AD Inredning för läggning av 200 kvm fiskbensparkett blev klara i tid och jag är jättenöjd med slutresultatet.
    Verkligen ett företag som jag ska anlita igen och rekommendera till alla jag känner. Läs mer

tomas A skrev om AD Inredning AB
    Jag kan rekommendera AD inredning för att slipa era golv. Kanon pris och bra jobb Läs mer

Olga R skrev om AD Inredning AB
    Vi är väldig nöjda med slipningen av vår golv. Fantastisk jobb, vi recomendera ADInredning. Läs mer
  • 2019-01-22

Veronica S skrev om AD Inredning AB
    Duktiga, tillmötesgående och villiga att lyssna på kritik. Läs mer
  • David D

Supernöjd! Läs mer
  • Wahab A

2019-01-04

Wahab A skrev om AD Inredning AB
    Anlitat företaget 3gånger. Billiga, flexibla och bra utfört arbete varje gång. Jagvjar beställt golvslipning vid alla 3 tillfällena Läs mer
  • 2018-07-25

Johan S skrev om AD Inredning AB
    Trevliga och hjälpsamma. Blev lite fult längst en list men efter att jag ringt kom dom och fixade detta dagen efter utan någon extrakostnad. Jag kan rekommendera AD inredning för att slipa golv Läs mer
  • 2018-06-26

Krystyna J skrev om AD Inredning AB
    Super bra!!!!
    Utförde jätte bra jobb
    Därför får dem högsta betyg Läs mer

Christian G skrev om AD Inredning AB
    De gjorde ett bra jobb och ansträngde sig för att hitta rätt pigmentering av golvet. Läs mer

Per-olov W skrev om AD Inredning AB
    Platsbesök innan med bra info. Kom enligt ök. Bra utförande enligt förväntningar. Läs mer

Katarina S skrev om AD Inredning AB
    Uppfyllde alla förväntningar, kom på utsatt tid, slipade o trösklar, la på vitpigment hårdvaxolja, blev kanonfint. Mycket nöjd! Läs mer

Billy S skrev om AD Inredning AB
    Mycket, mycket strul. Alla lister förstörda av maskinen. Ingen som sa att dessa skulle bli förstörda innan och att det skulle tas bort före slip. Sen hade det skrivit saker på fönstrerna av allt damm. Kan verkligen inte rekomendera AD. Ta någon annan firma. Sjuuukt besviken Läs mer
    2018-05-28 AD inredning AB A svarar Billy S
    Hej,
    Innan vi började arbetet hos Er hade du rivit en vägg och en garderob som vi reparerade ett golv där och vet vi inte om det var vi som dammade eller ni. Moderna golvslipningsmaskiner dammar väldigt lite men en del damm måste du räkna med.

När det gäller skador på lister vi tejpar alltid socklarna men eftersom vi jobbar med olika färger på golvet så maskinen har färgen kvar så det finns risk att lister blir skadade. Vi är jätte noga med det. Som du vet vi målade alla dina lister efteråt men du nämner inte detta i ditt inlägg.

Mattias D skrev om AD Inredning AB
    Det är ett jävla tjat på Reco och AD Inredning att jag ska lämna ett omdöme, så här, varsågod.
    Jag vet inte vilka dom och är än mindre varför jag ska bedöma dom. Läs mer
    2018-05-28 AD inredning AB A svarar Mattias D
    Hej,
    Jag vet inte hur ditt mejl hamnade hos oss. Vi känner dig inte heller.
  • 2018-05-22

Erik B skrev om AD Inredning AB
    Resultatet blev dåligt.

Ville ha mer betalt än det överenskomna
    fastpriset.

Blev fruktansvärt otrevlig vid konfrontation med ovan.

Undvik detta företag. Läs mer
    2018-05-28 AD inredning AB A svarar Erik B
    När vi kom fram till din bostad var en matta borttagen från ditt golv som var limmat till golvet med en giftig lim som du skulle ringt ett företag som sysslar med detta för att ta bort giftet först, som skulle kosta runt 30 000 kr om ett sånt företag skulle utföra detta. Plus vi bilar bort spackel och betong som var ovanpå ditt trägolv. Och vi förlorade mycket tid på det. Hur kan du säga att jobbet vi gjorde var dåligt när du hade ett sånt golv innan. Du beställde golvslipare inte slavar. Därför betalade du extra eftersom vi jobbade extra.
  • Petri

2018-05-21

Petri skrev om AD Inredning AB
    Har Andvändt Nelson och hans team över 10års tid på olika arbets platser utan några anmärkningar . Kommer i tid och håller tidsplanen . Det gillar mest med grabbarna Är om det kommer problem så löser dom det utan tjafs 👊👊👊. Bra priser om man jämför med andra slipare i stockholm . Kan varmt rekommenderas Läs mer

