AD Inredning AB

AD Inredning AB

Ring 073-506 16 57 www.stockholmgolvslipning.nu
4.0

Välkommen till AD Inredning – Vi hjälper dig med golvslipning och städning i Stockholm. Vi erbjuder tjänster inom golvslipning, plattsättning, renovering, snickeri, tapetsering, måleri och städning. Ger du oss förtroendet för att hjälpa dig i ditt hem får du professionella medarbetare som visar respekt för ditt hem och det...

51 omdömen om AD Inredning AB

Ali P
Skrev om AD Inredning AB

Trevligt bemötande och bra utfört jobb. Fick tips om att slipa golv och bänkskivor vilket gjorde att jag slapp byta golv. Jag är jätte nöjd. Tack

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Liisa P
Skrev om AD Inredning AB

Det här är redan den tredje gånge jag anlitar AD inredning för att slipa mitt golv. Resultatet har alltid blivit exakt det jag vill ha! Och dessutom är dom snabba, flexibla och hjälpsamma - rekommenderar varmt!

Song Ja Anna Alexandra L

Anlitade dessa för att slipa och lacka golv. Kom inte på bekräftad tid, 2,5 tim försenad. Otrevliga och nonchalanta i bemötande. Resultatet blev fläckigt. Otydlig faktura som man inte fick ifrågasätta. Skulle inte rekommendera.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Johan D
Skrev om AD Inredning AB

Snabba, flexibla och professionella med gott slutresultat till ett vettigt pris.

Palma Bygg
Skrev om AD Inredning AB

Anlitade AD Inredning för att slipa om min furu golv hård vax olja slutresultatet blev mer än förväntat. Kan varmt rekommendera

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Nepas kök och inredning

Anlitade AD Inredning för läggning av 200 kvm fiskbensparkett blev klara i tid och jag är jättenöjd med slutresultatet. Verkligen ett företag som jag ska anlita igen och rekommendera till alla jag känner.

tomas A
Skrev om AD Inredning AB

Jag kan rekommendera AD inredning för att slipa era golv. Kanon pris och bra jobb

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Olga R
Skrev om AD Inredning AB

Vi är väldig nöjda med slipningen av vår golv. Fantastisk jobb, vi recomendera ADInredning.

Veronica S
Skrev om AD Inredning AB

Duktiga, tillmötesgående och villiga att lyssna på kritik.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
David D
Skrev om AD Inredning AB

Bra kommunikation Höll tidsplan Prisvärt Supernöjd!

Wahab A
Skrev om AD Inredning AB

Anlitat företaget 3gånger. Billiga, flexibla och bra utfört arbete varje gång. Jagvjar beställt golvslipning vid alla 3 tillfällena

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Johan S
Skrev om AD Inredning AB

Trevliga och hjälpsamma. Blev lite fult längst en list men efter att jag ringt kom dom och fixade detta dagen efter utan någon extrakostnad. Jag kan rekommendera AD inredning för att slipa golv

Krystyna J
Skrev om AD Inredning AB

Super bra!!!! Utförde jätte bra jobb Därför får dem högsta betyg

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Christian G
Skrev om AD Inredning AB

De gjorde ett bra jobb och ansträngde sig för att hitta rätt pigmentering av golvet.

Per-olov W
Skrev om AD Inredning AB

Platsbesök innan med bra info. Kom enligt ök. Bra utförande enligt förväntningar.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Katarina S
Skrev om AD Inredning AB

Uppfyllde alla förväntningar, kom på utsatt tid, slipade o trösklar, la på vitpigment hårdvaxolja, blev kanonfint. Mycket nöjd!

Billy S
Skrev om AD Inredning AB

Mycket, mycket strul. Alla lister förstörda av maskinen. Ingen som sa att dessa skulle bli förstörda innan och att det skulle tas bort före slip. Sen hade det skrivit saker på fönstrerna av allt damm. Kan verkligen inte rekomendera AD. Ta någon annan firma. Sjuuukt besviken

Svar från AD Inredning AB

Hej, Innan vi började arbetet hos Er hade du rivit en vägg och en garderob som vi reparerade ett golv där och vet vi inte om det var vi som dammade eller ni. Moderna golvslipningsmaskiner dammar väldigt lite men en del damm måste du räkna med. När det gäller skador på lister vi tejpar alltid socklarna men eftersom vi jobbar med olika färger på golvet så maskinen har färgen kvar så det finns risk att lister blir skadade. Vi är jätte noga med det. Som du vet vi målade alla dina lister efteråt men du nämner inte detta i ditt inlägg.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Mattias D
Skrev om AD Inredning AB

Det är ett jävla tjat på Reco och AD Inredning att jag ska lämna ett omdöme, så här, varsågod. Jag vet inte vilka dom och är än mindre varför jag ska bedöma dom.

