Alba Service

Alba Service

www.albaservice.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Alba Service! Vi grundade vårt företag 2015 med målet att erbjuda miljövänliga städningar åt privat- och företagskunder i Södertälje, Rönninge, Nykvarn, Järna, Hölö och Tystberga. Vårt mål är att utföra städuppdrag av högsta möjliga kvalitet, vi är flexibla och utgår alltid från kundens individuella behov. ...

51 omdömen om Alba Service

Melinda M
Skrev om Alba Service

Alba Service städar i vår förening. Jag är mycket nöjd, städningen är mycket bra. De är lösningsorienterad, flexlibla, vi få snabba hjälp vid behov. Jag rekommenderar dem varmt! Linda

Anna P
Skrev om Alba Service

Bra o proffsigt bemötande, bra städning, snabb återkoppling

Linus J
Skrev om Alba Service

De var otroligt skickliga och professionella. Särskilt imponerande var deras utmärkta kommunikationsförmåga både före och under uppdraget, vilket gjorde det lätt att förstå deras arbete och behov. Jag är mycket imponerad och rekommenderar dem varmt. Jag ser fram emot att använda deras tjänster igen. Bra gjort!

Svar från Alba Service

Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är så nöjd med vårt arbete. Bästa hälsningar, Angelika

Elias O
Skrev om Alba Service

Fantastiskt bra tjänst och bemötande, kan absolut rekommendera dem vidare!

Svar från Alba Service

Jag är så tacksam för ditt fina omdöme! Det är verkligen glädjande att höra att du är så nöjd med vårt arbete. Med vänliga hälsningar, Angelika

Webize Solutions Sweden Ab S

Mycket trevliga, proffsiga och gör ett superjobb!

Svar från Alba Service

Stort tack för er uppskattning! Det är fantastiskt att höra att ni är så nöjda med resultatet :) Varmaste hälsningar, Angelika

Josef A
Skrev om Alba Service

Alba Service levererar enastående städtjänster varje gång. Jag är imponerad av deras professionalism, effektivitet och uppmärksamhet på detaljer. Det är verkligen ett nöje att komma hem till ett skinande rent hem efter varje besök från Alba Service. Rekommenderas varmt!

Svar från Alba Service

HejJosef! Tack för fint omdöme. Underbart att du är så nöjd :) Bästa hälsningar, Angelika

Tünde K
Skrev om Alba Service

Det är inte första gången jag använder Alba Service. Jag beställde deras tjänst eftersom jag skulle flytta och behövde städning innan besiktning. De gjorde ett mycket bra jobb. Allt var felfritt och fläckfritt. Tack så mycket! Jag skulle definitivt rekommendera dem till mina vänner.

Svar från Alba Service

Hej Tünde! Vi tackar varmt för fint omdöme och exakt såsom vi önskar att leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Ulla M
Skrev om Alba Service

Mycket trevligt bemötande och snabb service. Noggranna, duktiga o trevlig personal. Storstädning efter fönsterbyten. Vi är mycket nöjda.

Svar från Alba Service

Hej Ulla! Vi tackar varmt för fint omdöme och exakt såsom vi önskar att leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Inger D
Skrev om Alba Service

Trevligt bemötande och bra storstädat

Svar från Alba Service

Tack Inger! Tack för ditt omdöme och trevligt att läsa att du är nöjd. Bästa hälsningar, Angelika

Madeleine W
Skrev om Alba Service

Lätta att samarbeta med, trevlig personal. Rent och fräscht efter dom varit här, blir alltid lika glad när jag kommer till kontoret och det är nystädat!

Svar från Alba Service

Hej Madeleine! Vi tackar varmt för fint omdöme och exakt såsom vi önskar att leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Marit M
Skrev om Alba Service

Väldigt trevliga och hjälpsamma, och vår altan och brygga blev fantastiskt fina med deras såpabehandling! Kan varmt rekommendera dem!

Hej Marit! Vi tackar varmt för ditt omdöme :) Bästa hälsningar,

Per A
Skrev om Alba Service

Fungerat mkt bra rent snyggt seriöst Återkommer nästa garagestädning

Svar från Alba Service

Hej Per! Tack för ditt omdöme och trevligt att läsa att ni är nöjda. Vi ser fram emot att du hör av dig nästa gång. Bästa hälsningar,

Sebastian L
Skrev om Alba Service

Väldigt god kvalitet på städningen och även trevligt bemötande från deras kundtjänst. Supernöjd med att anlita dem för flyttstädning.

Svar från Alba Service

Hej Sebastian! Tack för fint omdöme. Underbart att ni är så nöjda :) Bästa hälsningar, Angelika

Marie J
Skrev om Alba Service

Proffsiga och kundorienterade i all kontakt. Stort plus är deras policy för egen personal vilket gör att man som deras kund känner sig trygg i att lagar och arbetsmiljöarbete respekteras vilket är mycket viktigt för oss som ideell förening. Hög kvalitet på utförande av uppdrag där Alba alltid gör det lilla extra vilket känns fint och positivt!

Svar från Alba Service

Hej Marie! Vilken fantastisk rekommendation och trevligt att läsa att ni är så nöjda. Tack särskilt för att du lyfter fram vårt engagemang för utmärkta arbetsmiljö. Vi tror att detta är det enda sättet att garantera den höga kvalitet som vi själva har satt upp! Om våra kollegor trivs bra kommer de att göra sitt bästa för att göra våra kunder nöjda :)

Anders G
Skrev om Alba Service

Bra service och utmärkt utfört arbete. Rekommenderar dem!

Svar från Alba Service

Hej Anders! Tack så hemskt mycket för rekommendationen, sedan dess har några av dina grannar också kontaktat/anlitat oss för att rengöra och behandla altanen. Ha en trevlig sommar och njut av din vackra uteplats :) Med vänliga hälsningar, Gabor

Tom K
Skrev om Alba Service

Trevligt, smidig och lätt kommunikation och väldigt trevlig personal och hjälpte oss med en jättebra flyttstädning!

Svar från Alba Service

Hej Tom! Vi tackar varmt för fint omdöme och exakt såsom vi önskar att leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Kenth T
Skrev om Alba Service

Flexibla, proffsiga och gör ett utmärkt jobb !

Hej Kenth! Vi tackar varmt för ditt omdöme :) Bästa hälsningar, Angelika

Eva M
Skrev om Alba Service

Jag är mycket nöjd med din service!

Svar från Alba Service

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och trevligt att läsa att du är nöjd. Bästa hälsningar, Angelika

Britt-Marie S
Skrev om Alba Service

Vi får fantastiskt bemötande från både vår kontaktperson på kontoret och flickorna som jobbar för er på vårt kontor. Vi är supernöjda. Vi varmt rekommenderar er.

Svar från Alba Service

Hej Britt-Marie! Vi tackar varmt för fint omdöme och exakt såsom vi önskar att leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Frank S
Skrev om Alba Service

Alba Servie gör kontorsstädning åt oss och vi är mycket nöjda med deras tjänster. De håller inte bara vår arbetsplats snygg och ren, utan de håller också våra förbrukningsvaror under kontroll och fyller på. 5 av 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Bästa totalservice!

Svar från Alba Service

Hej Frank! Vi tackar så mycket för det fantastiska omdömet. Bästa hälsningar, Angelika

Emma I
Skrev om Alba Service

Jätte bra städning och trevlig personal

Svar från Alba Service

Hej Emma! Vi tackar varmt för ditt omdöme. Härligt att ta del av att du är nöjd. Bästa hälsningar, Angelika

Gabor B
Skrev om Alba Service

Alltid snabb respons och hög flexibilitet. Alltid bra kvalitet på utförd städning! Bra tjänst mycket trevlig personal.

Svar från Alba Service

Hej Gabor! Stort tack! 🤩 Vi uppskattar det verkligen! Bästa hälsningar, Angelika

Sonia I
Skrev om Alba Service

I många år städade Alba Setvice hos oss i Södertälje varannan vecka. De putsade våra fönster vår och höst samt utförde storstädning när vi så önskade. De hade med sig allt som behövdes för att utföra sitt uppdrag . Personalen var densamma från vecka till vecka. Kort sagt vi har varit mycket nöjda.

Svar från Alba Service

Hej Sonja! Vi tackar varmt för fint omdöme och exakt såsom vi önskar att leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Nova B
Skrev om Alba Service

Vi ger fem stjärnor till Alba Service för att de tar så väl hand om vårt hus. Det är underbart att komma hem till ett skinande rent hem. Vi har varit nöjda kunder i över 8 år och uppskattar verkligen deras service och bemötande. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi kan varmt rekommendera Alba Service till dig som har höga krav och förväntningar på kvalitet och kundfokus.

Svar från Alba Service

Hej P och M, se otroligt tacksam för ert fina omdöme om oss. Tack! Bästa Hälsningar Angelika

Mats W
Skrev om Alba Service

Mycket trevligt och proffsigt.. Levde med god marginal upp till våra förväntningar. Mycket nöjda med städningen 2 ggr/månad.