Mattias G skrev om AD Inredning AB
    Golvslip.
    Bra service och resultat! Läs mer
  • Anette W

2018-05-21

Anette W skrev om AD Inredning AB
    Slipa o olja ekgolv med mycket fläckar i köket, golvet vart som nytt, ljust o fint. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Emelie L skrev om AD Inredning AB
    Jag fick mitt parkettgolv i vardagsrummet slipat och uppljusat.
    I hallen hade jag nylagt fint laminatgolv. När AD varit hos mig hade det gått en flisa i laminatgolvet och det hade blivit märken efter deras verktyg. Jag råkade ha bilder på hallen precis innan, medan deras verktyg stod där och direkt efter, när skadan uppstått. Ändå hävdade de att de inte orsakat skadan. De hävdade att det låg en matta under deras redskap trots att jag hade bild på motsatsen.
    Jag tog inte detta vidare för att jag inte pallade. Hade dock tänkt skriva recension, men glömde. Nu fick jag dock en förfrågan från företaget att recensera, så här kom den beskrivningen. Läs mer
    2018-05-22 AD inredning AB A svarar Emelie L
    Hej Emilie,
    När vi utförde slipningen hos dig då var hallen täckt av mattor, och när vi kom in med våra verktyg då bar vi upp alla våra verktyg.Vi har lagt vår verktyg i hallen på golvet men som sagt golvet var täckt av mattor. Vi kontaktade dig angående repen som du påstår att vi har orsakat. Och vi ville komma förbi och bedöma om det var vi som hade orsakat repen men du sa att "Nej, jag måste ut och springa nu."

Vi försökte hjälpa dig med att lösa problemet och vi förstår inte varför du skriver detta inlägg.

Verifierad kundrelation
    Sarah L skrev om AD Inredning AB
    Förstörde mina golv och en möbel, tog betalt för allt. Jag var tvungen att anlita en annan firma för att göra om det (och dom gjorde ett toppenjobv). Möbeln hade de ”lagat” med tejp och hoppades på att jag inte skulle märka (ett skåp spömvar helt knäckt på undersidan, ett ben av och luckan gick inte att stänga). Vill verkligen varna för dessa! Läs mer
    2018-05-22 AD inredning AB A svarar Sarah L
    Som vi vet vi har bara gjort ett jobb hos dig och du har redan skrivit 2 st. inlägg här på vår sida. När det gäller ditt golv så var du inte nöjd med färgen som faktiskt du själv hade valt, så efter vi var klara då började du hitta på fel på golvet. När vi bestämde oss att göra om slipningen då ville du ha vit pigment istället vilket var inte det tidigare behandling vi utförde. Då fattade vi att ditt problem var inte det utförda jobbet i sig, utan ditt problem var att du ville har en annan färg på golvet och du ville inte betala för det.

Du känner till att vi hjälpte dig med att flytta möbler runt i din bostad. Och skåpet som du säger vi har skadat har vi köpt ett likadant från IKEA som kostade för oss 250:- kr. Och du klagade längre ner här på sidan varför vi lämnade IKEA skåpet utan att sätta ihop det. För att du ville inte släppa in oss för att montera det.

Elin Z skrev om AD Inredning AB
    Först blev det helt fel, sedan kom chefen och fixade till det. Golvet blev fortfarande inte helt perfekt, men okej. Läs mer
  • Fredrik V

2018-05-19

Fredrik V skrev om AD Inredning AB
    Anlitade AD Inredning för att slipa vårt ekparkettgolv. Vi lade även på en vitpigmenterad hårdvaxolja. Blev superbra! Väl utfört jobb som tog så lång tid som utlovat. Rekommenderar det här företaget. Läs mer

Hanna L skrev om AD Inredning AB
    Lagat parkett, slipat parkett och lagt ny parkett (stavar). Mycket nöjd. Läs mer

Duraid A skrev om AD Inredning AB
    Flexibla och duktiga
    Nöjd med allt Läs mer

Anna B skrev om AD Inredning AB
    Underbart bemötande, superduktiga hantverkare. Har redan rekommenderat er till flera vänner.
    Anna Bonnevier Läs mer

Daniel M skrev om AD Inredning AB
    Golvslip. Mycket bra, kvalitativt och prisvärt Läs mer
  • 2018-05-17

Charlotte W skrev om AD Inredning AB
    Vi är väldigt nöjda med slipningen av vår trestaviga ekparkett och vitlasering med hjälp av Osmo hårdvaxolja. AD inredning gjorde ett fantastiskt jobb till ett bra pris och vi rekommenderar dem gärna till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-05-17