Svar från AD Inredning AB

Hej, Jag vet inte hur ditt mejl hamnade hos oss. Vi känner dig inte heller.

Erik B
Skrev om AD Inredning AB

Resultatet blev dåligt. Ville ha mer betalt än det överenskomna fastpriset. Blev fruktansvärt otrevlig vid konfrontation med ovan. Undvik detta företag.

Svar från AD Inredning AB

När vi kom fram till din bostad var en matta borttagen från ditt golv som var limmat till golvet med en giftig lim som du skulle ringt ett företag som sysslar med detta för att ta bort giftet först, som skulle kosta runt 30 000 kr om ett sånt företag skulle utföra detta. Plus vi bilar bort spackel och betong som var ovanpå ditt trägolv. Och vi förlorade mycket tid på det. Hur kan du säga att jobbet vi gjorde var dåligt när du hade ett sånt golv innan. Du beställde golvslipare inte slavar. Därför betalade du extra eftersom vi jobbade extra.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Petri
Skrev om AD Inredning AB

Har Andvändt Nelson och hans team över 10års tid på olika arbets platser utan några anmärkningar . Kommer i tid och håller tidsplanen . Det gillar mest med grabbarna Är om det kommer problem så löser dom det utan tjafs 👊👊👊. Bra priser om man jämför med andra slipare i stockholm . Kan varmt rekommenderas

Mattias G
Skrev om AD Inredning AB

Golvslip. Bra service och resultat!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Anette W
Skrev om AD Inredning AB

Slipa o olja ekgolv med mycket fläckar i köket, golvet vart som nytt, ljust o fint. Vi är mycket nöjda!

Emelie L
Skrev om AD Inredning AB

Jag fick mitt parkettgolv i vardagsrummet slipat och uppljusat. I hallen hade jag nylagt fint laminatgolv. När AD varit hos mig hade det gått en flisa i laminatgolvet och det hade blivit märken efter deras verktyg. Jag råkade ha bilder på hallen precis innan, medan deras verktyg stod där och direkt efter, när skadan uppstått. Ändå hävdade de att de inte orsakat skadan. De hävdade att det låg en matta under deras redskap trots att jag hade bild på motsatsen. Jag tog inte detta vidare för att jag inte pallade. Hade dock...

Svar från AD Inredning AB

Hej Emilie, När vi utförde slipningen hos dig då var hallen täckt av mattor, och när vi kom in med våra verktyg då bar vi upp alla våra verktyg.Vi har lagt vår verktyg i hallen på golvet men som sagt golvet var täckt av mattor. Vi kontaktade dig angående repen som du påstår att vi har orsakat. Och vi ville komma förbi och bedöma om det var vi som hade orsakat repen men du sa att "Nej, jag måste ut och springa nu." Vi försökte hjälpa dig med att lösa problemet och vi förstår inte varför du skriver detta inlägg.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Sarah L
Skrev om AD Inredning AB

Förstörde mina golv och en möbel, tog betalt för allt. Jag var tvungen att anlita en annan firma för att göra om det (och dom gjorde ett toppenjobv). Möbeln hade de ”lagat” med tejp och hoppades på att jag inte skulle märka (ett skåp spömvar helt knäckt på undersidan, ett ben av och luckan gick inte att stänga). Vill verkligen varna för dessa!

Svar från AD Inredning AB

Som vi vet vi har bara gjort ett jobb hos dig och du har redan skrivit 2 st. inlägg här på vår sida. När det gäller ditt golv så var du inte nöjd med färgen som faktiskt du själv hade valt, så efter vi var klara då började du hitta på fel på golvet. När vi bestämde oss att göra om slipningen då ville du ha vit pigment istället vilket var inte det tidigare behandling vi utförde. Då fattade vi att ditt problem var inte det utförda jobbet i sig, utan ditt problem var att du ville har en annan färg på golvet och du ville inte...

Elin Z
Skrev om AD Inredning AB

Först blev det helt fel, sedan kom chefen och fixade till det. Golvet blev fortfarande inte helt perfekt, men okej.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Fredrik V
Skrev om AD Inredning AB

Anlitade AD Inredning för att slipa vårt ekparkettgolv. Vi lade även på en vitpigmenterad hårdvaxolja. Blev superbra! Väl utfört jobb som tog så lång tid som utlovat. Rekommenderar det här företaget.

Hanna L
Skrev om AD Inredning AB

Lagat parkett, slipat parkett och lagt ny parkett (stavar). Mycket nöjd.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Duraid A
Skrev om AD Inredning AB

Flexibla och duktiga Nöjd med allt

Anna B
Skrev om AD Inredning AB

Underbart bemötande, superduktiga hantverkare. Har redan rekommenderat er till flera vänner. Anna Bonnevier

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Carolina B
Skrev om AD Inredning AB

Proffsiga, snabba och trevliga! Rekommenderas varmt!

Daniel M
Skrev om AD Inredning AB

Golvslip. Mycket bra, kvalitativt och prisvärt

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Charlotte W
Skrev om AD Inredning AB

Vi är väldigt nöjda med slipningen av vår trestaviga ekparkett och vitlasering med hjälp av Osmo hårdvaxolja. AD inredning gjorde ett fantastiskt jobb till ett bra pris och vi rekommenderar dem gärna till vänner och bekanta.

Anders W
Skrev om AD Inredning AB

Proffsiga och prisvärda samt pålitliga

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Liisa P
Skrev om AD Inredning AB

Nelson är den bästa hantverkaren jag nånsin har haft. Pålitlig och så himla duktig. Andra gången jag använde honom och golvet blev magiskt fin!

Kim B
Skrev om AD Inredning AB

Vi anlitade AD Inredning för trappslipning och betsning. Trevligt bemötande och smidigt med ROT-avdraget. Vi är nöjda med resultatet och trappan blev verkligen superfin!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Ryszard G
Skrev om AD Inredning AB

Golvmålning. Målningen gjordes snabbt och snyggt.

Johan F
Skrev om AD Inredning AB

Bra jobb, rimlig kostad. Säkert väldigt trevliga också!

Thorbjörn H
Skrev om AD Inredning AB

Golvslipning. Då entreprenören gick i konkurs blev det en situation kring slutfakturan vilket drabbade oss båda, men lite för mkt mig som kund. Men det löstes på ett sjysst sätt till slut. Aningen otrevlig ton i kontakten från erat håll i samband med detta... Slutresultatet super som alltid! Snabbt gjort. Kommer absolut vända mig till er igen vid framtida behov...!

Camilla H
Skrev om AD Inredning AB

Slipning och vaxning av trägolv. Svarade snabbt och utförde arbetet inom utsatt tid.

Anna N
Skrev om AD Inredning AB

Jag anlitade företaget till att slipa golven i min lgh, fantastiskt resultat! Punktliga, snabba & effektiva med ett gott resultat.

Sofie A
Skrev om AD Inredning AB

Köpte slipning och vaxning av golv. Trevligt bemötande och kom på utsatt tid. Tyvärr såg vi i efterhand att det missats i vaxningen på ett område på 0,5m * 2m. Fakturan var rörig och svår att förstå och efter lite tjafs kring just fakturan orkade vi inte påtala missen av vaxningen. Men här kunde vi varit med observanta själva.

Magnus P
Skrev om AD Inredning AB

Använt AD inredning 2 gånger. Bra utfört jobb båda gångerna. Bra pris! Rekommenderas! /Magnus

Liselotte S
Skrev om AD Inredning AB

Hemstädning. Utmärkt och noga genomfört. Alltid vänlig och tillmötesgående . Haft ett bra samarbete i ca 15 år. Är själv pedant och alltid varit nöjd.

Maria S
Skrev om AD Inredning AB

De kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb, men han som utförde jobbet kunde inte ett ord svenska så ta reda på allt du behöver veta innan via telefon.

Christer L
Skrev om AD Inredning AB

Fruktansvärt bolag och upplevelse som slutade idomstol vilket jag givetvis vann . Undvik detta bolag !!!!!!!!! Oseriöst , svart arbetskraft förmodligen som ej kan svenska , urusel kvalitet och en ägare som hotar och beter sig fruktansvärt illa UNDVIK !!!!! Varning varning varning

Camilla H
Skrev om AD Inredning AB

Slipning och vaxning av golv. Arbetet utfördes inom angiven tid. Snabbt svar från bolaget på min förfrågan.

Rolf B
Skrev om AD Inredning AB

Golvslipning och vitlasering. Väl utfört.

Max B
Skrev om AD Inredning AB

Jag har använt bolaget två gånger för samma uppgifter, målning och golvslipning. 2013 var jag jättenöjd medans 2015 var jag inte lika nöjd. De hade höjt priset med ca 40 % och dessutom var jobbet betydligt slarvigare utfört. Men på det stora hela helt ok.

Lotta S
Skrev om AD Inredning AB

Städning. Har anlitat detta företag i ca 10 år och de gör ett utmärkt jobb, passar mig perfekt då jag själv är ganska pedant

Max E
Skrev om AD Inredning AB

Golvslipning, trappslipning och resultatet blev mycket bra