Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm African Magic Salong

African Magic Salong

Ölandsgatan 48, 116 63 Stockholm — Visa karta

Välkommen till African Magic Salong!

Vi specialiserar oss på hårförlängningar, hårförtjockningar, dreadlocks utan vax, lace peruker, rakpermanent och flätor på både Europeiskt OCH Afro hår.
Vi arbetar med de bästa löshåren (Remy) som går att få på marknaden idag.
Även lockigt hår. Vi har även produkter till din lacewig.
Vi erbjuder ALLTID kostnadsfri rådgivning.
Öppet just nu
Mån-Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om African Magic Salong

• Alejandro A skrev om African Magic Salong
    Med sydamerikanskbakgrund och hår gick jag till African Magic för att skaffa dreads i en "mohawk"-style. Tyvärr var inte mitt hår lika långt som den bilden jag visade att jag ville eftersträva, de kom med förslaget att återanvända mitt hår de klippte runtom på sidorna för att sedan förlänga de dreadsen de gjorde utav mitt kvarvarande hår. Genialt! Aron var det som hjälpte mig med mina dreads och förlängningen av dom! Väldigt familjär och trevlig stämning rakt igenom de 11 timmar jag sammanlagt spenderade på salongen.

Bara en tidsfråga innan jag slutför min process med en färgning av topparna :) Bless these people! Läs mer
  • Mohammed A skrev om African Magic Salong
    Reparerade mina dreads hos Aisha och Awa i fredags och blev så imponerad av deras skicklighet. Halva mina dreads hade ramlat av och resten var på väg mot samma öde när jag kom till salongen. Efter 9 timmar av hårt jobb, underhållning och mycket skratt gick jag hem som en Rasta igen :-). Vill du skaffa dreads så är det här stället du ska gå till :-). Tack tjejer! Ni är bäst :-). Läs mer
  • Mina E skrev om African Magic Salong
    Jag skaffade mina dreads nyligen och är jätte nöjd!Om du vill skaffa dreads är det här stället att gå till :) Läs mer
  • Tim skrev om African Magic Salong
    Awa och personal gjorde mina dreads 2005, de var tighta och fina från första gången. Sedan dess går jag dit någon gång per år för att fixa till dem och går alltid därifrån supernöjd!

Tack Awa and crew!

Tim Läs mer
  • maryam d skrev om African Magic Salong
    Otroligt bra ställe!
    Har gått hit i 5 år, blir alltid nöjd!
    Bästa stället i stockholm på afrikanskt hår! Läs mer
  • afia h skrev om African Magic Salong
    Hit ska man verkligen gå för att fixa håret, de gäller verkligen allt!
    flätning,hårförlängning rubbet...
    Super nöjd! Läs mer
  • Ann skrev om African Magic Salong
    Vill du ha fina Dreads, Dreadlocks eller rasta flätor? kom hit! här är de trevliga och kunniga. Awa är väldigt snäll och tillmötesgående och du är nöjd när du går härifrån. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Bondegatan 16, 11633, STOCKHOLM