ALD Bil

Eldarvägen 6, 187 75 Täby — Visa karta

Välkommen till ALD Bil!

Vi säljer begagnade bilar som tidigare varit tjänstebilar. De flesta bilar har bara använts av en förare och under max tre år, vilket gör att vi alltid känner till bilens fulla historik och kan ge dig den trygghet du förtjänar vid ditt bilköp.

Innan köpet bedömer vi bilens skick och utrustning samt utför en grundlig rekonditionering, allt för att du ska få en så välskött bil som möjligt. Kom förbi oss på vårt showroom i Täby Kyrkby, så hjälper vår kunniga personal dig vidare!

Läs vad 4 kunder tycker om ALD Bil

• Mathias H
    Mathias H skrev om ALD Bil
    Kan definitivt tipsa om Arash som säljare på ALD, väldigt kunnig och är alltid där för att hjälpa till med frågor etc. Läs mer
  • Kamil H
    Kamil H skrev om ALD Bil
    Köpte bil där för en månad sedan. Väldigt nöjd med servicen, blev mycket bra bemött av Claudio som var den som sålde bilen till mig. Allting kändes väldigt tryggt vilket var viktigt då det var första gången jag köpte en bil :) Blev en fin blå Volvo V40 :) Läs mer
  • Moz S
    Moz S skrev om ALD Bil
    Bra bemötande. Vi besökte butiken ett par gånger innan vi skrev på avtalet. Varje gång var det någon som undrade om vi fått hjälp. Vi tyckte de var trevliga.
    Bilen vi köpte var helt klart prisvärd, vilket jag tycker var starkaste argumentet.
    Sammanfattningsvis en trevlig upplevelse. Allt har gått smidigt till och vi fick en riktigt snygg bil. Jag är nöjd. Ska snart besikta bilen och hoppas att jag inte behöver ändra mitt omdöme :) Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om ALD Bil
    Har aldrig köpt begagnad bil av bilfirma innan jag köpte av ALD. Bemötandet var ok. Skulle få begagnade vinterdäck vid köpet, dock var två av däcken redo för tippen med massor av tappade dubb, dåligt. De ville inte pruta något men de har ganska bra listpriser. Lämnade in min gamla bil och fick ett ok, men inte bra, inbytespris. Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Täby:

Upplandsgatan 82, 11344, STOCKHOLM