Svar från Alba Service

Hej Mats! Vi tackar varmt för fint omdöme. Härligt att ta del av att allt fungerar toppen. Bästa hälsningar, Angelika

Henrietta K
Skrev om Alba Service

Vi har anlitat Alba Service för städning varannan vecka. Företaget är mycket kundorienterad, snabba med att återkoppla, alltid hjälper oss att hitta bästa lösningen. De jobbar effektivt, grundligt och alltid efter vårt aktuella önskemål. Vi har ett stort hus och det tar 2,5-3 timmar för 2 personer att städa inklusive extra önskemål som t.ex rengöra inuti ugn. Jag tycker de är värda varenda krona!

Svar från Alba Service

Hej Henrietta! Tack för ett otroligt fint omdöme. Glädjer oss att ni är så nöjda och att du tog dig tid att skriva. Bästa hälsningar, Angelika

Anders W
Skrev om Alba Service

Bästa service från start. Så här rent och fräscht var det aldrig innan Alba…

Svar från Alba Service

Hej Anders! Vilken fantastisk rekommendation och exakt såsom vi önskar leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Axel M
Skrev om Alba Service

Alba är det mest professionella städföretaget vi jobbat med. Kommer alltid i tid, noggranna i sitt arbete, lyhörda för de varierande behov vi kan ha. Och inte minst är de också sympatiska människor.

Svar från Alba Service

Hej Axel! Vi tackar varmt för ditt fantastiskt fint omdöme. Glädjer oss att ni är nöjda och att du tog dig tid att skriva. Bästa hälsningar, Angelika

Ulla H
Skrev om Alba Service

Nu kan inte min 90 åriga mor svara för hon har ingen smart mobil eller uppkoppling men jag tror hon tycker Albas personal är bra och proffsigt / dotter Ulrica

Svar från Alba Service

Hej Ulrica och Ulla! Vi tackar varmt för fint omdöme. Härligt att ta del av att allt fungerar toppen. Bästa hälsningar, Angelika

Cecilia L
Skrev om Alba Service

De städar inte riktigt så noga som jag skulle gjort själv när jag var frisk men det duger. Jag har bara blivit trevligt bemött av tjejerna som kommer.

Svar från Alba Service

Hej Cecilia! Vi tackar så mycket för omdömet och för dina synpunkter, de gör det möjligt att förbättra oss. Bästa hälsningar, Angelika

Caroline C
Skrev om Alba Service

Utmärkt kundservice Trevligt bemötande Pålitliga Gör skinande rent!

Svar från Alba Service

Hej Caroline! Vi tackar så mycket för det fantastiska omdömet. Bästa hälsningar, Angelika

Lennart Q
Skrev om Alba Service

Har anltat dem i många år. Bättre total service går inte att få

Svar från Alba Service

Hej Lennart! Vilken fantastisk rekommendation och exakt såsom vi önskar leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Eva W
Skrev om Alba Service

Trevliga medarbetare. Några städar utmärkt bra, andra är inte lika bra

Svar från Alba Service

Hej Eva! Vi tackar så mycket för fint omdömet och för dina synpunkter, de gör det möjligt att förbättra oss. Bästa hälsningar, Angelika

Diana L
Skrev om Alba Service

Jag är jättenöjd! De har stått ut med mina hundar som skäller och hoppar när jag jobbat hemifrån (vilket de numera slipper) och det är en fröjd att vara i huset när de varit här! Gör ofta lite extra saker också... :-)

Svar från Alba Service

Hej Diana! Vi tackar varmt för fint omdöme. Härligt att ta del av att allt fungerar toppen. Bästa hälsningar, Angelika

Anna D
Skrev om Alba Service

bra bemötande, alltid hjälpsam vid förfråga

Svar från Alba Service

Hej Anna! Vi tackar varmt för ditt omdöme. Härligt att ta del av att du är nöjd. Bästa hälsningar, Angelika

Bodil H
Skrev om Alba Service

Vi har köpt städservice. Blev rekommenderade av grannar som var nöjda. Hitintills har städningen fungerat väl. Det har varit lite krångel med olika bokade tider, men vi har haft en bra dialog med Alba.

Svar från Alba Service

Hej Bodil! Tack för ditt omdöme och trevligt att läsa att ni är nöjda. Bästa hälsningar, Angelika

Annelie F
Skrev om Alba Service

Alltid snabb återkoppling. Lokalstädning 1ggr/veckan. Vi är nöjda!

Svar från Alba Service

Hej Annelie! Vi tackar varmt för ditt omdöme. Härligt att ta del av att ni är nöjda. Bästa hälsningar, Angelika

Joachim R

Hej Joachim! Vi tackar varmt för ditt omdöme. Bästa hälsningar, Angelika

Linnea M
Skrev om Alba Service

Har haft synpunkter genom åren och de har alltid försökt ordna det till det bästa.

Svar från Alba Service

Hej Linnea! Vi försöker alltid ta hänsyn till och anpassa oss till våra kunders behov. Vi är mycket glada att du är nöjd med oss. Bästa hälsningar, Angelika

Marie Katarina D
Skrev om Alba Service

Bra service kan byta dag etc Kan förbättra när det är vikarier

Svar från Alba Service

Hej Marie! Vi tackar så mycket för fint omdömet och för dina synpunkter, de gör det möjligt att förbättra oss. Bästa hälsningar, Angelika

Reka Z
Skrev om Alba Service

Vi är jätte nöjda med städningen. Alltid mycket bra utfört arbete! Fint och fräscht när man kommer hem. Rekommenderas!

Svar från Alba Service

Hej Réka! Vilken fantastisk rekommendation och exakt såsom vi önskar leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Jens Å

Svar från Alba Service

Hej Jens! Vi tackar varmt för fint omdöme. Härligt att ta del av att allt fungerar toppen. Bästa hälsningar, Angelika

Naiara P
Skrev om Alba Service

Bra tjänst mycket trevlig personal

Svar från Alba Service

Hej Naiara! Tack för fint omdöme och trevligt att läsa att ni är nöjda. Bästa hälsningar, Angelika

Carl V
Skrev om Alba Service

Jag hyr ofta ut mitt hus, som är relativt stort, på Airbnb och anlitar Alva Service inför varje uthyrning. Flera gånger i månaden anlitar jag Alba Service. Jag har ett oerhört positivt omdöme om dem. De är alltid mycket noggranna, svarar snabbt på mina frågor och önskemål, och mycket flexibla; kan ofta ställa upp snabbt och försöker hitta smidiga lösningar. Jag kunde inte önska mig ett bättre företag för att göra städningarna. De är helt kanonbra och jag rekommenderar dem varmt. 10 poäng av 10.

Svar från Alba Service

Hej Carl! Vi tackar varmt för ditt fantastiskt fint omdöme. Glädjer oss att du är nöjd och att du tog dig tid att skriva. Bästa hälsningar, Angelika

Elin V
Skrev om Alba Service

Alltid trevligt och personligt bemötande. Vi har höga förväntningar på kvalitet och miljötänk. Vi upplever att företaget lever upp till dessa. Omdömet gäller hemstädning.

Svar från Alba Service

Hej Elin! Tack för fint omdöme och trevligt att läsa att ni är så nöjda. Tack särskilt för att du lyfter fram vårt engagemang för miljön. Bästa hälsningar, Angelika

Cecilia C
Skrev om Alba Service

Super nöjda med ett bra bemötande, fin kundservice och riktigt bra utfört arbete! Rekommenderas varmt!

Svar från Alba Service

Hej Cecilia, vilken fantastisk rekommendation och exakt såsom vi önskar leverera. Bästa hälsningar, Angelika

Tommy V
Skrev om Alba Service

Bra jobb, trevlig personal som alltid fixar!

Svar från Alba Service

Hej Tommy! Tack för fint omdöme och trevligt att läsa att ni är jättenöjda. Bästa hälsningar, Angelika

Jannica J
Skrev om Alba Service

Bra bemötande av personalen. Hade höga förväntningar efter rekommendationer, men mina förväntningarna är högre än vad som levereras. Betalar för städning av hus, men ibland undrar jag om det ens är dammsuget.

Svar från Alba Service

Hej Jannica! Tack för att du lämnar omdöme. Även är kritik alltid bra så vi får möjlighet att förbättra oss. Vi har alltid nöjdhetsgaranti på våra utförda uppdrag och vid kontakt med oss åker vi alltid tillbaka och åtgärdar brister. Hoppas att vi kommer uppfyller era förväntningar. Bästa hälsningar, Angelika

Johannes L
Skrev om Alba Service

Ett bra och seriöst företag. Vi har använt detta företag i 3 år och är jättenöjda. Vi har hemstädning var 14e dag.

Svar från Alba Service

Hej Johannes! Tack för fint omdöme och trevligt att läsa att ni är jättenöjda. Bästa hälsningar, Angelika

Kurt Ä
Skrev om Alba Service

Bemötandet var mycket professionellt men ändå personligt. Den städservice som jag för är fantastisk.

Svar från Alba Service

Hej Kurt, vi tackar varmt för fint omdöme. Härligt att ta del av att allt fungerar toppen. Bästa hälsningar, Angelika