Anders W skrev om AD Inredning AB
    Proffsiga och prisvärda samt pålitliga Läs mer
  • 2018-05-16

Liisa P skrev om AD Inredning AB
    Nelson är den bästa hantverkaren jag nånsin har haft. Pålitlig och så himla duktig. Andra gången jag använde honom och golvet blev magiskt fin! Läs mer
  • Kim B

2018-05-16

Kim B skrev om AD Inredning AB
    Vi anlitade AD Inredning för trappslipning och betsning. Trevligt bemötande och smidigt med ROT-avdraget. Vi är nöjda med resultatet och trappan blev verkligen superfin! Läs mer
  • Ryszard G

2018-05-16

Ryszard G skrev om AD Inredning AB
    Golvmålning. Målningen gjordes snabbt och snyggt. Läs mer

Johan F skrev om AD Inredning AB
    Bra jobb, rimlig kostad. Säkert väldigt trevliga också! Läs mer

Thorbjörn H skrev om AD Inredning AB
    Golvslipning. Då entreprenören gick i konkurs blev det en situation kring slutfakturan vilket drabbade oss båda, men lite för mkt mig som kund. Men det löstes på ett sjysst sätt till slut. Aningen otrevlig ton i kontakten från erat håll i samband med detta... Slutresultatet super som alltid! Snabbt gjort. Kommer absolut vända mig till er igen vid framtida behov...! Läs mer

Camilla H skrev om AD Inredning AB
    Slipning och vaxning av trägolv. Svarade snabbt och utförde arbetet inom utsatt tid. Läs mer

Anna N skrev om AD Inredning AB
    Jag anlitade företaget till att slipa golven i min lgh, fantastiskt resultat! Punktliga, snabba & effektiva med ett gott resultat. Läs mer

Sofie A skrev om AD Inredning AB
    Köpte slipning och vaxning av golv.
    Trevligt bemötande och kom på utsatt tid. Tyvärr såg vi i efterhand att det missats i vaxningen på ett område på 0,5m * 2m. Fakturan var rörig och svår att förstå och efter lite tjafs kring just fakturan orkade vi inte påtala missen av vaxningen. Men här kunde vi varit med observanta själva. Läs mer

Magnus P skrev om AD Inredning AB
    Använt AD inredning 2 gånger. Bra utfört jobb båda gångerna. Bra pris! Rekommenderas!
    /Magnus Läs mer
  • Liselotte S

2018-05-10

Liselotte S skrev om AD Inredning AB
    Hemstädning. Utmärkt och noga genomfört. Alltid vänlig och tillmötesgående . Haft ett bra samarbete i ca 15 år. Är själv pedant och alltid varit nöjd. Läs mer

Maria S skrev om AD Inredning AB
    De kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb, men han som utförde jobbet kunde inte ett ord svenska så ta reda på allt du behöver veta innan via telefon. Läs mer

Verifierad kundrelation
    Christer L skrev om AD Inredning AB
    Fruktansvärt bolag och upplevelse som slutade idomstol vilket jag givetvis vann .
    Undvik detta bolag !!!!!!!!!

Oseriöst , svart arbetskraft förmodligen som ej kan svenska , urusel kvalitet och en ägare som hotar och beter sig fruktansvärt illa

UNDVIK !!!!! Varning varning varning Läs mer
  • 2018-05-04

Camilla H skrev om AD Inredning AB
    Slipning och vaxning av golv. Arbetet utfördes inom angiven tid. Snabbt svar från bolaget på min förfrågan. Läs mer
  • 2018-04-28

Rolf B skrev om AD Inredning AB
    Golvslipning och vitlasering. Väl utfört. Läs mer
  • 2018-04-27

Max B skrev om AD Inredning AB
    Jag har använt bolaget två gånger för samma uppgifter, målning och golvslipning. 2013 var jag jättenöjd medans 2015 var jag inte lika nöjd. De hade höjt priset med ca 40 % och dessutom var jobbet betydligt slarvigare utfört. Men på det stora hela helt ok. Läs mer
  • 2018-04-24

Lotta S skrev om AD Inredning AB
    Städning. Har anlitat detta företag i ca 10 år och de gör ett utmärkt jobb, passar mig perfekt då jag själv är ganska pedant Läs mer
  • 2018-04-23

Max E skrev om AD Inredning AB
    Golvslipning, trappslipning och resultatet blev mycket bra Läs mer
  • 2018-04-20

Richard W skrev om AD Inredning AB
    Bästa. Helnöjd som vanligt! Anlitat flera gånger och kommer anlita igen. Läs mer

Bästa byggföretagen i Värmdö:

Urban F Urban F tycker: